Muutan Joensuuhun töiden perässä enkä ole paikkakunnalla käynyt vuosiin.
Mitkä on mielyttävimmät/siisteimmät/rauhallisimmat asuinalueet keskustan liepeillä? Aion hankkia asunnon kerrostalosta eli pientaloalueet jäävät minun näkökulmastani tarkastelun ulkopuolelle.
Joensuun asuinalueet
20
5176
Vastaukset
- kkfdf
Eli itse tykkään ainakin hukanhaudasta. Se on 3km päässä keskustasta ja kaupat lähellä ja mikä parasta rauhallista asua.
- Mode
Ainoa haitta Hukanhaudalla on se, että siellä ei ole kerrostaloja.
- hukanhautalainen
Mode kirjoitti:
Ainoa haitta Hukanhaudalla on se, että siellä ei ole kerrostaloja.
on siellä kerrostaloja
- Mode
hukanhautalainen kirjoitti:
on siellä kerrostaloja
Tarkennatko vielä, että missähän päin Hukanhautaa löytyy kerrostaloja.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,
Mode kirjoitti:
Tarkennatko vielä, että missähän päin Hukanhautaa löytyy kerrostaloja.
No ainakin Karjamäentiellä on kerrostaloja, se on käsittääkseni Hukanhautaa...
- Mode
,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
No ainakin Karjamäentiellä on kerrostaloja, se on käsittääkseni Hukanhautaa...
Mä oon aina luullut, että Karjamäentie on Opottaa... Varma en ole.
- kaikkitietävä
Mode kirjoitti:
Mä oon aina luullut, että Karjamäentie on Opottaa... Varma en ole.
Opotta on Hukanhautaa.Hukanhaudan sisältä löytyy pieniä "kyliä"!!!!!!Niinkuin Rantakylästä, penttilästä jne jne.
- vastaus
Eiköhän ne kaikki ole ihan rauhallisia.
No Penttilä ja Utra ehkä ei.- 35vee penttilässä
kyllä täällä rauhallista on!!! NYKYISIN
- Tinja
Muualta on Joensuuhun muuttanut ja pian starttaa viides vuosi Penttilässä. Hyvin olen viihtynyt ja rauhallista on!! Joskus muinoin täällä on vissiin ollut pienoista häiriköintiä, mutta nykyään yksi Joensuun kehitetyimmistä alueista :) !
- Tytteli
Niinivaara on lähellä keskustaa, rauhallinen jne.
- on rauhallinen
Asuit sitten missä päin joensuuta tahansa. Ja noljakassa pesolantiellä ainakin on kolme kivaa kerrostaloa. Siinä on kirkkokin ihan vieressä ym. palvelut.
- jenssi
Oon kanssa Niinivaraan kannalla!!Paras paikka mitä MINÄ tiedän!!Rauhallista väkeä,kivat maisemat puistoineen, lyhyt matka keskustaan, oma kiva centteri josta löytyy kaupat,pankit,posti,apteekki,terkkari jne.jne.
- kallis
Niinivaara on vaan yhtä kallis paikka asua kuin keskusta => Muuta keskustaan.
- PARAS!!
Utra on parasta asuinaluetta Joensuussa. Rauhallinen, viihtyisä ympäristö. Kaikki palvelutkin ovat ihan lähellä. Kannattaa ehdottomasti valita kaupunginosista Utra, jos on vain vapaita asuntoja.
- rrr
Itse oon asunu utrassa kohta 2 vuotta ja oon ollu tosi tyytyväinen paikkaan . (hyttitien asukit ovat omissa oloissaan eivät haittaa muita)
- EuroN
rrr kirjoitti:
Itse oon asunu utrassa kohta 2 vuotta ja oon ollu tosi tyytyväinen paikkaan . (hyttitien asukit ovat omissa oloissaan eivät haittaa muita)
..eipä voi enää muuta lisätä :=)
- ???
asuin 3kuukautta rantakylän ja mutalan rajalla rivitalossa, ei saanut olla auto rauhassa parkkipaikalla. autossa ei ollut edes mitään "irtainta" sisällä, niin joku idiootti oli koittanu mennä sisään.. en itse muuta enää ikinä rantakylään!
- kerppo
Karsikko? unohdettu kaupunginosa
- Johnny Boy
Asiaa on käsitelty viime aikoina myös lehtien sivuilla pariinkin otteeseen. Karjalainen teki artikkelisarjan jokaisesta kaupunginosasta kerrallaan. Sitten Heili teki vastaavan tiivistetymmin. Viimeksi taas käsiteltiin alueiden rauhallisuutta sen mukaan, mistä rekisteröidään eniten tehtäväilmoituksia poliisille. Kaikkien näiden juttujen tiivistelmä on sama, minkä itse olen koko ikäni (26 vuotta) Joensuussa asuneena jo tiennytkin, tässä lyhyesti:
Parhaimmat ja kalleimmat:
-Niinivaara, Hukanhauta, Keskusta
Ihan mukiinmenevät:
-Karsikko, Penttilä/Mäntylä, Linnunlahti, Kanervala, Siihtala, Mutala
Levottomuuksien ja rikoksien pesät, halvat:
-Noljakka, Utra, Rantakylä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324791Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene182739Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su662621Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252465- 361934
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321671Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?691560Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731506- 661304
- 821241