En ymmärrä miestä

Vapaaleidi

Sanoin sivulauseessa näin puolen vuoden jälkeen että,olemme yhdessä, josta mies veti kilarit ja sano "me ei olla oltu ikinä yhdessä".
Sama mies:
-Kutsuu minua joka päivä esim sanoin kultaseNI, muru, kulta
-on halunnut että hänet esitellään ystävilleni ja sukulaisilleni
-puoli vuotta aamusta iltaan jutellut kanssani
-on hyvässä seksisuhteessa kanssani
-asuu virallisesti osoitteessani
-halaa ja pussaa PALJON ja usein
-eiole koskaan ollut ns seksin perässä
-on jakanut kanssani syvimmät salaisuutensa
-elää rahoillani ja määrää niistä
-matkustaa ja nukkuu kanssani
-osoittaa rakkautta ja huomaavaisuutta kaikin tavoin

Niin...mutta "me ei olla koskaan oltu yhessä". Mitäköhän tästä pitäisi ajatella?
Olenko vain outo kun en ymmärtä herkkiä miehiä? Sanoin että kaikki päiväthän me olemme yhdessä.
En voi tajuta että hän veti kilarit tuosta. Voitte arvata ettei tee mieli tavata tyyppiä.

93

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2626

      Elää rahoillasi, se selittää kaiken. Ei ole uutta, että mies elää naisen rahoilla, niin monet minunkin miesystäväni ovat, mutta miksi ihmeessä määrää niistä? Sellaista en ikinä sallisi.

      • vapaaleidi

        Ei se nyt varsinaisesti määrää mutta yrittää tehdä isoja päätöksiä (myydä asuntoni 120 000e) ja on usein pyytänyt 10 000 euroa mihin en tietenkään ole suostunut.
        Musta mies on yksinkertaisesti tuhmä kun päästi suustaan tuollaista....kyllä musta eroon pääsee nätisti noilla sanoilla.


      • potkuatulis
        vapaaleidi kirjoitti:

        Ei se nyt varsinaisesti määrää mutta yrittää tehdä isoja päätöksiä (myydä asuntoni 120 000e) ja on usein pyytänyt 10 000 euroa mihin en tietenkään ole suostunut.
        Musta mies on yksinkertaisesti tuhmä kun päästi suustaan tuollaista....kyllä musta eroon pääsee nätisti noilla sanoilla.

        Minusta kuulostaa ennemmin siltä että mies on käyttänyt sinisilmäisyytesi häikäilettömästi hyväkseen. Tästä palstan ätmit japulla innostuvat, pitävät miestä oikein hyvänä jätkönä.


      • vapaaleidi
        potkuatulis kirjoitti:

        Minusta kuulostaa ennemmin siltä että mies on käyttänyt sinisilmäisyytesi häikäilettömästi hyväkseen. Tästä palstan ätmit japulla innostuvat, pitävät miestä oikein hyvänä jätkönä.

        Ei tässä kukaan väitä että olisin sinisilmäinen. Luulin vaan olevani suhteessa mutten ollutkaan. Thats it.


    • Kilttiatm

      Selvästi jännämies koska määrää rahoistasi. Miksi naiset on tuollaisia että antavat rahat ja pillua jännämiehelle ja jännämies sitten vielä suuttuu. Miten helvetissä mies voi määrätä naisen rahoista jos nainen on ne ansainnut työnteolla vaikka, mä en ymmärrä naisia.

      • Vapaaleidi

        Tämä jännämies oli niin Tyhmä että kuvitteli voivansa kohdella naista miten vaan ja nainen pysyy.


      • hukkaviiva
        Vapaaleidi kirjoitti:

        Tämä jännämies oli niin Tyhmä että kuvitteli voivansa kohdella naista miten vaan ja nainen pysyy.

        Mutta niinhän se pysyy, kumpi on tyhmä, mies luultavasti komeahko ja tietää ulkoisen pääomansa. Nainen lienee hyvä lompsa kautta römpsä. Totuushan on niin että sua kohellaan niinkun sä annat sua kohella.


      • Ex__PUA
        Vapaaleidi kirjoitti:

        Tämä jännämies oli niin Tyhmä että kuvitteli voivansa kohdella naista miten vaan ja nainen pysyy.

        Se kohteli jo.

        Se on koko tämän ajan todennäköisesti pannut muita, ja miksi ei olisi? Sinä suostuit tuohon elätysdiiliin.

        Esim. on minullakin vakkari, mutta tapailen samalla muita. Eri asia jos seurustelisimme, mutta ei kai kukaan mies ala sitoutua etenkään nykypäivinä kun naiset ovat niin "villejä ja vapaita".


    • välitätkötodella

      Hankkiudu eroon moisesta!

      • Vapaaleidi

        Voi täs pari vuotta mennä ennenkun lepyn. En vaan tiä miten noita käytännön asioita hoitas, en itse asias aio välittää paskaakaan sen elämästä enää.


      • Kilttiatm
        Vapaaleidi kirjoitti:

        Voi täs pari vuotta mennä ennenkun lepyn. En vaan tiä miten noita käytännön asioita hoitas, en itse asias aio välittää paskaakaan sen elämästä enää.

        Nii varmaan. Kohta olet haarat auki kun se lirkuttelee ja lupaa rakastaa ja helliä sinua.


      • Vapaaleidi
        Kilttiatm kirjoitti:

        Nii varmaan. Kohta olet haarat auki kun se lirkuttelee ja lupaa rakastaa ja helliä sinua.

        Mielenkiinnolla odotan mitä tapahtuu kun hänen elintaso tippuu 2000e/kk. En tiedä päästänkö edes varpaitani nuolemaan, sen verran kypsä oon. Ihmisten ahneudella ei oo mitään rajaa.


    • uteliasvaa

      Miten se selittää tuota sanomistaan vai seiittääkö mitenkään, mitä se yhdessäolo sitten olisi. Ja miksi asunto pitäisi myydä, mitä järkeä siinä olisi, isompi asunto vai?
      Huomaako itse outoa käyttäytymisessään, aika erikoinen tilanne

      • Vapaaleidi

        Eikun hän varmaasti hamuaa sitä sataa tuhatta minkä asunnosta saa ja me mentäisiin sitten vuokralle/kadulle asumaan. Hän toivoo myös saavansa perintöni.
        onhan siinä pieni ristiriita
        "Kultaseni, me emme ole koskaan olleet yhdessä",

        Ei se selittänyt mitenkään sitä...ei siis kommentoinu enää mitään kunsanoin et kaiket päiväthän me ollaan yhes.


      • onneksolkoon123

        Sinulla on asustellut ihka oikea Auervaara!


    • 1212

      Mikä siinä on kun aina kesäisin tulee näitä valitusvirsiä?

      Aina sama tarina:
      - tunnesykkyrämykkyrä
      - seksiä, salaisuuksia, jännää
      - mies haluaa että hänet esitellään muille naisille upeana miehenä
      - mies ei kuitenkaan halua että ollaan "virallisesti" yhdessä
      - mies haluaa että nainen on hänen palvelijansa, jopa rahoittajansa

      ts. miehellä on muitakin panoja. Naiset haluavat en miehen joka saa helposti muitakin naisia, jonka kanssa saa jännittää tuleeko se kotiin, ollaanko yhdessä, mitä seuraavaksi tapahtuu, jne. Eli jännämiehen.

      Lopettakaa kitinä. Ottakaa sellainen mies joka haluaa olla teidän kanssanne älkääkä voivotelko sen pelimiehen perään.

      • Vapaaleidi

        Emmä kitise enkä varsinkaan voivottele sen perään, kysyn vaan mitä toi "olla yhdessä" tarkottaa miehelle?


      • Vapaaleidi kirjoitti:

        Emmä kitise enkä varsinkaan voivottele sen perään, kysyn vaan mitä toi "olla yhdessä" tarkottaa miehelle?

        Ainoastaan se kyseinen mies tietää rehellisen vastauksen siihen......ei me klooneja olla, niin kuin ette te naisetkaan ole....


      • 1212
        Vapaaleidi kirjoitti:

        Emmä kitise enkä varsinkaan voivottele sen perään, kysyn vaan mitä toi "olla yhdessä" tarkottaa miehelle?

        No mitä se yleensä tarkoittaa?

        Onko miehellä muita naisia? Jos vastasit ei, oletko 100% varma?

        Haluaako mies pummata rahojasi? Jos haluaa, miksi koska jos olette yhdessä nehän ovat teidän yhteisiä rahojanne?

        "Emme ole yhdessä" tarkoittaa juuri sitä. Mies saa sinulta mitä haluaa, muttei halua sitoutua vaan on kanssasi niin kauan kun hyötyy siitä riittävästi. Friends with benefits.


      • vapaaleidi
        1212 kirjoitti:

        No mitä se yleensä tarkoittaa?

        Onko miehellä muita naisia? Jos vastasit ei, oletko 100% varma?

        Haluaako mies pummata rahojasi? Jos haluaa, miksi koska jos olette yhdessä nehän ovat teidän yhteisiä rahojanne?

        "Emme ole yhdessä" tarkoittaa juuri sitä. Mies saa sinulta mitä haluaa, muttei halua sitoutua vaan on kanssasi niin kauan kun hyötyy siitä riittävästi. Friends with benefits.

        Mähän luulin että ollaan yhessä, sillon jaetaan kaikki..mut tulipa selväks
        Ettei olla yhes eli ei jaeta sit mitään.


      • Repesinkahtia
        Vapaaleidi kirjoitti:

        Emmä kitise enkä varsinkaan voivottele sen perään, kysyn vaan mitä toi "olla yhdessä" tarkottaa miehelle?

        FACEPALM :D XD

        Miehet yrittävät täällä joukossa selittää että mies käyttää sinua hyödykseen varsinkin kun rahaa on kyseessä ja ties mitä. Onko se vielä koditonkin muuten kun virallinen osoite on sinun luona vai mitä?

        Tän täytyy olla provo koska eihän kukaan voi olla niin tyhmä että tuon kaiken jälkeen kyselee että "mitä se sillä ja tolla tarkoitti".

        Ei se tarkoita yhtään mitään sillä koska te ette ole mitään.


      • Ex__PUA
        Repesinkahtia kirjoitti:

        FACEPALM :D XD

        Miehet yrittävät täällä joukossa selittää että mies käyttää sinua hyödykseen varsinkin kun rahaa on kyseessä ja ties mitä. Onko se vielä koditonkin muuten kun virallinen osoite on sinun luona vai mitä?

        Tän täytyy olla provo koska eihän kukaan voi olla niin tyhmä että tuon kaiken jälkeen kyselee että "mitä se sillä ja tolla tarkoitti".

        Ei se tarkoita yhtään mitään sillä koska te ette ole mitään.

        Sehän siinä on, kun et voi koskaan olla varma naisten kohdalla.

        Heiltä voi odottaa ihan mitä tahansa, niin urpoja ne ovat.


      • SLH

        Älä viitsi, kaikki on vain naisten hypergamiaa :D


    • Varattuhan.se.on

      Etkö sä ole huomannut, että sillä on toinen, jonka kanssa on "yhdessä"?

      • vapaaleidi

        Ajankäytön suhteen ei oo toista eikä salaile...siis ei se pystys olee 24/7 mun kans jos seurustelis jonkun kans. Sanoo et on uskollinen (miksi, eihän meillä ikinä ole ollut suhdetta) mut eihän kukaan tiä montako panoa hänel on missäkin. Tai siis vain hän itse tietää.


      • vapaaleidi

        Se mulle kans ekana tuli mieleen et on sit varmaan toisen kans yhdessä mut aika pipipää muija jollei tajuis et mies on 80% ajasta varattu.


      • vapaaleidi

        Tuskimpa liikkus julkisesti mun kans jos olis varattu.


      • 1212
        vapaaleidi kirjoitti:

        Se mulle kans ekana tuli mieleen et on sit varmaan toisen kans yhdessä mut aika pipipää muija jollei tajuis et mies on 80% ajasta varattu.

        No ethän sinäkään tajua että se 80% ajasta mies käyttää sinua hyväkseen :D

        Kumpi on enemmän pipipää?


      • Vapaaleidi
        1212 kirjoitti:

        No ethän sinäkään tajua että se 80% ajasta mies käyttää sinua hyväkseen :D

        Kumpi on enemmän pipipää?

        Koitin vaan tässä vakuutella että tuskimpa seurustelee kjn avoimesti kaiket aamut päivät illatkin potää yhteyttä.


    • uteliasvaa

      Sen harvan kerran, kun olen katsellut palstaa, niin vastasin, kun mies yrittää hyötyä ja vedättää naista, niin on pidettävä puolensa. Tässä Sulla on monin verroin vaarallisempi tapaus.

      Hänen 'söpöilynsä' ei ole aitoa; hän haluaisi tuhlata asuntosi ja kaikki rahat!! On varmaan puolessa vuodessa tullut jo ainakin tuon 10 tonnin verran kalliiksi ja lisää haluaa. Vetihän tuo kilarit, kun aavistelee, ettet olekaan niin helppo tapaus. Hänen mielestään olisitte varmaan yhdessä vasta sitten, kun koko omaisuutesi olisi hänen vallassaan, ja jos olisi, katoaisi sen tien.

      Nyt jäitä hattuun tuon suhteen suhteen (jos näin voi sanoa), tuosta ei pidä leppyä alkupisteeseen; jos niin tapahtuisi kaikki on mennyttä, lopuksi mieskin.

    • sinkkumies39

      Miksi olet sen kanssa edes alkanut olemaan. Pyysikö se rahaa heti alussa sulta? onko se työtön, juoko se vai mitä tekee?

      • Vapaaleidi

        Ei todellakaan pyytäny...tää sen ahneus on vasta viime päivinä menny ihan häikäilemättömäks kun se just pyytää jotain 10 000e lainaa. Eikä se ees tajuu et tollanen ahneus on satavarma keino menettää mut.
        Millä se sen maksas kun on nytkin joka päivä pulassa..on ulosotossa ja tekee töitä pitseriassa. Sitä arvostan et tekee kuitenkin töitä.


      • hukkaviiva

        Vai pyysikö rahaa vasta jälkeinpäin.


      • hukkaviiva
        Vapaaleidi kirjoitti:

        Ei todellakaan pyytäny...tää sen ahneus on vasta viime päivinä menny ihan häikäilemättömäks kun se just pyytää jotain 10 000e lainaa. Eikä se ees tajuu et tollanen ahneus on satavarma keino menettää mut.
        Millä se sen maksas kun on nytkin joka päivä pulassa..on ulosotossa ja tekee töitä pitseriassa. Sitä arvostan et tekee kuitenkin töitä.

        Se haluaa pesämunan uuden kultansa kanssa ja sinä oot se pankki. Ootko ikiná leikkinyt leikkiä nimeltä laita aasillehäntä.


      • Vapaaleidi
        hukkaviiva kirjoitti:

        Vai pyysikö rahaa vasta jälkeinpäin.

        Vasta sit ku tajus et mulla on sitä. Ite elän 400€/kk et aika niukasti.


      • hukkaviiva
        Vapaaleidi kirjoitti:

        Vasta sit ku tajus et mulla on sitä. Ite elän 400€/kk et aika niukasti.

        Nyt toppi ja ukko ulos, mikään ei oo ton nöyryytyksen arvoinen. Tyhmempikin jopa minä tajuan mitä se haluaa, tarvittaessa kuitit kehiin ja tutkintaan. Ton kanssas ko sä tulevaisuutta suunnittelit, onpas isällinen ja luotettava tyyppi. Entäs jatko elämä sinä tukka rasvassa 30 asteen pakkasessa ilman kenkiä kolmen mukulan kanssa.


    • Tuo tarkoittaa, että teillä on vakipano-suhde, mutta vieläpä niin, että sinä tavallaan maksat hänelle siitä, koska hän elää sinun rahoillasi. Olet ehkä kuvitellut jotain muuta, mut tää on totuus tuon tekstin perusteella.

      • Jännä muuten kun tänne on tullut jo useampiakin vastaavia aloituksia, joissa nainen ei tiedä yhtään missä mennään. Lienee tyypillistä monille miehille, että uskotellaan alkuun, että ollaan parisuhde mielellä liikkeellä, vaikka sisällään tietää, et tää on pelkkää vakipanoilua. Oma mielipide on se, et olis parempi tehä heti alkuun selvät pelisäännöt, mut tokihan se syö sitten niitä mahdollisuuksia miehen osalta. Naiset kun vaatii sen lupauksen siitä parisuhteesta ennen seksiä:)


      • Vapaaleidi

        Hän kuitenkin koittaa ujuttautua osaksi sukuani (vaikka emme ole koskaan olleet yhdessä) ja 99% ajasta on seurustelua eikä panemista.


      • Vapaaleidi
        rebelfly83 kirjoitti:

        Jännä muuten kun tänne on tullut jo useampiakin vastaavia aloituksia, joissa nainen ei tiedä yhtään missä mennään. Lienee tyypillistä monille miehille, että uskotellaan alkuun, että ollaan parisuhde mielellä liikkeellä, vaikka sisällään tietää, et tää on pelkkää vakipanoilua. Oma mielipide on se, et olis parempi tehä heti alkuun selvät pelisäännöt, mut tokihan se syö sitten niitä mahdollisuuksia miehen osalta. Naiset kun vaatii sen lupauksen siitä parisuhteesta ennen seksiä:)

        Vaatii vaatii...voihan mies luvata vaikka kuun taivaalta mut ei niillä parisuhde lupauksilla ole merkitystä jollei ne oo totta.


      • Vapaaleidi kirjoitti:

        Hän kuitenkin koittaa ujuttautua osaksi sukuani (vaikka emme ole koskaan olleet yhdessä) ja 99% ajasta on seurustelua eikä panemista.

        No olisihan se outoa sivullisille kun ihmiset asuu yhdessä, mutta ikäänkuin eivät ole yhdessä. Tuohan on tavallaan sellainen kulissi liitto, jonka sinä nyt kustannat.


      • Vapaaleidi kirjoitti:

        Vaatii vaatii...voihan mies luvata vaikka kuun taivaalta mut ei niillä parisuhde lupauksilla ole merkitystä jollei ne oo totta.

        No ei tietenkään ole, mut iso osa miehistä käyttää kaikki temput saadakseen haluamansa = Pelimiehet ja myöskin vähemmän pelimiehet. Itse en halua kusettaa ihmisiä enkä myöskään itseäni ja siks elän kokolailla yksinäisen elämän.
        Kusettamalla olisi helpompaa saada naista.


      • 5ja7
        rebelfly83 kirjoitti:

        No olisihan se outoa sivullisille kun ihmiset asuu yhdessä, mutta ikäänkuin eivät ole yhdessä. Tuohan on tavallaan sellainen kulissi liitto, jonka sinä nyt kustannat.

        83 on syntymävuos? Kannattaa nyt ensin niellä, ennen kuin uskoo trollin kirjoituksia.


      • 5ja7 kirjoitti:

        83 on syntymävuos? Kannattaa nyt ensin niellä, ennen kuin uskoo trollin kirjoituksia.

        On sitä kuule nähty kummempiakin tarinoita ihan tosielämässä. Et uskokkaan mitä mailmassa tapahtuu ja ihan oikeasti.


      • 12ja20
        rebelfly83 kirjoitti:

        On sitä kuule nähty kummempiakin tarinoita ihan tosielämässä. Et uskokkaan mitä mailmassa tapahtuu ja ihan oikeasti.

        Olet nähnyt 100% nähnyt omilla silmilläsi, koko totuuden, ilman että kukaan on millään tavalla totuutta vääristellyt? Mikäli on kuullut vain, niin siitä katoaa heti totuuspohja, eikä se kelpaa luotettavaksi todistusaineistoksi.

        Itse tiedän mitä maailmassa tapahtuu, mutta skeptinen olen ja en usko, ellen itse näe, sen verran kaikki käyttää väriliitua tarinoissaan, kukaan ei ikinä kerro miten se oikeasti meni.


      • 12ja20 kirjoitti:

        Olet nähnyt 100% nähnyt omilla silmilläsi, koko totuuden, ilman että kukaan on millään tavalla totuutta vääristellyt? Mikäli on kuullut vain, niin siitä katoaa heti totuuspohja, eikä se kelpaa luotettavaksi todistusaineistoksi.

        Itse tiedän mitä maailmassa tapahtuu, mutta skeptinen olen ja en usko, ellen itse näe, sen verran kaikki käyttää väriliitua tarinoissaan, kukaan ei ikinä kerro miten se oikeasti meni.

        No jokainen uskoo mitä haluaa:)


    • Uskovainennnn

      Taivaan herra, miksi rankaiset minua näin ja laitat kaikki idiootit sikisemään yhteen paikkaan? Mitä pahaa olen sinulle isä tehnyt, että palstalla ei älykkyysosamäärä käyttäjillä riitä.

      Päästä meidät pahasta ja osoita vitsauksesi näihin muihin, sillä sinulla on valtakunta, voima ja kunnia, iänkaikkisesti.

      • vapaaleidi

        Paras ::-D


    • Vapaaleidi

      Siis oonhan mä kokoajan ollu vähän epävarma et mikä tää juttu on mut nytku se sano suoraan ettei ikinä olla oltu yhes niin tietää varmasti et on vain "tyhjät kuoret".

    • vapaaleidi

      Ihan totta on ja voisin kertoa vielä hurjempia yksityiskohtia mutten viitti.

      • Vapaaleidi

        Esim.se tyyppi on pian pikkujulkkis ja tuhat muuta yksityiskohtaa.
        Olen kuitenkin ollut hyvin hyvin onnellinen tässä hänen kanssaan enkä kadu mitään, ainakaan vielä. Osaa tehdä ihmisem onnelliseksi ja ln aina (näytellyt) hyväksynyt mut sellasena kun oon.


    • hohooo

      "..toivoo saavansa perintösi" ja
      ulosottomiehiä ???

      Perintö, miten? Aika ufo juttu....
      tekeekö myrkkypitsan, vai pitääkö niin heikkona että kohta kuolee kuitenkin... :/
      jotenkin tän ketjun perusteet tuntuvat aika heppoisilta... mutta kai sitten jokin selitys miehen näkökulmasta lienee, olisit viimeinen oljenkorsi
      Sanoisin: parempiakin hyväntekeväisyyskohteita löytyy kyllä

      • vapaaleidi

        Joo sitä oon miettiny et sen pitäs tappaa mut jos perinnön haluaa mut siksihän se just haluu et myisin kotini ja menisin vuokralle ettei hänen tarttis odottaa mitään perintöä! Eihän sitä tiä kumpi meistä kuolee ekana.
        Tosta tulikin mieleen et se on nähny mun passin ja sillä ilmiömäinen muisti et...hmm...pitäskö ottaa joku vapaaehtoinen maksuhäiriömerkintä ettei se saa tehdyks mitään sillä mun hetulla? En tiä auttaako sekään....


      • Miks perintö olisi kyseessä ja motiivina?
        Onhan se nyt kivaa syödä toisen laskuun, katto pään päällä, seksi ja vieläpä matkustellakkin siihen kaiken kivan päälle toisen laskuun:D


      • varoitus
        vapaaleidi kirjoitti:

        Joo sitä oon miettiny et sen pitäs tappaa mut jos perinnön haluaa mut siksihän se just haluu et myisin kotini ja menisin vuokralle ettei hänen tarttis odottaa mitään perintöä! Eihän sitä tiä kumpi meistä kuolee ekana.
        Tosta tulikin mieleen et se on nähny mun passin ja sillä ilmiömäinen muisti et...hmm...pitäskö ottaa joku vapaaehtoinen maksuhäiriömerkintä ettei se saa tehdyks mitään sillä mun hetulla? En tiä auttaako sekään....

        Jos se saa käsiinsä Sun pankkitunnukset, ainakin käteisvarasi on saman tien menny....


      • vapaaleidi
        rebelfly83 kirjoitti:

        Miks perintö olisi kyseessä ja motiivina?
        Onhan se nyt kivaa syödä toisen laskuun, katto pään päällä, seksi ja vieläpä matkustellakkin siihen kaiken kivan päälle toisen laskuun:D

        Asunnon myynnillä sais tosiaan perintöä.
        Mut tein tossa testamentin kun lapseton olen niin hän ehdotti että olisin tehnyt sen hänelle (niin hän olisi kolkannu mut ja saanu rahat). En tehnyt.
        Uskokaa tai älkää mut nauran tälle kaikelle.


      • vapaaleidi kirjoitti:

        Asunnon myynnillä sais tosiaan perintöä.
        Mut tein tossa testamentin kun lapseton olen niin hän ehdotti että olisin tehnyt sen hänelle (niin hän olisi kolkannu mut ja saanu rahat). En tehnyt.
        Uskokaa tai älkää mut nauran tälle kaikelle.

        No joo. Kylhän tää juttu oli tosiissaan trolli.
        Lähdit heruttaan vähän liikaa:D


      • vapaaleidi
        varoitus kirjoitti:

        Jos se saa käsiinsä Sun pankkitunnukset, ainakin käteisvarasi on saman tien menny....

        Ei saa. Mut jos se muistaa mun luottokortin numeron tietoineen (aikamoinen muisti ois) niin sithän vois netissä shoppailla. Pitää varautua kaikkeen. Laitan heti asetukset niin ettei voi käyttää internetissä. Mut ei kukaan voi olla niin hyvämuistinen!


      • Vapaaleidi
        rebelfly83 kirjoitti:

        No joo. Kylhän tää juttu oli tosiissaan trolli.
        Lähdit heruttaan vähän liikaa:D

        Ei todellakaan oo trolli. Se on kaks kolme kertaa ehdottanu sitä asunnonmyyntiä. Sinänsä hauskaa miksi häntä kiinnostaa asuntoni.


      • syytön
        Vapaaleidi kirjoitti:

        Ei todellakaan oo trolli. Se on kaks kolme kertaa ehdottanu sitä asunnonmyyntiä. Sinänsä hauskaa miksi häntä kiinnostaa asuntoni.

        Kulta ko se on nyt miiinuksella, mitäs me nyt ko meijän nettikin kylmenee, mutta luotan sun rakkautes lämpöön asutaan vaikka torinlaijassa pahvilaatikossa vapaudun kohta sittehän me taas tavataan vanhassa paikassa.


    • Totuus1

      "-on hyvässä seksisuhteessa kanssani
      -eiole koskaan ollut ns seksin perässä"

      Mitä tämä nyt oikein tarkoittaa?

      • Vapaaleidi

        Ettei oo etupäässä seksin perässä vaan haluu tuntea ennen sänkyyn hyppäämistä


      • Totuus1
        Vapaaleidi kirjoitti:

        Ettei oo etupäässä seksin perässä vaan haluu tuntea ennen sänkyyn hyppäämistä

        Seksisuhteellahan tarkoitetaan nimenomaan seksisuhdetta. Siinä ollaan etupäässä seksin perässä. Mies siis harrastaa sinun kanssa paljon seksiä. Sanoo sen jälkeen, että ette ole koskaan olleet yhdessä ja sitten sinä väität että ei ole koskaan ollut seksin perään. OK


      • Vapaaleidi
        Totuus1 kirjoitti:

        Seksisuhteellahan tarkoitetaan nimenomaan seksisuhdetta. Siinä ollaan etupäässä seksin perässä. Mies siis harrastaa sinun kanssa paljon seksiä. Sanoo sen jälkeen, että ette ole koskaan olleet yhdessä ja sitten sinä väität että ei ole koskaan ollut seksin perään. OK

        Okei...tarkempi muoto olisi ollut harrastamme seksiä kuin olemme seksisuhteessa


    • Ex__PUA

      Jälleen kerran yksi arvokas opetus siitä, miten typeriä ovat kiimavittunsa viemät elukat. :)

      He vihaavat heitä, jotka heitä rakastavat. Rakastavat heitä jotka vihaavat.

      Ja sitten ulvovat "näinkö meille täällä aina käy, käy, näin rakkautta hukkaan heitetään".

      Mutta jokainen tietää heidän ansainneen sen kaiken. Se on tyhmän ja itsekkään elukan palkinto.

    • tahtootahtoo

      Mistä ihmeestä minäkin löytäisin naisen, jonka rahoilla voisin elää? Sehän olisi mahtavaa :)

      • Vubinkmpp

        Onko sinulla HYVÄKSIKÄYTTÖFETISSI???


      • tahtootahtoo
        Vubinkmpp kirjoitti:

        Onko sinulla HYVÄKSIKÄYTTÖFETISSI???

        ON!!! Tai sitten olen vaan laiska.


      • mietteitämajalta

        Se on hyvinkin helppoa. Kampaa hiukses ja oo qool. Tappele kiusaa ja rääkkä pienempiäs, ja katso kohta oot piireissää, niissä tulevissa puliukoissq/akoissa. Edesmenneitä suurin osa loput peittelee, he menestyivät, ja kenen kustannuksella, uppoavasta lautastakin juostaan vaikka lasten päänyli että päästään itse turvaan. KUNHAN EI MUN PERHEELLE.


      • 2626

        Se on helppoa. Naiset haluavat hellyyttä ja läheisyyttä, jos olet vakuuttava etkä mokaa pääset pitkälle naisten siivellä.


    • A-uervaara

      >> Tän täytyy olla provo koska... >>

      Noinhan tuolla aikaisemmin joku jo kirjoitti. Minäkin ajattelin, että eihän noin pöljää naista voi olla edes olemassa, eihän... Eihän noin pöljää tarinaa voi olla edes olemassa, eihän... Eihän noin pöljää viestien kirjoittelua palstalle voi olla, eihän...

      Mutta tuollaisia miehiä on kyllä olemassa - joten kaipa sittenkin niitä pöljiä naisiakin riittää. Eihän kukaan viitsisi kalastaa järvessä, josta ei saa saalista. Edellytyksenä näkyy olevan, että naisella on täysin harhainen minäkuva. "eikö se tajua, että tuolla tavoin se menettää minut...". Siis "menettää minut" bu-ha-haa. Voi tuota rajatonta itsekeskeisyyttä ja oman arvostelukyvyn puutetta. Sinun arvosi on tässä suhteessa nolla, sinun "menettämisesi" koskettaa vähemmän, kuin kissan pieru. Sinä et ole mitään, sinun rahasi ovat jotakin. Hän panee sinua silloin tällöin, kun "pitää tehdä niin", mutta hän rakastelee jonkin mieleisen naisensa kanssa.

      Avoin rahanpyyntö ja kilarit (henkinen kiristäminen) ovat perustemppuja. Niillä mitataan miten urpo olet, miten syvälle olet niellyt hänen koukkunsa. Niin, se syötti/koukkukin on itse asiassa sinun oman mielikuvituksesi tuotetta. Hän on kaiken aikaa vain "antanut ymmärtää" ja sinä olet rakentanut suhdekuvion omassa päässäsi - ja sitten omilla rahoillasi. Hän on ajanut sinut nurkkaan, kuten olet itse halunnutkin. Tutustumista ystäviisi ja sukuusi, jne. Sinun rakentamasi "julkinen" suhde. Tämä kaikki on osa verkkoa, johon sinä olet halunnut kietoutua. Jos haluat päästä irti, menetät kasvosi kaikkien silmissä. Olet ansassa, olet avuton, olet lypsylehmä, olet yhtä tärkeä kuin eilinen Iltalehti. Sinun kaltaisiasi on paljon, suurin osa ei edes tee tutkintapyyntöä poliisille, vaikka kymmenet tuhannet eurot katoavat petoksella "Romeon" taskuihin. Yhdistelmä petosta ja itsepetosta.

      • Vapaaleidi

        Menettää mut on sama ku menettää mun rahat!


    • erottu

      Seurustelin naisen kanssa joka osti minulle auton, laittoi 30 000 tilille ja jätti minut. Yritin palauttaa utoa mutta ei halunnut. Rahojakaan en ole tuhlannut ja erosta on jo 2 vuotta.

      • Vapaaleidi

        Luulen et naiset on anteliaampia rahan suhteen...tai ainakin anteliaita. Ite voisin käyttäytyä noin ja itseasiassa tämä mies on autoa vinkunut jo n 4kk mutten ole ostanut koska!!! Hänellä ei ole edes ajokorttia!!!


      • huutomerkkejä

        Eihän rahoja pidä tuhlata vaan ne pitää sijoittaa. Perehdy asiaan.


      • erottu
        Vapaaleidi kirjoitti:

        Luulen et naiset on anteliaampia rahan suhteen...tai ainakin anteliaita. Ite voisin käyttäytyä noin ja itseasiassa tämä mies on autoa vinkunut jo n 4kk mutten ole ostanut koska!!! Hänellä ei ole edes ajokorttia!!!

        Minä myin sen auton ajat sitten ja ostin veneen. En minä autolla tee juuri mitään kun asun pienella paikkakunnalla. En minä naiselta ole koskaan mitään pyytänyt muuta kuin seurustelua. Tavarat ei tee minua onnellisemmaksi.


      • histooooriaa
        Vapaaleidi kirjoitti:

        Luulen et naiset on anteliaampia rahan suhteen...tai ainakin anteliaita. Ite voisin käyttäytyä noin ja itseasiassa tämä mies on autoa vinkunut jo n 4kk mutten ole ostanut koska!!! Hänellä ei ole edes ajokorttia!!!

        No anna pojalle ajokortti ja lisenssi, ja opeta että yks suuntasta ei vastaan tulla sun oma Nalles sii juu allikeitors


      • vapaaleidi
        huutomerkkejä kirjoitti:

        Eihän rahoja pidä tuhlata vaan ne pitää sijoittaa. Perehdy asiaan.

        Sijottaa mitä varten? Ai että jättäs kuolemansa jälkeen rahaa osakkeisiin? Mulla ei ole eikä tule lapsia joten motiivi isojen rahasummien hamstraamiselle huono. Toki voin sijottaa vaik 10 000 ja ottaa siitä tuottoa 1000e joka vuosi ulos mut en näe järkeä hautoa suiria määriä rahoja missään.
        Tän miehen motto on 1 Life.


      • hukkaviiva
        erottu kirjoitti:

        Minä myin sen auton ajat sitten ja ostin veneen. En minä autolla tee juuri mitään kun asun pienella paikkakunnalla. En minä naiselta ole koskaan mitään pyytänyt muuta kuin seurustelua. Tavarat ei tee minua onnellisemmaksi.

        Tekihän se sut onnelliseksi. Ennen olit veneetön mies, nyt hyväksikäytön uhrina olet autollinen miex.


      • armahdus
        vapaaleidi kirjoitti:

        Sijottaa mitä varten? Ai että jättäs kuolemansa jälkeen rahaa osakkeisiin? Mulla ei ole eikä tule lapsia joten motiivi isojen rahasummien hamstraamiselle huono. Toki voin sijottaa vaik 10 000 ja ottaa siitä tuottoa 1000e joka vuosi ulos mut en näe järkeä hautoa suiria määriä rahoja missään.
        Tän miehen motto on 1 Life.

        Ook sää kuolemassa, monien mielestæ sulla vittumaisen pitkäelämá. Kokeilevatko kätellessää pulssin. Älä anna periksi met luotamma sinuun sie oot meidän syöpäsairaiden esi taistelija muuten ei ehkä jaksettaisikaan. Jumalan siunausta, sinulle lapeni . Tänä iltana muistan eriryisesti sinua.


    • Naisetkin_osaa

      Olin suhteessa, kokoajan mietin hänen tarkoitusta miksi minun kanssa on.
      Ei asuttu yhdessä, päivittäin kuitenkin oltiin yhdessä/yhteydessä, minä kustansin yleensä menot yms. Rahaan mulla on, en vaan nättänyt koskaan kuinka paljon enkä niitä levitellyt. Paljon oli suunnitelmia, ja hän näytti todella viihtyvän seurassani.
      Muutaman kuukauden jälkeen aloin kyseleen että missä mennään, vastaus: "ollaan ny vaan". Selvisi että hänellä oli muitakin miehiä/mies kun olin töissä tai muuten en hänen seurassa. Kerroin heti epäilyksistäni jolloin hän veti herneen nenään, haukkui minut pettäjäksi ja kyyläksi, mull ei siitä niin väliä, tiedän itse, se riittää mulle. Pistin poikki tämmöisen touhun. Ellen ois kertonut mitään epäilyksistäni touhu jatkuisi varmaan vieläkin. Oisko mun pitänyt levitellä rahojani enemmän hänelle vai eikö vaan yksi mies riittänyt? Kuitenkin "ollaan ny vaan" tarkoittaa minulle että yhdessä ollaan eikä muita vilkuilla. Ehkä menee vähän topicin ohi mutta kaikenlaisia...

    • sitäsaamitäostaa

      Ilmeisesti olet ostanut itsellesi maksullisen gigolon.

    • ätmel

      Kyseessä on ihan tavallinen auervaara.

    • ReipasMies1

      Ilmeisesti tällä miehellä ei ole kapitaalia korottaa naisen elintasoa?

      Hän kokenee alemmuskompleksia tästä ja koettaa elää "jännämiehenä" kanssasi.

      • Vapaaleidi

        Ei oo kapitaalia ei, kymmeniä tuhansia ulosotossa. Hän oli jo valmiiksi jännämies ennenku edes tapasin häntä.


    • atännä

      Enpä lukenut koko ketjua läpi, mutta ei ihme jos tuntuu pahalta... Tuota tuntuu olevan liikkeellä, että ollaan olevinaan, mutta ei ollakaan. Omituista kevytsuhteilua :(

    • onnea.matkaan

      "Mähän luulin että ollaan yhessä, sillon jaetaan kaikki..mut tulipa selväks

      Ettei olla yhes eli ei jaeta sit mitään."

      Tässä on aloittajan oivallus. Mies pihalle ja uusi kesäkettu kehiin! :-) Sinä et tuota miestä tarvitse mihinkään, hän sen sijaan tulee ikävöimään sinun huolenpitoasi. Älä ota takaisin, vaikka miten ruikuttaisi.

    • Ikis__M

      Tuo kertoo kaiken oleellisen "-elää rahoillani ja määrää niistä". Olet siis tyypille pelkkä mahdollisuus loisia ilmaiseksi siivellä. Miksi ihmeessä te naiset olette noin tyhmiä? ei kukaan mies ole niin jännä että sitä kannattaisi alkaa elättämään koska se jättää teidät välittömästi kun löytää paremman rahan lähteen. Ja miten ihmeessä muuten voi määrätä toisen rahoista nykymaailmassa?

      • Vapaaleidi

        Hän koittaa siis olla Mies joka päättää mitä rahoillani tehdään. Juuri sellaisen miehen tarvitsisinkin mutta tämä mies laittaa rahani vain itseensä.
        Tottakai huippuhyvästä seurasta, kosketuksesta ja hellyydestä voi antaa jotain takaisinpäinkin. Parisuhde kun on antamista, ajan, energian ja jopa rahan antamista.


    • Vapaaleidi

      Se kysy oliko toi väärin sanottu ja otin sen takas.

    • atännä

      Luin hiukan tarkemmin... Taisi olla saman provoilijan juttu kuin ketju narsistin jättämisestä joskus tässä taannoin.. ;)

      • Vapaaleidi

        En oo eläissäni käyttäny sanaa "narsisti" kenestäkään et jos sellasta on lukenu niin ei oo ollu mun ketju.


      • einiinhullu

        Trolli tai ei, mutta noinkin hulluja yksin kappalein löytyy, ei tuollainen ohjeilla parane: eli etsii sellaista miestä joka tuhlaisi hänen varallisuutensa ja nainen olisi onnellinen tuollaisesta seurasta, "hellyydestä", ja hyväntekeväisyydestä, ja etenkin kun saa olla oma itsensä!!
        Dementiakin varmaan taustalla, koska mies odottaa perintöä.
        Varmaan win-win -tilanne. Voi tämä hullu maailma!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2250
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1761
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      160
      1620
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1251
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe