Miehet olette täyttä paskaa kaikki

vghjk6789

Olette pillun perässä juoksevia idiotteja. Kuolkaa sukupuuttoon.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pippelikinajattelee

      No kyllä seksi minulle kelpaa ja usein. Mutta oman kokemani perusteella rakastuessani en todellakaan halunnut ensimmäisenä hänen jalkoväliinsä, tissiväliinsä, naamallensa Ym.
      Halusin vain pitää häntä sylissä ja hyvänä. Sitten jossain vaiheessa nussittiin kun hän oli ihan märkä ja sitä halusi. Sitten pidin taas sylissä ja hyvänä ilman seksiä.

    • Kyllänäin

      Miksi miehet sitä kummeksuu jos eivät naista saa. Miehet, olisiko aika käyttäytyä niin että naiset osaisi teitä kunnioittaa ja arvostaa??? Mistä muusta miesvastaisuus tulee kuin miesten huonosta käyttäytymisestä ja todella, siitä pillun perässä juoksemisesta lapsellisine puheineen! Koskas teistä tulee MIEHIÄ? Ei tuo ole tosimiehen käytöstä.

    • Aitojuppi

      Ei kaikki ole.

    • kaksvuodentakuu

      Läskiperse on saanut naista, kun noin mahtailee vai onko peräti uusi tekokyrpä

    • nimimerkkii67gg

      Mahtavinta naisen saamissa on se kun laukaisee lastit pilluun ja nuolee norot ja sitten loput persereikään.

      Sitten nainen pieraisee ne lastit ulos mun suuhun ja mä nielen ne ja sit mennään taas äijien kanssa kaupungille kavoittelee bisneksii ja uusia projekteja. ;DD

    • Jussi19wee

      Haha :D aloittajalla ongelmia miehensä kanssa ?

    • Billuu

      Pillua pilluaah tahtoo saada pillua piluuaah!

    • 12_5

      Siitä puhe mistä puute. Ja jos miehet ei sen pillun perässä juoksis niin kuolis se toinenkin sukupuoli sukupuuttoon aika nopeasti.

    • kyllästynyt_mies

      Mistä tuollaisen kuvan olet saanut? Itse valitset seurasi. Eikö ne jännämiehet kelpaakkaan?

      Minä kuolen sukupuuttoon, kun naiset ei ole kiinnostunut minusta. Joopa joo. Ihminen saisikin kuolla sukupuuttoon, sen verran typerä eläin on, niin että jatka vaan vihaasi, kuollaan kaikki yhdessä sukupuuttoon ja maailma pelastuu! :D

    • NuoriSexyN

      Jännämiehet ovat ihmiskunnan lajeista alinta alkueläinpaskaa.

    • ifanoff

      Me kunnon miehet valkataan myös parhaat ämmät
      siksi teillä
      säkkituolin oloisilta horoilta jää hyvät huomaamatta, yököttävät suomalaiset Mervit ja Johannat me osataan kiertää etäältä, heidän osakseen jää kirjoittelu katkeroituneena tänne

    • ätmioon

      niin kauan kun miehet juoksevat pillun perässä, niin ihmiset eivät kuole sukupuuttoon.

    • voiaaaaa

      ihan samalla tavalla naisetkin juoksee munan perässä :D
      mitä ihmettää

    • Näinonjuu

      Ne munan /kyrvän ja pillun perässä jouksijat muodostavat aivan oman luokkansa ihmisistä ;)

      Harvemmin mitään älymystöä.

    • Jopettaa

      Et sä baareista löydä muuta kuin niitä p***un perässä juoksijoita. Kunnon miehet löytyy ihan jostain muualta ja jos kysyt mistä niin vastaus on "käytä aivojasi".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      28
      5233
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      307
      3776
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      36
      2880
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2819
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      152
      2302
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2046
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      122
      1930
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1614
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1556
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      27
      1518
    Aihe