2.7. Johanna Tukiaisen paluu päiväjärjestykseen

Living-On-The-Edge

Facebookissa kertoili tähän malliin herättyään iltapäivällä:

"Upea ilma ulkona, kävelen koirieni kanssa jotka eivät ainakaan petä eivätkä hakkaa. Labrakokeisiin, sitten illalla hengellinen tilaisuus. Ilmoittakaa mulle jotka haluaisitte mun kanssa tulla kokoukseen mukaan, se alkaa klo.18.00.

Huomenna pe 3.7 Johanna Tukiainen Showkeikka feat. Olli Loukola Kotkassa!
Täytyy yrittäjänä jaksaa, vaikka kipuja onkin jokapaikassa."

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Railihurisee

      Oisit ottanut Raili Suomisen ois nuollu sun asunnon kielellä puhtaaksi

    • rälläkkään

      Tunkki: tänään arvokas, huomenna irvokas.

    • marsmatkaan

      Muutto Ruotsiin lykkääntyy aina vaan. Nyt kun kuuma romanssi meni kiville mars matkaan. Suomessa jatkuvia vaikeuksia jo tuon showelämän ja ongelmakavereiden takia puhumattakaan näistä pahoinpitelynujakoista. Eihän se muutto kaikkea ratkaise mutta voisi katkaista taas alkaneen "kierteen".
      Vai täytyykö hänen odotella Hovin päätöstä vankeustuomiosta ja siksi täällä vielä majailee? Ulkomailla ei olisi koko aikaa otsikoissa, tosin ehkä haluaakin olla esillä.

      • Hovioikeudessa-lisää

        Tukiainen joutuu odottamaan Hovin päätöstä vielä vuodenpäivät, mikä on ihan oikein... eikä hän sen päätöksen jälkeen mihinkään pääse muuttamaan.


      • Oikeusnäätä
        Hovioikeudessa-lisää kirjoitti:

        Tukiainen joutuu odottamaan Hovin päätöstä vielä vuodenpäivät, mikä on ihan oikein... eikä hän sen päätöksen jälkeen mihinkään pääse muuttamaan.

        Käräjäoikeus antoi rangaistukseksi 3 kk 20 pv ehdotonta vankeutta, ensikertalainen istuu puolet.


    • usvaisetunelmat

      Hallunisaatiot ovat kadonneet kuin öinen usva? Sulho olikin joku usvan nostattama hetken kangastus?

      • Olen-väärässä-maassa

        Kaikki on mahdollista glamourmaailmassa.


      • Tuhon-tie

        Silminnäkijähavaintojen mukaan Tunkki on nähty viime yönä tuhannen päissään kaupungilla.


      • Humaltunut-Kägöne
        Tuhon-tie kirjoitti:

        Silminnäkijähavaintojen mukaan Tunkki on nähty viime yönä tuhannen päissään kaupungilla.

        SeiskaLiven kommenttiosiossa Käyttäjä 1724 raportoi:
        "Torstai iltana kännissä kuin käki keskustassa, mihin oli hävinnyt kasvoilta pahoinpitelyn jäljet??? Ainakin sisäelimet hyvin kestivät viinaa karmea näky ja haju. Pelottava ilmestys."


      • Pikkutissuttelija
        Humaltunut-Kägöne kirjoitti:

        SeiskaLiven kommenttiosiossa Käyttäjä 1724 raportoi:
        "Torstai iltana kännissä kuin käki keskustassa, mihin oli hävinnyt kasvoilta pahoinpitelyn jäljet??? Ainakin sisäelimet hyvin kestivät viinaa karmea näky ja haju. Pelottava ilmestys."

        Vähän voi aina ottaa, silloin muuttuu luovemmaksi.


      • Viinanhimo-on-ihanaa
        Pikkutissuttelija kirjoitti:

        Vähän voi aina ottaa, silloin muuttuu luovemmaksi.

        Tunkki ja punkkupullo (Fb 4.11.2014):
        "Kun otan edes pari lasia, niin keksin paremmin ideoita ja minusta tulee luovempi."


      • Alamäkeen
        Viinanhimo-on-ihanaa kirjoitti:

        Tunkki ja punkkupullo (Fb 4.11.2014):
        "Kun otan edes pari lasia, niin keksin paremmin ideoita ja minusta tulee luovempi."

        Tuo on hetken hurma.


    • NikolaiKopeloi

      Tunkki Kotkassa tai Emälien luona R-pyhtäällä. Hymyn näätäosasto on aivan sekaisin: jutut ovat kananaivojen tuotetta. Pääasia on unohtunut. Vuosia vanhoja videoita tutkitaan ja tulkitaan. Kyllä tämä kohta loppuu. Eväät on syöty.

      • huvittaviatarinoita

        mutta paljon on kaluamista vielä noissa vanhoissakin jutuissa. Joku oli tehnyt seiskaan hyvän vertailun mitä tuksu on sanonut ja miten juttu on muiden mielestä ollut. Samoin kuinka toistuvasti hän on kertonut samanlaista tarinaa esim. kuinka hän sai artolta kultaisen avaimen ja seuraavana vuonna udilta jne.


      • Same-old-lies
        huvittaviatarinoita kirjoitti:

        mutta paljon on kaluamista vielä noissa vanhoissakin jutuissa. Joku oli tehnyt seiskaan hyvän vertailun mitä tuksu on sanonut ja miten juttu on muiden mielestä ollut. Samoin kuinka toistuvasti hän on kertonut samanlaista tarinaa esim. kuinka hän sai artolta kultaisen avaimen ja seuraavana vuonna udilta jne.

        17.10.2011: ”Heräsin eilen siihen, kun Arto toi minulle sänkyyn isoja valkoisia liljoja, punaisia ruusuja, shampanjaa ja pienen hopeisen avaimen, jossa lukee “This is key to my heart.”

        12.6.2012: ”Heräsin yhtenä aamuna siihen, että tunsin jotain rinnallani. Siinä oli sydämenmuotoinen korurasia. Olin niin väsynyt, etten jaksanut kunnolla keskittyä. Avasin rasian ja siellä oli hopeinen kaulakoru, suuri avain. Tämä salaperäinen herrasmies (Urban) lupasi kertoa minulle myöhemmin, mitä tämä avain tarkoittaa…”


      • Urbanitsi

        Kierrätys kunniaan!


    • NikolaiKopeloi

      Tunkki on hakeutunut huhun mukaan sairaalaan. Tarkemmat tiedot kiinnostaisivat mutta vain harva on edes kiinnostunut siitä. Sen pitäisi kuitenkin olla nyt Tunkki-palstojen keskiössä.

      • Meilahdessa

        ”Tuksu kotiutunut [4.7.] iltapäivällä Kotkasta [keikkamatkalta] ja hakeutunut Malmin sairaalaan, josta siirretty Meilahteen tutkimuksiin...” (raportoi nimim. ”naatasieni” hymy-näätien palstalla)


      • Meilahdessa

        Tunkki Facessa su 5.7. klo 2:20

        ”Otin mukaan ihanan pehmeän flanellipeiton tänne Meilahteen, kuume melkein 40'c niin hirveän kylmä ja horkkaisuutta tämä on varmasti Suomessa paras sairaala, koko yön olen ollut eri magneettikuvauksissa, verikokeissa ja laitettiin samantien tiputukseen!

        Ehdottomasti suosittelen helsinkiläisiä menemään akuuteissa tapauksissa Malmin sairaalaan ja koska tilani on vakava niin mut lähetettiin tänne. Erittäin ystävällinen ja ammattitaitoinen henkilökunta, lääkärit rauhallisia ja asiallisia.”


      • Meilahdessa

        ”Ihanaa: sain tänään jo ekana päivänäni sairaalassa ruusuja eräältä ystävältäni!! Hän istui vieressäni koko vierailuajan, useita tunteja.

        Eilen Malmin päivystyksessä tapasin lohduttomasti itkevän tytön joka oli yrittänyt itsemurhaa hyppäämällä junan alle. Annoin hänelle ranteestani rukousnauhan ja hän sanoi "kiitos Johanna", vaikka olin aurinkolasit päässä pahasti mustuneen silmäni takia ja huivi kiedottuna pääni ympäri. Kyyneleet nousivat silmiini! Miksi Kotkan keikkakuvissa mustaa silmääni ei näy: on keksitty kosmetiikka.” (Tunkki Facessa 5.7. illalla)


      • CRP-arvo

        "Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut." (7L 6.7.)


      • Kitkatyö
        CRP-arvo kirjoitti:

        "Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut." (7L 6.7.)

        KenManuelko tulehdutti Tunkin alavärkin mekaanisen kitkan aiheuttaman kutiamisen kautta:

        ”Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut.

        Sen verran voin sanoa, että tämä yksi tulehdus mikä minulla on, liittyy suoraan Jenkeistä tulleeseen Emmanueliin. Hän ei ainoastaan lyönyt minua nyrkeillä viisi kertaa kasvoihini ja selkääni, vaan satutti myös seksuaalisella tavalla. Kaikkeahan ei nyt tarvitse alkaa kertomaan, mutta häntä kuvaa parhaiten sana "hullu.” (7L 6.7.)


      • Tussiainen
        Kitkatyö kirjoitti:

        KenManuelko tulehdutti Tunkin alavärkin mekaanisen kitkan aiheuttaman kutiamisen kautta:

        ”Nyt Malmilla tulehdusarvoni olivat jo lähemmäs 200 ja kuumetta 39,5'c. Minusta otettiin verikokeita jne. useita tunteja jonka jälkeen minut lähetettiin Meilahteen. Olen ollut täällä nyt la asti ja kokoajan otetaan verikokeita, kuumetta ja laitettiin heti suonensisäiseen antibioottiin. Olen lähinnä nukkunut.

        Sen verran voin sanoa, että tämä yksi tulehdus mikä minulla on, liittyy suoraan Jenkeistä tulleeseen Emmanueliin. Hän ei ainoastaan lyönyt minua nyrkeillä viisi kertaa kasvoihini ja selkääni, vaan satutti myös seksuaalisella tavalla. Kaikkeahan ei nyt tarvitse alkaa kertomaan, mutta häntä kuvaa parhaiten sana "hullu.” (7L 6.7.)

        Tukiaisella on ihan normaali alkoholistin haimatulehdus, eipä muuta.


      • määmäämää
        Tussiainen kirjoitti:

        Tukiaisella on ihan normaali alkoholistin haimatulehdus, eipä muuta.

        Kuinka haimatulehdus hoidetaan pois? selviääkö, lääkkeillä?


      • Haiman-hoito
        määmäämää kirjoitti:

        Kuinka haimatulehdus hoidetaan pois? selviääkö, lääkkeillä?

        Terveyskirjasto kertoo tällaista:

        "Haimatulehduksen hoito

        Edellä kuvatut oireet ovat yksi äkillisen vatsakivun eli "akuutin vatsan" (ks. «Äkillinen vatsakipu (akuutti vatsa)» ilmentymä, jonka yhteydessä pitää hakeutua päivystävään lääkäriin.

        Haimatulehdus voidaan todeta yksinkertaisilla veri- ja virtsatutkimuksilla. Tarkemmin haiman tilaa voidaan selvittää tietokonekerroskuvauksella. Kun diagnoosi varmistuu, potilas kuuluu sairaalahoitoon, vaikka tauti olisi lievää laatua.

        Alkoholiin liittyvää lievää haimatulehdusta hoidetaan nestehoidolla ja kipulääkkeillä. Tilaa seurataan tarkasti, jotta tautiin joskus liittyvä pahenemisvaihe havaitaan ajoissa. Useimmiten lievä haimatulehdus paranee viikossa parissa.

        Joskus sairaus pahenee ja syntyy haimakudoksen kuolio. Tällöin tulehdus ei yleensä parane ilman leikkausta, jossa poistetaan sairasta haimakudosta.

        Haimatulehdus on vakava sairaus, johon sadasta sairastuneesta 2–3 kuolee. Todetun haimatulehduksen jälkeen sairaudella on taipumus uusia.
        Alkoholin välttäminen on tärkein toimenpide uusien tulehdusten estämiseksi."


    • karjutar

      Onko Tunkeron terveystiedotetta tiistailta?

      • Nyhverö

        Tiistain terveystiedote:
        ”Blaah: netissä jauhetaan kaikkea ilkeää, ja niin pahaa ettei sille ole edes mitään kunnon sanaa joka kuvailisi kyseisiä ihmisiä paitsi ehkä saatanallisuus.

        Jopa sairaala-asujen väreistä pilkattiin minua! Kysyin äsken sairaanhoitajalta asiaa niin värit menevät näin: Keltainen: XS, Pinkki: S, Vihreä (joka mulle laitettiin päälle): M, Sininen: L, Ruskea: XL ja Vaaleanharmaa: XXL.

        Niin järkyttävää tekstiä netissä, että en todellakaan tule tässä maassa enää asumaan enkä aio kuolla vaikka sitäkin mulle toivotaan mm. blogini kommenteissa mikä on TÖRKEÄÄ!!!!” (Tunkin Fb ti 7.7.)


      • Nyhverö

        Keskiviikon terveystiedote:

        ”Blogini alla Suomen lain mukaan ehdot. vankeudel. pitäisi rangaista hyvinkin moni siellä kirjoitteleva tai sitten mielisairaalaan!

        Kirjoitukset ovat täynnä suunnatonta vihaa, kaunaa, katkeruutta, pahuutta ja suorastaan saatanallisuutta. Täytyy ottaa yhteyttä Seiskaan että omaa työntekijäänsä ei voi kohdella noin että korjoitukset edes laitetaan julki.

        Kysymys kuuluu: MIKSI kukaan ei puutu tähän? Sen sijaan jos minä mainitsen jonkun nimenkin väärässä paikassa, niin heti istun oikeudessa absurdeissa syytöksissä. OIKEUDENMUKAISUUS on sana jota peräänkuulutan.” (ke 8.7.)


      • Kotiutuminen
        Nyhverö kirjoitti:

        Keskiviikon terveystiedote:

        ”Blogini alla Suomen lain mukaan ehdot. vankeudel. pitäisi rangaista hyvinkin moni siellä kirjoitteleva tai sitten mielisairaalaan!

        Kirjoitukset ovat täynnä suunnatonta vihaa, kaunaa, katkeruutta, pahuutta ja suorastaan saatanallisuutta. Täytyy ottaa yhteyttä Seiskaan että omaa työntekijäänsä ei voi kohdella noin että korjoitukset edes laitetaan julki.

        Kysymys kuuluu: MIKSI kukaan ei puutu tähän? Sen sijaan jos minä mainitsen jonkun nimenkin väärässä paikassa, niin heti istun oikeudessa absurdeissa syytöksissä. OIKEUDENMUKAISUUS on sana jota peräänkuulutan.” (ke 8.7.)

        Tukiainen kotiutui sairaalasta ke 8.7. päivällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1890
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      915
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      106
      872
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      713
    Aihe