Auttakaa, joka kerta kun menen vetämään käteen kummitukset vakoilevat minua, en saa kertaakaan tyydytettyä itseäni ilman että kuollut mummo vainaa ei laskisi ektoplasmaansa minun pippelilleni. Yritin huutaa mummolle että hän lopettaisi mutta mitä vielä, myöhemmin oli ektoplasmaa pippelillä vielä normaaliakin enemmän.
Miten pääsen mummo vainaan kummituksesta eroon?
Kummitukset vakoilevat minua.
TosiLintu
4
55
Vastaukset
- kiljusieppo
Soitetaan apuun ghostbusters, ne voi mörköjä pyssyllä sädettää, ektoplasma läjähtää seinään...
- Efraim_Sahlberg
Kutsu nettikummitus apuun, niin mummo saa kyytiä !
- Ehdootus
Pane mummo kuntoon!
- AnalGhost
Kokeile mummon kummitukseen astraali-anaaliseksiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20711923- 298218
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596333Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775257- 574978
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai504518Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194441- 1193936
- 823425
- 531967