Moskova kielsi taas Pride-kulkueen

hjkhps

Tervetuloa venäläset Helsingin Prideen! Tuliskohan "KGB" perässä?

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • UskonKauneus

      Venäjä on nykyään niin kristillisten arvojen läpitunkema maa, ettei sinne ole saastaisilla homo-iljetyksillä mitään asiaa. Kristitty Putinkin rinnasti sujuvasti homot saatananpalvojiin, mistä hänen kotimaiset uskonveljensä tietenkin ovat ylpeinä samaa mieltä, eihän pienintäkään vastalausetta ole kristillisistä piireistä kuulunut, tietenkään, kun samaa mieltähän sielläkin ollaan.

      http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288601214021.html

      Rikollisia saastaisia iljetyksiä jotka turmelevat lapset ja myrkyttävät koko yhteiskunnan ja joilla ei tietenkään voi olla samoja oikeuksia kuin oikeilla kunnon ihmisillä, tai edes mitään oikeuksia. Kuten tälläkin palstalla olemme niin monet monituiset kerrat saaneet lukea. Ah miten kaunista onkaan krisseleiden usko ja lähimmäisenrakkaus.

      • pidättää.osallistujat

        Oikein Kieltää tuollaiset rapauttaa yhteiskuntaa antamalla väärää esimerkkiä nuorisolle siellä säädetty hyvä laki joka kieltää saastaisen propagandan levityksen


      • UskonKauneus
        pidättää.osallistujat kirjoitti:

        Oikein Kieltää tuollaiset rapauttaa yhteiskuntaa antamalla väärää esimerkkiä nuorisolle siellä säädetty hyvä laki joka kieltää saastaisen propagandan levityksen

        Ja heti löytyi yksi Putinia palvova. On se kumma, miten aiemmin profetioissa naapurimaa oli mörkö nro1 ja aina hyökkäämässä tänne Suomeen ja miehittämässä maatamme. Nyt kun Putin on avoimesti kristitty homovihaaja, niin hän onkin ykskaks krisseleiden ylin ystävä ja esimerkillinen johtaja.


      • fda
        UskonKauneus kirjoitti:

        Ja heti löytyi yksi Putinia palvova. On se kumma, miten aiemmin profetioissa naapurimaa oli mörkö nro1 ja aina hyökkäämässä tänne Suomeen ja miehittämässä maatamme. Nyt kun Putin on avoimesti kristitty homovihaaja, niin hän onkin ykskaks krisseleiden ylin ystävä ja esimerkillinen johtaja.

        Profetoijille ei ole vielä uusi tieto tullut perille. Odottavat vielä bunkkereissaan venäläisten, tai oikeammin "neukkujen" hyökkäystä.


    • ”Moskova kielsi taas Pride-kulkueen”

      Putin tietää, että valtaa ei pidä antaa homoille, koska homoille ei riitä kuin täysivalta. Vallasta ymmärtävänä Putin säilyttää valtansa.

      • Sekopäähän sinä olet luuloinesi, eiköhän se ole jo todistettu että sinä Sami olet puupää.

        Lisäksi aikaisemmin kun olet toivonut että venäjä hyökkää suomeen on maanpetturuutta.


      • AntiTeistiAiheesta

        Vaikka kristitylle ei antaisi valtaakaan, se vaatii muiden elävän hänen raamatuntulkintojensa mukaan. Kristityn elämän keskeisin osio on muiden syntien tuomitseminen ja yritys hallita muita. Se toistuu aina ja kaikkialla. Jos kristitty saa valtaa, alkaa päitä putoilla.


    • Siinähän saataisiin taas turismia Suomeen. Vielä kun saadaan aikaiseksi ulkomaalaisten parien vihkimiset. Niin siinä vois olla turismin valttikortti.

      Vielä kun lisäksi saataisiin Helsingin keskustaan Tom Of Finland patsas.

      • "Siinähän saataisiin taas turismia Suomeen. Vielä kun saadaan aikaiseksi ulkomaalaisten parien vihkimiset. Niin siinä vois olla turismin valttikortti."

        Ehkäpä Suomen nostaa taloudellisesta kurjimuksesta Venäjän homojen vihkiminen, tai muuten taantumuksellisuus ja kurjimus jatkuu. Vanhan maailman jäänteet pidättävät nousukautta.


      • sami-a kirjoitti:

        "Siinähän saataisiin taas turismia Suomeen. Vielä kun saadaan aikaiseksi ulkomaalaisten parien vihkimiset. Niin siinä vois olla turismin valttikortti."

        Ehkäpä Suomen nostaa taloudellisesta kurjimuksesta Venäjän homojen vihkiminen, tai muuten taantumuksellisuus ja kurjimus jatkuu. Vanhan maailman jäänteet pidättävät nousukautta.

        Venäjällähän vanhan maailman jäänteet ovat tosiaan aiheuttaneet jo monia ongelmia.


      • atac kirjoitti:

        Venäjällähän vanhan maailman jäänteet ovat tosiaan aiheuttaneet jo monia ongelmia.

        ”Venäjällähän vanhan maailman jäänteet ovat tosiaan aiheuttaneet jo monia ongelmia.”

        Venäjä on Neuvostoliiton jäänne; Neuvostoliitto perustui tasa-arvoon. Länsimaiden tasa-arvon perusteet ovat yhtä samoja, koska tasa-arvolla ei ole muutettavaa sisältöä.


      • sami-a kirjoitti:

        ”Venäjällähän vanhan maailman jäänteet ovat tosiaan aiheuttaneet jo monia ongelmia.”

        Venäjä on Neuvostoliiton jäänne; Neuvostoliitto perustui tasa-arvoon. Länsimaiden tasa-arvon perusteet ovat yhtä samoja, koska tasa-arvolla ei ole muutettavaa sisältöä.

        Prööt prööt pröööt...... Sami.

        Valehtelusi jatkuu kaiken tämän jälkeen.

        Oletko valmis siihen että venäjän ortodoksinen kirkko on valmis tappamaan sinun luterilaiset lapsesi.


      • "Venäjä on Neuvostoliiton jäänne;"


        Jep.


        "Neuvostoliitto perustui tasa-arvoon."



        Opiskele enemmän historiaa.


        "Länsimaiden tasa-arvon perusteet ovat yhtä samoja, koska tasa-arvolla ei ole muutettavaa sisältöä."



        Ei ole. Länsimaissa ihmisillä on enemmän ihmisoikeuksia kuin oli Neuvostoliitossa.


        Totuuden puhuminen voisi tehdä sinulle joskus hyvää. Jatkuva valehtelun lukeminen on välillä aika puuduttavaa.


      • atac kirjoitti:

        "Venäjä on Neuvostoliiton jäänne;"


        Jep.


        "Neuvostoliitto perustui tasa-arvoon."



        Opiskele enemmän historiaa.


        "Länsimaiden tasa-arvon perusteet ovat yhtä samoja, koska tasa-arvolla ei ole muutettavaa sisältöä."



        Ei ole. Länsimaissa ihmisillä on enemmän ihmisoikeuksia kuin oli Neuvostoliitossa.


        Totuuden puhuminen voisi tehdä sinulle joskus hyvää. Jatkuva valehtelun lukeminen on välillä aika puuduttavaa.

        ”"Neuvostoliitto perustui tasa-arvoon."”

        ”Opiskele enemmän historiaa.”

        Mihin se sitten perustui, valtioateismiin? Valtioateismi on yhtä kuin tasa-arvo. Tasa-arvoon että ateismiin ei tarvita jumaluskoa.

        ”Ei ole. Länsimaissa ihmisillä on enemmän ihmisoikeuksia kuin oli Neuvostoliitossa”

        Miksi ihmisellä pitäisi olla enemmän oikeuksia? Luulisi, että länsimaissa ihmisillä olisi jo riittävästi oikeuksia.


      • ”Opiskele enemmän historiaa.”

        Mihin se sitten perustui, valtioateismiin? Valtioateismi on yhtä kuin tasa-arvo. Tasa-arvoon että ateismiin ei tarvita jumaluskoa."



        Riippuu ajankohdasta tieten puhutaan. Mutta isoksi osaksi Stalinin henkilökulttiin. Ja tämän enemmän ja vähemmän valtion korruptoituneeseen pyrokratiaan.

        Ja kyllä tasa-arvo ei vaadi jumaluskoa sen enempää kuin kahvin juominenkaan. Tai tietokoneenkäyttö. Vai tarvitseeko tietokoneesi käyntiin lähteäkseen käynnistysnapin painallusta vai jumalalta apua rukoilemista että hommat lähtee skulaamaan?

        Ja ei. Neuvostoliitossa ei hyväksytty mm. samaa sukupuolta olevien avio-oikeuksia. Joten tasa-arvosta nykyisessä muodossa on typerää edes väittää olleen. Kuten sanoin, opiskele historiaa.



        "Miksi ihmisellä pitäisi olla enemmän oikeuksia? Luulisi, että länsimaissa ihmisillä olisi jo riittävästi oikeuksia."



        "Luulo ei ole tiedon väärti."
        Tietää wanha kansa.


        http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=naisten-oikeuksien-kehitys-suomessa


      • sami-a kirjoitti:

        ”Venäjällähän vanhan maailman jäänteet ovat tosiaan aiheuttaneet jo monia ongelmia.”

        Venäjä on Neuvostoliiton jäänne; Neuvostoliitto perustui tasa-arvoon. Länsimaiden tasa-arvon perusteet ovat yhtä samoja, koska tasa-arvolla ei ole muutettavaa sisältöä.

        Hullun hauskaa kuinka kykenet liittämään tasa-arvon, inhmisoikeudet ja minkä tahansa muunkin asian ihan mihin tahansa asiaan ja aina negatiiviseen sävyyn. Sinun maailmassasi ei taida olla yksikään asia hyvin?

        Jotenkin minusta tuntuu että rakennat itse itsellesi tästä maailmasta lähes Helvetin esikartanon.


    • kova-mos-kova

      Homot on Putinille vaarallisempia kuin ukrainalaiset sotilaat. He ajavat asiaansa rauhallisin keinoin. Homoja ei voi siis ampua, koska he ovat väkivallattomia toisin kuin kristityt lähimmäisrakkaat.

    • Sokrates2

      Hyvä! Kunhan saataisiin Suomestakin nämä naurettavat Pride-kulkueet kiellettyä. Ennen kuin te rupeatte haukkumaan minua, putinistiksi tai seksuaalivähemmistöjen vihaajaksi, niin en ole näitä. Minun puolestani seksuaalivähemmistöt saavat elää tässä maailmassa samalla tavalla kuin heterotkin, mutta sitä ainaista propagandaa mitä SETA tai media levittävät (pride-kulkue) minä en jaksa kuunnella. Eikö tässä yhteiskunnassa mistään muusta osata puhua kuin seksuaalivähemmistöjen oikeuksista, minä enemmän huolta kantaisin työttömistä, köyhistä, kodittomista, huumeidenkäyttäjistä, lapsiperheiden köyhyydestä, nuorten syrjäytymisestä työelämästä, jne..., ehdoittaisin että järjestettäisiin marssi näiden puolesta jotka oikeasti ovat suurempi väestöryhmä kuin jotkut seksuaalivähemmistöt. Mediankin ehkä pitäisi enemmän ottaa näihin kantaa.
      Mitä tulee Putiniin voin todeta sen että arvostan hänen tietynlaista arvomaailmaansa, joka on ortodoksiskristillistä ja konservatiivista, tietyllä tavalla allekirjoitan itsekin sen. Jos te arvon liberaalit alatte haukkua ja vainota minua tästä asiasta niin siitä vaan, minua se henkilökohtaisesti ei pätkääkään kiinnosta. Se vain todistaa sen että liberaalit, setalaiset ja ns. suvaitsevaiset ovat itse suvaitsemattomia niitä kohtaan jotka eivät allekirjoita heidän arvomaailmaansa.

      Muuten hyvää kesää 2015 kaikille tasapuolisesti.

      • UrbanLegends

        'Sitä ainaista propagandaa' tarvitaan, jotta homojen syrjiminen loppuu. Jos asiasta vaiettaisiin, ettei mielesi pahoittuisi, niin syrjintä jatkuisi loputtomiin. On mukavaa, että haluat kantaa huolta myös työttömistä, köyhistä, kodittomista jne, joskin ihmettelen, miksi pystyt tekemään sen vain, jos homoseksuaaleista ei kanneta huolta. Käytit ainakin konditionaalia. Muut pystyvät tekemään sitä kyllä ihan tälläkin hetkellä. Mielenosoituksia esimerkiksi uusia leikkauksia vastaan on tuloillaan jne.

        Ei sinua kukaan ala vainota. Minun moraalini ei anna myöten elää konservatiivikristityn lailla, sinun taas antaa. Ole mitä olet, kunhan annat muidenkin olla. Syrjintää ei tarvitse eikä tule suvaita.

        Hyvää kesää sinullekin.


      • Sokrates2
        UrbanLegends kirjoitti:

        'Sitä ainaista propagandaa' tarvitaan, jotta homojen syrjiminen loppuu. Jos asiasta vaiettaisiin, ettei mielesi pahoittuisi, niin syrjintä jatkuisi loputtomiin. On mukavaa, että haluat kantaa huolta myös työttömistä, köyhistä, kodittomista jne, joskin ihmettelen, miksi pystyt tekemään sen vain, jos homoseksuaaleista ei kanneta huolta. Käytit ainakin konditionaalia. Muut pystyvät tekemään sitä kyllä ihan tälläkin hetkellä. Mielenosoituksia esimerkiksi uusia leikkauksia vastaan on tuloillaan jne.

        Ei sinua kukaan ala vainota. Minun moraalini ei anna myöten elää konservatiivikristityn lailla, sinun taas antaa. Ole mitä olet, kunhan annat muidenkin olla. Syrjintää ei tarvitse eikä tule suvaita.

        Hyvää kesää sinullekin.

        Voi kuule, maailma on sellainen ihmeellinen paikka kaikkia syrjitään, ihonväristä, uskonnosta, kulttuurisesta tai etnisestä taustasta huolimatta, niin on aina ollut ja niin tulee ainaa olemaan, kannattaa sinunkin lukea ihmiskunnan historiaa. Lisäksi maailmassa on paljon suurempiakin huolia kuin seksuaalivähemmistöjen oikeudet (PS. EN VIHAA HEITÄ)

        Etkö sinä ymmärrä tekstiä mitä kirjoitin, vaikka olen konservatiivi, moraalini on sellainen että hyväksyn erilaiset ihmiset jopa seksuaalivähemmistötkin, miksi väität etten välittäisi heistä, saavat elää minun puolestani omaa elämäänsä niin kuin muutkin ihmiset elävät. Mutta minä en kehtaisi levittää julkisesti seksuaalisuuttani muille ihmisille, niin kuin nämä setalaiset tekevät joka hiton kesä pride-kulkueissaan. Entä sitten jos käytin konditionaalia, oliko se niin suuri virhe sinun mielestäsi että siihen piti ottaa kantaa, voi voi tällaisia pikkuisia seikkoja, todella naurettavaa...

        Ateistina minä hyväksyn niin konservatiivikristityt kuin liberaalikristityt minun moraalini antaa sillekin myötä toisin kuin sinun. Muuten konservatiivikristittyjen kanssa on paljon helpompi keskustella kuin liberaalien, kun heillä on selvä näkökulma asioihin kuin asioihin. Minä olen sitä mitä olen, sille en mahda mitään ja annan muidenkin olla sellaisia mitä ovat. Antaa kaikkien kukkien kukkia, kuten sanonta kuuluu. En hyväksy syrjintää, miksi väität että hyväksyn sen? Miksi sinä väität minusta sellaisia asioita mitä en edusta, minä en hyväksy pride-kulkueita siinä kaikki, älä tee minusta hirviötä sen takia.

        Hyvää kesää kaikille tasapuolisesti.


      • UrbanLegends
        Sokrates2 kirjoitti:

        Voi kuule, maailma on sellainen ihmeellinen paikka kaikkia syrjitään, ihonväristä, uskonnosta, kulttuurisesta tai etnisestä taustasta huolimatta, niin on aina ollut ja niin tulee ainaa olemaan, kannattaa sinunkin lukea ihmiskunnan historiaa. Lisäksi maailmassa on paljon suurempiakin huolia kuin seksuaalivähemmistöjen oikeudet (PS. EN VIHAA HEITÄ)

        Etkö sinä ymmärrä tekstiä mitä kirjoitin, vaikka olen konservatiivi, moraalini on sellainen että hyväksyn erilaiset ihmiset jopa seksuaalivähemmistötkin, miksi väität etten välittäisi heistä, saavat elää minun puolestani omaa elämäänsä niin kuin muutkin ihmiset elävät. Mutta minä en kehtaisi levittää julkisesti seksuaalisuuttani muille ihmisille, niin kuin nämä setalaiset tekevät joka hiton kesä pride-kulkueissaan. Entä sitten jos käytin konditionaalia, oliko se niin suuri virhe sinun mielestäsi että siihen piti ottaa kantaa, voi voi tällaisia pikkuisia seikkoja, todella naurettavaa...

        Ateistina minä hyväksyn niin konservatiivikristityt kuin liberaalikristityt minun moraalini antaa sillekin myötä toisin kuin sinun. Muuten konservatiivikristittyjen kanssa on paljon helpompi keskustella kuin liberaalien, kun heillä on selvä näkökulma asioihin kuin asioihin. Minä olen sitä mitä olen, sille en mahda mitään ja annan muidenkin olla sellaisia mitä ovat. Antaa kaikkien kukkien kukkia, kuten sanonta kuuluu. En hyväksy syrjintää, miksi väität että hyväksyn sen? Miksi sinä väität minusta sellaisia asioita mitä en edusta, minä en hyväksy pride-kulkueita siinä kaikki, älä tee minusta hirviötä sen takia.

        Hyvää kesää kaikille tasapuolisesti.

        Jos luet vielä uudestaan, niin huomannet, että minulle istuttamasi väitteet puuttuvat viestistäni ;)

        Joka tapauksessa - syrjintää tosiaan on eri muodoissaan esiintynyt kautta maailman historian, mutta kaikki eivät ole hyväksyneet vääryyttä ja siten monta asiaa on korjattu. Hyvä, että tätä jatketaan edelleen.


    • hemputinvimputin

      "Moskova kielsi"

      Moskova on kova kuin uskova. Voihan rasPutin.

    • Venäjällä keskivertoheteromiehellä on enemmän munaa kuin länsimaisella. Kyllä se homopropagandalakikin järkevältä kuulostaa, kun nyt katsotaan miten tämä kehitys on kulkenut länsimaissa. Homopropagandaa tungetaan sinne tänne lapsille homokirjallisuutta, murrosikäisille, pitäisi olla vähintään kolmas sukupuoli jne, pitäisi muka olla moniavioisia polygamia liittoja, pojille antaa tyttöjen nimiä ja toisinpäin. Samat tahot jotka ovat ajamassa länsimaissa noita sukupuolineutraaleja avioliittolakeja pyrkivät laillistamaan insestiä ja pedofiliaa. Esim. nambla on ollut Yhdysvalloissa homomarseilla. Tämä kehitys pohjautuu kulttuurimarxistien pyrkimyksiin muuttaa vallitseva perhekäsitys, heidän muissa kokeiluissaan tuli ihan riittävästi vahinkoa viime vuosisadalla.
      Vähän kummallista on että tämä vasemmiston pölhö-siipi joka pyrkii sukupuolineutraaliuteen myöskin kannattaa maahanmuuttoa muslimimaista.
      Teidän pitäisi tajuta miten käy kun nuo kaksi asiaa yhdistää, länsimaista tulee heikkoja kansakuntia, muslimit lisääntyvät sillä välin kuin valkoinen länsimainen mies keskittyy homosteluun. Eli summa summarum, toisin sanoen muslimit valloittaa länsimaat jos tarpeeksi pitkään jatkuu tuo kehitys.

      Oikeus ihmisarvoiseen kohteluun kuuluu ihmisoikeuksiin, mutta ihmisoikeuksiin ei kuulu ympäröivän yhteiskunnan hintauttaminen.

      • Kuules nyt L.J.H.

        Homoja on aina ollut ja tulee aina olemaan, ei tässä ole ketään käännyttämässä homoiksi vaan varmistamaan että homoja kohdellaa heteroiden kanssa tasa-arvoisesti.

        Homojen määrä väestöstä on aina ollut sama, ideahan tässä on että kaikkia suomalaisia kohdeltaisiin tasa-vertaisesti eikä syrjittäisiin seksuaalisten suuntausten takia.

        Enemmän heterot huutelee "homopropagannasta" kun itse "homopropagandaa" edes tehdään, ei ne homot hirveästi ole näkyvyyttään lisännyt niin heti on hihhulit ja homofoobikot huutamassa että heteroita syrjitään ja homot yrittävät kaataa kirkon.

        homofoobikot ja hihhulit tekevät itsestänsä naurunalaiseksi sekoäisillä väitteillänsä mitä homoavioliitoista muka seuraisi, aivan samat väitteet käytettiin silloin kun naisille ajettiin oikeus äänestää ja jenkeissä ajettiin rotusorron lopettamista.


      • satan kirjoitti:

        Kuules nyt L.J.H.

        Homoja on aina ollut ja tulee aina olemaan, ei tässä ole ketään käännyttämässä homoiksi vaan varmistamaan että homoja kohdellaa heteroiden kanssa tasa-arvoisesti.

        Homojen määrä väestöstä on aina ollut sama, ideahan tässä on että kaikkia suomalaisia kohdeltaisiin tasa-vertaisesti eikä syrjittäisiin seksuaalisten suuntausten takia.

        Enemmän heterot huutelee "homopropagannasta" kun itse "homopropagandaa" edes tehdään, ei ne homot hirveästi ole näkyvyyttään lisännyt niin heti on hihhulit ja homofoobikot huutamassa että heteroita syrjitään ja homot yrittävät kaataa kirkon.

        homofoobikot ja hihhulit tekevät itsestänsä naurunalaiseksi sekoäisillä väitteillänsä mitä homoavioliitoista muka seuraisi, aivan samat väitteet käytettiin silloin kun naisille ajettiin oikeus äänestää ja jenkeissä ajettiin rotusorron lopettamista.

        Turha selittää niillä homojärjestöillä on ohjelmassa tarkoituksena antaa asiaan liittyvää materiaalia lapsille ja nuorille. Ja jonkinlainen pakkomielle saada kirkkokin tykkäämään heidän touhuistaan.

        Sitä paitsi kaikki homotkaan kuten Dolce ja Gabbana eivät ole sukupuolineutraaleiden avioliittojen kannattajia.
        Setallakin on sellainen asenne että sillä muka pitäisi olla monopoli päättää mitä homoista saa sanoa ja kirjoittaa, en näe mitään syytä miksi näin pitäisi olla ei esim lestadiolaisillakaan ole yksinoikeutta päättää mitä heistä saa kirjoittaa.


      • UrbanLegends
        L.J.H kirjoitti:

        Turha selittää niillä homojärjestöillä on ohjelmassa tarkoituksena antaa asiaan liittyvää materiaalia lapsille ja nuorille. Ja jonkinlainen pakkomielle saada kirkkokin tykkäämään heidän touhuistaan.

        Sitä paitsi kaikki homotkaan kuten Dolce ja Gabbana eivät ole sukupuolineutraaleiden avioliittojen kannattajia.
        Setallakin on sellainen asenne että sillä muka pitäisi olla monopoli päättää mitä homoista saa sanoa ja kirjoittaa, en näe mitään syytä miksi näin pitäisi olla ei esim lestadiolaisillakaan ole yksinoikeutta päättää mitä heistä saa kirjoittaa.

        Ettäs kehtaavat haluta normaalia elämää. Ettäs kehtaavat olla näkyvillä, eivätkä hiljaa piilossa poissa silmistä. Että oikein lapset ja nuoretkin saavat kuulla, että homoja on olemassa. Ai niin, niinhän heterotkin tekevät.

        Tuleeko sinulle jotenkin yllätyksenä, että ihmiset ovat erilaisia ja heillä on erilaisia ajtuksia - riippumatta siitä, pitävätkö miehistä vai naisista?

        Ei kellään ole yksinoikeutta päättää, mitä heistä sanotaan. Eipä SETA ole kyllä sitä vaatinutkaan. Enemmän uskovaisten touhua sellainen. Homoista kuitenkin sanotaan todella pöyristyttäviä asioita ja noita sanomisia saa kritisoida.

        Onko sinulla jotakin perustetta sille, miksi juuri sinulla saisi olla oikeus avioitua ja oikeus saada lapsia? Nähdäkseni vastustat joidenkin osalla tuota oikeutta, joten mikä oma oikeutuksesi on?


      • UrbanLegends

        Mitä on homopropaganda ja miten se poikkeaa heteropropagandasta? Miksi ne tulisi kieltää?

        Miksi sukupuolijaottelun tulee olla kaksijakoinen?

        Miksi nimien tulee olla sukupuolisidonnaisia?

        Miksi perhekäsityksen tulee olla 'vallalla oleva' ja sellaisena muuttumaton? Onko esimerkiksi Raamatun hyvin erilainen perhekäsitys väärä?

        Mitä on hinttauttaminen?


      • fda

        Kristityssä Euroopassahan pedofilia oli normaalia, ennen sekularisaatiokehitystä. Raamatussakin mukaneitsyt Maria oli noin 13 vuotias.


      • eikä ollut 13sta vanhempi oli.


      • UrbanLegends kirjoitti:

        Ettäs kehtaavat haluta normaalia elämää. Ettäs kehtaavat olla näkyvillä, eivätkä hiljaa piilossa poissa silmistä. Että oikein lapset ja nuoretkin saavat kuulla, että homoja on olemassa. Ai niin, niinhän heterotkin tekevät.

        Tuleeko sinulle jotenkin yllätyksenä, että ihmiset ovat erilaisia ja heillä on erilaisia ajtuksia - riippumatta siitä, pitävätkö miehistä vai naisista?

        Ei kellään ole yksinoikeutta päättää, mitä heistä sanotaan. Eipä SETA ole kyllä sitä vaatinutkaan. Enemmän uskovaisten touhua sellainen. Homoista kuitenkin sanotaan todella pöyristyttäviä asioita ja noita sanomisia saa kritisoida.

        Onko sinulla jotakin perustetta sille, miksi juuri sinulla saisi olla oikeus avioitua ja oikeus saada lapsia? Nähdäkseni vastustat joidenkin osalla tuota oikeutta, joten mikä oma oikeutuksesi on?

        "oikeus avioitua ja saada lapsia" Kahden miehen ja naisen välisessä yhdynnässä ei ole lisääntymistä. Yhteiskunta tarvitsee lapsia ja lapsi tarvitsee vanhemmat. Yhteiskunta on tällä kokonaisuudella toiminut muutaman tuhat vuotta, mutta siitä ei ole varmuuttaa toimisiko setan tai punavihreiden uusilla yhteiskuntakokeiluilla lähes satavarmasti ei.
        Sellaisiin muutoksiin mitä homoaktivistit asian suhteen vaatii ei ole järjellistä perustetta ainoastaan ideologiset ja tunteelliset.

        Sukupuolia on kaksi se on biologinen tosiasia, ai pitäis olla kolmas miksei samantien 68 eri sukupuolta.
        Ai nimien sukupuolisidonnaisia olisihan se karmea kohtalo jos poika joutuisi kuolussa kantamaan tytön nimeä.
        Ai vallalla oleva. Koska se on toimiva


      • UrbanLegends
        L.J.H kirjoitti:

        "oikeus avioitua ja saada lapsia" Kahden miehen ja naisen välisessä yhdynnässä ei ole lisääntymistä. Yhteiskunta tarvitsee lapsia ja lapsi tarvitsee vanhemmat. Yhteiskunta on tällä kokonaisuudella toiminut muutaman tuhat vuotta, mutta siitä ei ole varmuuttaa toimisiko setan tai punavihreiden uusilla yhteiskuntakokeiluilla lähes satavarmasti ei.
        Sellaisiin muutoksiin mitä homoaktivistit asian suhteen vaatii ei ole järjellistä perustetta ainoastaan ideologiset ja tunteelliset.

        Sukupuolia on kaksi se on biologinen tosiasia, ai pitäis olla kolmas miksei samantien 68 eri sukupuolta.
        Ai nimien sukupuolisidonnaisia olisihan se karmea kohtalo jos poika joutuisi kuolussa kantamaan tytön nimeä.
        Ai vallalla oleva. Koska se on toimiva

        Maailman väkiluku on sitä luokkaa, että ei kai tosissaan kukaan vieläkin valita, että pitäisi kaikkien lisääntyä? Lapset tosiaan tarvitsevat vanhempia - hyvä pointti. Orpolapsien määrä maailmassa on massiivinen. On hyvä, että saadaan enemmän vakaita parisuhteita, joihin lapsia voi adoptoida.

        Yhteiskuntakokeilu? Homoja on aina ollut, ei tässä mitään olla kokeilemassa.

        Biologinen tosiasia? Minne unohdat ne, joiden sukupuolta ei tällä kaksijakoisella luokittelulla voida määritellä, vaan fyysisiä sukupuolipiirteitä löytyy molemmista sukupuolista? Entä onko sukupuoli pelkästään biologiaa? Esimerkiksi tuo kauhistuksesi, jos pojalla olisi tytön nimi, ei pohjaa biologiaan lainkaan vaan on kulttuurisidonnaista sukupuoliroolitusta. Ihminen on hyvin moniuloitteinen olento - miksi se pitäisi luokitella mahdollisimman suppeasti?

        Eihän vallalla oleva ole kaikkien kannalta toimiva. Jos olisi, sillä ei olisi muutospaineita. Ehkä nykyistä massiivista yksinhuoltajuutta ja irrallista vanhemmuutta toimivampi olisi ollut esimerkiksi se perhemalli, missä 'kylä kasvatti lapset' tai missä perhekokonaisuus oli suurempi kuin vain aviopari tai yksi huoltaja. Toisaalta monia muitakin toimivia järjestelmiä on ollut. Itse en lähtisi kyllä esimerkiksi Raamatun mallia toteuttamaan. Mutta avioliittokäsityksessä ehkä keskeisin seikka on ollut muutos. Sitä on ollut aina.


    • a---a

      Putin, tuo suomalaistenkin fundamentalistikristittyjen uusi Messias. Lyhyt se on uskovaisenkin muisti.

      • Sotsin aikoina monet Suomalaiset kristityt olivat sitä mieltä että Putin oli hyvä kristitty ja teki oikein rajoittaakseen homojen oikeuksia/näkyvyyttä, mutta sen jälkeen kun Putin otti Krimin itsellensä ja aloitti eurooppalaisten uhkailun ja tukenut Ukrainan "sisällisotaa" niin yhtäkkiä siirtynytkin paholaisen leiriin.

        Niin se takki kääntyy, mutta vieläkin on suomalaisia hihhuleita joidenka mielestä Putin tekee ainoastaan hyvää, taitavat olla Ortodoksi kristityjä jotka niin ajattelevat.


      • a---a
        satan kirjoitti:

        Sotsin aikoina monet Suomalaiset kristityt olivat sitä mieltä että Putin oli hyvä kristitty ja teki oikein rajoittaakseen homojen oikeuksia/näkyvyyttä, mutta sen jälkeen kun Putin otti Krimin itsellensä ja aloitti eurooppalaisten uhkailun ja tukenut Ukrainan "sisällisotaa" niin yhtäkkiä siirtynytkin paholaisen leiriin.

        Niin se takki kääntyy, mutta vieläkin on suomalaisia hihhuleita joidenka mielestä Putin tekee ainoastaan hyvää, taitavat olla Ortodoksi kristityjä jotka niin ajattelevat.

        Tietyille näistä omituisemman pään fundiksista on ihan se ja sama mitä muuta Putin tekee tai on tekemättä, pääasia että mies potkii homoja. Se tekee diktaattorista aidon, oikean Kristityn. Suuren sellaisen. Mm. Jouko Piho on rakentanut koko tulevan Ich bin der Führer aus Finnland-dystopiahaaveensa sen varaan, että Putin nielee puoli Suomea ja mahdollisimman pian.


    • oliko_ihme

      Kaduthan onkin tarkoitettu vain autoille, ihmisille ja koirille.

      • jeff.johansen

        Joten kristityt pois kaduilta.


    • Homot tarvitsevat vastavoiman, jotta voivat olla homoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      42
      1033
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      683
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe