LIDL - SOKOS/S-Market - Hintojen halpuutus

S_muka_hyvällä_asialla

S.llä mainostetaan nyt, että se on halpuuttanut hintoja. On laskenut tuotteiden kuin tuotteiden hintoja, paljonkin. Nyt se on muka hyvällä asialla. Kehtaakin.

Minulla tuli heti mieleen noista hintojenhalpuutusmainoksista, kuinka paljon S onkaan meiltä voittoja nyhtänyt, kun se on kalliilla hinnalla myynyt. Nytkin täytyy jäädä voittoa, vaikka tuotteiden hinnat ovat laskeneet, siis HALPUUTUKSEN jälkeen. Mainoskampanja sai minussa ikävän leiman S.stä.

Lidl on aina ollut asiakkaan puolella. Tarjonnut laadukkaita, mutta edullisia tuotteita.
http://www.lidl.fi

30

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä_EU

      Lidl on ollut Suomessa kymmenen vuotta joka on pannut kuriin S ja K ryhmän hinnoittelun. Elikkä netkin hyötyy jotka eivät periaatteessa Lidlin ovea avakkaan.

      Jokainen voi kuvitella missä nyt mentäis jos nämä korrubtoituneet ketjut keskenään olisi saanut mellastaa.
      Suomi on ollut hyvä markkina-alue Lidlille koska täällä on hinnoissa ollut katetta, eikä pohja taida olla vieläkään lähellä, maataloustuotteissakin kaupan osuus on suurin, tuottajakin jää pienemmälle.

      • S_JA_k_HÄVIÄVÄT_lIDLILLE

        S ja K -ryhmät nyhtävät kalliimmalla hinnalla kuin Lidl ja näyttäytyvät sitten lampaan vaatteissa maksamalla bonuksia. Lidlin ei tarvi maksaa, kun antaa alennukset suoraan. Onneksi Lidl tuli Suomeen ja panee kauppojen hinnat kuriin. Eläköön Lidl! Olit enemmän kuin kaivattu täällä. Tulet esimerkillä näyttämään että koko Suomessa S ja K myyvät tuotteita samalla hinnalla.

        SOKOKSEN YLÄKERTA PUHUTTAA KEMIJÄRVELLÄ EDELLEENKIN
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13573758


    • s-market123456

      S-marketissa ei oo koskaan mitään hyviä tarjouksia

    • muualle

      s-marketti tuijottaa jäsenyyteen, joten eroan siitä., Saan jäsenmaksunirahani takaisin vuoden kuluessa, jos ole hengissä. Yleensä s- marketin maksut ovat muita korkeammat. Paras siis käydä muualla.

      • Asian_on_valjennut_mulle

        Huomasin S:n rahannyhtäjäksi, kun se massiivisella mainoskampanjalla alkoi huutaa, että on halpuuttanut tuotteidensa hintoja. Vielä nykyisistäkin hinnoista täytyy jääädä voittoa, muutoinhan se menisi konkkaan. Paljonkohan se on meiltä vienyt? Kyllä sen on siten kelvannut maksaa bonuksia ja höpistä asiakasomistajuudesta.


    • lidlidliili

      Aamulla taas LIDLIIN lähden! Enkä minkään turhan tähden!

      • L.i.d.l

        Mäkin teen niin ja onneksi monen järkevän kaverin tapaan siellä. Eläköön Lidl! Eläköön halvat hinnat! Eläköön rehtiys! Eläköön siis Lidl!


    • Tokmanni_Kemijärvelle_he
    • Tokmanni_Kemijärvelle_va

      Jos Tokmanni tulee Kemijärvelle, kaikkein eniten häviää S ja varsinkin sen yläkerta

    • tarjouksetesiin

      ei le silloin yläkertaa enää, on uusi hieno S-market. Kumpa vain tarjoukset olisi paremmin mainostettuna, ei löytynyt viime KotiLapissakaan S-marketin ilmoitusta saati että näkisi tarjoukset netissä.

      • Itse_paljasti

        Että S viitsi nykiä rahoja tuotteista ja muka uljaasti maksaa bonuksia, mutta nyt se on itse todistanut, että paljon yli välttämättömimmän maksatti tuotteistaan asiakkaillaan. Se on S.N tarina!


      • Poonuksillavejätetään
        Itse_paljasti kirjoitti:

        Että S viitsi nykiä rahoja tuotteista ja muka uljaasti maksaa bonuksia, mutta nyt se on itse todistanut, että paljon yli välttämättömimmän maksatti tuotteistaan asiakkaillaan. Se on S.N tarina!

        Ei mullekkaan ole selevenny tuo poonusten hehkuttaminen kun lähtöhinta on kovempi kuin toisessa kaupassa jossa poonuksia ei ole.Otetaan vaikka pensa. A.. asemalla on jo lähtöhinta kolome senttiä kovempi kuin läheisellä S.1 ketjulla. S.1 pensasta saa lisäksi käteisalennusta monien liittojen jäsenkorteilla. Että minkä laskuopin perusteellamun kannattas tankata että ponuksien keräämisellä pensa lasku pienenis? Mulle paras alennus on se joka näkyy heti eikä joskus jos sillonkaan.


    • pistelee.viha

      Joopa se joo, halpoja ehkä mutta tuotteita niin vähän että etei riitäkuin muutamalle. Jos kerran mainostetaan halpoja tuotteita päinän tarjouksena niin pitää niitä olla sen verran että riittää useammallekkin. Moneen kertaan käynyt ja ihmetellyt että kun on hyvä tarjous niin tuotteita ei ole kuin muutama ja vaatteissa ei ole kuin yksi koko per väri, ostaako myyjät jo etukäteen näitä tuotteita kun ei tunnu tulevan montakaan kappaletta asiakkaille. Menee jo asiakkaiden huijaamiseksi.

      • tuttua.on

        Turha niiden tarjousten perässä on siellä juosta kun niitä tavaroita ei riitä kuin minuutuksi tai ei aina sitäkään. Pitää olla kyttäämässä ovella kun kauppa aukeaa ja mennä juoksujalkaa jos meinaat saada tarjous tuotteita. Tilaavat liian vähän. Päivällä on turha enään haaveilla jos on jotain tarjouksessa.


      • mainosta

        no eipä niistä tiedä, kun ei ole netissä eikä juuri muuallakaan tietoa niistä.... vai mistä tisdätte niistä?


      • xaina_riittänyt
        mainosta kirjoitti:

        no eipä niistä tiedä, kun ei ole netissä eikä juuri muuallakaan tietoa niistä.... vai mistä tisdätte niistä?

        Reilut kymmenen vuotta olen Tokmanni ketjun asiakkaana ollut ilmoitettuja tarj oustuotteita on aina löytynyt, niinkuin lakikin edellyttää. Joskus on eriä jotka myydään pois silloinkin kappalemäärä ilmoitetaan ennakkoon.

        Turhaan näistä murehditta Tokmannia ei sinne päästetä, sillä ne veisivä't Lidlin kanssa asiakkaat, niin on käynyt muuallakin.


      • kukaeipäästä

      • jokurotiollap

        Lautakunta oikeessa. Ei Tokmannille eikä muillekkaan anneta puistoa kaupan rakennuspaikaksi. Härski firma ko ees yrittää. Olkaapa lautakunta tarkkana...


      • UUTTA.PUTKEEN.VAAN

        Jos tokmannia ei tänne saada niin sehän tarkoittaa että mennään rovaniemelle ostoksille ja niin taitaa muutkin mennä. Kemijärvellä ollaan niin kateellisia ettei mitään uutta saa tulla. sehän lisäis muitakin asiakkaita tänne ja hyödyttäis muitakin kauppoja. Kemijärven päättäjät ovat vanhoja homepäitä jotka ei enään tajua mistään mitään eikä halua mitään uutta vaan lopettaa kaikki. Eipä ole ihme että asukkaat muuttaa muualle.


      • puistoja-riittää
        jokurotiollap kirjoitti:

        Lautakunta oikeessa. Ei Tokmannille eikä muillekkaan anneta puistoa kaupan rakennuspaikaksi. Härski firma ko ees yrittää. Olkaapa lautakunta tarkkana...

        Suurin syy lautakunnan kielteiseen kantaan on kilpailutilanne. S ja K ryhmä eivät hyväksy revireilleen uusia tulokkaita. Toki lautakunnan jäsenet suomalaiseen tapaan on voideltu jotta kilpailijat pidetään loitolla.

        Ymmärrettävää on että Tokmanni ei sinne lähde jos ei saa liikettään keskeiselle paikalle, etenkin jos liikkeeseen on suunnitteilla elintarvike osasto.
        Tarvetta olisi kilpailulle onhan nämä pohjoisen hinntataso höystetty reilulla lapinlisällä.


    • Katso_tarjoukset
    • eimoitita

      eiköhän se joka kaupassa asiakkaan pöytään leipä ym ole myyty, ei ne kauppiaat itse kuluta kaikkea, sama se mikä kauppa, asiakas voi valita. Totta kai pitää yrityksen katsoa omaakin tuottavuuttaan, muuten käy huonosti koko puljun.

      • LIDL_on_onneksi

    • järkeä_päättäjille

      - vittu jos tokmanni ei tule kemijärvelle
      - täällä on kaikki kallista ja jotain halpaa sentään pitäisi saada
      - elisa vei 23 työpaikkaa muualle tai lakkautti ne, tokmanni toisi 10 työpaikkaa halpojen tuotteidensa lisäksi, kiinteistöveroja ja muita tuloja
      - olisiko kemijärvi niin t-y-h-m-ä ettei ottaisi tarjousta vastaan

      - nytkin kemijärveläiset kantavat tavaraa rovaniemeltä ja tämä kantaminen pysähtyisi joiltakin osin tokmannin tullessa kemijärvelle
      - ottakaa päättäjät aivonne laajempaan käyttöön
      - tyhjä tila vaikka olisikin kaunis jonkun mielestä ei tuo tuloja
      - järkeä, järkeä, järkeä, järkeä...

    • HÖHÖT

      BYÖÖÖÖHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄBBBBYYYYYYYÖÖÖÖÖÖHHGÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ AAAHISTAAAKKO HÄHÄHÄHÄHÄHHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

      • Lidl_on_rakkauteni

        Lidl on mun rakkauden kohde,
        se on reilu kauppa.
        Se on asiakkaan puolella,
        ei ajattele vain itseään.
        Kauppa on siisti,
        ulkoakin. Mitään ylimääräistä ei näy.

        Tämä
        www.lidl.fi
        on paras linkki, jonka tiedän.

        Tässä on maailman parhaimmat kirjaimet
        www.lidl.fi

        Tuo linkki
        www.lidl.fi
        on kuin runoa.


      • määi_vain

        yritätkö määkiä kuin lammas? yritä uudestaan, kyllä se jossain vaiheessa onnistuu


    • merilappilainen

      Huijausta. Tavallisimmat Prismojen ja S-markettien tuotteiden hinnat ovat vähän laskeneet, mutta esmes käyttötavaratuotteiden hinnat nousseet. Myös Sale-myymälöiden hintataso on noussut eli Sale-asiakkaat maksavat osan "halpuutuksesta"!

    • kilpailua
    • Lidl_on_meidän_asialla

      Lidlillä on hyvä mainos. Samat hinnat kaikkialla - se on reilua.

      Älykkäästi sanottu. Ja älykkäästi tehty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1625
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1049
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      887
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      684
    Aihe