Nuoret naiset on itseriittoisia

itse-et-riitä

Ja ylpeitä. Kävelevät tuolla kaupungilla niin itseään täynnä. Jos vilkaiseekin päin, niin leuka nousee pystyyn ... "hmph taas joku miessika himoitsee minua, koska olen niin ihana."

9

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mythbuster

      Kaikki hedelmällisessä iässä olevat naiset ovat enemmän tai vähemmän itseriittoisia. Ennen sitä ja sen jälkeen nainen voi olla ihan vain ihminen, mutta tuon ajanjakson hän on nainen ja siten muiden yläpuolella.

    • ätmel

      Mäkin yritin viikolla häiritä bussissa yhtä nuorta naista katsomalla sitä silmiin, mutta se ei kääntänytkään katsettaan välittömästi pois, vaan pitkitti röyhkeästi katsekontaktia.

      • alfatara

        Osoititko ymmärtäväsi naisen ylemmän arvon ja käänsit katseesi pois ensin?


    • aikuisten.oikeesti

      Kyllä se leuka nousee ja niskojakin nakkelemme,
      jos katseesta suoraan lukee mitä törkeyksiä mies ajattelee...
      Ja typerimmät urokset sanovat sen törkeyden vielä suoraan ääneen.
      Sitä sitten ihailuksi ...nimittävät.
      Miksei sitä voi tehdä kauniinminkin...saataisiin mekin jotain iloa siitä ihailusta.

      • hieekkaaa

        Et sinä ole nuori. Mut ei sen väliä, eikä siinä tarvitse mitään ajatella, riittää ihan että katsoo minkänäköinen ihminen kävelee vastaan. Naiset olettaa miehistä heti pahinta.


    • helinäpärstä

      Milloin suoraan silmiin katsomista on pidetty röyhkeänä. Eikö se ole ollut rehellisyyden merkki?

    • eihyvääpäivääei

      Mäkin olen aina ihmetellyt tuota ristiriitaa, että ensin panostetaan järkyttävä määrä rahaa, aikaa ja vaivaa meikkeihin, kampaukseen, vaatteisiin, kaiken maailman koruihin ja muihin "helystimiin", käsilaukuihin sun muihin tillpehööreihin jotta miehet varmasti pitäisivät kyseistä naista puoleensavietävänä.

      Sitten kun mies kehtaakin vilkaista tätä nuorta neitoa niin johan taivas repeää: suu mutrulle, nokka pystyyn, tuima ja tuhahtunut ilme kasvoilla...ei hyvää päivää, en ymmärrä ollenkaan tuollaista järjenjuoksua

      • joojoskus

        Se voi mennä noin.


    • pidätkö_meitä_tyhminä

      No sinähän se havainnon oot tehny! Mehän ei tota suinkaan tiedetty ennen tätä sun avaustas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe