Johanna Tukiaisen hukatut vuodet & hukatut tavarat

Lääninpölvästi

Hymy-näätien palstalla arvon nimimerkki Laajasalon lähetti on laatinut kattavia koosteita Tukiaisen tekemisistä, sattumuksista ja tokaisuista viime viikkoina. Suuri kiitos niistä. Tässä on Laajasalon lähetin koostama lista ”Kadonneet aarteet:”

15.12.07, DD: "Minulla (Johanna) kavi myos huono tuuri ennen Thaimaaseen lahtoa kun minulta varastettiin 1500e kateista lompakostani Cuba nimisessa yokerhossa Helsingissa!..."

"Joillakin muillakin matkoillamme on tapahtunut varkauksia. Bangkokin lentokentalla minulta varastettiin JVC videokamera, joka oli n.1400e arvoinen ja kesalla-2006 sama juttu tapahtui Hugh Hefnerin Playboy kartanon juhlien jalkeen..."

1.4.08, Uusi Suomi: "Hymy varasti Kanerva-viestit", Tukiainen väittää.

22.07.08, DD: "Minut myös varastettiin siellä pari kertaa törkeällä tavalla, joten siinä mielessä Etelä-Ranskasta jäi huono maku suuhun... Kuitenkaan kukaan ei ole koskaan varastanut minua Miamissa, mutta Cannesin festareilla minulta varastettiin ensin kamera suoraan autosta, kun pysähdyin liikennevaloissa!..."

18.09.08, DD: "Minulla oli mukana pari vanhaa DVD:tä jossa harrastan seksiä (kotikäyttöön tarkoitettuja vanhoja DVD:tä.) Tämä suomalainen urpo varasti minulta kyseiset levyt ja alkoi kiristämään minua niillä."

19.10.08, Stara: "Tukiaisen korut varastettiin Gambiassa. Voi pa*** joku afrikkalainen nainen pölli mun Swarowskin kristallikorut eilen, Tukiainen kertoo."

01.03.09, DD: "Louboutinin korkokenkäni ja valkoinen miniläppärini on edelleen kateissa. Minulla on aavistus eräästä henkilöstä kenellä ne on."

04.06.09, MTV: "Johanna Tukiainen ryöstettiin: Menetin tuhansia euroja."

25.6.10, Johanna Tukiainen Seiska-blogissaan: ”Taksikuski varasti kännykkäni!”

27

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääninpölvästi

      8.2.11, FB: ”Kännykkäni hajosi kun se kastui ja multa varastettiin koko keikkapalkkioni käsilaukustani."

      5.12.11, IL: "Varkaat murtautuivat kotiini."

      20.11.12, Seiskablogi: "Joku torkea henkilo varasti minun aidon Christian Audigierin pinkin hupparin jossa on paakalloja kasivarsissa."

      05.10.12, SeiskaBlogi: "Kaikki korumme on varastettu, myös ohessa olevissa kuvissa olevat kultaiset kaulakoruni ja yksi iso timantti joka on keskellä pientä Daavidin tähteä."

      16.12.11, Seiskablogi: "Lindsay Lohankin ryöstettiin, häneltä tosin vietiin 10 000 dollaria laukustaan. Jenkeissä julkkiksilla pyörii vähän erilaiset rahat…. Tosin minulta ryöstetyt vajaa 4000e on myös erittäin suuri summa."

      17.1.13, Seiskablogi: "Tarina Tarantinon laatimat korut joita käyttävät kaikki amerikkalaiset julkisuuden henkilöt. Siis aivan kaikki, kuten Paris Hilton, Miley Sirus, ruotsalaiset miljonääriäidit jne. Meiltä varastettiin kaikki kyseiset korut juhlissa."

      18.1.13: "Minun korukokoelmani jonka nyt ostin itselleni ja kauniille siskolleni Julialle mielenvirkistykseksi, maksoivat yli 11.000 dolaria, eikä niitä ollut edes useita kappaleita. Ne varastettiin meiltä kun Jollaksen residenttiimme murtauduttiin ja varastettiin valtavasti arvotavaroita ja rahaa."

      4.3.13, FB: "Joni varasti lähestulkoon kaiken."

      15.07.13, Seiskablogi: "Juha Immonen varasti aiemman puhelimeni sekä paksun kultaketjun kalastani. Reilu kaveri......."

      14.8.13, Iltamakasiini: ”Johanna Tukiainen: ”Rättisitikkani varastettiin”

      11.10.13: "Missä vi-tussa se mun pitkä, upea vaaleanpunainen mekko on????? Missä se mun vi-tun pitkä vaaleanpunainen prinsessamekko on?????? ja entäs ne kaikki röyhelöiset Betsey Johndonin mekot???? missä vi-tussa se vaatevarasti on????? Missä on mun ja Julian saamat pokaalit???? Ja ne lasilinnat? ja mun iltapuvut sekä pitkät talvitakit? mä soitan meidän äidille nyt!!!!”

      • Lääninpölvästi

        12.1.14, Seiska: "- Puhelimeni varastettiin."

        9.3.14: "Minulta varastettiin suuri matkalaukku täynnä arvokkaita meikkejä, aurinkolaseja ja vaatteita Helsingin keskustasta."

        26.4.14, FB: "Passini ja kännykkäni on varastettu joten en pääse maasta pois."

        02.05.14: "Siskoni varasti minulta 3 lemmikkieläintäni."

        26.06.14, DD: "Harju varasti edesmenneen siskoni Julian siniseksi värjätyn turkin."

        25.2.14: "SAAAMARI: LOPETTAKAA EDESMENNEEN JULIA TUKIAISEN MUISTON MENETYKSELLÄ. TÄMÄ ON PELIKEINO JONKA TAKANA ON FEIKKI Txxxxx Hxxxxxx!!!!!!!!! Hän varasti kaikki Julian aidot korut, ennenkuin Julia oli edes kuollut!"

        2.12.14, Hymy: "Tukiaisen perheen kotona varkaita: Jopa kattokruunut lähtivät!"

        12.2.15, FB: "Vaalea, nuori tyttö joka varastit kotiavaimeni tänään MBarissa: PALAUTA HETI TAKAISIN varastamasi avaimet!!!!!"

        24.2.15, Seiska: "Identiteettini varastettiin..."

        (DD = Dolls Diary, FB = Facebook)


      • Lääninpölvästi

        12.1.14, Seiska: "- Puhelimeni varastettiin."

        9.3.14: "Minulta varastettiin suuri matkalaukku täynnä arvokkaita meikkejä, aurinkolaseja ja vaatteita Helsingin keskustasta."

        26.4.14, FB: "Passini ja kännykkäni on varastettu joten en pääse maasta pois."

        02.05.14: "Siskoni varasti minulta 3 lemmikkieläintäni."

        26.06.14, DD: "Harju varasti edesmenneen siskoni Julian siniseksi värjätyn turkin."

        25.2.14: "SAAAMARI: LOPETTAKAA EDESMENNEEN JULIA TUKIAISEN MUISTON MENETYKSELLÄ. TÄMÄ ON PELIKEINO JONKA TAKANA ON FEIKKI Txxxxx Hxxxxxx!!!!!!!!! Hän varasti kaikki Julian aidot korut, ennenkuin Julia oli edes kuollut!"

        2.12.14, Hymy: "Tukiaisen perheen kotona varkaita: Jopa kattokruunut lähtivät!"

        12.2.15, FB: "Vaalea, nuori tyttö joka varastit kotiavaimeni tänään MBarissa: PALAUTA HETI TAKAISIN varastamasi avaimet!!!!!"

        24.2.15, Seiska: "Identiteettini varastettiin..."

        (DD = Dolls Diary, FB = Facebook)


      • Lääninpölvästi

        Kadonnut ennen saapumistaan

        5.2.2014: ”ETSIN RAKKAUTTA ELÄMÄÄNI TOSITARKOITUKSELLA! OSTIN JUURI BEMARIN! :)"

        5.4.2014: "tULIKO KENELLEKÄÄN MIELEEN ETTÄ SAIN BEMARIN LAHJAKSI..........? :) ERÄÄLTÄ MIEHELTÄ, TOTTAKAI!"

        5.4.2014: "Udi osti mulle bemarin, so fucking what?????????? te ootte niin saamarin kateellisia!!!!!!"

        6.2.2014, Seiska: "Tilasin juuri bemarin, minulla oli aiemmin käytössäni eräs neliovinen bmw ja sitä ennen eräs kaksiovinen musta bmw. Jouduin ketjukolariin 10 muun auton kanssa muutamia vuosia sitten ja bmw meni täysin lunastuskuntoon, Johanna kirjoittaa."


      • hallunisaatioitako

        Mitä tuolle bemarille tapahtui? Tuliko sitä vai oliko se joku hallunisaatio?


      • Lyllerötiinu
        hallunisaatioitako kirjoitti:

        Mitä tuolle bemarille tapahtui? Tuliko sitä vai oliko se joku hallunisaatio?

        Se oli varsin tyypillinen tuksupöllyinen hallusinaatio: ei Bemaria ollut missään.


      • Lieksan-Apteekki
        hallunisaatioitako kirjoitti:

        Mitä tuolle bemarille tapahtui? Tuliko sitä vai oliko se joku hallunisaatio?

        Lieksan Apteekista saadut pastillit auttoivat kuvittelussa.


    • Herlock_Sholmes

      Kansainvälinen rikollisuus unohtaa valitettavasti Tuksun ryöstösaaliistaan.

      • Kauhun-Tasapaino

        Morsian Tucsia ei kande ryöstää, senhän nyt ymmärtää jokainen.


    • Näädänkolo

      Monet noista "varastamisista" ovat ilmeisiä vakuutuspetoksia. Tämän ovat pystyneet näädät todistamaan monta kertaa: ensin Tunkki ilmoittaa jonkin tietyn tavaran varastetuksi, mutta sitten parin kuukauden kuluttua tuo sama tavara ilmestyy esiin kuvissa, joita Tunkki postaa nettiin jatkuvalla syötöllä. Ja kuviahan on netissä ja näätäpalvelimilla tuhansia jo 15 vuoden ajalta, ja niistä selvittelemällä voidaan yksittäiset tavarat, korut, jne. todentaa.

      • onsepölijä

        Ja Tunkeron pitää myös päästä säännöllisesti leveilemään jollain olemattomalla luxustavaralla, jota sillä tietenkään ei ole koskaan ollutkaan. Onko Tumpelo muuten tehnyt yhtään rikosilmoitusta "virallisesti" noista kalliista kadonneista tavaroista? Niinpä...


    • uskoikokukaan

      Uskooko vakuutusyhtiö noihin jatkuviin kaikki vietiin ilmoituksiin? Kai niistä sai sitten hyvän matkarahan, kun aina ilmoitti jonkun 5000 euron lumpun varastetuksi?

      • Huijari-Tucs

        Kalliiksihan tuollainen käy yhteiskunnalle. Ja me maksamme…


      • Jollashovi-on-kirottu

    • elloksenalennuksesta

      En tiedä muista, mutta minusta nuo rytkyt näyttää kyllä kaikki joltain elloksen alennusmyynti tuotteilta?

      • Homssukka-glamour

        Juu, eipä niissä ole glamourista tietoakaan, ja kantajansa päällä ne muuttuvat homssuisiksi varsinkin.


    • Vaihtelun-vuoksi

      Pientä varianttia toki tulee noihin "varastettuihin" tavaroihin: milloin koru, milloin rahaa, milloin takki, jne.

      • Puppelgenerator

        Jees, ja jutut ovat vuodesta toiseen samat:

        näädät, kateelliset, Miami, ulkomaalainen mies, Barbie, Disney, shoekeikka, käsilaukku, koirat, vuosikausia-asuin-ulkomailla, omaelämänkertakirja, Udi, olen-alkoholisi-mutta-monet-julkkiksetkin-on, näädät, minut-on-pahoinpidelty, minut-on-hakattu, Hawaiji, jumala, karma, kiirastuli, tukkahiusjatke, homo, jumala, puhelin/takki/kamera tms. varastettu, näädät, kateelliset, jumala, armo, arton-vika, Miami, muutan-ulkomaille, Barbie, Disney, shoekeikka, ...


      • Herran-haltuun

        Koska Johannalla ei ole harrastuksia ja opiskelutausta kovin ohut, ei siitä irtoa tuota kummempaa. Laari on yksinkertaisesti tyhjä.


      • Sadunkertojien-tori
        Herran-haltuun kirjoitti:

        Koska Johannalla ei ole harrastuksia ja opiskelutausta kovin ohut, ei siitä irtoa tuota kummempaa. Laari on yksinkertaisesti tyhjä.

        Pitkään on ollut jo tilanne, että tikuista on pyritty tekemään asiaa, ja homma on mennyt sadunkertomisen suuntaan yhä enemmän.


      • Sopimusasioita
        Sadunkertojien-tori kirjoitti:

        Pitkään on ollut jo tilanne, että tikuista on pyritty tekemään asiaa, ja homma on mennyt sadunkertomisen suuntaan yhä enemmän.

        En usko, että SeiskaLive enää kovin pitkään jatkaisi yhteistyötä Tukiaisen kanssa.


      • Minä-ja-mä
        Sopimusasioita kirjoitti:

        En usko, että SeiskaLive enää kovin pitkään jatkaisi yhteistyötä Tukiaisen kanssa.

        Samat jutut kiertävät kehää, ja kommentoijat vaan vittuilevat Tuknkille.


    • Hukkasuunta

      Ikävintä tässä The Tukiaiset -tragediassa on se, että Johanna itse on hukassa.

      • Polla-hajos-sekistelyyn

        Jos raitistuu, voi löytää itsensä, mutta joutuu silloin kohtaamaan menneisyytensä synkeät salaisuudet.


      • Karmea-loppu
        Polla-hajos-sekistelyyn kirjoitti:

        Jos raitistuu, voi löytää itsensä, mutta joutuu silloin kohtaamaan menneisyytensä synkeät salaisuudet.

        Kuolemankielissä olevan Julian haamu palaa kummittelemaan joka yö.


      • Tuksutin-puksuttaa
        Polla-hajos-sekistelyyn kirjoitti:

        Jos raitistuu, voi löytää itsensä, mutta joutuu silloin kohtaamaan menneisyytensä synkeät salaisuudet.

        Kone käy viinalla ja pillereillä.


    • Hukkasuunta

      Avauksen lista kyllä kuvaa pääpiirteet tuon tyypin luuseriudesta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe