ole suuttunut sinulle

seontotuus

Piste. Tuo ei ole ollut oikein ja tiedät sen. Piste.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahjollain

      on rehellisiä tunteita vielä. Ole vain kyllä minä kestän.

    • hyvää_yötä

      Mikä?

    • Kallu_kalu

      Tuula Orvokki, Tarja, Arja millä nimellä täällä milloinkin esiinnyt, mene itseesi vanha pinnallinen blondi-lehmä.

      Suonet anteeksi muttei sinussa ole Ainon nuorta suloa ja lahjakkuutta.

      • törkeääon

        Vastaan silloin, kun minua loukataan tahallaan. Piste. Ja törkeää on kielenkäyttösi. Piste. En ole ansainnut tuollaista, kun olen ollut vilpittömästi täällä ikävissäni. Ja vastaan saan vain p..kaa. Piste. Enkä tänne koskaan enää tule. Piste Mieti itse kirjoituksiasi. Piste.


      • Miksi hyökkäät hänen päälle , eikö kuuluisi antaa hänen ikävöidä. Täällä ikävöidään ihmisiä ei kiusata. Ei sillä mitään merkitystä, kuka minkä nimimerkin valinnut ja täällä on muutenkin tilaa. Jos sinua ärsyttää yritä hallita itseäsi kaikista parhaiten pääset yli. Ei toisen kiusaaminen kenellekään tuo hyvää oloa. Olisit vahva kuin härkä kun pystyisit hallitsemaan itseäsi, se kunnioitettava piirre ihmisessä ja sitä moni muukin arvostaa, etkä saata itseäsi katumuksen tilaa. Kosto ei tuo valtaa.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Miksi hyökkäät hänen päälle , eikö kuuluisi antaa hänen ikävöidä. Täällä ikävöidään ihmisiä ei kiusata. Ei sillä mitään merkitystä, kuka minkä nimimerkin valinnut ja täällä on muutenkin tilaa. Jos sinua ärsyttää yritä hallita itseäsi kaikista parhaiten pääset yli. Ei toisen kiusaaminen kenellekään tuo hyvää oloa. Olisit vahva kuin härkä kun pystyisit hallitsemaan itseäsi, se kunnioitettava piirre ihmisessä ja sitä moni muukin arvostaa, etkä saata itseäsi katumuksen tilaa. Kosto ei tuo valtaa.

        Jos feikiksi rupeaa tarkoituksella, se vaan rumentaa ihmisen kateutta ja näkyy selkeämmin.


      • niinkösitten
        moraalinvartija kirjoitti:

        Jos feikiksi rupeaa tarkoituksella, se vaan rumentaa ihmisen kateutta ja näkyy selkeämmin.

        Kun tahallaan pahasti minulle vastataan, niin mitä vastaisin silloin. Olisiko se vain niin automaattisesti, että saat anteeksi vaikka minua on loukattu.


      • niinkösitten kirjoitti:

        Kun tahallaan pahasti minulle vastataan, niin mitä vastaisin silloin. Olisiko se vain niin automaattisesti, että saat anteeksi vaikka minua on loukattu.

        Anteeksi ei tarvi antaa vasta kun hän on sen arvoinen.
        Minä uskon että ihminen jää yksin jos hänelle ei vastaa. Yksinäisyys on pahin vihollinen.
        Niin minäkin teen ja näin vältyn kiusanteolta ja kiusaamiselta ilman että joudun kiusatuksi.
        kysymyksiä herää yksinäiselle, mitä olen väärää tehnyt ?ja jos jatkaa totuus kertakin riittää. Hiljaiseksi saamaan. on jo se mikä sattuu. mitä enemmän on muillekin paha, jää lopulta yksin. Sen vuoksi katkeruus, kateus ja viha ovat itsellemme vihollisiamme.

        Joskus vältän totuuden sanomisen ainakin ihmisten kesken, koska silloin se voi satuttaa likaa. Minä opin sen kantapään kautta koska kaikki eivät ole samanlaisia kuin minä joten. Helposti monet kivittää toisen hengiltä kun avaan totuuden, joten olen lopettanut sen totuuden sanomisen. Riittää kun hän sen itse tiedostaa ja varmasti tiedostaa.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Anteeksi ei tarvi antaa vasta kun hän on sen arvoinen.
        Minä uskon että ihminen jää yksin jos hänelle ei vastaa. Yksinäisyys on pahin vihollinen.
        Niin minäkin teen ja näin vältyn kiusanteolta ja kiusaamiselta ilman että joudun kiusatuksi.
        kysymyksiä herää yksinäiselle, mitä olen väärää tehnyt ?ja jos jatkaa totuus kertakin riittää. Hiljaiseksi saamaan. on jo se mikä sattuu. mitä enemmän on muillekin paha, jää lopulta yksin. Sen vuoksi katkeruus, kateus ja viha ovat itsellemme vihollisiamme.

        Joskus vältän totuuden sanomisen ainakin ihmisten kesken, koska silloin se voi satuttaa likaa. Minä opin sen kantapään kautta koska kaikki eivät ole samanlaisia kuin minä joten. Helposti monet kivittää toisen hengiltä kun avaan totuuden, joten olen lopettanut sen totuuden sanomisen. Riittää kun hän sen itse tiedostaa ja varmasti tiedostaa.

        Aina saa puolustaa kun sinua syytetään mutta kostaminen on jo vihaa


      • nytlopetan
        moraalinvartija kirjoitti:

        Aina saa puolustaa kun sinua syytetään mutta kostaminen on jo vihaa

        En kosta kellekään mitään. Suutuin kun minua loukattiin. En aio kostaa ei kuulu luonteeseeni. Poistun täältä, niin koskaan ei tule vastaavaa tilannetta enää. Ja ymmärrän täysin ettei hän osannut sitä kauniimmin sanoa, että häntä harmitti se,että häntä ikävöin. Kaikki on nyt hyvin, kun tiedän mielipiteensä ja asiat on selvinnyt.


      • nytlopetan kirjoitti:

        En kosta kellekään mitään. Suutuin kun minua loukattiin. En aio kostaa ei kuulu luonteeseeni. Poistun täältä, niin koskaan ei tule vastaavaa tilannetta enää. Ja ymmärrän täysin ettei hän osannut sitä kauniimmin sanoa, että häntä harmitti se,että häntä ikävöin. Kaikki on nyt hyvin, kun tiedän mielipiteensä ja asiat on selvinnyt.

        Niin koston kierrettä ei pidä aloittaa ja kivittämisestä koska se voi kohdistua syyttömään.

        Minun lapseni ekaluokkalainen on hyvä esimerkki siitä kun hän halusi laittaa oven kiinni ja sitä ennen varmistanut että ei ovi ole lukossa.

        Hän oli riisuutunut ulkovaatteista ja pukemistilaan tuli toinen oppilas. hän varmisti oven ettei lukossa ja laittoon ovea perässä kiinni mutta tämä toinen säikähti ja yritti päästä sisään. Poikani oli jäänyt patti tilanteeseen ja hän huusi ettei ovi ole lukossa. Luokasta tuli yksi poika tönäisee ja poikani lensi pepulleen,toinen alkoi vetään jalasta pulpetille päin, poikani kääntyi vatsalleen, kaksi muuta alkoi häntä lyömään ja potkimaan.

        Poikani oli vihainen koko päivän ja rikkoi silkkipaperityönsä kun opettaja oli lähtenyt käymään jossain.

        Kaikki johtuu siitä että kuviteltiin olevansa sankareita ja poijallani on myös kielellisyyden häiriö(dysfasia) hänen oli vaikea tätä kertoa minulle, sen lisäksi koska hän oli alkanut lyömään takaisin koska hän suuttui kun paras kaveri potki häntä ja luulin minun suuttuvan hänelle.

        Sanoi tämän vuoksi aikuisten kuuluu nämä selvitellä eikä lapsien.

        Jos haluatte että lastani lyödään opettakaa lapsia ne lyömään itsepuolustukseksi, eikä hakemaan opettajalta apua tilanteen selvittämiseen.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Niin koston kierrettä ei pidä aloittaa ja kivittämisestä koska se voi kohdistua syyttömään.

        Minun lapseni ekaluokkalainen on hyvä esimerkki siitä kun hän halusi laittaa oven kiinni ja sitä ennen varmistanut että ei ovi ole lukossa.

        Hän oli riisuutunut ulkovaatteista ja pukemistilaan tuli toinen oppilas. hän varmisti oven ettei lukossa ja laittoon ovea perässä kiinni mutta tämä toinen säikähti ja yritti päästä sisään. Poikani oli jäänyt patti tilanteeseen ja hän huusi ettei ovi ole lukossa. Luokasta tuli yksi poika tönäisee ja poikani lensi pepulleen,toinen alkoi vetään jalasta pulpetille päin, poikani kääntyi vatsalleen, kaksi muuta alkoi häntä lyömään ja potkimaan.

        Poikani oli vihainen koko päivän ja rikkoi silkkipaperityönsä kun opettaja oli lähtenyt käymään jossain.

        Kaikki johtuu siitä että kuviteltiin olevansa sankareita ja poijallani on myös kielellisyyden häiriö(dysfasia) hänen oli vaikea tätä kertoa minulle, sen lisäksi koska hän oli alkanut lyömään takaisin koska hän suuttui kun paras kaveri potki häntä ja luulin minun suuttuvan hänelle.

        Sanoi tämän vuoksi aikuisten kuuluu nämä selvitellä eikä lapsien.

        Jos haluatte että lastani lyödään opettakaa lapsia ne lyömään itsepuolustukseksi, eikä hakemaan opettajalta apua tilanteen selvittämiseen.

        Olen myös kiukkuinen koska lapseni ja monen muu on joutunut olemaan esimerkkeinä kärsimykselle, että ennen kuin ymmärsin yskän.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Olen myös kiukkuinen koska lapseni ja monen muu on joutunut olemaan esimerkkeinä kärsimykselle, että ennen kuin ymmärsin yskän.

        Mutta miten edes estän kertokaa jos tämä jatkuu ,eikä opeteta hyvää.


      • kaikkihyvinnyt
        moraalinvartija kirjoitti:

        Olen myös kiukkuinen koska lapseni ja monen muu on joutunut olemaan esimerkkeinä kärsimykselle, että ennen kuin ymmärsin yskän.

        Edelleenkään kosto ei kuulu luonteeseeni. Monilla se kuuluu. Minulla ei. Kaikki on hyvin. Olen ymmärtänyt viimeistään nyt. En kostaisi kenellekään mitään täällä maailmassa. Näin se on minun kohdallani. Enkä jaksa olla suuttunut enää. Suren ja sillä selvä.


    • rakkaudenpisteenpilkku

      Jos tunteistani ja rakkaudestani suutuit, niin tulet itse kärsimään vielä.

    • Nainenjokapohtii

      Ihmiset suuttuu, toiset muuttuu. Suuttumus on luonnollista, vaan väliaikaista, niinkuin kaikki. Hyvää mieltä älä itseltäsi kiellä, hymyilen tälle päivälle, hymyilen auringolle. Paistaa tänään myös risukasaan..se on suurta !

      Joo, joo en mä tänne jää, pitää mennä katsastaman sää :)

    • nosehänonvaanhyvä

      juttu se mut mitenkäs hällä sit nähtävästi on eriävä mielipide asiaan??

    • Mites_sitten

      teillä on näköjään asiasta erilaiset käsitykset?

    • Viestistäsipäätellen

      Ei mahda tietää, onko välillänne väärinkäsityksiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2082
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      168
      1618
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1302
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1168
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      134
      1048
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1013
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      882
    Aihe