Mikä on oudoin tilanteenne?

664

Siis niiku oks teist joskus tuntunu siltä että joku on ihmetelly/yllättynyt siitä mitä olette tehneet/sanoneet?

Itse ny alotan.
Olen 13 v. Tyttö ja tos toissa päivänä olin ottamassa junaa jun joku 15-17 v.
Tärkeä vaan huppaimi mun takse ja avas mun pikinit takaa.
Ja tottakai mä sen huomasin ja äkkiä laitoin sen kinni,katoin sitä tuimasti ja löin ihan surutta sitä jätkä poskelle.
Rn kauhean kovaa tietenkään mutta sen verran että punainen jälki siitä jäi ja häntä fiksumpi poika olisi jättäny mut rauhaa.
Notäähän tottakai suttu ja tönäs mut kumoon sitten siitä ohi kukkia huomasi tilanteen ja tuli auttamaan minua ylös.
Hän oli aika nuorehko vaalea hiuksinen,vihreä silmäinen jotain 160-175cm pitkä.(kiitso hänelle jos luet tän).
Ja siinäkin ottaen juna tuli ja sattumoisin tää poika oli tulo samaan junaan kuin mä niin istuttiin sit vierekkäin.
Sitten tää poika kävi veskis ja sillä välin tää sama kiusan kappale tuli siinä urkkii et:
Onkos ny kivaa kun on ritäri,häh?
Istahti siihen mun viereen ja työns mua siihen ikkunaan päin ja lopulta olin ihan kinni siinä ja seinässä.
Sitten siinä meni hermo ja huusin sille että painu vittuun,mua ei kinnosta tolalset kiusan kappaleet.
Ja noiusin yläs.
Sit sellanen juna typpi (vissiin joku kondukstoori ym. Genkilökuntaan kuuluva tuli paikalle)
Ja kysy
No mikäs tällä on hätänä?
Ja sit siihen vastasin että
Anteeksi että huusin,mutta tää jätkä täs on seurannu mua pysäkiltä asti eikä tajua lopettaa tita ahdistelua.
Sitten se sano että
Voikun ikävää,tuolla junan pässä on vapaita paikkoja,voit siirtyös sinne
Ja sit se jatko
No nuori herra,tia ei ole asiallista käytöstä ollen kaan,sirryppäs neidon luota ja lopeta hölmöily.
Sit se mun kaveri tuli ja vaihdettiin paikkaa.
Ja sit se vaan jatko mun seuraamuista kun jäin koti pysäkillä.
Niin huusin sulle että voi vittu eikö iso jätkä osaa lopetta tollanen kusetus sot vaan jatkoin ja soitin isälleni että tulee hakemaan minut.
Onneksi en sen jälkeen. Koko hyppää ole nähny,
Ja suur kiitso sillenpojalke avusta!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Cynthia Woods

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
        YIT-Yhtymä
        0
        7897
      2. Perustele miksi hän ei

        Ole sopiva sinulle
        Ikävä
        176
        1724
      3. Mikä oli nainen

        Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
        Ikävä
        77
        1104
      4. Miksi sinulla, nainen

        On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
        Ikävä
        113
        1103
      5. Nainen, millainen tilanne oli

        kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
        Ikävä
        57
        977
      6. Persut petti duunarit

        Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
        Perussuomalaiset
        187
        915
      7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

        https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
        Maailman menoa
        182
        900
      8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

        Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
        Maailman menoa
        271
        876
      9. Mitä ajattelen sinusta

        Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
        Ikävä
        35
        803
      10. Mitä vastaat jos

        Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
        Ikävä
        36
        704
      Aihe