janne savolainen

hirteen

missä vankilassa lie kajaanin tunnetuin seksuaalirikollinen nimeltään janne savolainen??

17

4954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus123

      tuskin edes vankilassa

    • mitähänonmiehiä

      pedari kyseessä?

      • Anonyymi

        Ei ole mikään pedari..taas joku rotta kirjottelee ku on paha mieli..Oletko miehelle päin naamaa sanonut vai kirjotteletko paskat housussa jostain maalta missä oot piilossa..ha ha kyl näitä paskahousuja riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään pedari..taas joku rotta kirjottelee ku on paha mieli..Oletko miehelle päin naamaa sanonut vai kirjotteletko paskat housussa jostain maalta missä oot piilossa..ha ha kyl näitä paskahousuja riittää!

        Siitä oo mihinkään kovemmassa paikassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään pedari..taas joku rotta kirjottelee ku on paha mieli..Oletko miehelle päin naamaa sanonut vai kirjotteletko paskat housussa jostain maalta missä oot piilossa..ha ha kyl näitä paskahousuja riittää!

        Taitaa itse henkilö kirjoittaa


    • läskijannerpp

      eikö se saanut 2000-luvulla 8 vuoden pytty tuomion ni pakkohan sen on olla linnassa

    • KKK16

      8 vuoden tuomion saanut kesällä 2011.

    • tuttuuu

      Sukevalla mies menee

    • Anonyymi

      Alibi kirjoitti miehen olevan HURJA JA PELÄTTY JA ERITTÄIN VAARALLINEN , JOTEN ITSE RIKOLLISENA HALUAISIN TUTUSTUA MIEHEEN..KAVERINA MIES VOISI OLLA PARHAIMMASTA PÄÄSTÄ!

    • Anonyymi

      Taitaa näiden valheellisten kirjoitusten takana olla sellaisia joita savolainen on kiduttanut porakoneella, veitsillä,rautapampulla,saksilla, tai pihdeillä repimällä hampaita yms.

      • Anonyymi

        Taitaa savolaisen pedari raiskari täällä kirjotella


    • Anonyymi

      Jalkajousella uhkasi naista ja raiskasi! Hyi helevetti mikä mätisäkki

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Homot ovat hankkineet yhteiskunnassa jalansijaa kyseenalaisella tavalla. Pelkkä kaapista ulostulo ja asioista avoin tiedottaminen eivät ole pelkästään heidän keinojaan.
      Pedofiilimaalitus on myös yksi heidän keinonsa. Homoseksuaalit maalittavat pedofiiliksi miehiä jotka ovat esimerkiksi jääneet paitsi naissuhteista vaikka ahdasmielisen uskonyhteisön tai jonkiun lapsuuden traumojen takia. Tällainen henkilö voi olla vaikka itse pedofiilin uhri lapsuudessaan. Tällaista miestä he ainakin koettavat painostaa esittämään homoa.

      Pahimmassa tapauksessa he voivat jopa koettaa näillä juoruilla painostamalla pakottaa tällaista henkilöä homoilemaan.

      Setan toiminta on hyvin epämiellyttävää.

    • Anonyymi

      Suihin

    • Anonyymi

      Kertokaa missä hän on

    • Anonyymi

      Onko tämä raiskari vielä elossa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2062
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1280
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      277
      1137
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      132
      1041
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      857
    Aihe