Haluan päästä irti

Lostinthis

Mä haluan päästä irti tästä tunteesta, tästä epämääräisestä suhteesta. Ollaan viime aikoina oltu paljon erillään, oon saanut aikaa miettiä. Mä oon oottanut, että "olisit valmis", oon antanut sulle aikaa, oon antanut miljoona mahdollisuutta. Antanut anteeksi, ymmärtänyt tai ainakin vähintäänkin yrittänyt ymmärtää sua, sun tarpeita ja toiveita. Sun ollessa jonkin aikaa pois, tajusin. Sä et tuu koskaan olemaan valmis, voin antaa sulle loputtomiin aikaa, mutta sä et ole koskaan valmis "ottamaan seuraavaa askelta". Mä tarvitsen enemmän kuin tämä, ihmisen joka on valmis sitoutumaan. Olemaan mun tuki ja turva, jakaa ilot ja surut. Haluan elämääni jotain pysyvämpää, suhteen, oikein parisuhteen. Tässä on turha jatkaa näin, tietäen ettei suhde etene enempää, tietäen toisen tarvitsevan enemmän.
Mä tarvitsen enemmän kuin tämä mitä meillä nyt on. Mä oon käynyt mielessäni läpi satoja kertoja tulevan eron hetken. Mitä sanon, miten sanon, oon käynyt läpi eleet ja ilmeet. Oon käynyt läpi erilaiset Tunteet, kuinka kipeää se tekee. Ja kun se hetki tulee, mä pyydän anteeksi. Mä toivon, että ymmärrät ja annat anteeksi. Mä olen niin pahoillani. Jotenkin vain tuntuu, että tää rakkaus musertaa mut täysin, tekee mut onnettomaksi. Ja mä haluan olla onnellinen ja haluan sun olevan onnellinen, vaikka tiedän sen olevan mahdollista ainostaan erillään.

6

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josmulleniin

      Uskon sua. Mut teet kaiken turhaan. Käytä energiaasi muihin ajatuksiin.

      • Samoinajatuksinapnkanssa

        No ei varmaan ollu sulle ja olet ilmeisesti täysin tunteeton yksilö. Tämä palsta on tunteiden ja ajatusten purkua varten ja erokin on oma surutyönsä. Irtaantuminen siitä toisesta ihmisestä vaatii aikansa ja itkunsa, vihansa sekä lopulta hyväksynnän siitä ettei hän ole enää siinä omassa elämässä mukana.


      • Josmulleniin
        Samoinajatuksinapnkanssa kirjoitti:

        No ei varmaan ollu sulle ja olet ilmeisesti täysin tunteeton yksilö. Tämä palsta on tunteiden ja ajatusten purkua varten ja erokin on oma surutyönsä. Irtaantuminen siitä toisesta ihmisestä vaatii aikansa ja itkunsa, vihansa sekä lopulta hyväksynnän siitä ettei hän ole enää siinä omassa elämässä mukana.

        Yritin vaan auttaa :(


      • Samoinajatuksinapnkanssa
        Josmulleniin kirjoitti:

        Yritin vaan auttaa :(

        Niin kyllä varmaan, mutta mietin vain, kun kerroit, että "Josmulleniin" onko itselläsi ero tulossa/menossa, ei se sinuakaan auta jos kiellät koko asian sillä muulla tekemisellä ja täytät mielesi muilla ajatuksilla ennemmin tai myöhemmin asia tulee edessäsi väistämättömänä kuitenkin valitettavasti.


    • tuttutunne

      Tää on niin yleistä ettei ihmisten toiveet ja näkemykset parisuhteessa kohtaa, silloin vaan kaks tyyppiä ei ole samassa pisteessä mitä tulee parisuhteeseen ja siihen mitä siltä halutaan. Se on todella kurja tunne kun huomaa että kaikkensa tekee jotta toinenkin sitoutuisi ja antaisi yhtä paljon kuin itse. Ei näille jutuille mitään voi :( . Tsemppiä aloittajalle!

    • Lostinthis

      En voi sanoa olevani suuttunut tai vihainen. Jotenkin vain tajusin tosiasiat, tai annoin itselleni viimein mahdollisuuden tuoda ne ajatuksiin. Ehkä jollain tasolla olen tiennyt ne koko ajan, en vain ole halunnut niitä myöntää itselleni. Nyt vain niin uupunut olo. Mitä parisuhteeseen tulee, arvot ja ajatusmaailma sen osin on hyvin samanlainen. Hän vain ei halua sitoutua, hän ei halua parisuhdetta. Eikä tule sitä haluamaan, ainakaan minun kanssani.
      Ja vaikka olen käynyt kaiken mielessäni läpi satoja kertoja, mitä sanon ja kuinka päättäväisesti sanon. On outoa ajatella ettei hän ole enää millään tasolla osa elämääni. Hän ollut osa elämääni jo monta vuotta. Ja vaikka häntä kuinka rakastan, en ole onnellinen näin. Olen turtunut, epävarma, uupunut ja onneton.

      "Ja kaiken sen jälkeen nyt viimeinkin voin rauhassa tanssii aamuviiteen
      jäädä sun luokse tai kävellä pois, valita sen missä raja kulkee ja piirtää uudelleen
      taas kerran uudelleen, mä piirrän uudelleen rajan jonka yli sä et mee

      Mun piti lähtee matkustamaan, kauas kotoa, pahasti eksyy monta kertaa,
      Mun piti jutella uusille ihmisille ja saada tukea, nostaa malja rohkeudelle,
      Mun piti löytää piti löytää oma paikka uudelleen,
      Piti luottaa että yksinkin itseni onnelliseks teen"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe