Mies, voisitko olla tälläisen naisen

Heiniiii

... kanssa? Toivon nyt erityisesti vastauksia 17-32vuotiailta miehiltä, mutta toki muunkin ikäiset saa vastata ja myös naiset saa vastata mun tilanteeseen, jos vain haluaa.

Oon nyt parikymppinen nuori nainen, mulla on takana sellanen historia että 11-vuotiaana alotin seurustelun, samoin meikkaamisen ja tyyli alkoi muuttua naisellisemmaksi. Okei se mun meikkaaminen ja pukeutuminen oli aika suttuista, halvan näköistä. Sit 11-12v niitä seurustelusuhteita kerkes kertyä jo monta (en muista enää tarkalleen, mutta tosiaan useita.. heitetään nyt vaikka että 30, menee ainakin tarpeeks yläkanttiin.) ja ne oli sellasia viikon mittaisia juttuja eli ehkä aikuisen silmin niitä ei voisi kutsua edes oikeiksi parisuhteiksi. Flirttailin myös monille, harrastin monien kanssa netti/tekstari seksiä ja lopulta sotkeuduin jopa varattuihin, olin muutenkin huono ystävä, puhuin paskaa toisista seläntakana ja levittelin toisten asioista, kuvittelin että näillä pääsisin johonkin suosioon, vaikka homma oli tosiaan ihan päin vastoin. En tiedä mitä päässäni sillon liikkui kun harrastin tätä kaikkea toimintaa, mutta täyttä idiotismiä oli tuo... Nyt näin aikuisen ihmisen silmin ajateltuna.

No ylä-asteelle mennessä eli 13-15v olin rauhoittunut jo jonkun verran ja siistinyt myös mun tyyliä. Ylä-asteella tuntui että rakastuin myös oikeasti vasta ensimmäisen kerran, kun tykkäsin yhdestä jätkästä 2v putkeen, ennen olin pojista tykännyt tyyliin vain viikon verran, joten toi oli mulle ihan uutta! Harmitti vaan eniten se, että olin mennyt pilaamaan maineeni ja mua kiusattiin ylä-asteella ihan hulluna ja ei se jätkä halunnu sit olla minun kanssa, varmasti näistä molemmista syistä... ;/

Kiusaaminen oli haukkumista, perättömien juorujen levittämistä, naureskelua, mulkoilua, uhkailua, lyömistä, tönimistä, pilapuheluja, netissä haukkumista, vessan seiniin kirjottelua että oon huora... Siinä oli mukana useita ihmisiä. SE OLI TODELLA RANKKAA AIKAA ! ........................................ ja mihin se sitten johti, no siihen että mulla meni terveys, niin henkinen kuin fyysinen.

Ja 16v aloin sitten aikuistumaan, muutin kans kotoa jne. Lopetin kokonaan tuollaisen typerän toiminnan! Edelleen toki olen seksuaalinen nainen, tykkään pukeutua seksikkäisiin ja naisellisiin vaatteisiin (mutta mulla on parempi tyylisilmä.) ja voisin poseerata alusvaate/bikini kuvissa jos ne ovat ammattilaisen ottamia, harrastan nykyisin myös oikeaa seksiä. En ole 4v siis enää töppäilyt noin, kuten lapsena tein.

Niin voisko tälläistä naista rakastaa...? tai voisitteko olla minun ystäviä?

Jotkut kun väittää, että mun pitäis edelleen kärsiä, elää huoran maineeni kanssa loppuikä ja olla myös kiusattuna. Pelkään, etten todennäköisesti kestäisi sitä ja sen takia olen muuttanutkin jo muualle, mutta jos kävisi niin että menneisyys tulisi jotenkin kummittelemaan, huoran maine palaisi elämään ja kiusaaminen taas alkaisi, niin tappaisin itseni... Oikeasti. Tilanteeni on jo niin huono, että olen joutunut psyykelääkkeitä syömään ja en saa kunnolla nukuttua, muutenkin terveys ihan retuperällä. :'(( NYT SIT _REHELLISIÄ_ VASTAUKSIA, EIKÄ MITÄÄN SÄÄLISTÄ REPÄISTYJÄ!!!

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies999

      Moi
      Alkuun täytyy sanoa et oot tosi nuorena aloittanut seukkaamisen..
      Toki itekin 15v..ja 17..sitt tapasin tyttärien äidin..nyt ollaan kyll erottu..
      Mutt tohon sun juttuu..älä vaivu enenpää synkkyyteen..olet nuori..jokainen tehnyt virheitä..etkä sinä ole huora..et lähimainkaan..nuoret muutkin harrastaa vaikk mitä..eikä heistä voi sanoa silleen..tiedän sen kokemuksesta..ja tota ÄLÄ edes ajattele itsetuhoisuutta..!!SE EI OLE RATKAISU OIKEA AINASKAAN!!
      APUA ON SAATAVILLA..ON AMMATTIAUTTAJIA jos tilanne etenee tosi huonoon suuntaan...
      Oon vanhenpi mies..puhun kokemuksella..
      Kaikkea hyvää elämääsi.

    • kanssakin

      Voisin hyvinkin olla jos käyttäydyt normaalisti. Menneisyytesi ei haittaa jos kerrot sen avoimesti. Rehellisyyden nimissä sanon myös, että jättäisin sinut jos salaisit nuo asiat ja ne tulisivat tietooni jälkikäteen.

      • Heiniiiii

        Miksi sä niin tekisit? Mä en tosiaan jaksa menneisyyttäni enää kailotella, kun oon halunnu vaan unohtaa sen ja päästä siitä eroon. En halua jokaiselle toistaa tota stooria, hullunahan ne mua pitäis... Kysyis, mikset sä anna jo asian olla. Ja sitähän mä yritän tässä just tehdä.


    • Kyllä mä voisin ainakin ystävä olla sulle. Mullakin on ollu vaikeeta.
      Sä vaikutat kuiteki tän tekstin perusteella ihmiseltä joka tietää tehneesä virheen.
      Jotkut ei tajua virheitään koskaan.

      Sä kuiteki halusit muuttua. Se on positiivista. :) Itsetuhoisuus ei oo ratkaisu mihinkää. Puhua sun pitäis jollekin ihmiselle.
      Mä tuun jostai syystä aina helpommin juttuu jos ihmisellä on ollu vaikeeta.
      Loppuen lopuks kaikki käy hyvin :) usko pois mä olin omista syistäni viimeset 2 vuotta vaan "olemassa" mikään ei tuntunu oikei miltää mut en tähä sitä kerro.

      Mä oon ite seksissä ihan kokematon mut on liikaa vaatia sitä.
      Kyllä sullaki käy loppuen lopuks hyvin :) Usko pois

    • Touhis

      Sääli on kuulemma sairattua.
      Virheitä saa tehdä kunhan niistä muistaa ottaa opikseen.
      Ei meidän kuulu elää menneessä vaan elää elämää eteenpäin.

    • ottaisin sut rakastajattarekseni oikeen mielelläni. otappas yhteyttä tohon mun nikiin , niin katsellaan jatkoa

    • Jokainenhan meistä jossakin elämänvaiheessa tehdään virheitä, mutta ei niihin kannata takertua...katse eteenpäin, ilmeisesti ympäristönvaihdos voisi tehdä kohdallasi hyvää..

      • Naineen

        Eiköhän me kaikki olla omia virheitä tehty. Olet ollut lapsi vielä ja saanut varmasti jo riittävästi maksaa lapsena tehdyistä virheistä. Häntä pystyyn ja kohti uudenlaista hyvää elämää.


    • elämänmies

      Totta kai ystävä voin olla. Sun on hyvä tiedostaa se että olemme oman menneisyytemme tuloksia. Se mitä olen nyt niin oma menneisyyteni antaa siihen hyvän selityksen. Ilman oman menneisyytensä ymmärtämistä on mahdotonta ymmärtää nykyisyytta. Saatikka tulevaa.

      Ihminen voi muuttua mutta se tapahtuu just tiedostamisien kautta. Toiseksi tarvitset äärimmäistä rehellisyyttä itsestäsi kohtaan jota kyllä kirjoituksesi osoittaa. Kolmanneksi ja joka on tärkein..tarvitset ehdotonta rakkauden kokemista ts. täydellistä hyväksynnän kokemusta. Virheineen päivineen.

      Anna itsellesi anteeksi. Tämä on muuttumisessa kaikkein vaikeinta.

    • silleen

      Eteenpäin sano mummo lumessa menneet on menneitä.voisin ottaa sut vaikka lasteni äidiksi:) kaikki tehdään joskus virheitä ja sun virheet on pieniä mitä kirjoitat usko pois.

    • Heiniiii

      Mulla on vaan tänään semmonen olo, että mä haluan ottaa iteltäni nirrin pois.

      Tuskin kukaan välittäisi ja ketään ei kiinostaisi, mutta hallitsisimpa itse ainakin jotain, kun muut pystyy hallihtemaan mun elämää, millon mua aletaan kiusaamaan, paljastetaanko joskus kaikille et mulla on ollu huoran maine. Se ei kauheasti houkuttele, elää pelossa aina elämän pilalle menemisestä! Ikinä ei tule olemaan täysin vapaa, paitsi ehkä että haudassa.

      Kiitos ja moi

      • lähimmäine

        Voi rakas! Sun menneisyys on menneisyyttä. Se ei määrittele sun arvoa. Sinä et ole huora vaan arvokas ihminen. Tällä hetkellä sinun on vaikea sitä uskoa mutta se on totta.

        Otappa yhteyttä johonkin jossa voit jakaa tuntojasi ja saada myös apua. Se on sinun arvoisesi teko. Tää elämä on sulle vielä täysin auki ja täynnä mahdollisuuksia.

        Älä luovuta. Nyt sää et jaksa ja se ei haittaa. Mutta anna itsellesi mahdollisuus ja etsi oikeasti apua. Me kaikki tarvitsemme apua


    • Oon vähän vanhempi mies, mutta kommentoinpa siitä huolimatta. Itsensä hyväksyminen virheineen on varmasti maailman vaikein asia. Oon tehnyt niitä paljon. Oon pettänyt kumppaniani ja tehnyt kaikenlaista, mikä tuntuu tyhmältä nyt, mutta niissä tilanteissa mulla oli tarve tehdä tyhmyyteni. Muuten en olisi oma epätäydellinen itseni vaan itseni kanssa hukassa oleva kiiltokuvamies.

      Onnellisuus vaan lähtee siitä, että ihminen hyväksyy itsensä, historiansa ja uskaltaa olla avoin. Näin olen lopultakin uskaltanut tehdä ja se on tuottanut tulosta. Ei meitä ole muottiin luotu joten sellaiseen ei kannata itseään pakottaa. Sinunkaan ei kannata hakea hyväksyntää ulkoa, vaan itseltäsi.

      Tsemppiä sulle elämäsi vaikeimmalla mutta myös antoisimmalla polulla <3

    • menneisyydenvanki

      Voisin olla kanssasi. Sillä ei ole merkitystä, millainen olet ollut aikaisemmin, vaan millainen olet nyt. Fiksut ihmiset eivät määrittele toisia ihmisiä menneisyyden perusteella. Elämässä riittää kuitenkin aina niitä ei-fiksuja. He pyrkivät luokittelemaan toisia ja vetämään toisia alaspäin, jotta tuntisivat oman kurjan olonsa paremmaksi. Tällaisille ihmisille ei kannata antaa valtaa omaan elämään.

      Sinä itse tiedät, millainen olet. Olet hyvä sellaisena kuin olet. Ei kannata antaa toisten määritellä identiteettiäsi. Jos joku joskus alkaa kiusata menneisyydestäsi, voit kysyä: "Mitä sitten? Mitä väliä?" Tee "heikkoudesta" voimavara.

      Ja ketä oikeasti lopulta kiinnostaa, mitä "virheitä" joku on tehnyt esiteininä? Jos kiinnostaa, niin oma maailmankuva on kovin suppea. Sellaiset miehet tuottaisivat ystävinä ja seurustelukumppaneina muutenkin kärsimystä, joten heistä ei kannata välittää. Jos kohtaamasi mies ei välitä menneisyydestäsi, on hän ystävänä/kumppanina luotettava ja ystävyyden arvoinen. Muut voit sivuuttaa keskenkasvuisina räkänokkina.

    • omaakokemusta50

      Sinulla on kirjallinen esitystaitosi niin hyvin hallussa, että hetken ajattelin tämän olevan suomi24 työntekijän käsialaa.

      Vaikuttaa, että olet fiksu ja pärjäät kyllä jatkossa. Kun saat etäisyyttä, niin nuo kokemuksesi kääntyvät vahvuuksiksi. Yhtenä esimerkkinä omien lastesi kasvattamisessa noista kokemuksista on hyötyä. Kaikki koettu, joka ei traumatisioi, on käytettävissä elämässä.

      Tarvitset tosin uuden kotikaupungin, ellet ole pääkaupunkiseudulta. Pienessä kaupungissa on hankala irrottautua menneisyydestään muutoin kuin matalalla profiililla. Vapaalla ja lomilla poistut muihin kaupunkeihin.

    • Emeritius_Panomies

      Olet ilmeisesti hyvin ongelmainen ihminen joten suhde kanssasi olisi haasteellinen kenelle tahansa. Yritä selvittää ongelmasi ennen kuin edes harkitset seurutelun aloittamista.

    • levondeerius

      No minä voin olla sun ystäväs kun mulla oli sama juttu mut toisin päin katosku mä oon mies, jos on kik niii anna mulle

    • 164cmM

      " Niin voisko tälläistä naista rakastaa...? tai voisitteko olla minun ystäviä? "

      Ei en voisi rakastaa enkä olla ystäväsi mutta se johtuu siitä että todennäköisesti halveksisit minua fyysisen kokoni takia. Samanlainen sairas paska sinä olet kuin muutkin ihmiset sukupuolesta riippumatta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2152
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1691
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1567
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1352
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      902
    Aihe