Pekan kone Pekka Ahonen VIE RAHAT

mariner200

Hyvät veneilijät. Älkää vaan ostako tai tilatko ennakkomaksulla kyseiseltä pajalta mitään. Useita tapauksia tullut tietoon, tavarat maksettu ja tavaroita ei tule, ja rahoja ei palauta ollenkaan tai palauttaa murto-osan maksetusta. Jos olet jo uhri tee poliisilaitokselle rikosilmoitus, sekään ei takaa että saat rahasi takasin jos kyse on pienestä summasta! alle 1000€.

Kyseinen Firma ja omistaja on kaulaa myöden valtiolle veroja velkaa, On muuttamassa ulkomaille. Lupaa taivaat ja maat tilatessa mutta lopputulos on jotain muuta. Uhkailemalla palauttanut osalle rahoja takas.

Toivoisin että heti seuraava ei pilaisi tätä keskustelua vaan asiallisesti kertoisi jos on kokemusta samasta tilanteesta, tai jättäisi kommentoimatta.

23

1701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PorcheVW

      Itse olen Pekan kanssa asioinut paljon ja osat ovat tulleet nopeasti aina kun niitä olen tilannut. Olen ostanut myös tuotteita asennettuna. Mielestäni palvelu on ollut asiantuntevaa ja nopeaa. On erikoisosaamisena nopeiden britannialaisvalmisteisten veneiden optimointi parhaaseen suorituskykyyn sekä nopeat erikoispotkurit. Oman veneeni olen saanut Pekan avulla kulkemaan miltei 75 solmua joka on maailmanlaajuisestikin kyseselle venemallille huomattava noteeraus.
      Vähän uskomattomalta kuulostaa em. teksti, olisikohan henkilökohtaisia kaunoja kenties kyseessä?

      • eiSIIHENmuuta

        tarvita, KUIN että yrittäjä on loppuun palanu , JA perhekkin voi olla hajoamassa. SE ON erittäin usein sellaista.JA sitten jää osa asiakkaista täysin hoitamatta.


      • Maksajahaluaaoikeutta
        eiSIIHENmuuta kirjoitti:

        tarvita, KUIN että yrittäjä on loppuun palanu , JA perhekkin voi olla hajoamassa. SE ON erittäin usein sellaista.JA sitten jää osa asiakkaista täysin hoitamatta.

        Ei kiinnosta ongelmat olen vain maksava asiakas ,tahdon rahat takaisin tai maksetut osat.


    • Toinenkinuhri

      Samoin on minun rahat vienyt! Lupaa maksaa mutta tilillä ei näy rahaa eikä vastaa myöskään enää viesteihin. Ei toimita maksettua tilattua auto tavaraa eikä siis myöskään palauta rahoja.

      Alkuaikoina vastaili nopeaa ja hommat toimi hienostii mutta nyt 2015 vuoden alussa tilanne muuttui. Liekkö lama puraissut eliittiharrastuksiin ja rahan liikkuminen on loppunut?

      Ei ole ollut mitään kaunoja enkä ole edes tavannut Pekkaa mutta nyt on jotain tapahtunut pekan koneessa.

      Annan ystävällisen neuvon ihmisille että todetkaa ensin tavara käsissänne ja maksakaa vasta sitten,itse luotin pekan koneeseen ja rahat meni.
      Toivottavasti Pekka saa asiansa kuntoon sillä palvelu oli alkuun nopeaa ja ystävällistä mutta nyt VAROKAA HUJARI PEKAN KONETTA !

      Tileillä ja postiviesteissä on todisteet tallessa.

      Mikäli saan rahani takaisin ilmoitan täällä suomi24.fi

      Näitä huijarivaroituksia ei kirjoiteta huvikseen vaan kyseessä on todellakin oikea varoitus ja ohje maksusta ihmisille. Ei rehellisestä kauppiaasta tarvitse varoitella vai ollaanko eri mieltä siitä asiasta?

      • pikkasenvittuuntunut

        Samat faktat löytyy täältä tarvittaessa. Pekan kaikki viestit on tallessa!!!! täytyy alkaa niitä laittamaan tänne jos se alkaisi sitten palauttamaa rahoja. Tilatkaa vaan sieltä mutta ei kannata oikeasti maksaa ennakkoon.

        Ja sama kaveri kusettanut jengiä aijemmin IT-alalla. Googleta niin löytyy siitäkin.


    • HyvääOikeuskäsittelyä

      Laitoin Pekan koneelle linkin tuohon aloittajan tekstiin.
      Moderaattorilla taitaa olla IP:t tallessa, joten jos juttu on herjausta, niin varmaan kuuluu perästä.

      Itse katselin että firma on aika tuore eikä ole tehnyt tappiota. Vramaan nuo loppuunpalamisjututkin tulee sitten keskusteluun, jos joku päättää syytteen nostaa.

      Ei kuitenkaan mitään huolta, jos jutut on tosia.

      • rahojatavaraaodotellessa

        HyvääOikeuskäsittelyä kirjoittaja,Herjausta? kunhan pekan kone toimi hyvien tapojen mukaan ja toimittaa tuotteet tai palauttaa rahat niin moderaattori tai sinä uhkailija voitte alkaa etsiä muuta puuhaa kuin uhrien syyllistämistä.
        Jos joku myyjä toimi epärehelliseti on siitä hyvä varoittaa että semmoinen toiminta kitketää pois .Onko vaikea ymmärtää. Hyviä asiallisia kauppiaita ei tarvitse netissä moittia kait sen tajuaa jokainen. Kiitellä voi paremminkin että hyvä maine senkun leviää.

        Kun sinä HyvääOikeuskäsittelyä itse tilaat tavaraa ja maksat sen niin oletko iloinen kun et saa mitään ? luvataan mutta mitään ei tapahdu, ei rahoja ei tarvitsemiasi tilaamia tavaroita. Olet menttänyt rahasi. Jos alat pyydella rahaa takaisin tai tavaroita niin saat moderaattori ja herjaus uhkailuja suomi 24 kirjoittajalta onko oikein HÄH!


      • Miksikoetsyyllisyyttä
        rahojatavaraaodotellessa kirjoitti:

        HyvääOikeuskäsittelyä kirjoittaja,Herjausta? kunhan pekan kone toimi hyvien tapojen mukaan ja toimittaa tuotteet tai palauttaa rahat niin moderaattori tai sinä uhkailija voitte alkaa etsiä muuta puuhaa kuin uhrien syyllistämistä.
        Jos joku myyjä toimi epärehelliseti on siitä hyvä varoittaa että semmoinen toiminta kitketää pois .Onko vaikea ymmärtää. Hyviä asiallisia kauppiaita ei tarvitse netissä moittia kait sen tajuaa jokainen. Kiitellä voi paremminkin että hyvä maine senkun leviää.

        Kun sinä HyvääOikeuskäsittelyä itse tilaat tavaraa ja maksat sen niin oletko iloinen kun et saa mitään ? luvataan mutta mitään ei tapahdu, ei rahoja ei tarvitsemiasi tilaamia tavaroita. Olet menttänyt rahasi. Jos alat pyydella rahaa takaisin tai tavaroita niin saat moderaattori ja herjaus uhkailuja suomi 24 kirjoittajalta onko oikein HÄH!

        Et taida tietää, mitä tarkoittaa suomenkielen sana jos.
        Se kuvaa ehdollisuuutta.
        Jos juttu ei pidä paikkaansa, se on herjausta, joka on tietenkin tuomittavaa monessakin mielessä.

        Jos koet, että sinua syyllistetään, niin koet herjaavasi. Jos juttu on totta, niin miksi koet niin?


    • Kypsynyt

      Pekan Kone vei minunkin rahat. Tilasin tavaraa alkuvuodesta ja ne tulivat nopeasti. Yksi tuote oli väärä ja olen ollut yhteydessä Pekkaan ja lupaili ensin toimittaa oikean tuotteen ja sitten sanoi että sitä ei enää valmisteta. Sen jälkeen lupaili lähettää korvaavan tuotteen. Nyt olen karhunnut rahoja takaisin eikä niitä ole näkynyt, taitaa olla rahat olla mennyttä.

      • Entinenasiakas

        Pekka palautti rahat, eikä tähän kaikkeen mennyt aikaa kuin yli puoli vuotta.


    • OletkosSinä

      Tehnyt reklamaation kyseisestä puuttuvasta tuotteesta?
      Aika painavia syytöksiä täällä liikkeellä. Henkilökohtaisesti itse hiljattain kesän aikana taas olen Pekalta tilannut isostikin osia. Viikkorahoista säästetty bobsin hissiä, potkureita ym.ym. kisapalikkaa. Kaikki toimitukset ovat tulleet nopeasti ja säätöapuakin olen veneeni tiimoilta saanut optimoinnissa parhaaseen suorituskykyyn. Pekka on erittäin asiantunteva kilpa-ja nopeiden siviiliveneiden säätäjä.

    • argomies

      Onko mitään uutta tietoa firmasta tai kaverista sen takana?
      Itsekkin erehdyin tilaamaan osia tammikuun alussa, mutta eipä ole vielä kuulunut..

    • Argimies

      Hei argomies mitä tilasit? Mie tilasin jo syyskuussa optimoimispaketin (V6 cone, togue taamer, bobsin hissi etc.) mutta
      vielä ei ole tullut koska ameriikan päässä kiirettä.:(

    • Argomies

      Jalkakaasun...
      Ei vittu, että vituttaa tuommoset koijarit. Olisin itse tilannut Ebaystä, mutta sen sivujen mukaan sitä oli "hyllyssä". Mitähän tässä nyt pitäs tehdä...

    • PEKANKONE

      No voi jumaleissöni. Ei siellä ole mitään hyllyssä, tuskin edes omistaa hyllyjä.
      ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OSTAKO TUOLTA MITÄÄN!!!!!

      • Vittuuntunu

        Missäpäin tää yritys on?tilasin autoon osia eikä ole näkyny niin täytyy varmaan lähtee henk koht perimään rahat takas


    • Saako sieltä ostettua 3-tahtikoneen telfacattiin?

    • Löytyykö sieltä aivan helvetin tehokasta pilssipumppua busteriin vai pitääkö taas ostaa uppopumppu?

      • Laita

        Perämoottorin kaulukseen rattorin takarenkaan sisäkumi, jotta koppa pysyy pinnalla, ja käytä säännöllisin välein sieraimia ilmassa, ja aja busteria veen alla etteepäen, ku mummu kinoksessa.

        Ai niin, se tankin ilmanotto, siihen kyllä tarttet jonkun pumpun.


    • MinultakinVEIPI

      Minultakin veipi mutta sainpas takaisin. Vuosi meni kuluttajasuojan kautta kun raha tuli takaisin.;-)

    • vm41

      Miksi pöljät ette maksa vasta tavaran saatuanne ?
      Myyjä kyllä rahoittaa tuotetun tavaran siihen asti, mikäli ei, vaihda toimittajaa.

    • bgfggfgf

      mistä näitä etukäteen maksavia aina sikiää ? eletään 2016 eikä mitään 70-lukua!!!

    • phantom21

      jos on epäselvyyksiä soita Gsm.040 5566 848, pekka hoitaa ja ei palauta rahoja. on nykyään energia alalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe