Svea&justitia

ettätälleen

Tiedoksianto käräjäoikeudelta :DDDDDDD
Mitäs meinaatte periä kun minut on todettu varattomaksi ja vaan sairaseläke josta ei voi ulosmitata. :DDDDDDDDDDDDDDDD
Hupsista kun kävi niin etten maksa mitään ja mitäs te siihen sanotte, aivan ette mitään kun ette voi mitään.
Otsikossa mainitut ovat tietysti perintäfirmoja jotka ei liity sinänsä asiaan ne vaan harjoittaa bisnestä ja ei siinä mitään jostainhan sitä euroja on saatava.
Ette kuitenkaan minulta.
Tämäkin haaste, Haaste riita-asiassa? En minä ole mitään riidellyt justitian kanssa onpa merkillistä ja pyytää kirjallista vastausta? No voinhan minä jonkun kirjeen laittaa, eikö sähköposti enää kelpaa? Eipä kelvannut silloinkaan kun yritin velkoja sopia joten näillä mennään nyt eteenpäin että perintäkirjeet menee roskiin.
Olis voinut aikoinaan sopia mutta kyllästyin siihen että pitäisi maksaa maksamisesta.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fhxhjkl

      Joudut kohta onneksi poseen lusimalla maksamaan pikavippivelkasi hahhahhahhahhahhah. Näin käy idiooteille.

      • 167-176

        Idiootille nimim. fhxhjkl tiedoksi se että suomessa ei ole velkavankeutta.
        Kaikki nauraa tyhmyydellesi hahhahhahhahhahhah. Näin käy idiooteille.


    • cgcghhljöj

      Sairaseläkettä ei laki tunne, työkyvyttömyyseläke on sen sijaan todellista.

    • DDDDDDDDD

      Alahan maksaa velkojas :DDDDDDDDD

    • Bror-Erik

      Ei niitä voi periä jollei tuloja ole.

    • Tietokoneen_ulosmittaus

      Hahhahhahhaaahahhahahhaaaahahaaaaa!

      • pohtgh

        Hahaa. Tietokonetta ei ulosmitata. Koska se on kansalaisoikeus. Ahahahaa


      • Ei_ole_oikeus

        Voivat ulosmitata tietokoneesi, ihan huoletta, ja sitten voitkin mennä TE -toimistoon täyttelemään niitä työhakemuksia. Hyvää matkaa.

        Repivät sitten netikin mukaansa kun luottotiedot menevät.


        AHHHAHAHHAHAAAAHHAHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAAA


    • nomitenkävi

      No miten kävi? Kertokaa aina miten kävi??

      • ettätälleen

        Näin kävi.
        Svealle maksan 20 euroa kuukaudessa enempään ei ole varaa ja saavat olla tyytyväisiä että maksan edes sen. Mikäli saan joskus tuon svean maksettua loppuun alan katselemaan mitä muita laskuja on.
        Tällä hetkellä ulosottokirjeet ja justitian menee roskiin en edes aukaise koska mitä se hyödyttää ei ole varaa maksaa. On ne kyllä sinnikkäitä että jaksaa pommittaa noilla kirjeillä.
        Aikoinaan ulosottomies sanoi että sinun asioita ei täällä enää hoideta koska olet varaton, no miksi ne sitten pommittaa minua kirjeillä? Pitäisi varmaan joku niistä kirjeistä lukeakin joskus.
        En ole koskaan ottanut pikavippejä eikä ole kyllä alkoholiongelmaakaan pikku eläke ei vaan yksinkertaisesti riittänyt edes normilaskuihin.
        Olen nyt kanta-asiakas sosiaalitoimistossa ja ovat auttaneet pahimmasta yli ettei velkaa tule lisää ja se on minusta nyt pääasia että on jotenkin balanssissa.
        Yllätyslaskuja ei saa enää tulla.
        Vähän aikaa sitten digiboksi kärähti ja menin siitä ihan paniikkiin onneksi satuin katsomaan torin ilmoituksia oman paikkakuntani kohdalta ja löysinkin boksin 10 eurolla. Ihmeellistä että joku vaivautuu ilmoittamaan vanhan digiboksin 10 eurolla mutta siitä kiitos hänelle.
        Taidankin alkaa katsomaan mitä minulla on myytävää kaappi täynnä rojua.
        Postimyyntiä en ala tekemään koska tilillä näkyy sitten se raha ja toimeentulotuesta pois joten vain käteisellä omalle paikkakunnalle.
        Näin siis menee nykyään.


    • ettätälleen

      http://www.tori.fi/
      Kannattaa aina selata ainakin annetaan-osio ja ne pikkutavarat voi sitten vaikka pyöräillä hakemaan ne parempaan talteen.

    • ettätälleen

      Piti vielä tästä kirjoittaa.
      Eräät täällä niin useasti mäkättää että tietokone myyntiin se minua kummastuttaa.
      Vanha kone on käytännössä arvoton niitä viedään tuonne kierrätykseen ja useasti myös suoraan roskiin. Eipä siitä ole velkojen lyhentäjäksi eikä kyllä kelpaa ulosottoonkaan.
      Jos tänään ostat kaupasta koneen niin sen arvo tippuu parissa kuukaudessa, sillä on arvoa enää vain koneen omistajalle.
      Nettiyhteyden saa nykyään todella halvalla ja ajatelkaa ne säästöt kun ei tarvitse kasvattaa puhelinlaskua vaan sähköpostilla voi hoitaa melkeinpä kaikki asiat ja tietysti laskunmaksu. Onko niitä maksumaatteja enää missään ainakin ärrällä oli jokin palvelu josta joutuu pulittamaan ylimääräistä per lasku.
      Jos haluaa ystäviin yhteyden niin siihen on paljon mahdollisuuksia kaikki Facebookit ym. mutta itse olen mieltynyt skypeen joka tälläkin hetkellä päällä.
      Oikeastaan en käytä enää puhelinta ollenkaan paitsi tietysti tuonne terveyskeskukseen soittelen mutta sinnekin onnistuu nykyään soittopyyntö ei tarvitse jonottaa.
      Kanta.fi on myös ihan mahtava palvelu.
      Ei nykyään pärjää ilman tietokonetta ja niitä kyllä saa halvalla toimiva nettikone löytyy alta satasen ja minulle on tarjottu myös ilmaista konetta se oli toimiva mutta heikkotehoinen, jollekin siitä varmaan on paljon iloa nettikoneena.
      Ainakin itse ohitan nuo "myy koneesi" viestit jatkossa hymähtämällä en vaivaudu kiinnittämään niihin enempää huomiota.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe