Pattayan loma alkoi

TastaseAlkaa

Eilen sitten saavuttiin tänne ansaitulle kesälomareissulle, hieno aurinkoinen keli oli, samoin kuin tänään näyttää olevan. Tosin ei siitä ole paljon ehtinyt nauttia kun oon nukkunut univajetta pois, lennolla kun ei saa nukutuksi niin eilen perille päästyä en muuta kuin kävin syömässä ja seven elevenissä hakemassa vähän tarvikkeita, sitten päiväunille ja kun heräsin oli jo sopivasti illan suu ja kävin hotellin uima-altaalla uimassa ja nauttimassa laskevan auringon säteistä, sitten olikin aika lähteä tytön metsästykseen.

Aloitin tapani mukaan Beer gardenista, siinä baaritiskillä oli yksi hyvän näköinen tyttö, mutta vähän ajattelin ettei sitä nyt ekana iltana ekaa tyttöä ekasta paikasta kehtaa ottaa, vaan pitäis vähän kattoa ympärille, eli parin kaljan jälkeen jatkoin matkaa, siinä Beer gardenin aulan baariryppäässä näkyi toinen kiinnostava, mutta aattelin kiertää walking streetin ensin. Pysähdyin yhteen baariin josta mulla oli tyttö viime vuonna, koska tunsin paikan vanhemmat naiset ja hekin muistivat minut, jo tyttö on kuulemma baarissa edelleen, mutta eilen oli vapaalla, no parin kaljan jälkeen lähdin ja lupasin tulla tänään uudestaan.

Sitten vilkaisin toista paikkaa josta bongasin viime reissun kauneimman tytön, tyttö oli siellä, mutta joku äijä kuolasi sitä, hän kyllä tunnisti minut, vilkutteli ja silmäpelitteli äijän selän takaa. Tyttö oli edelleen upea, voi olla että meen katsomaan joku toinen ilta onko hän vapaa.

Palasin Beer gardenin aulaan jututtanaan kiinnostavaa tyttöä, pelattiin ja muutamat kaljat meni, mutta jotenkin intoni katosi kun näki tuon viime vuotisen tytön, se kun on niin kaunis että pistää riman korkealle jos yhtä kauniin yrittää löytää, yhä oli kaunein mitä koko iltana näin.

Anyway, kello oli jo puoli kaksi ja kaljaakin oli mennyt jo kymmenkunta, päätin vielä kerran vaihtaa paikkaa ja sitten lopulta bongasin yhes paikas söpön tytön joka vastasi vaativaa makuani. Pari kaljaa lisää pelailua ja tytön kanssa hotellille kolmen maissa. Tyttö oli 21, mutta ei kuulemma ollut työskennellyt Pattayalla vasta kuin kuusi päivää, en tiiä uskoako, heikosti puhui englantia, mutta sängyssä oli melkoinen peto, pakko myöntää että tuli hyvä valinta, juuri tämmöinen ekana yönä pitääkin olla, meni sitten viiteen ennen kuin pääsi nukkumaan.

Tyttö lähti jo aamuyhdeksältä, illalla hän kyllä sanoikin että hänellä on jokin meno ja pitää lähteä seittemältä. Minä lähdin hotellin aamupalalle, ja sitten takas nukkumaan kunnes siivoojat herätti yhdeltä, nyt siivoojan puhdistaessa huonetta päätin kirjotella mitä kuuluu. Voi olla että meen vielä takas nukkumaan, on sen verran univajetta vieläkin.

123

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästäalkaa

      Semmoinen hauska sattuma aamulta unohtui mainita, että kun olin lähdössä hissillä ylöspäin hotellin aamupalalle, hissistä tuli tyttö jota eilen jututin Beer gardenin aulan baariryppäässä, vähän hätkähdin oli vielä samassa asussakin ja tyttökin tunnisti minut. Opastin hänet rullaportaille joilla pääsee tästä kakkoskerroksesta hotellin aulaan.

      Huvittavaa että kun minä päätin olla ottamatta tätä mukaan ja poistuin siitä noin puoli kaksi joku oli tullut vielä sen jälkeen ja napannut tämän tytön mukaan ja kaiken huipuksi vielä tähän samaan hotelliin. No, joka tapauksessa olen tyytyväinen että päätin vielä lopuksi vaihtaa tyttöä, vaikka harkittin vakavasti juuri tämän mukaan ottamista siinä aiemmin.

      • wayToGo-man

        Olet siis Baywalk residencissä liukuportaista päätellen? Oiva valinta pelimiehelle. Hyvää reissua ja paa päivitystäl :) Varo sitä hevosen kokoista leidaria siinä drinkkibaarissa Baywalkista kun oikaiset Second roadille. Hauska mutta susiruma.


      • tässätaas
        wayToGo-man kirjoitti:

        Olet siis Baywalk residencissä liukuportaista päätellen? Oiva valinta pelimiehelle. Hyvää reissua ja paa päivitystäl :) Varo sitä hevosen kokoista leidaria siinä drinkkibaarissa Baywalkista kun oikaiset Second roadille. Hauska mutta susiruma.

        Juurikin siellä. Hervottoman iso huone muttei parveketta. Vaikuttaa hyvältä valinnalta, respassa viides kerros hyvät näkymät ja uima-allas katolla, lyhyt joka paikkaan. Taisit suositella tätä viime vuonna kun olin Aya boutiquessa. Kattelin tasanteelta onko se vaaleaksi hiuksensa värjännyt bilistyttö vielä siellä mutten nähnyt.

        Nyt oon taas Beer gardenissa, kävin kakkoskatua pitkin tuolla Central festivalin baarirykelmässä, parissa join kaljat ja juttelin tyttöjen kanssa, mutta päätin sitten kävellä rantakadun rannan puolta takaisin kattellen freelancereitä, tuli kymmeniä bum bum tarjouksia, mutta pysyin kovana, iltahan on vielä nuori jaminä tykkään "ikkunashoppailla" monia tyttöjä ennen kuin valitten. Täytyy myöntää että rantakadulla oli puolisen tusinaa sellaista jotka olisin voinut mukaan ottaa.

        Nyt tämä kalja ja jatkan matkaa Walking streetillä jossei täällä tuu joku yllätys vastaan.


      • panomie2
        tässätaas kirjoitti:

        Juurikin siellä. Hervottoman iso huone muttei parveketta. Vaikuttaa hyvältä valinnalta, respassa viides kerros hyvät näkymät ja uima-allas katolla, lyhyt joka paikkaan. Taisit suositella tätä viime vuonna kun olin Aya boutiquessa. Kattelin tasanteelta onko se vaaleaksi hiuksensa värjännyt bilistyttö vielä siellä mutten nähnyt.

        Nyt oon taas Beer gardenissa, kävin kakkoskatua pitkin tuolla Central festivalin baarirykelmässä, parissa join kaljat ja juttelin tyttöjen kanssa, mutta päätin sitten kävellä rantakadun rannan puolta takaisin kattellen freelancereitä, tuli kymmeniä bum bum tarjouksia, mutta pysyin kovana, iltahan on vielä nuori jaminä tykkään "ikkunashoppailla" monia tyttöjä ennen kuin valitten. Täytyy myöntää että rantakadulla oli puolisen tusinaa sellaista jotka olisin voinut mukaan ottaa.

        Nyt tämä kalja ja jatkan matkaa Walking streetillä jossei täällä tuu joku yllätys vastaan.

        Kauan meinasit olla siellä ja monta tyttöä on meiningissä pongata ja mikä on budjettisi? Olen tulossa sinne ensi viikolla maanantaina lähtö ja voitais vaikka tavata, jos sopii vaan kuvioihisi. Olen kova panomies ja kavereiden kanssa vedetty vetoa kuka panee eniten ja millä hinnalla. Laita yhteystietosi, niin ehkä nähdään.


      • Kotiutettu
        tässätaas kirjoitti:

        Juurikin siellä. Hervottoman iso huone muttei parveketta. Vaikuttaa hyvältä valinnalta, respassa viides kerros hyvät näkymät ja uima-allas katolla, lyhyt joka paikkaan. Taisit suositella tätä viime vuonna kun olin Aya boutiquessa. Kattelin tasanteelta onko se vaaleaksi hiuksensa värjännyt bilistyttö vielä siellä mutten nähnyt.

        Nyt oon taas Beer gardenissa, kävin kakkoskatua pitkin tuolla Central festivalin baarirykelmässä, parissa join kaljat ja juttelin tyttöjen kanssa, mutta päätin sitten kävellä rantakadun rannan puolta takaisin kattellen freelancereitä, tuli kymmeniä bum bum tarjouksia, mutta pysyin kovana, iltahan on vielä nuori jaminä tykkään "ikkunashoppailla" monia tyttöjä ennen kuin valitten. Täytyy myöntää että rantakadulla oli puolisen tusinaa sellaista jotka olisin voinut mukaan ottaa.

        Nyt tämä kalja ja jatkan matkaa Walking streetillä jossei täällä tuu joku yllätys vastaan.

        Juu sama mies olen. Tulin 3 viikkoa sitten pois pitkältä reissulta jossa oli vähän sporttiakin. Baywalkin aamiainen oli mennyt huonompaan suuntaan mutta muuten tykkään, ja allas on mukava ja viileähkö.
        Oli ilmestynyt jompparin rantakadullekin lisää kissoja hämärän tultua ja Pattiksen puolella myös hyvä tarjonta. Kilpailu asiakkaista. Tutut baarit juotin ja join hyväksi mutta touhu rauhoittui ja kävin vakkarin kanssa etelämpänä lomailemassa sitten siihen väliin kuin nuoripari konsanaan. Järkkäilen häntä syksyksi vierailulle Suomeen.
        Happy hunting and cold beers as my ex wife! :)


      • huoralleomatyö
        Kotiutettu kirjoitti:

        Juu sama mies olen. Tulin 3 viikkoa sitten pois pitkältä reissulta jossa oli vähän sporttiakin. Baywalkin aamiainen oli mennyt huonompaan suuntaan mutta muuten tykkään, ja allas on mukava ja viileähkö.
        Oli ilmestynyt jompparin rantakadullekin lisää kissoja hämärän tultua ja Pattiksen puolella myös hyvä tarjonta. Kilpailu asiakkaista. Tutut baarit juotin ja join hyväksi mutta touhu rauhoittui ja kävin vakkarin kanssa etelämpänä lomailemassa sitten siihen väliin kuin nuoripari konsanaan. Järkkäilen häntä syksyksi vierailulle Suomeen.
        Happy hunting and cold beers as my ex wife! :)

        Mitäs meinasit horoperseellesi järjestää syksyksi? Haluaako Suomeen töihin? Sinähän voit suositella tätä hieromalaitoksiin töihin oman kokemuksiesi perusteella.


      • yököttää

        Hah, hah ja vielä kerran hah!!!
        Olisitpa alkanut satukirjailijaksi, ehkä olisit pärjäillyt. Tuskin koskaan olet käynyt edes Pattayalla. Kartasta näkee hyvin paikkojen nimiä, näemmä.
        Voiko joku olla noin TOOPE! Nauran itseni kipeeks! Ja varmaan moni muukin....


      • tässäraporttia
        Kotiutettu kirjoitti:

        Juu sama mies olen. Tulin 3 viikkoa sitten pois pitkältä reissulta jossa oli vähän sporttiakin. Baywalkin aamiainen oli mennyt huonompaan suuntaan mutta muuten tykkään, ja allas on mukava ja viileähkö.
        Oli ilmestynyt jompparin rantakadullekin lisää kissoja hämärän tultua ja Pattiksen puolella myös hyvä tarjonta. Kilpailu asiakkaista. Tutut baarit juotin ja join hyväksi mutta touhu rauhoittui ja kävin vakkarin kanssa etelämpänä lomailemassa sitten siihen väliin kuin nuoripari konsanaan. Järkkäilen häntä syksyksi vierailulle Suomeen.
        Happy hunting and cold beers as my ex wife! :)

        Aamiaisesta puheenollen, se tuli tämän takaisin.

        Eli toinen ilta alkoi kattelenalla hotellin tvstä Serena Williamsin ottelu Wimbledonista, sitten tuonne Central festivalin taakse baareihin, poislähtiessä huomasin että siinä Mulliganissa tai mikä irkkubaari se oli tuli Maria Sharapovan ottelu, pysähdyin siihen kattomaan sen loppuun, ihan näppärää että täällä näkee Wimbledonin pelitkin, Suomessa kun niitä ei juuri näytetä.

        Sitten tulinkin Beer gardeniin mistä eilen kirjoittelin ilmaisen wifin avulla, salasana on ostoskuitissa jos joku ei tiennyt, baaritiskillä meinaan sekä eilen että toissapäivänä joku vieruskaveri kysyi multa mikä on wifin salasana.

        Jatkoin sitten matkaa Walking streetille, kiersin tällä kertaa kaikki sivukadutkin. Siinä Country bar tms vieressä oli tällä kertaa nätin näköinen tummaihoinen, siinähän niitä päivysti viime vuonnakin, mutta silloin olivat niin grotesgin näköisiä että en edes harkinnut. Tämä tyttö vilkutteli kovasti mulle, ihan asiallisen näköinen mustaksi, kävelin siitä ohi takas toisen kerran tsekatakseni, mutta päätin nyt toistaiseksi pysyä erossa mustasta, olisi ehkä liian perverssiä viedä niitä mukana hotellille täällä, vaikka oon toki matkoillani niitäkin joskus harrastanut, Hong Kongissa otin niitä mukaan parinakin yönä.

        No törmäsin sitten vanhaan tyttööni jonka kanssa olin ainakin neljä yötä kaksi vuotta sitten, viime vuoden reissulla en häntä nähnyt. Edelleen kaunis vaikkei ihan nuorimpia, taitaa olla jo 26 tai 27, mutta vanha suola alkoi janottaa, päätin ottaa tytön mukaan, koska tiesin että se on varma valinta.

        Tällä tytöllä on yksi lapsikin, mutta sitä ei kyllä mistään tietäisi ellei hän olisi silloin pari vuotta sitten kertonut, ei yhtään raskausarpia tai keisarinleikkausarpea ja silti alapää yhtä siisti ja tiukka kuin synnyttämättömillä.


        Hyvä yö oli, tiesin että tähän tyttöön voi luottaa, kaikki asennot käytiin läpi ja olin väsynyt mutta onnellinen neljän jälkeen kun viimein pääs nukkumaan.

        Aamulla heräsin yheksätä kun tyttö teki lähtöä, kysyin lähteekö hän aamupalalle, mutta ei halunnut. Kävin itse aamupalalla ja palasin nukkumaan. Yhen aikaan päivällä heräsin siihen että oksetti, pian tulikin aamupalamössöä pönttöön. En tiedä miksi tuli oksennus, ei ainakaan juomisesta pitäisi johtua kun en juonut muuta kuin kaljaa ja sitäkin vähemmän kuin ensimmäisenä iltana.

        Ehkä aamupalassa oli jotain vähemmän tuoretta joka pisti mahan sekaisin, oon sitten ottanut tämän päivän rauhallisesti kun vatsa tuntuu olevan yhä ärtynyt eikä tee mieli syödä mitään. Mikes shopping mallissa kävin ostamassa shortsit kun toisista hajosi eilen vetoketju, mutta en uskaltanut syödä muuta kuin jäätelöä kun tuntuu siltä että oikea ruoka saattaisi tuli takaisin.

        Nyt rauhallisesti iltaan, kyllä tämä tästä, illalla varmasti on taas kunnossa että jaksaa juoda kaljaa tai jotain smirnoff iceä jos se olisi parempi mahalle ja metsästää uutta tyttöä. Nyt kun ei ole seurustelumoodissa vaan haluaa taas tällä reissulla olla useamman eri tytön kanssa.


      • varokaahullua

        Eipä tuosta kirjoituksestasi voisi heti päätellä, että olet herrasmies. Taidat olla joku väkivaltainen kajahtanut tapaus, joka pyörii huorien kanssa. Mutta kaikkihan tietää, että huoran kanssa olet liikenteessä, ja sulla on pokkaa osoitella sormilla muita suomalaisia. Et ihan terve ole eikä vieraileva vosusikaan. Vakka valinnut kantensa.


      • cocci

        Vai ei tartte tehdä töitä niin kauan kun kanssasi hengailee, siis siipeilijöitähän sieltä Pattayalta löytyy sen kun vaan valitsee. Eihän ne kouluttamattomat naiset mitään muuta osaakaan kuin panna ja palvella miestä. Mutta mitäs sitä muuta tarvitseekaan, kun ei heiltä muuta odotakaan. Itse en koskaan ole ajatellut ketään baarityttöä tänne kuskata, siellä käytän ja se riittää.


      • pattiskävijä

        Sama homma meikäläisellä. Pidän tytöistä aina hyvää huolta ja vien uusiin kokemuksiin ja tapahtumiin. Osaavat olla todella kiitollisia, toisin kuin suomiläskit. Viime kevään reissulla katselin hotellihuoneessa yhden mukaan nappaamani todella kauniin tytön rintsikoita, jotka näyttivät vähän kulahtaneilta. Veinkin hänet sitten seuraavana päivänä Robinsonille (paikallinen stocka) naisten vaateosastolle, missä sanoin että anna tyttö palaa. Katso kaikki uudet kostyymit päällesi, minä tulen perässä ja kuittaan laskut sitä myöden kun löytyy haluamiasi. Voi sitä ihanaa naurua, hymyä ja onnea kun tämä pyrähteli vaatetangolta toiselle ja välillä sovituskoppiin. Aika halvalla lopulta kuitenkin selvisin kauppareisusta, vaikka kasseja ja pusseja oli lähtiessä kädet täynnä, kiitos halpojen hintojen. Tyttö uusissa hienoissa hepeneissään piti minua seuraavat päivät hyvänä kuin kuningasta ikään. Win-win tilanne molemmille.


      • guccinola
        cocci kirjoitti:

        Vai ei tartte tehdä töitä niin kauan kun kanssasi hengailee, siis siipeilijöitähän sieltä Pattayalta löytyy sen kun vaan valitsee. Eihän ne kouluttamattomat naiset mitään muuta osaakaan kuin panna ja palvella miestä. Mutta mitäs sitä muuta tarvitseekaan, kun ei heiltä muuta odotakaan. Itse en koskaan ole ajatellut ketään baarityttöä tänne kuskata, siellä käytän ja se riittää.

        Toi on joku vanha lanttupää, joka kuvittelee rahalla ja kaikilla hienouksilla saavansa Suomeen paatuneen huoran/huoranalun. Ne jotka itseään kutsuvat herrasmiehiksi, eivät edes tiedä mitä se tarkoittaa.


      • eimaksullinen
        pattiskävijä kirjoitti:

        Sama homma meikäläisellä. Pidän tytöistä aina hyvää huolta ja vien uusiin kokemuksiin ja tapahtumiin. Osaavat olla todella kiitollisia, toisin kuin suomiläskit. Viime kevään reissulla katselin hotellihuoneessa yhden mukaan nappaamani todella kauniin tytön rintsikoita, jotka näyttivät vähän kulahtaneilta. Veinkin hänet sitten seuraavana päivänä Robinsonille (paikallinen stocka) naisten vaateosastolle, missä sanoin että anna tyttö palaa. Katso kaikki uudet kostyymit päällesi, minä tulen perässä ja kuittaan laskut sitä myöden kun löytyy haluamiasi. Voi sitä ihanaa naurua, hymyä ja onnea kun tämä pyrähteli vaatetangolta toiselle ja välillä sovituskoppiin. Aika halvalla lopulta kuitenkin selvisin kauppareisusta, vaikka kasseja ja pusseja oli lähtiessä kädet täynnä, kiitos halpojen hintojen. Tyttö uusissa hienoissa hepeneissään piti minua seuraavat päivät hyvänä kuin kuningasta ikään. Win-win tilanne molemmille.

        Itseäni nolottaisi, jos olisin miehen pussin varassa rintsikoiden yms. suhteen. Häpeäisin itseni maan rakoon, jos joutuisin kuvailemaasi tilanteeseen. Mutta onneksi on itsellä hyvä työ ja palkka sen mukainen, voin ostaa ilman miehen rahoja itselleni kaiken tarvitsemani.


      • hyväettätunnustit
        pattiskävijä kirjoitti:

        Sama homma meikäläisellä. Pidän tytöistä aina hyvää huolta ja vien uusiin kokemuksiin ja tapahtumiin. Osaavat olla todella kiitollisia, toisin kuin suomiläskit. Viime kevään reissulla katselin hotellihuoneessa yhden mukaan nappaamani todella kauniin tytön rintsikoita, jotka näyttivät vähän kulahtaneilta. Veinkin hänet sitten seuraavana päivänä Robinsonille (paikallinen stocka) naisten vaateosastolle, missä sanoin että anna tyttö palaa. Katso kaikki uudet kostyymit päällesi, minä tulen perässä ja kuittaan laskut sitä myöden kun löytyy haluamiasi. Voi sitä ihanaa naurua, hymyä ja onnea kun tämä pyrähteli vaatetangolta toiselle ja välillä sovituskoppiin. Aika halvalla lopulta kuitenkin selvisin kauppareisusta, vaikka kasseja ja pusseja oli lähtiessä kädet täynnä, kiitos halpojen hintojen. Tyttö uusissa hienoissa hepeneissään piti minua seuraavat päivät hyvänä kuin kuningasta ikään. Win-win tilanne molemmille.

        Ei kaikki naiset Suomessa ole läskejä, olet vaan niin ylijäämää ettei sinua edes kukaan kunnollinen nainen huolisikaan missään muualla kuin Thaimaassa.

        Joku pikku Thaimaan lumppu on tasoisesi nainen, jolle halvalla ostelet kaikkea ja saat sitten tuntea olevasi mies kerran elämässäsi kun se antaa seksiä tavaraa vastaan. Onneksi kuitenkin säästit, kun veit halpaan kauppaan shoppailemaan!!


      • Kulttuurierotko
        eimaksullinen kirjoitti:

        Itseäni nolottaisi, jos olisin miehen pussin varassa rintsikoiden yms. suhteen. Häpeäisin itseni maan rakoon, jos joutuisin kuvailemaasi tilanteeseen. Mutta onneksi on itsellä hyvä työ ja palkka sen mukainen, voin ostaa ilman miehen rahoja itselleni kaiken tarvitsemani.

        Suomalainen nainen on erilainen, moraali, ylpeys, itsekunnioitus ovat asioita, joita thaikkunainen ei ymmärrä. Raha on asia, jonka thai ymmärtää, muusta ei väliä.


      • ollaanpasivistyneitä
        pattiskävijä kirjoitti:

        Sama homma meikäläisellä. Pidän tytöistä aina hyvää huolta ja vien uusiin kokemuksiin ja tapahtumiin. Osaavat olla todella kiitollisia, toisin kuin suomiläskit. Viime kevään reissulla katselin hotellihuoneessa yhden mukaan nappaamani todella kauniin tytön rintsikoita, jotka näyttivät vähän kulahtaneilta. Veinkin hänet sitten seuraavana päivänä Robinsonille (paikallinen stocka) naisten vaateosastolle, missä sanoin että anna tyttö palaa. Katso kaikki uudet kostyymit päällesi, minä tulen perässä ja kuittaan laskut sitä myöden kun löytyy haluamiasi. Voi sitä ihanaa naurua, hymyä ja onnea kun tämä pyrähteli vaatetangolta toiselle ja välillä sovituskoppiin. Aika halvalla lopulta kuitenkin selvisin kauppareisusta, vaikka kasseja ja pusseja oli lähtiessä kädet täynnä, kiitos halpojen hintojen. Tyttö uusissa hienoissa hepeneissään piti minua seuraavat päivät hyvänä kuin kuningasta ikään. Win-win tilanne molemmille.

        Suomi kingi siellä pörhistelee, voi hyvänen aika mikä juntti. Ei fiksu mies tuollaista tänne kirjoittelisi, mutta meitä on joka junaan. Itsekin olen mies ja Thaimaassa käynyt monet kerrat, myötähäpeän tunteita puskee tuollaiset kirjoitukset.


      • vainiih
        Kulttuurierotko kirjoitti:

        Suomalainen nainen on erilainen, moraali, ylpeys, itsekunnioitus ovat asioita, joita thaikkunainen ei ymmärrä. Raha on asia, jonka thai ymmärtää, muusta ei väliä.

        Ja Höpönlöpö.


      • rahallasaa
        varokaahullua kirjoitti:

        Eipä tuosta kirjoituksestasi voisi heti päätellä, että olet herrasmies. Taidat olla joku väkivaltainen kajahtanut tapaus, joka pyörii huorien kanssa. Mutta kaikkihan tietää, että huoran kanssa olet liikenteessä, ja sulla on pokkaa osoitella sormilla muita suomalaisia. Et ihan terve ole eikä vieraileva vosusikaan. Vakka valinnut kantensa.

        Jep tämä kahjo taitaa olla niitä "miehiä" joilla vehkeet ei toimi muutakuin maksullisten kanssa... Oma ryhmänsä, aika sairasta koko tarinan kerronta, sääliksi käy ihminen jonka ainoa kontakti on rahalla saatavat


      • niinpäIn

        Voi juma mikä idiootti, se opashan tekee töitänsä olemalla kanssa... Ja vielä herrasmies voi hemmetti mikä aasi...


      • hahhahhahahhaaaaaa
        Kulttuurierotko kirjoitti:

        Suomalainen nainen on erilainen, moraali, ylpeys, itsekunnioitus ovat asioita, joita thaikkunainen ei ymmärrä. Raha on asia, jonka thai ymmärtää, muusta ei väliä.

        Tänne palstalle pahoinvointiaan oksentavien suomalaisen naisen moraali, ylpeys ja itsekunnioitus on sitä ettei sitä ole olemassakaan. Jos olisi oikeasti niin peilissäsi ei katselisi sen näköinen tankki joka siellä nyt näkyy. Kyseiset arvot löytyvät teillä vain suurista puheista. Ikävä kyllä.


      • vaierilainenmoraaliLOL
        Kulttuurierotko kirjoitti:

        Suomalainen nainen on erilainen, moraali, ylpeys, itsekunnioitus ovat asioita, joita thaikkunainen ei ymmärrä. Raha on asia, jonka thai ymmärtää, muusta ei väliä.

        Miten vittumainen, typerä, naiivi, elämää kokematon ja kateellinen rasisti voi kunnioittaa itseään ja haukkua muiden tapaa elää? Nää on näitä nahjuksia kotirouvia jotka laitattaa päivät pitkät kynsiään ja hampputukkaansa jonkun onnettoman tossukan rahoilla. Luulette vielä olevanne naisia..? Päivän naurut.
        Naiseutenne katosi jo 90- luvulla naisasialiikkeisiin ja kiintiöihin sekä levinneseen ahteriin. Käytöstapoja teillä ei koskaan ole ollutkaan.


      • sinunaennauraisi
        hahhahhahahhaaaaaa kirjoitti:

        Tänne palstalle pahoinvointiaan oksentavien suomalaisen naisen moraali, ylpeys ja itsekunnioitus on sitä ettei sitä ole olemassakaan. Jos olisi oikeasti niin peilissäsi ei katselisi sen näköinen tankki joka siellä nyt näkyy. Kyseiset arvot löytyvät teillä vain suurista puheista. Ikävä kyllä.

        Typerä mies. Mistä sinä tiedät minkänäköinen ihminen siellä peilissä katsoo vastaan. Olet itse vaan sellaista sorttia miehiä ettei sinua tavallinen ja siisti suomalaisnainen huolisi. Joku sinussa mättää, jos naisia pitää hakea rahalla. Sitä paitsi tuntuu oudolta, että aikuinen mies hakee köyhästä maasta Thaimaasta itselle 20- 30 vuotta nuoremman naisen, jolla ei koulutusta eikä ammattia.


      • Tasa-arvoinen
        sinunaennauraisi kirjoitti:

        Typerä mies. Mistä sinä tiedät minkänäköinen ihminen siellä peilissä katsoo vastaan. Olet itse vaan sellaista sorttia miehiä ettei sinua tavallinen ja siisti suomalaisnainen huolisi. Joku sinussa mättää, jos naisia pitää hakea rahalla. Sitä paitsi tuntuu oudolta, että aikuinen mies hakee köyhästä maasta Thaimaasta itselle 20- 30 vuotta nuoremman naisen, jolla ei koulutusta eikä ammattia.

        Tiedän siitä että muuten et olisi katkera miesvihaaja.


      • sinunaennauraisi
        Tasa-arvoinen kirjoitti:

        Tiedän siitä että muuten et olisi katkera miesvihaaja.

        Ja sinä olet katkera naisvihaaja. Täysin saamaton mies, jolla ei ole töitä ja ystäviä, pelkkiä huoria naisina. Ihan turha paukuttaa päätänsä, hanki töitä ja koita elää kuin kunnon ihmiset. Tule ulos sieltä neljän seinän sisältä, niin huomaat ettei se niin kamalaa olekaan ja kaikki naiset eivät ole läskejä ja haisevia näätiä.


      • koitahanhyvämiesnyt
        vaierilainenmoraaliLOL kirjoitti:

        Miten vittumainen, typerä, naiivi, elämää kokematon ja kateellinen rasisti voi kunnioittaa itseään ja haukkua muiden tapaa elää? Nää on näitä nahjuksia kotirouvia jotka laitattaa päivät pitkät kynsiään ja hampputukkaansa jonkun onnettoman tossukan rahoilla. Luulette vielä olevanne naisia..? Päivän naurut.
        Naiseutenne katosi jo 90- luvulla naisasialiikkeisiin ja kiintiöihin sekä levinneseen ahteriin. Käytöstapoja teillä ei koskaan ole ollutkaan.

        Miten vittumainen, typerä, naiivi, elämää kokematon ja kateellinen rasisti voi kunnioittaa itseään ja haukkua muiden tapaa elää? Nää on näitä nahjuksia kotirouvia jotka laitattaa päivät pitkät kynsiään ja hampputukkaansa jonkun onnettoman tossukan rahoilla. Luulette vielä olevanne naisia..? Päivän naurut.

        Naiseutenne katosi jo 90- luvulla naisasialiikkeisiin ja kiintiöihin sekä levinneseen ahteriin. Käytöstapoja teillä ei koskaan ole ollutkaan.

        Onkos sinulla sitten käytöstapoja? Epäilen että ei ole eikä ole koskaan ollutkaan. Eikä sinulla järkeäkään ole kovin paljoa suotu elämääsi varten. Haukuthan itsekin tossa naisten kotielämää, vaikka en usko että naiset Suomessa noin viettävät aikaansa. Miten voit sanoa tuntematta ihmistä, että on kokematon elämässään. Katsotko kenties jostain ennustuspallosta toisten ihmisten kokemuksia vai mistä tällainen tietous? Naiivi ja lapsellinen saakin olla, siinä ei ole mitään pahaa. Vittumoinekin saa olla, ei sitä kukaan kiellä ja jokainen on omalla tavallaan vittumoinen niin kuin sinäkin olet. Kukaan tässä ei ole rasisti, mistä ihmeessä sellaista sait päähäsi? Kaikkihan sen tietävät miten Thaimaassa saa pillua rahaa vastaan, siinä ei ole mitään rasistista.

        Ja toisaalta kun puhuit noista naisasialiikkeistä, niin hyvä vaan että Suomessa asiat etenevät niin ettei nainen ole mikään kynnysmatto niin kuin on aiemmin ollut. Thaimaassa edelleen naiset ovat kynnysmattoja ja haluavat sitä olla edelleenkin, tekevät juuri sitä mitä miehet haluavat. Jos eivät haluaisi niin eivät lähtisi jonkun turjakkeen matkaan ainoastaan turvatun elämänsä toivossa.


      • womenworld
        koitahanhyvämiesnyt kirjoitti:

        Miten vittumainen, typerä, naiivi, elämää kokematon ja kateellinen rasisti voi kunnioittaa itseään ja haukkua muiden tapaa elää? Nää on näitä nahjuksia kotirouvia jotka laitattaa päivät pitkät kynsiään ja hampputukkaansa jonkun onnettoman tossukan rahoilla. Luulette vielä olevanne naisia..? Päivän naurut.

        Naiseutenne katosi jo 90- luvulla naisasialiikkeisiin ja kiintiöihin sekä levinneseen ahteriin. Käytöstapoja teillä ei koskaan ole ollutkaan.

        Onkos sinulla sitten käytöstapoja? Epäilen että ei ole eikä ole koskaan ollutkaan. Eikä sinulla järkeäkään ole kovin paljoa suotu elämääsi varten. Haukuthan itsekin tossa naisten kotielämää, vaikka en usko että naiset Suomessa noin viettävät aikaansa. Miten voit sanoa tuntematta ihmistä, että on kokematon elämässään. Katsotko kenties jostain ennustuspallosta toisten ihmisten kokemuksia vai mistä tällainen tietous? Naiivi ja lapsellinen saakin olla, siinä ei ole mitään pahaa. Vittumoinekin saa olla, ei sitä kukaan kiellä ja jokainen on omalla tavallaan vittumoinen niin kuin sinäkin olet. Kukaan tässä ei ole rasisti, mistä ihmeessä sellaista sait päähäsi? Kaikkihan sen tietävät miten Thaimaassa saa pillua rahaa vastaan, siinä ei ole mitään rasistista.

        Ja toisaalta kun puhuit noista naisasialiikkeistä, niin hyvä vaan että Suomessa asiat etenevät niin ettei nainen ole mikään kynnysmatto niin kuin on aiemmin ollut. Thaimaassa edelleen naiset ovat kynnysmattoja ja haluavat sitä olla edelleenkin, tekevät juuri sitä mitä miehet haluavat. Jos eivät haluaisi niin eivät lähtisi jonkun turjakkeen matkaan ainoastaan turvatun elämänsä toivossa.

        Jos tuntisit Thaimaata niin tietäisit että naiset on siellä päälliköitä aina ja kaikkialla.


      • ijnecicnicne
        Kulttuurierotko kirjoitti:

        Suomalainen nainen on erilainen, moraali, ylpeys, itsekunnioitus ovat asioita, joita thaikkunainen ei ymmärrä. Raha on asia, jonka thai ymmärtää, muusta ei väliä.

        Pakko kommentoida tähän, että kirjoituksesi perustuu pelkkään olettamuukseen. Ei niissä ole kuule yhtään eroa.


      • aiihanpäälliköitä
        womenworld kirjoitti:

        Jos tuntisit Thaimaata niin tietäisit että naiset on siellä päälliköitä aina ja kaikkialla.

        Eipähän se noista teidän typeristä jutuista ainakaan ilmene:
        opas hoitaa sua, leikkaa varpaankyntesi, hieroo, tekee ruokaa, hakee ruokaa, kaljaa ja viinaa plus muita tarvikkeita kaupasta, kun käsket vaan, nai kaikissa käskemissäsi asennoissa ja ottaa suihin heti aamulla kun vaan käsket, pesee vaatteesi, siivoaa, tiskaa ja hoitaa ja ottaa kaverinsakin kimppakivaan kun vaan käsket. Suomessakin vain istuvat kotona ja laittavat kaikki valmiiksi kun töistä tulet tai/ja hoitavat vanhaa ikäloppumiestään päivästä toiseen ja vaihtavat näille vaipatkin ja hakevat juoppomiehelleen lisää olutta kaupasta kun tämä ei enää itse kykene jne.
        Ei oikein kuulosta päälliköiltä ei siellä eikä missään muuallakaan.


      • Taasnäitä

        Thaimaassa mangeritason johtajista 30% on naisia, maailman korkein luku. Naisyrittäjiäkin siellä on väkilukuun suhteutettuna nelinkertainen määrä mitä täällä.


    • shortitsielläheti

      Oletko sattumalta huomannut Hotel Amalian. Saimme räkäiset naurut, kun näimme sen.

      • Huikamala

        Karmea kohtalo olis herätä sieltä aamulla siihen kun karvainen sääri hankaa paljasta reittä ja ilmassa on nortin katkua... ;)


    • saivattarpeeseensa

      Itse asuin Hotel Amaliassa Kreikassa. SuomiÄmmät raahasi paikallisia gigoloita huoneisiin ja maksoivat palveluyöstä 100 - 200 euroa.

      • samaakaikkialla

        Rhodoksen Amalia on tuttu paikka, Aurinkomatkojen ohjelmassa.

        Yläkylältä löytyi myös baari, jossa sai tarjota paikallisille ja albanittarille drinkkejä.


    • voivoivoiv

      Aika tietävää porukkaa täällä liikkuu, jotka *tietävät* kertoa ettei Thainaisilta löydy itsekunnioitusta tai ylpeyttä.

      Sitä on helppo arvostella toisten valintoja, kun suomessa on kattava sosiaaliturva. Eikä ole kymmenkertainen määrä ihmisiäkään tappelemassa työpaikoista.

      Haluaisin kuullakin tältä ylpeältä ja itseään kunnioittavalta, meneekö itsekunnioitus, ja ylpeys esim lapsen nälän edelle?
      Itse kyllä arvostaisin enemmän lastaan rakastavaa kuin itseään rakastavaa äitiä.

      • näinhän.se.on

        Niin monien suomalaisten naisten moraali, itsekunnioitus ja ylpeys löytyy vain niiden oman läskisen kaksoisleuan louskutuksesta eli puheista. Teoista sitä ei löydy hakemallakaan. Niin vastenmielisiä tapauksia ettei mistään muualta löydy.


      • moraalikysymys

        Kyllä niillä varmaan samalla tavalla on sitä itsekunnioitusta ja turhaa ylpeyttä kuin kenellä muullakin naisella maapallolla. Yleisesti vaan voi sanoa, että monet thainaiset jättävät lapsensa sukulaisten hoiviin, kun lähtevät länsimiehen matkaan. Minusta siinä ei ole mitään kunnioitettavaa oli sosiaaliturvaa tai ei.

        Helppo on arvostella toisten valintoja. On kyllä ja oikeutetusti koska meillä naisten asioita on ajettu mallilleen jo aikoja sitten. Onneksi. Mikseivät siellä Thaimaassa saa asioitaan sellaiseen kuntoon ettei turistien tarvitse ylläpitää heitä? Valitettavasti taas kun ovat saaneet länsimaiset sponsorit sinne, eivät viitsi tehdä mitään muuttaakseen maan asioita.

        Niin kuin joku kirjoitti ettei monessa muussakaan maassa ole sosiaaliturvaa kuten Suomessa, niin miksi sinne eivät mm. suomimiehet mene naimaan paikallisia naisia hyväntekeväisyysmielessä? Nyt oli keväällä Nepalissa paha maanjäristys, siellä olisi tarvittu apua. Monessa muussakin maassa tapahtuu jatkuvasti ja niissä tarvitaan rahallista apua.

        Haluaisin kuulla monelta itsekunnioittavalta muka auttavalta ihmiseltä miksi se apu ei riitä niihin lapsiin, jotka oikeasti sitä apua tarvitsevat mm. Nepalissa ja joissain Afrikan maissa. Meneekö ylpeys ja itsekkyys lapsen nälän edelle?


      • äläpäsHurskastele
        moraalikysymys kirjoitti:

        Kyllä niillä varmaan samalla tavalla on sitä itsekunnioitusta ja turhaa ylpeyttä kuin kenellä muullakin naisella maapallolla. Yleisesti vaan voi sanoa, että monet thainaiset jättävät lapsensa sukulaisten hoiviin, kun lähtevät länsimiehen matkaan. Minusta siinä ei ole mitään kunnioitettavaa oli sosiaaliturvaa tai ei.

        Helppo on arvostella toisten valintoja. On kyllä ja oikeutetusti koska meillä naisten asioita on ajettu mallilleen jo aikoja sitten. Onneksi. Mikseivät siellä Thaimaassa saa asioitaan sellaiseen kuntoon ettei turistien tarvitse ylläpitää heitä? Valitettavasti taas kun ovat saaneet länsimaiset sponsorit sinne, eivät viitsi tehdä mitään muuttaakseen maan asioita.

        Niin kuin joku kirjoitti ettei monessa muussakaan maassa ole sosiaaliturvaa kuten Suomessa, niin miksi sinne eivät mm. suomimiehet mene naimaan paikallisia naisia hyväntekeväisyysmielessä? Nyt oli keväällä Nepalissa paha maanjäristys, siellä olisi tarvittu apua. Monessa muussakin maassa tapahtuu jatkuvasti ja niissä tarvitaan rahallista apua.

        Haluaisin kuulla monelta itsekunnioittavalta muka auttavalta ihmiseltä miksi se apu ei riitä niihin lapsiin, jotka oikeasti sitä apua tarvitsevat mm. Nepalissa ja joissain Afrikan maissa. Meneekö ylpeys ja itsekkyys lapsen nälän edelle?

        Paljonkos itse laitoit Nepaliin? Minä laitoin 20e. Elätän myös Suomessa kahta lasta (asuvat äitinsä kanssa minun maksamassa talossa) ja Thaimaassa kahta. Saa ihan töitä tehdä että jää itselle lomarahat. Onko lomailu kielletty jos jossakin on maanjäristys? Hätää ja avuntarvetta on kaikkialla maailmassa.


      • eurotjakoon
        äläpäsHurskastele kirjoitti:

        Paljonkos itse laitoit Nepaliin? Minä laitoin 20e. Elätän myös Suomessa kahta lasta (asuvat äitinsä kanssa minun maksamassa talossa) ja Thaimaassa kahta. Saa ihan töitä tehdä että jää itselle lomarahat. Onko lomailu kielletty jos jossakin on maanjäristys? Hätää ja avuntarvetta on kaikkialla maailmassa.

        Moni suominainen lahjoittaa kreikkalaisille rantapojille nyt euroja.


      • ylpeäitsekäsonnellinen

        Varmasti ympäri maailmaa on lapsiakin jotka voivat pahoin, tai heillä on suuri hätä. Näitä sydäntäsärkeviä elämänkohtaloita löytyy suomestakin.

        Afrikka ja Nepal tuntuvat minulle vierailta.

        Sensijaan Thaimaa tuntuu kovasti omalta. Siksipä olen ryhtynytkin Kummiksi eräälle thaimaalaiselle lapselle. Aloin tähän projektiin vapaaehtoisesti, koska kaikkea paskaa mitä elämä ihmisten eteen työntää, en voi katsella vain sivusta. Minua ei tähän siis pyydetty. Toki ymmärrän että auttamiseni heijastuu koko perheen hyvinvointiin, eikä se niin rajattua olekkaan.

        Olemme yhteydessä päivittäin ja tietenkin päivitykset lisäksi. Hänellä kun nyt sattuu olemaan varaa jopa älypuhelimeen.

        Suomessa minulla on yksi hyväntekeväisyysjärjestö, jota tuen ja jäsen olen. Enköhän mä tee osuuteni ilman nepaliakin. Thaimaakin valikoitui tsunamin vuoksi kohteeksi aikoinaan, kun ajattelin siellä turistivirtaa tarvitsevan.

        Taatusti olen ylpeä, ja itsekäskin... en muuten olisi tähänkään projektiin alkanut. Pikemminkin kiukutellut niille jotka edes yrittävät tehdä jotain oikein.


      • moraalikysymys
        äläpäsHurskastele kirjoitti:

        Paljonkos itse laitoit Nepaliin? Minä laitoin 20e. Elätän myös Suomessa kahta lasta (asuvat äitinsä kanssa minun maksamassa talossa) ja Thaimaassa kahta. Saa ihan töitä tehdä että jää itselle lomarahat. Onko lomailu kielletty jos jossakin on maanjäristys? Hätää ja avuntarvetta on kaikkialla maailmassa.

        Höpö, höpö. En hurskastele, eikä siitä nyt olutkaan kyse, jääkö sinulle rahaa lomailuun ja sinusta pelkästään. Anna olla vaan, huomaa ettet ymmärtänyt ollenkaan. Minulla kummilapsi Nepalissa.


      • onsevaan
        moraalikysymys kirjoitti:

        Höpö, höpö. En hurskastele, eikä siitä nyt olutkaan kyse, jääkö sinulle rahaa lomailuun ja sinusta pelkästään. Anna olla vaan, huomaa ettet ymmärtänyt ollenkaan. Minulla kummilapsi Nepalissa.

        Pattayan matakailua.Minulla on Nepalissa kummilapsi,Kyllä tässä vaan suomalaisen naisen arvostus laskee entisestään.


      • myllykäntumputtaja
        onsevaan kirjoitti:

        Pattayan matakailua.Minulla on Nepalissa kummilapsi,Kyllä tässä vaan suomalaisen naisen arvostus laskee entisestään.

        Kuule, sinun arvostuksilla ei ole mitään merkitystä eikä muutenkaan sinun jonnin joutavilla jutuilla. Kommentoit, mutta et sitten tajunnut itsekään mihin kommentoit. Säälittävä runkkari Myllikän lähiöistä.


      • ylpeäitsekäsonnellinen

        Aika *sopivasti* löyty se nepalilainen kummilapsi tähän ketjuun :). Ei ole aijemmin moisesta kuultu, vaikka kirjoittaja ilmeisen aktiivinen palstalla.

        Jos on, niin hieno juttu, arvostan kovasti. Kaikki lapset kun ovat jollekkin tärkeitä. Jos taas se oli vain heitto, niin sehän vain on merkki että omaa hyväntekeväisyyttäni arvostetaan, enemmän kuin halutaan myöntää.

        Jos jollakin mahdollisuus alkaa vieraalle lapselle kummiksi, suosittelen. Maalla ei niin noko nuukaa, lapset on lapsia kaikkialla.
        Ainakin itse olen ollut hyvin tyytyväinen, ja katson saaneeni paljon vastinettakin.
        Hyvää kun on kiva kierrättää.


      • Sponsoredbyme
        ylpeäitsekäsonnellinen kirjoitti:

        Aika *sopivasti* löyty se nepalilainen kummilapsi tähän ketjuun :). Ei ole aijemmin moisesta kuultu, vaikka kirjoittaja ilmeisen aktiivinen palstalla.

        Jos on, niin hieno juttu, arvostan kovasti. Kaikki lapset kun ovat jollekkin tärkeitä. Jos taas se oli vain heitto, niin sehän vain on merkki että omaa hyväntekeväisyyttäni arvostetaan, enemmän kuin halutaan myöntää.

        Jos jollakin mahdollisuus alkaa vieraalle lapselle kummiksi, suosittelen. Maalla ei niin noko nuukaa, lapset on lapsia kaikkialla.
        Ainakin itse olen ollut hyvin tyytyväinen, ja katson saaneeni paljon vastinettakin.
        Hyvää kun on kiva kierrättää.

        Kyllä thaityttöjäkin on mukavaa sponssata ja tosi tarpeen erottaa rahastajista. Se on aitoa iloa kun mennään tytön kotiin ja hänellä on nätti uusi mekko, kultaketju ja varaa tarjota äidilleen (ja mahdollisille lapsilleen) juhla-ateria ja pitää vähän vapaata raskaasta työstä. Siitä vaarallista hommaa että tunnelma kohoaa väkisin siinä määrin että alkaa tunteet syventyä.
        Baaritytötkin ovat pohjimmiltaan romantikkoja eivätkä jostakin syystä kyynisty ollenkaan sillä tavalla kuin länsimaiset siskonsa.
        Tuon yhden baaritytön pian Suomeen lomalle enkä pelkästään itsekkäistä syistä. Haluan nähdä sen ilon ja ylpeyden kun tyttö pääsee vähän maailmalle ja vielä tienaakin siitä. Se on samanlaista iloa kuin kokee vanhempana lasten iloitessa huvipuistossa,


      • näinsemeneeikeasti
        ylpeäitsekäsonnellinen kirjoitti:

        Varmasti ympäri maailmaa on lapsiakin jotka voivat pahoin, tai heillä on suuri hätä. Näitä sydäntäsärkeviä elämänkohtaloita löytyy suomestakin.

        Afrikka ja Nepal tuntuvat minulle vierailta.

        Sensijaan Thaimaa tuntuu kovasti omalta. Siksipä olen ryhtynytkin Kummiksi eräälle thaimaalaiselle lapselle. Aloin tähän projektiin vapaaehtoisesti, koska kaikkea paskaa mitä elämä ihmisten eteen työntää, en voi katsella vain sivusta. Minua ei tähän siis pyydetty. Toki ymmärrän että auttamiseni heijastuu koko perheen hyvinvointiin, eikä se niin rajattua olekkaan.

        Olemme yhteydessä päivittäin ja tietenkin päivitykset lisäksi. Hänellä kun nyt sattuu olemaan varaa jopa älypuhelimeen.

        Suomessa minulla on yksi hyväntekeväisyysjärjestö, jota tuen ja jäsen olen. Enköhän mä tee osuuteni ilman nepaliakin. Thaimaakin valikoitui tsunamin vuoksi kohteeksi aikoinaan, kun ajattelin siellä turistivirtaa tarvitsevan.

        Taatusti olen ylpeä, ja itsekäskin... en muuten olisi tähänkään projektiin alkanut. Pikemminkin kiukutellut niille jotka edes yrittävät tehdä jotain oikein.

        Eli siis suomeksi sanottuna elätät lasta, jonka äiti on huora.


      • hitonidiootti
        Sponsoredbyme kirjoitti:

        Kyllä thaityttöjäkin on mukavaa sponssata ja tosi tarpeen erottaa rahastajista. Se on aitoa iloa kun mennään tytön kotiin ja hänellä on nätti uusi mekko, kultaketju ja varaa tarjota äidilleen (ja mahdollisille lapsilleen) juhla-ateria ja pitää vähän vapaata raskaasta työstä. Siitä vaarallista hommaa että tunnelma kohoaa väkisin siinä määrin että alkaa tunteet syventyä.
        Baaritytötkin ovat pohjimmiltaan romantikkoja eivätkä jostakin syystä kyynisty ollenkaan sillä tavalla kuin länsimaiset siskonsa.
        Tuon yhden baaritytön pian Suomeen lomalle enkä pelkästään itsekkäistä syistä. Haluan nähdä sen ilon ja ylpeyden kun tyttö pääsee vähän maailmalle ja vielä tienaakin siitä. Se on samanlaista iloa kuin kokee vanhempana lasten iloitessa huvipuistossa,

        Tottakai "herkistyvät" kun joku ihan tuo paikan päälle rahaa taloonsa ja ei tarvitse rehkiä enää niin paljon. Ette te erota tosi tarvetta oikeasta tarpeesta, se on vale.
        Osaavat kusettaa teitä niin hyvin ettette näe sitä että teitä kusetetaan. Tästä taas huomaamme miten tyhmiä suomalaiset miehet ovat. Eiköhän noi lumput ole jo kyynistyneet helppoon rahaan kun te kannatte sitä sinne kylille.

        Eli tuot pikkuhuoran Suomeen huoraamaan ja hankkimaan pikkutienestejä. Olet oikeasti todella törkyinen ihminen.


      • voiamaliaa
        hitonidiootti kirjoitti:

        Tottakai "herkistyvät" kun joku ihan tuo paikan päälle rahaa taloonsa ja ei tarvitse rehkiä enää niin paljon. Ette te erota tosi tarvetta oikeasta tarpeesta, se on vale.
        Osaavat kusettaa teitä niin hyvin ettette näe sitä että teitä kusetetaan. Tästä taas huomaamme miten tyhmiä suomalaiset miehet ovat. Eiköhän noi lumput ole jo kyynistyneet helppoon rahaan kun te kannatte sitä sinne kylille.

        Eli tuot pikkuhuoran Suomeen huoraamaan ja hankkimaan pikkutienestejä. Olet oikeasti todella törkyinen ihminen.

        Eli olen samaan aikaan kusettaja ja kusetettu ja nautin koko ajan? Melkoisia paradokseja. Noh, pääasia että kaikilla on kivaa paitsi sinulla.


      • onsevaan
        myllykäntumputtaja kirjoitti:

        Kuule, sinun arvostuksilla ei ole mitään merkitystä eikä muutenkaan sinun jonnin joutavilla jutuilla. Kommentoit, mutta et sitten tajunnut itsekään mihin kommentoit. Säälittävä runkkari Myllikän lähiöistä.

        En ole mitään muuta kirjoittanut.Typerät on teillä jutut.Keskustassa asun.


      • kesääjäljellä
        voiamaliaa kirjoitti:

        Eli olen samaan aikaan kusettaja ja kusetettu ja nautin koko ajan? Melkoisia paradokseja. Noh, pääasia että kaikilla on kivaa paitsi sinulla.

        Kukaan ei ole sanonut että kusetettava ja kusettaja, taidat itse olla vaan paradoksi koko jätkä, kun et osaa edes lukea. Hauskaa sulla ei ole sitten kun muut äijät alkavat kyselemään prostun hintaa. Mutta halvallahan sen saa, oliko se 25 e/vuorokausi ja täydellä palvelulla. Sinä voit sitten vielä suositella oman kokemuksesi perusteella.


      • welcomevaan
        kesääjäljellä kirjoitti:

        Kukaan ei ole sanonut että kusetettava ja kusettaja, taidat itse olla vaan paradoksi koko jätkä, kun et osaa edes lukea. Hauskaa sulla ei ole sitten kun muut äijät alkavat kyselemään prostun hintaa. Mutta halvallahan sen saa, oliko se 25 e/vuorokausi ja täydellä palvelulla. Sinä voit sitten vielä suositella oman kokemuksesi perusteella.

        Olen entinen thainekkari, voimailen edelleen, ja olen melko helvetin isokokoinen enkä kamalan kilttikään tarvittaessa. Ei tule minulta kyselemään yksikään mitään jos on vähäkään itsesuojeluvaistoa. Edellinen päänaukoja lensi vappuna tupakkahuoneen seinän läpi narikkaan. Oppi läksynsä heti ja pyysi anteeksi. Nautin joka hetkestä kun saan kouluttaa nilviäisiä ja suorastaan toivon että pääsen siihen tilanteeseen jonka mainitsit.


      • kuulostatsairaalta
        welcomevaan kirjoitti:

        Olen entinen thainekkari, voimailen edelleen, ja olen melko helvetin isokokoinen enkä kamalan kilttikään tarvittaessa. Ei tule minulta kyselemään yksikään mitään jos on vähäkään itsesuojeluvaistoa. Edellinen päänaukoja lensi vappuna tupakkahuoneen seinän läpi narikkaan. Oppi läksynsä heti ja pyysi anteeksi. Nautin joka hetkestä kun saan kouluttaa nilviäisiä ja suorastaan toivon että pääsen siihen tilanteeseen jonka mainitsit.

        Eli olet sairas ihminen. Kukaan joka hallitsee kamppailulajeja ei koskaan käy kenenkään päälle syyttä. Ja sitten kun kamppailu lajeja harrastat, kannattaa miettiä ketä höykytät ja miten. Et vaikuta terveeltä ihmiseltä, kamppailulaji ei sovi sinulle. Sulla ilmeisesti vielä joku lääkitys päällä.


    • tässämennään

      No niin, taas hotellin aamupalalla ja kolmas ilta takana.

      Mahatauti ei sitten ärtynyt kunnolliseksi, mutta varmuuden vuoksi en eilen syönyt muuta kuin illalla pari seven elevenin kolmioleipää.

      Kattelin tvstä Rafael Nadalin ottelun ekan erän ja sitten kaheksalta lähin liikenteeseen, liian pitkä ottelu katella loppuun ja näytti siltä että kyllä hän tään hoitaa.

      Lähdin taas kakkoskatua pohjoiseen päin, siinä on se yksi baarirypäs ennen Xentral festivalia, sen kiersin mutta jatkoin matkaa, sitten tuli vastaan nuoren näköinen kauniskasvoinen tyttö, aattelin että sen täytyy olla menossa töihin, käännyin katsomaan takaapäin, vielä parempi, pitkät sääret ja kaunis peppu, seurasin tyttöä samaan baariin mihin hän meni. No juteltiin, pelattiin pelejä ja join pari kaljaa, jotenkin homma ei sitten kuitenkaan edennyt, joten päätin vaihtaa paikkaa.

      No, sitten kävelin sen kadun lähellä Pattayan keskijatya, siinä yhdessä baarissa vilutteli tosi nuoren näköinen kaunis tyttö, aattelin että onkohan tuo edes täysi- ikäinen? Kävelin ohi, mutta kadun päässä aattelin että täytyyhän se tsekata, palasin takas ja menin siihen baariin.

      No baarin emäntä huomasi että oon tytöstä kiinnostunut, kertoi että se on vasta kolmatta päivää töissä, 19v eikä puhu englantia. No pelattiin tytön kanssa biljardia pari peliä, ei tainnut olla sitäkään paljon ennen pelannut, mamasan kysyi haluanko ottaa tytön mukaan? No ilman muuta, näin nuori ja kaunis viaton tyttö oli todella tälläisen härskin setämiehen mieleen. Halusi että maksan etukäteen koska tyttö ei puhu englantia, suostuin koska tyttö oli niin viattoman näköinen. Mamasan antoi sanan tien mun rahat tytölle, eli ylimääräistä välistävetoa ei tapahtunut, siitä oon tyytyväinen.

      Eli niin kävi että eilen en ehtinyt juomaan kuin neljä kaljaa ja sitten takas hotellilla yheltätoista aran ja neitseellisen tytön kanssa.

      Tyttö vähän arkaili, mutta onnistuin lämmittelemään sitä niin että oli lopulta mielettömän märkä, itse asiassa kostein mitä oon pitkään aikaan saanut.

      Seksin jälkeen itse asiassa vasta rohkaistui kunnolla, kai pelkäsi mitä tulee. No sitten kai ymmärsi ettei oo pelättävää ja innostui suutelusessioihin.

      Valitettavaa ettei puhunut englantia, muuten olisi ollut sellainen viaton tyttönen suoraan Isanista jonka vielä ehtisi "pelastaa" baarielämältä.

      Juuri tälläisten tyttöjen takia en tykkää siitä että Thaimaan baarityttöjä kutsutaan h- sanalla, tämäkään ei varmasti montaakaan miestä ollut vielä kokenut, mutta olosuhteiden pakosta tähän hommaan ajautunut ja ensimmäisiä farangejaan kokemassa.

      Tosi nuoren näköinen, jopa minä lähes sata Aasian tyttöä kokeneena vähän mietin onkohan tämä täysikäinen vai ei. Mutta luotan mamasanin sanaan. Harmi ettei puhunut englantia, muuten kyllä miellytti valtavasti tälläisen vanhan setämiehen silmää ja sielua, kyllähän sitä joka reissu pitää kerran saada tälläistä nuorta ja viatonta vasta-alkajaa.

      • Ampuisititses

        Voi vee miten tekopyhä ja kaksinaismoralistinen pelle, että voi ihminen olla tyhmä! Missään muualla ei noin idiootteja löydy kuin pattayalta.


      • eiköyhtäänhävetä

        Provo olet. Ihan skeidaa kirjoitat. Jos totta niin tomppeli setä mies olet. Tollasia noi meidän suomen miehet ovat, alaikäisiin sekaantujat, pitäisi varmaan ilmoittaa ylläpidolle. Muutenkin menee kyllä alta riman noi sun juttus.


      • lumplump

        Kyllä voi kutsua h-sanalla, jos antavat pillua rahaa vastaan. Huora sana on ihan sopiva, väittäkää mitä haluatte. Se on heidän ammattinsa.


      • samesame
        lumplump kirjoitti:

        Kyllä voi kutsua h-sanalla, jos antavat pillua rahaa vastaan. Huora sana on ihan sopiva, väittäkää mitä haluatte. Se on heidän ammattinsa.

        Voi kutsua huora sanalla suomalaisia lumppuja jotka lähtevät kapakoista matkaan kunhan pari drinkkiä ovat saaneet.


      • Masguliini
        samesame kirjoitti:

        Voi kutsua huora sanalla suomalaisia lumppuja jotka lähtevät kapakoista matkaan kunhan pari drinkkiä ovat saaneet.

        Voi sitä ilon määrää mitä olisin saanut Aasiasta sillä rahalla minkä tungin suomalaiseen "perheidylliin" jossa oli oikein sunnuntaikävelyt ja nurmikonleikkuuta ja halkoliiteri ja kaikki muut extreme jättikivat. Siitä puuttui vain onni, ilo, lämpö, rakkaus ja seksi. Jos olin joskus iloinen niin vaimo mökötti. Iloni oli jollakin tapaa häneltä pois ja hän halusi kostaa sen.
        Samoja naisia höyryää näilläkin palstoilla. Vihaavat onnellisia miehiä ja heidän naisiaan. Se on jotenkin kummalla tavalla heiltä pois.
        Nyt on omat asiani toisin, Thaimaan tyttöset kun ovat toista maata ja ymmärtävät mikä on nainen ja mikä on mies.


      • tässätaas
        Ampuisititses kirjoitti:

        Voi vee miten tekopyhä ja kaksinaismoralistinen pelle, että voi ihminen olla tyhmä! Missään muualla ei noin idiootteja löydy kuin pattayalta.

        Ei ole mitään syytä tappaa itseäni, olen onnellinen ja elän täysillä. Kyllä itsensä tappamiset kannattaisi aloittaa niistä jotka kadehtivat ja vihaavat toisten onnea.

        Joo ja ei hävetä yhtään, mitään moraalista dilemmaa ei ole, tytöt ovat tulleet työskentelemään tänne musta riippumatta parempi tytöille että ne otan mukaan minä joka kohtelen heitä aina hyvin ja osaan arvostaakin toisin kuin jotkut väkivaltaiset siat.

        Eikö ole mitään tarvetta provoilla, kerron vaan mitä reissullani tapahtuu.

        Voit ilmoitella kelle haluat, alaikäiseltä näyttäminen ei tietääkseni ole lailla kielletty vielä missään. Alaikäisistä en ole kiinnostunut, täysikäisetkin täällä ovat ihan riittävän nuoren näköisiä.

        Jatkan myöhemmin, neljännen illan tyttö kuulostaa olevan tulossa pois suihkusta.


      • eipidäpaikkaansa
        samesame kirjoitti:

        Voi kutsua huora sanalla suomalaisia lumppuja jotka lähtevät kapakoista matkaan kunhan pari drinkkiä ovat saaneet.

        Ei muuten pidä paikkaansa. Itse aina maksan kuten monet muutkin suominaiset omat drinkkimme. En lähde kenenkään matkaan baarista, joissa nykyäänkin käyn erittäin harvoin. Suomalaisten miesten taso baareissa ei ole sellaista, että viitsisi harkita mukaan lähtöä.


      • tyhmäme
        eipidäpaikkaansa kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkaansa. Itse aina maksan kuten monet muutkin suominaiset omat drinkkimme. En lähde kenenkään matkaan baarista, joissa nykyäänkin käyn erittäin harvoin. Suomalaisten miesten taso baareissa ei ole sellaista, että viitsisi harkita mukaan lähtöä.

        Ja taas 1 hyvä syy säästää nämäkin rahat pattayan matkoihin.JOS MIEHET SUOMESSA OLISIVAT VIISAITA EI ANNISKELURAVINTOLOITA SUOMESSA TARVITSISI OLLENKAAN.


      • OnHuomattuKyllä
        eipidäpaikkaansa kirjoitti:

        Ei muuten pidä paikkaansa. Itse aina maksan kuten monet muutkin suominaiset omat drinkkimme. En lähde kenenkään matkaan baarista, joissa nykyäänkin käyn erittäin harvoin. Suomalaisten miesten taso baareissa ei ole sellaista, että viitsisi harkita mukaan lähtöä.

        Et käy baareissa koska kukaan järkevä ei sinun näköiselle drinkkejä osta. Suomalaisten miesten taso niin korkea etteivät viitsi kuunnella sinun rasistisia kommentteja. Nykyään sosiaalinen elämäsi rajoittuu Suomi24 palstalla provoilemiseen.


      • koskaaei
        Masguliini kirjoitti:

        Voi sitä ilon määrää mitä olisin saanut Aasiasta sillä rahalla minkä tungin suomalaiseen "perheidylliin" jossa oli oikein sunnuntaikävelyt ja nurmikonleikkuuta ja halkoliiteri ja kaikki muut extreme jättikivat. Siitä puuttui vain onni, ilo, lämpö, rakkaus ja seksi. Jos olin joskus iloinen niin vaimo mökötti. Iloni oli jollakin tapaa häneltä pois ja hän halusi kostaa sen.
        Samoja naisia höyryää näilläkin palstoilla. Vihaavat onnellisia miehiä ja heidän naisiaan. Se on jotenkin kummalla tavalla heiltä pois.
        Nyt on omat asiani toisin, Thaimaan tyttöset kun ovat toista maata ja ymmärtävät mikä on nainen ja mikä on mies.

        Siinä taas yksi suomalaismiestossukka. Syyttelet vaimoasi omasta epäonnestasi. Idiootti. Ruohonleikkuut ja muutkin kotipuuhat kuuluvat arkeen ja tuskin elämä on pelkkää nussimista.

        Tottahan toki Thaimaassa yksinkertaiset jakorasiat jakavat hymyssäsuin ja iloisesti tavaraansa. Sulle tollaset kouluttamattomat ja tyhmät huoranalut sopivatkin kumppaniksi. Kyllähän sinä varmaan kerkiät sinne Thaimaan huoriin vielä viedä rahasi, koskaa ei ole liian myöhäistä.


      • Koirathaukkuu
        koskaaei kirjoitti:

        Siinä taas yksi suomalaismiestossukka. Syyttelet vaimoasi omasta epäonnestasi. Idiootti. Ruohonleikkuut ja muutkin kotipuuhat kuuluvat arkeen ja tuskin elämä on pelkkää nussimista.

        Tottahan toki Thaimaassa yksinkertaiset jakorasiat jakavat hymyssäsuin ja iloisesti tavaraansa. Sulle tollaset kouluttamattomat ja tyhmät huoranalut sopivatkin kumppaniksi. Kyllähän sinä varmaan kerkiät sinne Thaimaan huoriin vielä viedä rahasi, koskaa ei ole liian myöhäistä.

        Eipä näytä koulu tehneen sinustakaan fiksua eikä suvaitsevaista. Rakkikoiran teki.


      • sinäsurkimus
        Masguliini kirjoitti:

        Voi sitä ilon määrää mitä olisin saanut Aasiasta sillä rahalla minkä tungin suomalaiseen "perheidylliin" jossa oli oikein sunnuntaikävelyt ja nurmikonleikkuuta ja halkoliiteri ja kaikki muut extreme jättikivat. Siitä puuttui vain onni, ilo, lämpö, rakkaus ja seksi. Jos olin joskus iloinen niin vaimo mökötti. Iloni oli jollakin tapaa häneltä pois ja hän halusi kostaa sen.
        Samoja naisia höyryää näilläkin palstoilla. Vihaavat onnellisia miehiä ja heidän naisiaan. Se on jotenkin kummalla tavalla heiltä pois.
        Nyt on omat asiani toisin, Thaimaan tyttöset kun ovat toista maata ja ymmärtävät mikä on nainen ja mikä on mies.

        Ja kaikki oli suomalaisen vaimon vika, voi mikä pöljä olet. Tekstistäsi päätellen et ole penaalin terävin kynä, mutta huorille kelpaat, ne eivät välitä millainen on pääsi sisätö, kunhan rahat riittää.


      • päivänparhaatnaurut
        tässätaas kirjoitti:

        Ei ole mitään syytä tappaa itseäni, olen onnellinen ja elän täysillä. Kyllä itsensä tappamiset kannattaisi aloittaa niistä jotka kadehtivat ja vihaavat toisten onnea.

        Joo ja ei hävetä yhtään, mitään moraalista dilemmaa ei ole, tytöt ovat tulleet työskentelemään tänne musta riippumatta parempi tytöille että ne otan mukaan minä joka kohtelen heitä aina hyvin ja osaan arvostaakin toisin kuin jotkut väkivaltaiset siat.

        Eikö ole mitään tarvetta provoilla, kerron vaan mitä reissullani tapahtuu.

        Voit ilmoitella kelle haluat, alaikäiseltä näyttäminen ei tietääkseni ole lailla kielletty vielä missään. Alaikäisistä en ole kiinnostunut, täysikäisetkin täällä ovat ihan riittävän nuoren näköisiä.

        Jatkan myöhemmin, neljännen illan tyttö kuulostaa olevan tulossa pois suihkusta.

        Älä valehtele. Jos otat mukaan tytön joka näyttää niin nuorelta ettet ikää tiedä, on jo aika paha juttu. Sehän voi olla alaikäinen, mutta sinä siitä viisveisaat. Ja toisaalta kun näyttävät niin nuorelta muutenkin, niin mistä tiedät heidän ikäänsä. Olisikin hyvä, että sinun juttujasi seurataan ja eihän sitä tiedä mikä pedopelle olet.
        Ja sitä paitsi nuo sinun juttusi on aika tylsää luettavaa, ihan kuin joku alaikäinen kirjoittaisi päiväkirjaansa.


    • uluikluy

      Multa lähti läski ja silitysrauta samassa ovenavauksessa. Loppui läskileuan louskutus, ihanaa rauhaa...

    • lisäävaan

      Hauskaa reissutarinaa ja vielä paljon hauskempaa läskimakkaroiden ja niiden kateellisten lapatossuvihtoreiden kälätystä :D

    • eiparanemisenmerkkejä

      28 on saanut vapaata hoitokodista ja nyt sitten satuilee tapansa mukaan.

    • Lisseelissee

      Lisää vaan reissutarinaa tulemaan! Hyvä meininki! Amaliallakin on puuhaa kun pääsee paheksumaan oikein urakalla. Me Pattayan miehet tiedetään mistä puhutaan niin meitä ei amaliat hetkauta.

      • nauraasaakyllä

        Voi reppanaa. Kaikkihan sen näkee että ap on keksitty juttu. Sinä ja muuta palstan nettihönöt jotain Pattaya miehiä, ei voi kun nauraa noille teidän jutuille.


    • eipelkkääpanemista

      Meidän pattayan reissut on vähän erinlaisia. Ei siinä mitään jokainen tekee niinkuin lomalla parhaaksi näkee. Toki naisia on matkassa,mutta sulla ei kai muuta lomaan oikein mahdu. Vähän vaikuttaa ettei sitä piparia muualla heru. Saatan olla väärässä ja olet vaan yhden asian mies.

      • Hyvääsettiäman

        Panomies on hyvä sponsori. Pihi savolainen ei ole.


      • emtylife

        Jos paneminen monien naisten kanssa on loman tärkein pointti, niin se vaan kuvastaa tekijänsä tyhjää elämää suurimman osan vuodesta. Vain lomalla sitten eletään, muu aika vedellään käteen pirtin pimennossa.


      • toisetsaa
        emtylife kirjoitti:

        Jos paneminen monien naisten kanssa on loman tärkein pointti, niin se vaan kuvastaa tekijänsä tyhjää elämää suurimman osan vuodesta. Vain lomalla sitten eletään, muu aika vedellään käteen pirtin pimennossa.

        Se on ihanaa kelle tahansa heteromiehelle. Olisi myös sinulle mutta kun se ei ole mahdollista läskille idiootille.


      • geeenivirhe
        toisetsaa kirjoitti:

        Se on ihanaa kelle tahansa heteromiehelle. Olisi myös sinulle mutta kun se ei ole mahdollista läskille idiootille.

        Puhutko nyt itsestäsi läskinä idioottina. Häpeäisin, jos olisin sinun saappaissasi. Tyhmyydelle ei kai voi mitään, suomalaiselta läskiäidiltäsi sait huonot geenit, otan osaa.


    • 98698

      Pattiksen ja Jompparin välimaastosta kukkuloilta sai ainakin ennen vuokrattua omakotitalon uima-altaalla ihan ok hintaan. Se oli oma valintani. Eipähän tarvitse noudattaa hotellin aamiaisaikoja.
      Illat menivät suunnilleen niin kuin sinulla, mutta ensimmäisen viikon jälkeen yleensä seestyin, ja olin ainakin muutaman päivän saman tytön kanssa vuorokauden ympäri. Baarille maksettava fee on kumminkin aika mitätön.
      Lisää raportteja odotellessa...

    • römpersson

      Minkäslainen typykkä oli viime yönä? Antoiko kunnon kyydit kuten yleensä? Laitahan raporttia taas!

      Minulla oli viime reissulla yhtenä yönä oikein kaksi misua ja voi taivas että siinä oli sutinaa sängyssä. Aamulla oli olo kuin taivaassa olisi vieraillut. Kassit kilisi aamupalalle kävellessä kuin joulupukin poron kulkuset jouluaattona.

    • Eiikinä

      Ymmärrän, että lomalla rentoudutaan ja pidetään kivaa, mutta kuka nainen haluaa tällaisen pattayan miehen tasavertaiseksi kumppaniksi arkeen? IKINÄ! Näiltä miehiltähän on todellisuuden taju kadonnut ja eletään pattayan lomaa odotellen. Se maksettu nuori seuralainen on sitten parasta ikinä, kun tekee mitä pyydetään rahasta. Koittakaa nyt ymmärtää rassukat ettei se ole rakkautta sanan varsinaisessa merkityksessä.

      • MitäOnRakkaus

        Hellanlettas sentään. tarvitaanko naimiseen rakkautta?


      • Eiikinäurpoa

        Kai pattayan miehelläkin on tunteet, vai? Yksi tapaus omassa kaveripiirissä. Kunnollinen ja kiltti mies lähti isojen poikien kanssa Pattayalle. Sieltä se "rakas" löytyi ihan tuota pikaa. Suomessa sitten itkeskeli "rakkaan" perään, mutta saatiin puhuttua mies järkiinsä ja nyt on tasavertainen nainen löytynyt ihan koto suomesta. Huh


      • onneksi_pääsin_pakoon
        Eiikinäurpoa kirjoitti:

        Kai pattayan miehelläkin on tunteet, vai? Yksi tapaus omassa kaveripiirissä. Kunnollinen ja kiltti mies lähti isojen poikien kanssa Pattayalle. Sieltä se "rakas" löytyi ihan tuota pikaa. Suomessa sitten itkeskeli "rakkaan" perään, mutta saatiin puhuttua mies järkiinsä ja nyt on tasavertainen nainen löytynyt ihan koto suomesta. Huh

        "tasavertainen nainen kotosuomesta" Eli toisin sanoen on löytynyt paikka tossun alta. No ainahan voi sitten käydä sillä kotimaisella 150 euron horolla itkemässä kuinka akka muuttui läskiksi kiukkupussiksi eikä anna seksiä.

        Otan syvästi osaa hänen kovaan kohtaloonsa.


      • Eiikinäpattayanmiestä

        Tai voihan sitä elää pattayan unelmaa lopun elämäänsä/rahaa riittää :) Joka yö uusi ihana alistuva seuralainen muutaman viikon vuodessa. Ei ole yhteistä kieltä eikä mitään muutakaan, mutta pattayan miehelle se riittää ja mikäs siinä jos ei ole muita vaateita kumppanilta .....


    • tässätylsäätarinaa

      No niin, jatketaan tylsää tarinaa, eihän sitä reissuun juuri muuta mahdu kuin kaljaa ja naisia, mutta miksi pitäisikään?

      Neljäs päivä meni tasaisen tylsästi eli lähin päiväkävelylle tuonne pääkadun ja South pattata roadin risteyksessä olevaan big-c:hen, sinne on kai kolmisen kilometriä, ei siis matka eikä mikään. Totesin että KFC:n hinnat on siellä 100 bathiaa halvemmat The box täällä rantakadulla 249, siellä 149. Ostin muutaman paidan ja lähin kävelemään takas, se alkoikin sitten olla liikaa tässä kuumuudessa, auringoa vastaan kävelyä kolmisen kilometriä hiki virtasi ja silmissä alkoi näkyä harmaata. Tulin kuitenkin sitkeästi hotellille asti ja saman tien uima-altaalle jäähdyttelemään.

      Uimasta tultua sydän hakkasi ihan tolkuttomasti ja olo oli niin hyytynyt että oli pakko makailla, ehkä iski auringonpistos.

      Odottelin jos Nieminen- Drokovic ottelu sattuisi tulemaan tvstä mutta ei, Sharapovan ottelun kattoon ja vasta sen jälkeen lähin liikenteeseen kymmeneltä eli vähän normaalia myöhempään, menin Beer gardeniin, join kolme kaljaa, ei oikein laskenut, veto oli pois, vasta kahentousta ennen jatkoin matkaa Walking streetille.

      No matka jäi lyhyeksi, en päässyt kuin muutaman kymmenen metriä niin yhestä baarista hyppäsi tyttö halaamaan mua siihe kadulle. Tunnistin tytön kyllä heti, hän oli viime kesän reissun ekan illan tyttö, jonka kanssa olin siinä joku toinenkin yö myöhemmin. Viime vuonna tytöllä oli vaaleaksi värjätty tukka, nyt tumma. Mietin vähän mitä tehä mutta oikeastaan pikkuveli pääti puolestani kun alkoi seisomaan. Seurasin tyttöä baariin, vaihdettiin kuulumisia ja parin kaljan jälkeen hotellille.

      Ymmärrän kyllä hyvin miksi otin tämän tytön viime vuonna, näytti nyt melkein vielä kauniimmalta kuin silloin, en muista ikää, vuos sitten kysyin, olisiko ollut 23 tai 24.

      No yö meni hyvin pari kertaa ennen nukkumaan menoa ja aamulla uudestaan, tämä tyttö tietää että normaali mies haluaa sekä illalla että aamulla. Selvää vakkariainesta, vähän se yritti itseään sellaiseksi kaupatakin, mutta en nyt oikein oo valmis seurustelemaan liikoja.

      Hotellin aamupala jäi tänään väliin, heräiltiin vasta puoliltapäivin ja lemmiskelyn jälkeen tyttö poistui vasta yhen jälkeen.

      Kävin sitten syömässä ja sen jälkeen istumassa rannalla, kävin viimeinkin meressä uimassa ja join pari päiväkaljaa rannalla. Nyt takas hotellilla huilaamassa uutta iltaa varten.

      Tälläistä leppoisaa oleskelua tämä seksimatkaajan lomailu toisinaan on. Ei tässä hirveästi nähtävyyksiä kiinnosta nähdä, ne on jo nähty edellisillä reissuilla, eniten kiinnostaa nähdä uusia tyttöjä.

      • KokenutMiesSuosittelee

        Laaksoja ja kukkuloita olet selvästi Pattayalla nähnyt jo paljon tälläkin reissullasi. Maanviljelyäkin olet harrastanut kyntänyt vakoa. Mutta ylitä nyt välillä se 2nd road ja 3th road hinnat laskevat.


      • Artistimaksaa

        Nostan hattua aktiivisuudellesi uusien bongailussa. Meikäläinen laiskuuttaan pyörittelee samoja vakkareita reissusta toiseen. Ja kun minun tytöille tuppaa tuo juomakin maistumaan niin melko kosteita on viime retket olleet. Ehkäpä seuraavalla retkellä sitten. Alkaa samat nurkat käydä liian tutuiksi :)


    • latinoonlatino

      Mulla on toi naisten etsiminen paljon vaikeampaa. Viime reisulla ei kuukauden aikana löytynyt yhtään.2 vuotta pyörin eri puolilla yhden mallin kanssa tosi mukava ihminen.En halunnut naimisiin nyt on yhden norjalaisen kanssa naimisissa. Jotenkin aina vertaan näitä tyttöjä keskenään.Pitäisi jo unohtaa itsehän en halunnut,mutta täydellisyyttä on vaikea unohtaa.Ensi talvena Brasiliaan,kun ei thaimaasta löydy sopivaa.

      • raipeeeee

        160 kg hikinen ukko ihmettelee kun ei löydy sopivaa ostohuoraa. laihduta nyt aluksi vaikka 80 kg senkin pattayan-sika.


      • latinoonlatino
        raipeeeee kirjoitti:

        160 kg hikinen ukko ihmettelee kun ei löydy sopivaa ostohuoraa. laihduta nyt aluksi vaikka 80 kg senkin pattayan-sika.

        Mulla on vähän eri kriteerit.Miksi lähteä neitiä etsimään maailmalta,kun suomessakin noita tavallisia thai neitoja jo on.Brassi tyttöä tapailinkin jo suomessa oli vaan hankala luonne. Siksi seuraava matka kohdistuu riioon.Ostakaa te vaan jotka ette muuhun pysty,


      • kerromeille
        latinoonlatino kirjoitti:

        Mulla on vähän eri kriteerit.Miksi lähteä neitiä etsimään maailmalta,kun suomessakin noita tavallisia thai neitoja jo on.Brassi tyttöä tapailinkin jo suomessa oli vaan hankala luonne. Siksi seuraava matka kohdistuu riioon.Ostakaa te vaan jotka ette muuhun pysty,

        Voitko kertoa minkäikäinen olet? Jos aikuinen, niin mistä johtuu ettet osaa kirjoittaa oikein? Ihan uteliaisuuttani kyselen.


    • tässäjatkaa

      No niin viides ilta oli aika lyhyt. Lähin liikenteeseen vasta yheksältä kun jouduin taas hoitamaan työasioita, itse asiassa olen joutunut hoitamaan niitä tällä viikolla joka päivä. Se on näitä esimiesaseman kiroja kun alaisilla on koko ajan ongelmia joita pitäisi ratkoa, viime perjantaina ennen loman alkua jouduin olemaan kellonympäryksen töissä ja näyttää siltä että on käytävä työpaikalla heti kun palaan Suomeen. Tästä tulee repaleinen kesäloma.

      Anyway, aloitin reissun kävelemällä tuon Ayan edessä olevan baarin läpi, ei oo sitä bilistyttöä näkynyt, eikä näkynyt nytkään, se hirveä ladyboy näppäili puhelintaan eikä onneksi huomannut mua. Jatkoin matkaa ramtakadulle, siinä oli tällä kertaa pari näpsäkän näköistä opasta jotka olisi kelvanneet, mutta ei nyt iltaa ihan niin lyhyeen viittinyt lopettaa. Beer gardeniin juomaan pari kaljaa.

      Sitten jatkoin Walking streetiä, edellisen illan tyttö vilkutteli kovasti, painelin lujaa ohi. Kiersin ne baarihallit, siinä viimeisessä baarihallissa oli heti ekalla tiskillä kaunis tyttö joka vilkutteli mulle kaksin käsin, vilkuttelin takaisin, kiersin kuitenkin ensin koko hallin ja sitten kävelin suoraan tämän nätin tytön eteen istumaan, arvelin että arvostaa jos näyttää siltä että tarkistan koko tarjonnan ja valitsen sitten hänet.

      Tyttö oli tosi hoikka ja hyvävartaloinen, kauniit huulet ja hymy. Asiat eteni äkkiä koska tyttö vaikutti myös mukavalta, pelattiin peliä ja hän meinasi että jos hän voittaa minä bar fine hänet, suostuin, koska oli jo selvää että haluan tämän tytön. Niin siinä kävi että tyttö siirtyi mun puolelle pöytää ja en loppujen lopuksi juonut ite kuin yhen kaljan kun ei oikein maistunut, tytölle tarjosin pari juomaa.

      Hotellilla oltiin jo 23:20 ja koko iltana join vain 3 kaljaa.

      Tyttö kertoi olevansa 21 mutta näytti henkilökorttiaan tuossa hotellin tiskille tullessa, oikeasti 20 vuotias, 1994 syntynyt mutta loppuvuodesta.

      Tämä tyttö ei ujostellut alastomuutta, riisui mun nähden ja ei missään vaiheessa pyydellyt valojen vähentämistä, muutenkin kuljeskeli vapautuneesti alastomana huoneessa. Taisi tietää kuinka upea vartalo hänellä on, joten ei kannata ujostella. Kyllä hän sanoikin "I think I am really slim".

      Hotellin aamupala nukuttiin taas ohi, herättiin yheltätoista ja tyttö poistui kahentoista jälkeen.

      Mukava tyttö, tämäkin oli sellainen jonka vois ihan hyvin ottaa toisenkin kerran. Mutta en tiiä, en ole vielä kyllästynyt tähän joka yö uus tyttö leikkiin. Kyllähän sitä jaksaa uusia metsästää kun on kerran tänne asti tullut. Turhahan se olisi ollut edes lähteä jos ei jaksaisi.

      Nyt jouduin heti hoitamaan pari työpostia tietokoneella kun tyttö lähti ja aattelin saman tien jatkaa matkakertomusta, ennen kuin lähen syömään.

      • bodymassage

        Ootko tutustunut body massage touhuun? Ehkä paras on siellä Central Festivalin nurkalla. Siitä hyviä mestoja ettei tarvitse small talkingia hirveesti harrastaa ja voi ottaa kaksi samantien.


      • EiKysyväEksy
        bodymassage kirjoitti:

        Ootko tutustunut body massage touhuun? Ehkä paras on siellä Central Festivalin nurkalla. Siitä hyviä mestoja ettei tarvitse small talkingia hirveesti harrastaa ja voi ottaa kaksi samantien.

        Beach roadin puolella vai 2nd roadin puolella?


      • niillänurkilla
        EiKysyväEksy kirjoitti:

        Beach roadin puolella vai 2nd roadin puolella?

        2nd, oikealla puolella Central Festivalin nurkalla Pattayalta päin tultaessa.


      • korjauskorjaus
        niillänurkilla kirjoitti:

        2nd, oikealla puolella Central Festivalin nurkalla Pattayalta päin tultaessa.

        Korjaan: Central Centeriä ennen, ei Festival siis. Sabai Resortin vieressä secondin varressa. Arvokkaan näköinen matala rakennus. Lavataksilla pääsee kätevästi.


      • nimikinlöytyi
        korjauskorjaus kirjoitti:

        Korjaan: Central Centeriä ennen, ei Festival siis. Sabai Resortin vieressä secondin varressa. Arvokkaan näköinen matala rakennus. Lavataksilla pääsee kätevästi.

        Sabai room body massage


      • panenkunpanettaa

        Olin juuri kysymässä tarkoititko sitä. Tässä muutama lisää. Tuo Soi Honey massage (soi 11 lähtee 2nd) on myös hyvä ja lähempänä jää songthaewista Tip Plazan jälkeen pois, siinä Soi 11 kulmassa ja 50 metriä Soi Buakhaowin suuntaan.

        http://pattayaplaza.com/nightlife/soapys/


      • täsaloittaja

        No minä tykkään kyllä harrastaa small talkkia tyttöjen kanssa.

        Tulin sitten Beer gardenin syömään, pitäähän täällä kerran reissussa syödäkin.

        Joo niin kysyin viime yön tytöltä kauanko on työskennellyt täällä, meinasi että viisi kuukautta, sitä ennen ok työskennellyt jossain "sichuan companyssä" kotiseudullaan Isaanissa vuoden, pitkiä päiviä, tosi väsynyt ja palkka tosi huono, vain 400 bathia päivä. Ei jaksanut enää, lähti tänne töihin.

        Kysyin no mites tämä työ sitten, hän meinasi "Its OK, very easy monet, not tired".

        Eli tämäkin tyttö oli valinnut helpomman ja rahakkaamman työn baarityttönä ihan vapaaehtoisesti.


      • Panenkunpanettaa
        täsaloittaja kirjoitti:

        No minä tykkään kyllä harrastaa small talkkia tyttöjen kanssa.

        Tulin sitten Beer gardenin syömään, pitäähän täällä kerran reissussa syödäkin.

        Joo niin kysyin viime yön tytöltä kauanko on työskennellyt täällä, meinasi että viisi kuukautta, sitä ennen ok työskennellyt jossain "sichuan companyssä" kotiseudullaan Isaanissa vuoden, pitkiä päiviä, tosi väsynyt ja palkka tosi huono, vain 400 bathia päivä. Ei jaksanut enää, lähti tänne töihin.

        Kysyin no mites tämä työ sitten, hän meinasi "Its OK, very easy monet, not tired".

        Eli tämäkin tyttö oli valinnut helpomman ja rahakkaamman työn baarityttönä ihan vapaaehtoisesti.

        Moni työskentelle mielummin baarissa kuin esim hotellin siivojana jossa palkka on kuukaudessa 5000-7000THB. Thaimaassa monessa työssä työaika on yli 10 tuntia7vrk jopa toimistotyössä. Puolenpäivän aikaan on 1-2 tunnin ruoka ja lepoaika joista jälkimmäinen tunnin rukoilevat Buddhaa tai lepäävät.


      • kukamitäkin
        Panenkunpanettaa kirjoitti:

        Moni työskentelle mielummin baarissa kuin esim hotellin siivojana jossa palkka on kuukaudessa 5000-7000THB. Thaimaassa monessa työssä työaika on yli 10 tuntia7vrk jopa toimistotyössä. Puolenpäivän aikaan on 1-2 tunnin ruoka ja lepoaika joista jälkimmäinen tunnin rukoilevat Buddhaa tai lepäävät.

        Niinpä, hollantilainen kaverini ihastui baarityttöön ja halusi hänet pois baarihommista. Maksoi kuukausittain melkoisen summan tytölle, joka muutti takaisin Isaniin lastensa ja vanhempiensa luokse. Pitivät jatkuvasti yhteyksiä ja tytön mukaan kaikki oli hyvin ja hän viihtyi kotona lastensa kanssa ja talous oli hyvässä jamassa miehen avustuksen turvin. Miehen kaveri meni Pattayalle lomalle ja kuinka ollakaan, siellähän se tyttö oli taas baarihommissa. Pyysi, että kaveri ei kertoisi " poikaystävälle ", mutta ei toki halunnut kaveriltaan salata, kun vielä tiesi, että kaveri laittaa rahaa edelleenkin. Tyttö oli kuusi kuukautta pysynyt Isanissa, mutta ei kuitenkaan viihtynyt, vaikka niin oli väittänyt miehelle. Oli kaivannut Pattayaa ja elämää siellä, jatkaa entiseen malliin itsensä kaupittelemista. Hollantilainen kaverini lopetti rahan lähettämisen, hän oli toivonut, että heistä olisi ihan oikeasti tullut pari, mutta niin ei sitten käynyt. Ottiko liian vakavasti jutun, voi olla. Itse en samaa tyttöä kauan pidä, vaihtelu virkistää.


      • suhteessaonkaksi
        kukamitäkin kirjoitti:

        Niinpä, hollantilainen kaverini ihastui baarityttöön ja halusi hänet pois baarihommista. Maksoi kuukausittain melkoisen summan tytölle, joka muutti takaisin Isaniin lastensa ja vanhempiensa luokse. Pitivät jatkuvasti yhteyksiä ja tytön mukaan kaikki oli hyvin ja hän viihtyi kotona lastensa kanssa ja talous oli hyvässä jamassa miehen avustuksen turvin. Miehen kaveri meni Pattayalle lomalle ja kuinka ollakaan, siellähän se tyttö oli taas baarihommissa. Pyysi, että kaveri ei kertoisi " poikaystävälle ", mutta ei toki halunnut kaveriltaan salata, kun vielä tiesi, että kaveri laittaa rahaa edelleenkin. Tyttö oli kuusi kuukautta pysynyt Isanissa, mutta ei kuitenkaan viihtynyt, vaikka niin oli väittänyt miehelle. Oli kaivannut Pattayaa ja elämää siellä, jatkaa entiseen malliin itsensä kaupittelemista. Hollantilainen kaverini lopetti rahan lähettämisen, hän oli toivonut, että heistä olisi ihan oikeasti tullut pari, mutta niin ei sitten käynyt. Ottiko liian vakavasti jutun, voi olla. Itse en samaa tyttöä kauan pidä, vaihtelu virkistää.

        Chättäilin ja Skypetin erään Hollannista Isaniin kotiutuneen noin 33v neidon kanssa viime syksynä.
        Lopetti yllättäen chättäilyn ja katosi. Kertoi sitä ennen että puukenkämaan poikaystävä oli jäänyt 1,5 vuotta aiemmin työttömäksi ja pössytteli vaan kavereidensa kanssa ja käytti kovempiakin kamoja. Kohteli tätä thaineitoa kuin kotiapulaista ja yritti saada tämänkin narkkaamaan. Neito oli elättänyt heitä 1,5 vuotta työskentelemällä thairavintolan keittiössä 60 tuntia viikossa kunnes ei enää jaksanut ja lähti mummonsa farmille töihin Isaniin. Ettei vaan olisi sama tapaus. Kolikoilla on aina kaksi puolta.


      • kukamitäkin
        suhteessaonkaksi kirjoitti:

        Chättäilin ja Skypetin erään Hollannista Isaniin kotiutuneen noin 33v neidon kanssa viime syksynä.
        Lopetti yllättäen chättäilyn ja katosi. Kertoi sitä ennen että puukenkämaan poikaystävä oli jäänyt 1,5 vuotta aiemmin työttömäksi ja pössytteli vaan kavereidensa kanssa ja käytti kovempiakin kamoja. Kohteli tätä thaineitoa kuin kotiapulaista ja yritti saada tämänkin narkkaamaan. Neito oli elättänyt heitä 1,5 vuotta työskentelemällä thairavintolan keittiössä 60 tuntia viikossa kunnes ei enää jaksanut ja lähti mummonsa farmille töihin Isaniin. Ettei vaan olisi sama tapaus. Kolikoilla on aina kaksi puolta.

        Kaverini ex tyttöystävä ei ole koskaan edes käynyt Hollannissa ja kaverini on valmistumisensa jälkeen ollut koko ajan vakityössä, ei ole pössyttelijä. Hän asuu sisareni naapurissa Hollannissa ja siellä usein vierailleena olen tutustunut kaveriini, joka ei taatusti ole kertomasi jutun mies.


    • tästäiltalähtee

      Se hiuksensa vaaleiksi värjännyt tyttö on sittenkin siinä Ayan edessä olevassa baarissa. Katselin jo kolmantena iltana että siinä olin sen näköinen, mutta eilen ja toissapäivänä ei näkynyt.

      Nyt kävin taas vilkaisemassa tuosta Baywalk residencen kakkoskerroksen tasanteelta, tyttö näki mut, vilkutteli ja tuli siitten tasanteen alle haastamaan mua baariin. Kerroin että ehkä vähän myöhemmin.

      Mietin kävisikö, se kauhea ladyboy näkyi siinä taas, koominen näky mustassa mekossa.

      Tulin kuitenkin Beer gardeniin pohjakaljalle ja vilkaisen vähän kävelykatua ensin, jos mitään kiinnostavaa ei näy käyn tsekkaamassa sitä tyttöä. Olihan se tosi iloinen ja mukava viime vuonna, voisihan sen yheksi yöksi ottaa mukaan tänäkin vuonna. Katotaan miten ilta tästä lähtee.

      • KeepGoing

        Kassi-Almaksi ristittiin se monsterileidari sen jälkeen kun kaveri näki sen kassit kun tämä pyllisti jotakin poimiessa. Meinasi laatta irrota kaverilta. Pelasin siinä muutaman pelin hemmetin nätin parikymppisen tyttelin kanssa. Oli vaan niin julmetun tumma että oli vähän viiksenuntuvaa ylähuulessa ja se riitti karkoittamaan minut. Tyttö se oli kuitenkin siitä huolimatta ja nätti. Minulle riittää stopiksi luomi väärässä paikassa. Ronkeli kun olen. Onneksi thaikkumimmeillä harvoin on mitään häiritsevää vikaa missään paikassa.
        Olen nähnyt sen blondinkin. Hyvä paketti.


    • pysykinpoissa

      Sika-Amalia taitaa olla Suviseuroilla kun vetänyt hiljaiseksi. Teltassa tapahtuu ja rokka maistuu. Tai sitten yksinkertaisesti vain kilju loppu.

    • tässäiltakuusi

      Eilen sitten päätin pitää ryyppyillan kun edelliset pari kolme päivää oli menty vain muutamalla hassulla kaljalla ja nopealla tytön mukaanotolla. Olihan sentään perjantai- ilta, vaikkei sillä täällä ookaan mitään merkitystä.

      Beer gardenis pohjia, joku yli-ikäinen eukko yritti lähennellä mua, mutta en oo sellaisista kiinnostunut. Sitten baarikierrokselle, kävelin tuonne Central festivalin taa, muutamassa baarissa pysähdyin kaljalle ja tsekkasin tyttöjä. Yhessä baarissa olisi ollut kaunis nuori tyttö, mutta se näpräsi puhelintaan jatkuvasti ja sitten siihen tuli joku aasialainen poika ruokien kanssa, alkoivat syömään tämän tytön kanssa, olisiko ollut joku poikaystävän tapainen.

      Päätin ottaa seven elevenistä ison olutpotun evääksi ja kävellä takas Walking streetille katellen freelancereita rantakafulka, yksi siinä näkyi sellainen jonka mukaanottoa harkittin. Mutta ei tullut kauppoja, pysähdyin sitten yhteen Beer gardenin sisäänkäynnin baariin kaljalle.

      Kello alkoi olla kaksi ja aloin olla jo aika kännissä, totesin että nyt täytyy lopettaa ja ottaa nainen ennen kuin oon tosi kännissä. Suuntasin edellisen illan tytön baariin, aattelin että haen sen uudestaan, mutta tyttö oli jo ehtinyt lähteä jonkun muun mukaan.

      Ei hätä oo tääl näköinen, vilkasin onko sitä edellisen illan tyttö baarissaan, no ei ollut sekään.

      Jatkoin kakkosillan tytön baariin, se oli vapaana, varasin tytön heti, vielä yksi kalja ja hotellille.

      Olin sen verran kännissä ettei meinannut tulla millään, monta asentoa kokeiltiin, tyttö meinasi että " you drink too much" no pitkän jyystämisen jälkeen lopulta tuli. Seisokin kanssa mulla ei oo koskaan ongelmaa vaikka olisin kuinka kännissä.

      Onneksi tämä on kärsivällinen ja ymmärtäväinen tyttö, olihan tämä jo kaikkiaan kuudes yö tämän tytön kanssa ja toinen tällä reissulla. Eli ekan kerran tällä reissulla otin jonkin aiempien öiden tytöistä.

      Hotellin aamupalalla tuntui että oon yhä kännissä, joten takas nukkumaan, heräsin kolmelta päivällä ja olo oli kuin jyrällä olisi ajettu yli. Mutta muuten ei suurempaa krapulaa.

      Nyt kattelen hotellilla formuloiden aika-ajoa, näiden jälkeen lähen metsästämään uutta tyttöä. Mutta nyt vähemmällä kaljanjuonnilla.

      • MrTequila

        Kaljaa mahtuu maailmaan mutta Tequila antaa siivet joka tosin saattaa muuttua nelivedoksi silloin tällöin. Tytöt kyllä ymmärtää. Kerran vedettiin tytsyn kanssa yhdessä Red bull whisky / vodka-ilta pitkän kaavan mukaan johon päälle nakkasin sinisen pillerin. Ylikierroksilla kolmen promillen kännissä kumpikin ja eikun siitä sitten sänkypuuhiin jotka kesti kuutisen tuntia ja sisälsi itkua ja naurua ja hervottomia letkautuksia. Uni tuli vasta iltapäivällä. Sen verran paljon sitä energiajuoman paskaa oli veressä. Extremeä ja hengellä leikkimistä mutta eihän sitä siinä kunnossa tajua eikä välitä. Turvallista matkaa ja käyhän siellä secondin toisellakin puolella! :)


    • eipidäollalaiska

      Käy nut vähän laajentamassa reviiriä jo päivällä.Muutama kalja siellä täällä.parhaat löytyy ihan jostain muualta kuin walkkarilta. Itsellä ei moneen vuoteen yhtään akkaa sieltä.

    • tässäaloittaja

      No niin, ensimmäinen viikko takana ja toinen alkaa. Tyytyväinen oon reissun antiin tähän saakka, seittemän iltaa kuus tyttöä, joka yö seksiä ja kaikki tytöistä sellaisia että voisi ottaa toisenkin kerran. Vaikka vasta yhen oon kaheksi yöksi ottanut.

      Eilisillan aloitin vasta yheksältä, päätin etten ota yhtään ylimäärästä kaljaa, joten jätin Beer gardeninkin väliin. Sitten siinä walkkarin toisen baarihallin kohdas oli tuttu nainen, ei entisiä hoitoja, mutta oli ennen baariemäntänä siellä hallin takana, nyt heti sisäänkäynnin vieressä oikealla puolen. No menin kohteliaisuudesta siihen juomaan kaljan ja vaihtamaan kuulumisia.

      No siinä sitten kattelin että käytävän toisella puolella baarissa tankotanssi kaksi kaunista hoikkaa tyttöä. Aattelin että noista toinen mukaan. Vaihdoin baaria käytävän yli sisääntulon vasemmalle puolelle, sellainen uun muotoinen baari.

      Sen baariemäntä huomasi kyllä heti että oon kiinnostunut näistä tytöistä. Kysyi kumman kanssa haluaisin jutella, no hitto molempien, mutta valitsin sitten toisen. Siinä sitten pelailtiin tarjosin tytölle juomaa ja jo toisen kaljan aikana hän kysyi haluanko bar fine hänet, no totta hitossa. Muta koska hän on tanssijana siellä bar fine on tuhat bathia. Vähän tyyristä, baariemäntä selitti että normaaleista tytöistä bar fine 500, tanssijoista 1000, koska he houkuttelevat asiakkaita baariin.

      No, halusin tään tytön joten en välittänyt pikkurahoista. Tyttö oli 20 ja juuri kuulemma palannut kotiseudun reissulta takas töihin, ensimmäistä iltaa töissä. Se selittikin miksi en ollut tätä tyttöä ennemmin pistänyt merkille. Sen toisen näin jo edellisenä iltana.

      Lähettiin tytön kanssa ja käytiin vielä yhessä rokkipaikassa, juotiin muutama, sitten käytiin syömässä ja hotellille.

      Yöllä rakastelun jälkeen mulla tuli taas oksennus, tälläkään kertaa ei johtunut juomisesta vaan täytyi olla tuo yösyöminen, se tuli takas.

      Ei herätty aamupalalle, meni itteasiassa puolenpäivän asti nukkuessa ennen kuin aloin lämmitellä tyttöä aamulempimiseen. Tyydytettynä haastelin tyttöä syömään mykaani ja kävimme sitten vielä syömässä ennen kuin tyttö lähti siitä kolmen jälkeen kotiinsa.

      Joo, en tiedä siitä elinpiirin laajentamisesta, on noita baareja päivälläkin katsellut, mutta päiväpuolen "tytöt" ovat liian iäkkäitä mulle.

      Minä kun haluan aina mahdollisimman lähellä kakskymppistä olevan, nuoren, hoikan, pitkätukkaisen ja kauniin tytön.

      Kyllä näillä vaateilla se Walkkari kuitenkin taitaa olla mulle se paras paikka.

      Toisen viikon oon aatellut jatkaa samalla kaavalla kuin ekankin, en oo vielä kyllästynyt etsimään uusia tyttöjä, mutta tietysti tässä alkaa lebenstraumi käymään ahtaaksi kun joka baarissa alkaa olla tämän tai edellisten reissujen tyttöjä.

    • aloittajajatkaa

      Illasta 8 tuli sitten klassinen kahden tytön ilta.

      Kävin aloittelemassa Beer gardenissa, flirttailin yhen työntekijän kanssa siellä, ehkä se parhaan näköisen jolla on hauska nimi Kamboom kanssa, no nämähän ei koskaan lähde asiakkaiden, taitavat olla varattuja naisia.

      Päätin sitten vältellä edellisten iltojen tyttöjä ja lähteä Walkkarin sijaan tuota kakkoskatua pohjoiseen, siinä kakkoskadun takana olevassa baariryppäässä bongasin sitten yhden tosi nuoren näköisen kauniin tytön. Jäin luonnollisesti siihen kaljalle. Emäntä huomasi että oon tytöstä kiinnostunut, haastoi sen istumaan viereeni, tyttö ei puhunut yhtään englantia, baariemäntä kertoi tytön olevan 18 ja viidettä päivää töissä.

      No emäntä kysyi haluanko tytön "for short time" koko yöksi ei käy koska tyttö ei osaa englantia, on vielä arka eikä uskalla jäädä yöksi. No sovin short timesta ja lupasin tuoda tytön takas parin tunnin päästä.

      Hotellin tiskillä tarkastin tytön henkilökortin, oli syntynyt toukokuussa 1997, eli juuri sopivan ikäinen mulle. Sängyssä tyttö vähän arkaili, mutta oli lopulta hyvin mukana.

      No suihkun jälkeen kävelin tytön kanssa takas sen baariin yhen maissa, join siinä vielä kaljan ja tarjosin juomat tytölle ja baariemännälle, kiittelin ja kehuin olevani tyttöön tyytyväinen ja sitten meinasin että pitää lähteä nukkumaan.

      No en tietenkään mennyt vaan ajattelin että nyt käyn Walkkarilla jossain rokkibaarissa vetämässä kaljaa kun olin niin hyvissä fiiliksissä. Beer garden oli jo kiinni kun kello oli kaksi. Nl join rokkibaarissa pari kaljaa, mutta sitten aattelin että voisi tässä vähän vilkaista tyttöjä jos joku uus näkyisi jota yrittäisi huomenna.

      No niinhän siinä kävi että bongasin yhen kauniin ja seksikkään tytön, päätin istua siihen baariin kaljalle, baariemäntä alkoi kaupata tyttöä mulle. Aattelin että jos huomenna, mutta lopulta en malttanut jättää tyttöä sinne, vaan neljältä kun baari alkoi mennä kiinni otin sen mukaan.

      Onneksi olen valmistautunut tälläisiin tilanteisiin, eli hotellin alakerrasta saa kuitattua allaspyyhkeitä, min haen aina sellaisen ja palautan vasta seuraavana päivänä ja käytän aina sitä niin on kaksi puhdasta pyyhettä tyttöjä varten jis käy niin että tulee ensin otettua joku rantakadulta pikaisille ja myöhemmin toinen yöksi. Muutaman kerran aiemmilla reissuilla niin on käynyt.

      No lemmiskelyn jälkeen meni lähes kuuteen ennen kuin pääsi nukkumaan. Tyttö kertoi olleensa kolme päivää sairaana tänään palanneensa töihin, ehkä siksi en ollut tätä aiemmin bongannut vaikka olin senkin baarin ohi useasti kulkenut.

      Aamulla tyttö nosti jalkansa mun jalan yli koukkuun ja aloin aavistella että aamulempeä on luvassa :)

      Tämä oli kiva ja iloinen kaunis tyttö 20v, melkein tekisi mieli hakea se tänään uudestaan.

      • Pienetymyräteräällä

        Kokeneet Pattayan kävijät nauravat sun kuvioille. Beach road, Beer Garden, Walking street, 2nd road. Kyllä on pienet ympyrät. Pidä nyt kuitenkin hauskaa.


      • eimitäänympyröitä
        Pienetymyräteräällä kirjoitti:

        Kokeneet Pattayan kävijät nauravat sun kuvioille. Beach road, Beer Garden, Walking street, 2nd road. Kyllä on pienet ympyrät. Pidä nyt kuitenkin hauskaa.

        ...kuin oma pieni vuokrayksiönsä Riihimäellä tai jossain muussa tuppukylässä. Toi aloitus on ihan keksittyä tarinaa. Joku onneton runkkarinysvääjä istuu päiväkaudet netin äärellä, koska ei ole töitä eikä kavereita.


    • täsaloittajataas

      Kokeneet Pattayan kävijät saavat ihan vapaasti nauraa mun kuvioille. En silti näe mitään järkeä lähteä metsästämään tyttöjän kovin kaukaa. Voi olla että viinan ja naisen hinta laskee jos lähtee kauemmas, mutta viina on täällä täysin toissijainen juttu, harvemmin kiinnostaa täällä juoda kun päätavoite on toinen. Ja jos naisen hinta laskee niin yleensä ikä kasvaa etc ja minä kun olen kiinnostunut ainoastaan nuorista tytöistä niin ei oo mitään järkeä lähteä kauemmas. Kauneimmat nuoret tytöt kuitenkin työskentelee Walkkarilla.

      Eipä näitä juttuja provona jaksaisi kirjotella, mitäs hiton hyötyä siitä olisi. Mutta onhan tämä hauska dokumentoida lyhyesti mitä tapahtui, vaikkei kaikkia yksityiskohtia mahdu näihin lyhyisiin päivityksiin.

      No, eilen aloitin kierroksen tästä Baywalk residensen vierestä, tuossa on heti se pieni baarirypäs kun lätee Walkkarille päin, siinä yhes baaria kävin, baariemäntä muisti mut viime vuodelta.

      Siinä ei ollut kiinnostavia tyttöjä, se yksi pullea tyttö vaikutti iloiselta ja sillä oli kauniit kasvot, mutta en nyt pulleista ole kovin kiinnostunut, joskus Karon beachillä otin kauniskasvoisen pullean nuoren tytön, joka oli kyllä ihan hyvä.

      No jatkoin kakkoskadulle siihen rannanpuoliseen baariryppääseen. Siinä oli pari kiinnostavaa tyttöä, yksi tosi kaunis 19-vuotias. Pelattiin tornipeliä viitisen peliä. Sitten tyttö höpisi ystävänsä kanssa ja meinasi että hänen täytyy viedä ystävänsä lääkäriin koska tämä on sairas. Tytöt poistuivat. En tiedä sitten, mutta jäi tämä tyttö saamatta, baariemäntä kauppasi muita, mutta päätin vaihtaa maisemaa ja lähdin Walkkarille. Rantakadulla juttelin lyhyesti parin kauempaa kiinnostavan näköisen freelancerin kanssa, mutta valitettavasti molemmista näki läheltä että ikää on jo liikaa, eli lähemmäs 30.

      No sitten Walkkarille taas keran :) Kävin muutamassa baarissa ja sitten totesin että siinä kakkosbaarihallin Basilisk 3 baarissa on se toinen tyttö tanssimassa, mutta sitä toista jonka otin pari iltaa aiemmin ei näy. Joten siihen.

      Baariemäntö muisti mut tietysti, kyseli where you go ja pahoitteli että mun tyttö on jo lähtenyt toisen asiakkaan mukaan, haluaisinko jonkun muun. Osoitin heti tätä toista tyttöä jonka olisin myös halunnut silloin lauantai-iltana. Tyttö oli tanssimassa, baariemäntä yritti esktellä muita. Meinasin että I like that one, baariemänyä kysyi haluanko ostaa tälle drinkin, meinasin että joo. Baariemäntä kysyi tytön pois tanssimasta ha juomaan min kanssa. No siitä se sitten lähti, pian jo kyseli haluanko bar fine hänet. Kysyin haluaako tyttö lähteä mun kanssa, meinas että kyllä, joten homma oli selvä, tästäkin joutui pulittamaan sen 1000 bathia koska tanssityttö.

      Hienoa kuitenkin että nyt ei tarvi enää miettiä tuliko oikea valinta silloin pari iltaa sitten kun lopulta molemmat tytöt sain. Tämä tyttö oli jo 22, kuulemma yksi lapsikin, 3v. Mutta huippukunnossa silti. Säärissä oli raskauseraitoja. Kertoi lihoneensa raskauden aikana 57-kiloiseksi, nyt vain 40 kiloa. Tosi hoikka tyttö ja kaunisvartaloinen ja oli myös tosi kauniit ja hyvänmuotoiset rinnat.

      Sängyssä tämä tyttö oli loistava, tosi ihanaa näin hoikan tytön kanssa, tytön kylkiluut ja selkärangan tunsi ihon läpi kivasti, ratsastaessa tyttö oli niin kevyt kuin unelma. Tälläinen naisen pitäisi olla. Mielettömiä kielareita, niitähän muutama muukin on tässä harrastanut, mutta tämä tuntui erityisesti tykkäävän niistä.

      Kiva tyttö, onneksi tuli tämäkin koettua.

    • täsalottajataas

      10. päivä ja 10. tyttö

      Eipä tässä paljo uutta kerrottavaa ole, käväsin taas kakkoskatua pohjoiseen, näin pari kiinnostavaa tyttöä, join kaljaa, mutta päätin kuitenkin palata Walkkarille.

      Näin yhden hyvännäköiseen goukkarin sisäänhoukuttelutytön, aattelin jos käväsisin ekan kerran tällä kertaa gogossa ja kattosin jos tuo tyttö lähtis mukaa. Päätin kuitenkin ensin käydä siinä vieressä baarihallissa kusella.

      No näin uuden pienen ja kauniin tytön yhellä tiskillä, kovasti vilkutteli ja hymyili mulle. Vessasta tullessa päätin tsekata tytön kun en ollut tätä aiempina iltoina nähnyt. Viereiseltä baaritiskiltä otin tytön viime viikolla, se oli siinä nytkin ja yritti kovasti houkutella mua sinne.


      No tämä tyttö oli varsin iloinen ja mukava, joten päätin jättää se goukkarin vielä väliin ja ottaa tämän. Tosi lyhyt ja hoikka tyttö 19v, täyteläiset huulet. Ihan kiva muutenkin.

      Eli elämä täällä jatkuu samaa rataa. Kyllä tässä helposti saadaan tusina tyttöä täyteen tällä reissulla kun ei ole yhtään seurustelumoodi alkanut häiritä. Ehkä tänään se goukkarin tyttö.

    • tässäonnellinenpalannut

      No niin, on palattu kotiin kuoleman kielissä. Ei ihan täyttä kolmea viikkoa ehtinyt olla kun olisi yksi perhejuhla huomenna, tosin nyt oon niin kuumeessa ja flunssassa että saa nähdä pystynkö osallistumaan.

      Reissun 11. ilta alkoi ripuli ja ei tehnyt mieli kaljaa, joten päätin lähteä kattomaan yhtä tyttöä jonka kanssa olen ollut kahdella edellisellä reissulla, toisella kertaa kaks yötä ja toisella yhden. No menin baariin missä hän työskenteli ja samannäköinen tyttö istui baaritiskin edessä, istuin saman tien siihen viereen. Tyttö meinasi heti että "I go with you tonight" jo ennen kuin ehdin tilata mitään, kysyi sitten otanko jotain ja "bar fine me". No vitsi oli se että tämä tyttö näytti ihan samalta kuin se edellisten reissujen tyttö, käyttäytyi ihan samoin ja teki samannäköisiä ilmeitä. Hieman oli pyöreämpi, mutta aattelin että on ehkä pikkuisen lihonut. Mutta hän ei silti tuntunut tuntevan mua ollenkaan. No join puoli kaljaa ja lähdettiin. Olin alkanut epäillä ettei tämä edes ole sama tyttö, mutta vasta hotellilla se varmistui. Tämä tyttö oli synnyttänyt ja oli jotain raskausarpia, toisin kuin sillä edellisten reissujen tytöillä.

      Yritin kaivella puhelimesta edellisten reissujen tytön kuvan, mutta kun olin vaihtanut puhelinta. Mutta sitten löysin seuraavana päivänä sen kuvan sähköpostieni liitteistä, olin joskus lähettänyt sen kaverille. Kuvienkin perusteella tytöt oli kasvoiltaan kuin kaksi marjaa. Päätin käydä seuraavana iltana kattomassa tyttöä uudelleen ja näytin edellisten reissujen tytön kuvaa sille, sanoi "it's my sister". Selvisi että se toinen tyttö oli tämän pikkusisko 22v, tämä tyttö 23. Sisko ei kuulemma enää työskennellyt baarissa. No, otin tämän tytön toiseksikin yöksi koska oli ripuli eikä huvittanut juoda, meni vain yksi olut.

      13. päivä ripuli jatkui eikä tehnyt mieli juoda, joten päätin että ehkä nyt voisi ottaa jonkun aiemmista työtistä eikä tuhlata aikaa uuden etsimiseen. Katselin reissun tyttöjen kuvia ja arvioin että se 8. illan toinen tyttö, 20v oli kaunein ja eniten tyttöystäväainesta tämän reissun tytöistä, joten päätin lähteä katsomaan häntä. Kävi hyvä tuuri, tyttö oli baarissa, eikä tykänny kyttyrää, vaikka en ollut siellä hetkeen käynyt, yhden kaljan ja kahden ladydrinkin jälkeen tyttö lähti mukaan. Seuraavana iltana hain saman tytön uudestaan.

      Sitten lähdin Bangkokiin odottamaan paluulentoa kolmeksi illaksi. Jo matkalla oli flunssan oireita ja ripuli jatkui. Lähdin kuitenkin illalla Soi Cowboylle ettimään seuraa, törmäsin viimevuotisen reissun tyttöön, silloin olin kaksi yötä Bangkokissa konetta odottamassa. Tyttö muisti mut ja lähti mukaan heti yhden kaljan ja parin ladydrinkin jälkeen. Ihan nätti ja mukava 22v.

      No seuraavana päivänä iski sitten flunnssa oikein kunnolla, välillä palelti ja hälillä hikosi märkänä ja sydän hakkasi tolkuttomasti. Kävi niin että olin niin huonossa kunnossa etten pystynyt lähtemään mihinkään. Reissun viimeinen päivä sama juttu, kuumetta, nenä valui limaa, päätin keskittyä selviytymään paluulennolle.

      Eli vähän onnettomasti meni kaksi viimeistä iltaa hukkaan. Viimeisenä yänä en nukkunut lainkaan, hikosin vain tyynyt ja patjan likomärjäksi. Lennolla nukahdin heti kun kone oli ilmassa, heräsin ruokailuun juuri kun tulivat kohdalle jakamaan ruokaa. Sen jälkeen kävin vessassa päästämässä läjän ruikkuvelliä ja nukahdin uudestaan. Heräsin vasta kun kone oli kartan mukaan Moskovan päällä. Harvinaisen nopeasti meni paluulento, yleensä en koneessa pysty nukkumaan.

      Nyt ollut ripulissa jo yhdeksän päivää ja edelleen kuumeessa ja flunssassa. Tämä oli jo ainakin neljäs kerta kun sain flunssan Thaimaassa, viime kesän reissulla sairastuin myös. Toissavuonna sairastuin Suomessa heti kun olin palannut. Lisäksi oon sairaana palannut Hong kngista ja Singaporesta ja kerran Shanghaissa jouduin sairaalaan ja penisilliini tiputukseen suoraan suoneen, ottivat keuhkoröntgenit ja muut. Ei oikein terveys kestä pitempää matkailua.

      En tälläkään kertaa epäile HIViä, eiköhän se ole se kuumuus ja ilmastointi jotka saa mut aina siellä sairaaksi, HIV testissä kävin varmuuden vuoksi keväällä, en viitti uudestaan mennä ainakaan vuoteen.

      Yhtä kaikki oon reissuni tyytyväinen, 12 eri tyttöä ja hauskaa oli, ikävä takaisin alkaa jo olla, vaikka nyt sairaana on parempi olla Suomessa.

      Kyllä minä varmasti ensi talveksikin järjestän taas reissun Thaimaahan, pitää nyt vaan päättää jaksaako heti uudestaan Pattayalle, vai lähtisikö silti taas vaihteeksi Phukettiin.

      • kylsesiitä

        Pari vinkkiä noihin vaivoihin eli syö koko matkan ajan laktobasilus maitohappobakteereja ja ota joka ilta burana nukkumaan mennessä ja säädä ilmastointi yli 25 astetta eikä yhtään sen alle. Ne kerää itiöitä ja kaikkea skeidaa ne laitteet kun ovat on ja off vähän väliä. Kahden viikon kohdalla useimmille iskee nuo vaivat. Zithromax on varma antibiootti jota kannattaa alkaa popsia heti kun se pistiäinen tulee kurkkuun. Se ei siellä muuten loman aikana parane. Maailmanparantajat kehoittavat kestämään taudit ilman lääkkeitä mutta kukas perhana sitä viitsii tautisena makoilla hotlassa puoli lomaa.
        Phuketiin ajattelin itsekin seuraavaksi mennä vaihteeksi. Auto vuokralle lentokentältä, road trip käyntiin ja matkalla stoppeja muutamissa tutuissa mestoissa ja ehkä tuntemattomissakin. Toipumisia!


      • EiKoskaanKipeänäTaikuis

        Miksi et mennyt apteekkiin hakemaan lääkettä???? Niillä on semmoisia rohtoja että ripulit ym lähtee muutamassa tunnissa. reissuja sinne yli 10 v 1-3 kertaa vuodessa.


      • aloittajatäs
        EiKoskaanKipeänäTaikuis kirjoitti:

        Miksi et mennyt apteekkiin hakemaan lääkettä???? Niillä on semmoisia rohtoja että ripulit ym lähtee muutamassa tunnissa. reissuja sinne yli 10 v 1-3 kertaa vuodessa.

        Viimeksi hain, nyt en jaksanut.

        Ne eivät tunnu enää tehoavan niin kuin ensimmäisellä kertaa viitisen vuotta sitten Phuketissa kun olin sairaana. Silloin paranin päivässä kun sain pharmasystä dropit.


      • KylläTehoaa
        aloittajatäs kirjoitti:

        Viimeksi hain, nyt en jaksanut.

        Ne eivät tunnu enää tehoavan niin kuin ensimmäisellä kertaa viitisen vuotta sitten Phuketissa kun olin sairaana. Silloin paranin päivässä kun sain pharmasystä dropit.

        Kaljoille jaksoit mennä. Siinä beach roadillakin matkalla walkkarin suuntaan ainakin kolme apteekkia, siitä sun hotlasta.


      • täspohdintaa
        KylläTehoaa kirjoitti:

        Kaljoille jaksoit mennä. Siinä beach roadillakin matkalla walkkarin suuntaan ainakin kolme apteekkia, siitä sun hotlasta.

        Viime talvena Phuketissa olin viikon ripulissa, silloin kävin pharmacystä heti ekana päivänä ja sain jotain pillereitä ja lisäksi veteen sekoitettavia jauhepusseja, ei tehonneet, ripuli jatkui silti viikon. Mutta ei se kaljanjuontia sinänsä haittaa, pitää vaan varata omaa vessapaperia mukaan kun noissa baarien vessoissa ei aina ole.

        Flunssan varalta hain heti loman alussa useamman askin Strepsils Maxipluzzaa, niitä tuon joka reissulta pari kolme askia Suomeenkin koska ne ovat paljon tehokkaampia kuin Suomen strepsilssit. Mutta taitaa olla että viiden vuoden runsas käyttö on vienyt niistä tehon. Ennen ne tehosivat aina kun kurkku alkoi oireilla, mutta enää ei tunnu vaikuttavan paljon mitään. Tai sitten niiden koostumusta on muutettu? Olisi kai sitä voinut käydä pillereitäkin käydä kysymässä, mutta alkoi reissu olla sen verran lopussa että aattelin ettei tässä enää ehdi parantua.


      • tässäjatkoa

        Alkoi kiinnostamaan mitä noissa Maxipluzzissa oikeasti on. Joskus joku väitti että niissä on kodeiinia, joka olisi opiaatti, mutta tuoteselosten mukaan siitä ei sellaista löydy.

        http://www.fishpond.com.au/Health/Strepsils-Maxipluzz-2-Action-Anaesthetic-for-Severe-Sore-Throats-Relieve-Amazing-of-Thailand/9999593047142

        Huvittava havainto oli että siinä on eniten lidokaiinia

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Lidokaiini

        jota siis Wikipedian mukaan käytetään enneaikaisen siemensyöksyn hoitoon.

        Täytyy kyllä myöntää etten ole enää moniin vuosiin kärsinyt ennenaikaisesta siemensyöksystä, vaan nykyään jaksan mukavan pitkään. Mutta olen kyllä kuvitellut että se johtuisi ihan vaan iästä. Mutta voihan se olla että viiden vuoden satunnainen lidokaiinin käyttö on vaikuttanut asiaan. Maxipluzzaa kun on vuosien saatossa mennyt jo 20-30 askia.


    • kohtalähtee

      olis kiva kuulla nykypäivän hintoja tytöistä!

      • 0PaateroaHalvin

        Sittenhän kuulet kun olet apajilla.


      • tämmösiä

        Lähes kaikki baaritytöt walkkarilla pyysivät 1500 bath short time ja 2000 long time, siellä kakkoskadun takana lähtevät tonnilla lyhyeksi ja 1500 yöksi. Ite otan normaalisti aina long time.

        Rantakadulta saat tokikin vieläkin halvemmalla.

        Go-gossa ei tullut tällä kertaa käytyä, niissähän ennen pyytivät 4000 long time.

        Bar-fine vaihteli 300-600 ja tanssitytöistä pyydettiin siis jopa tonni. Toisissa paikoissa bar-fine on myös kalliimpi ennen keskiyötä ja sen jälkeen halpenee.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe