Tällä palstalla

dddddddddddddd

On isosti psyykkisesti sairaita, koska uskovat avaruusolioihin. skitsofreniassahan sitä näkee harhoja. kehottaisin hoitoon menemistä.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dddddd22222

      Niin on.
      Ja muilla muuten vaan heikko koulutustaso ja älykkyys. Lisäksi 8 -12 vuotiaita kakaroita melkoinen osa.

      • elderones

        Älä unohda sydänvikaisia eläkeläisiä joilla toinen jalka jo haudassa.


    • on-mukava-olla-skitso

      Mikä sairaus on sellaisilla, jotka kuvittelevat että on joku jumala, ja jumalia voi olla eri ihmisten selitysten mukaan jopa monta erilaista.
      Mitä kummallista on avaruusolioissa, niitähän on maapallollakin n.7 miljardia.

      • Väitätkö, että ötökät ja muut eläimet ei ole avaruusolioita?


      • edellinen

        Miten niin väitän, väitätkö itse?


      • trololooo
        edellinen kirjoitti:

        Miten niin väitän, väitätkö itse?

        Palstan tuhoojasta ei kannata välittää. Anna mennä toisesta silmästä sisää ja toisesta ulos. Eli älä ruoki trollia.


    • y4u46u

      Jokainen elää vain siinä todellisuudessa minkä hän pystyy omaksumaan.

    • Mitähänhuomennatiedetään

      Millä pystyt todistaa ,ettei avaruusolioita olisi.Vaikka et uskoisikaan.
      -60 luvun lopulla ufon jälkiä, joita jäi maanpinnalle, tutkivat jopa papitkin.
      Entä yliluonnolliset näyt,joita joillekkin näytetään,taatusti tervejärkisille,
      mutta niitä ei näytetä kaikille.Oli sitten terve tai sairas.Jos menet puhumaan
      nykyisin jostakin yliluonnolisesta,sinut leimataan skitsofreenikoksi niitten mielestä
      joilla ei ole kokemuksia yliluonnolliseen.
      Meidän päänuppimme tietokoneet ovat erinlaisia eri tietojen vastaanotolle.

      • ddddffffssss

      • Logiikan_ABC

        "Millä pystyt todistaa ,ettei avaruusolioita olisi.Vaikka et uskoisikaan."

        Kysymys onkin siitä että millä pystyt todistamaan että sellaisia olisi. Positiivisella väitteellä ja sen esittäjällä on todistustaakka. Ei toisin päin.

        Millä pystyt todistamaan sen että lentävää spagettihirviötä ei ole olemassa? Et millään. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että siksi sen olisi oltava olemassa.


    • ihan.pökkönä

      tekemässä jotain Gradua, meistä noista, eli oot joku ufoPoffa ja tiiät niiku kaiken... tiiä, varmaan nähnykiin kaiken, tä?

    • ihanpaskanäppis

      Tervetulloo kerhoon. Ja... täällä oo sitten mitään virkaa sillä sun.... se oli sitten mikä tahansa. Toimii vaan näppis. Toi oli liikaviisasta?... saatto olla. Botit.

      LIvenä nähny Live -Ufon. Te ette oo. WannaBee -nörttiDiipaDaapa -yhdistyspikkuvirkamiähiä... noin ekana. Haluutte kuulla sen 2.?

    • wtg3yq35y
      • seksopolitiikka

        Sivustolla "lievä" bias...


    • ö-tota

      aATELLu kanssa, mutta otapa selvä sitten... tiiä vaikka toinen puoli ois totta... een neljännes?

      Vitut... tyhmät läskit :D Ainoo... ,tiiän vaan max. 2 muuta, kekkä on nähny Ihka-OiGeen: te muut ootte Youtube -botteja.

    • kkkkumsaaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2102
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      171
      1630
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1557
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1358
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1312
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      287
      1172
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1058
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1032
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe