Pennut ovat näköjään kesälomalla koulusta

Tasonolla

Hyvinkääketju on sen tasoista. Eivät ole vanhemmatkaan huolineet mukuloitaan mökille, täällä ne aukoovat päätään. Ja 'seriffi' nukkuu krapulaansa pois.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kovat_on_sun_ongelmat

      Ei näytä sullakaan olevan kovin hääppöinen Jussi, kun jaksat kytätä näitä onnettoman tylsiä viestiketjuja täällä ja teet tikusta asiaa. Hanki elämä!

    • silmäluuppi

      Jaa-a eipä taida hyvinkääketjusta löytyä yhtään järkevää keskustelua? Vain onko mahdollisesti. Erkkylän linkkitorni nurin, loppuuko hyvinkään posti, koiran räksytys aivonystyröitä helliviä ja akateemisia keskusteluja aiheuttavia aloituksia?

    • Harput-hyökkää

      Nää on näitä lopen kyllästyneitä fossiileja jotka kytee jossain pikku yksiössä ja joiden elämäntehtävä on kyylätä joka ikistä asiaa. Mene nyt nyppimään vaan niitä perunoita Muuli.

    • Kyllä_tämä_tästä_

      Aloittaja hei, pojat on poikia. ..Kestä se ja sen tuoma teksti. Täs maailmassa on varmaan isompiakin huolia, kuin muutaman liimaa imppaavan lähiö teinipojan ala-arvoiset höpöhöpö jutut. Kyllä ne kohta lopettaa ton teksti saasteensa, kun vaan taas kyllästyvät ja menevät takaisin makkariin imemään toistensa pikku pippeleitä, siitä kun tykkäävät.

    • odewte

      Oho oho siellä nousee keskenkasvunen Naatti...

    • Tiedoksivaan.teille

      Ei ole sheriffejä eikä muuta valvontaakaan nykyisin kun keskustelupalstaa "uusitaan".

    • rasittavaa

      Näin on, olen samaa mieltä. Tämän ketjun häirikkö pitäisi saada johonkin hoitoon, mutta, kun se raasu ei edes itse ymmärrä omaa tilaansa, ja pakkohoitoon on vaikeaa saada. Narsismia on vaikeaa hoitaa, jos ollenkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2982
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2880
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2758
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      23
      2663
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2455
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      2149
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1897
    9. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      190
      1833
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1827
    Aihe