Negatiivinen julkisuus on myös julkisuutta

MyymälänJohtaja

Epäilen, että suurin osa Kotimaiset julkkisjuorut-palstan keskustelunavauksista ovat julkkisten itse tekemiä.

Eihän Suomessa edes ole oikeita julkkiksia, täällä on vain näitä seiskan palkkaamia täkyjä.

21

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • martina_who

      Olen epäillyt samaa kun luen Martina-aiheisia keskusteluja.

      Kuka muu olisi hänestä niin kiinnostunut ellei hän itse?

      Varmasti Martina joka on päässyt julkisuuteen ilman mitään kykyjä aikoo pysyä julkkisena samalla tavalla kuin aloittikin eli ns. kohujuttujen avulla.

      • Odottavahaavanlehti

        Odotan jännittyneenä tajunnan räjäyttävää uutista: "Martina kävi vessassa"


      • kv-wc
        Odottavahaavanlehti kirjoitti:

        Odotan jännittyneenä tajunnan räjäyttävää uutista: "Martina kävi vessassa"

        Kävi jo Levillä - Isabelka on tuloksena.


    • siäkö

      Näyttää siltä että joku on ainakin todella kiinnostunut . Kun lukee jokaisen sana.seuraa herkeemättä mitä hänestä kirjoitetaan sen jälkeen kiireesti tänne arvostelemaan
      Kääntää kaiken vastaan . Voi elämä

    • aa_ffooristi

      Negatiivinen julkisuus aiheuttaa inhoa mikä puolestaan tahraa julkkiksen imagoa

      Positiivinen julkisuus kasvattaa julkkiksen julkkisarvoa

    • löslöafflösdfasdfasd

      Any public is good public

      • Cambridge_Dictionary

        Any publicity is good publicity


    • amisope

      Kyllä on mustamaalauksella yleensä tavoite tahrata toista ja nostaa omaa arvoa.On ihmetelty kun Ylex juontajat moista tehneet ja ihan tavis kuuntelijoita herjanneet somessa.Hyi saisivat hävetä!Ilkeää kun nuoret ottaa mallia.Muutenkin kiusaamista liikaa.

    • Skjunkki

      Niin minäkin

    • 5444tgyubvhu

      Tuskinpa kukaan julkisuuden toivossa täällä itseään haukkuu, tämä on kuitenkin melkoisen marginaalinen media verrattuna esimerkiksi twitteriin yms.

    • Tarkkanaporkkana
      • MyymälänJohtaja

        kiitos, mutta varmaan te muutkin jotka tätä palstaa seuraatte olette tämän asian jo ainakin osittain huomanneet :O)


    • Onilmoitettu

      Jos Viskari ei joudu maksamaan häiriköinnistään ja laittomasta mainonnastaan, niin pitää ottaa laki omiin käsiin.

    • morjestavaa

      Huoh...Niinpä se yksikin Yleisradion entinen toimitusjohtaja kertoi kokoomuslaisen " tehdään kaikille kokoomusta kannattaville Yleisradioon oma Talk- Show"- mikä lie iltapäiväkolumnistin "Kyselytunti"- showssa tv2:lla itse trollailleensa palstoilla: tiedä sitten onko totta vai ei, kun taitaa olla aika älykäs kuitenkin, mutta narsistista, jos pitäisi paikkansa.


      Mielenkiintoista täällä Suomi24:ssa on se, että täällä foorumi nostattaa aiheita tyypeistä jotka ei kiinnosta ketään. Ei kukaan ole niin säälittävä ( toivottavasti), että jaksaisi keskustella jostakin Martina Aitolehdestä tai seksi- Lotharista tai mitä tän foorumin vakioaiheet on, outoa...


      Itse katsoin Anna pörhönmikälie kyselytuntia ensimmäistä kertaa taannoin ja surullistä oli todeta materialismi: minä, minä pääsen televisioon sanomaan ja minä puhun minusta, miten mielenkiintoista! Pitäisi julkkistenkin verbaalisesti yrittää erottaa kysymys, että ihan oikeasti on vainoamista ja vihakirjoittelua elämää rajoittavasti netissä ( sairaita vihaisia ihmisiä valitettavasti on ja niitä pelkää taviksetkin tällasilla keskustelupalstoilla) ja milloin ihan oikeasti on kyse siitä, että vaikkapa iltapäiväkolumnisti kokoomus-yle- Anna Perhon mielestä " vuokrayksiöissä asuvat" ( eli materialismi= pienituloiset on aina friikkejä- asenne, hyh...) ovat ihmisiä, jotka kirjoittelee tuntemattomista sontaa nettiin. No mieluummin vuokrayksiössä., kuin velkaökyomakotitalossa, niin on jokin tulevaisuuskin, sanois siihenkin monet, kun loukkaavasti yleistetään asennemaailman paljastavalla tavalla.:)


      Jos minkäänlaisten itseään julkisuuteen tyrkyttävien tai julkkisten mielestä on jotenkin erikoista, että julkkiksia internetissä kommentoidaan muutenkin kuin ylistävillä ylisanoilla että googleen jäisi sisältö : kaunis, komea, ylivertaisen älykäs, fiksu kuin mikä, empaattinen, järtsyn kiva, karismaattinen jne. tai että jos luulevat nettikeskustelemisen eroavan torijuoruilusta tai pöllöilystä yleisesti mitä suurimpaan osaan nettiä käyttävistä tulee, olisin huolissani sellaisten todellisuudentajusta. Ihan oikeasti julkkikset eivät kiinnosta, mutta kai se nyt tajutaan, että siitä puhutaan mikä on tarjonta. Ja Suomessa ei ole sivistysmedioita.

      Karismaattisia ihmisiä on todella vähän. Ne on julkkiksistakin useimmiten niitä, jotka eivät ole julkisuudessa kuin pakollisista syistä.


      Minä voin kertoa, että jos julkkiset tai sellaisiksi hinuavat pitävät friikkeinä ihmisyyttä ja ihmisiä, jotka netissä joskus kommentoivat jostakin uutisoidusta julkkiksesta, että oikeasti vastaavasti syvällistä sivistystä omaavat tavikset pitävät friikkeinä korkeintaan niitä, jotka keskustelevat televisiossa ihan kuin että kaikki ja koko maailma pyörisi niiden navan ympärillä: tyyliin että kaikkien pitäisi ennaltakin ja kertomattakin tietää mitä he ovat netissä sanoneet, kaikkien pitäisi ymmärtää että he ovat niinkuin jotakin, kun käyttävät lauseessa sanaa "minä" kymmenen kertaa minuutin sisään, vaikka ajatukset olis täyttä p*skaa ( kukaan kiinnostava ihminen ei puhu itsestään). Ei siis niin mitään hienostunutta tai mitään persoonaa tai SYVÄLLISYYTTÄ (vaan pelkkää tyhjää!) ole missään ihmisissä, joiden ilme muuttuu narsistisesti, kun selfie- kuvaavat ITSEÄÄN. Pervoa: katsokaas joskus some- tyyppien julkkisten ilmeitä, miten erilainen ilme niillä on, jos ne ottavat kuvaa muista, kuin itsestään... Itseään kohtaan niillä on suorastaan rakastunut ilme kun mielisairaalta näyttävällä tavalla ottavat itsestään kuvia, muuten räpeltävät kuin skitsofreenikkojen vuosittaisella Korkeasaari-käynnillä kyllästyneinä kännyköitään...

    • mittaritoukka

      Jonkinlainen mittari nimittäin 90% puolesta 10% vastaan on oikein mutta jos luvut on toisinpäin eli paskaa tulee niskaan 90% voimalla jotain on pielessä henkilö ei ole julkkis tai muuten töpeksinyt

    • ähhhääkutti

      Onhan toi sun epäilyskin aloite sille että pääsette solvaamaan .
      Kyllä nämä seiska ym julkkikset on just niitä OIKEITA julkkuja

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lukekaa ensimmäinen vastaus vuonna 2015. Siihen kiteytyy tämä koko Martinan vainoaminen. Joku on tosi katkera Martinan menestyksestä ja oikein nimimerkkikin kertoo sen. Martina on itsekin sanonut eräästä, joka mustamaalasi, että on katkera koska hän on menestynyt paremmin. Ja kyllä se niin näkyy joidenkin kirjoituksista.

      • Anonyymi

        Tästä näkee että todistettavasti ainakin viisi vuotta samat kirjoittajat, Levin vessa hokija jne. Voi elämän kevät! Kyllä Martina on tärkeä joillekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä näkee että todistettavasti ainakin viisi vuotta samat kirjoittajat, Levin vessa hokija jne. Voi elämän kevät! Kyllä Martina on tärkeä joillekin.

        Tuon Levin vessa -hokijan saa helposti tuosta kiinni koska on ollut kirjautumispakko. Onhan tuo kuitenkin kunnianloukkaus.


    • Anonyymi

      Olisi ihana kun Martina ihan oikeasti katoaisi kaikesta julkisuudesta 🙄

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe