Mä lopetin amfetamiinin käyttöni

murheetonmieli

Mä tiedän ettei oo helppoo olla ilman amfetamiinia, jos on masentunut, mut nyt oon alkanu mietiskelee ja on helpompaa ja se auttaa mua keksimäänja olemaan ilman amfetamiinia, kun pystyn miettimään asioitani järkevästi. Amfetamiinia mä käytin juuri sen tähden, että ajatteluni siinä ollessani oli vauhdikasta, nyt ihan itte olen saanut aivoilleni lisää työtä, huvia ja tekemistä. Se et itekeksimät keinoni saan jatkumaan, vaatii itteeni luottamista, että täytyy olla varma ite, että omat mietiskelyni aiheet ovat hyödyllisiä keksiä ja käyttää, niin pärjään ilman amfetamiinia niitä miettiessäni. Ne ovat minulle amfetamiinin korvike. Olen lopettanut amfetamiinin käyttöni.

Mä tiedän, että on ihan mahdollista olla yhtä hyvällä mielellä, kuin amfetamiinin käyttöaikoinani. Ei vaan tarvi rikkoo lakia, niin kuin silloin kun amfetamiinia oli veressä melkein aina.

Mä tiedän et amfetamiini on vaarallinen aine ja sitä en ota enää koskaan. Käytin amfetamiinia vuosina 1995-2012 jonka aikana on ollut muutama vieroitusyritys. Nyt 3v 3kk olen ollut käyttämättä amfetamiinia ja 17- vuotta lähestulkoon käytin.

Onko muilla amfetamiinin käytön lopettaneilla omia kokemuksia jne...?

8

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • InnostunutAmfetamiinist

      Mä taas ajattelin aloittaa amfetamiinin käytön.
      Onko järkee vetää ollenkaan nokkaan tai pommina, ku eiks se kolahda parhaiten jos vedän sen hihaan? Minarin naru ja ruutat löytyy jo, mutta vielä pitäisi saada ostettua sitä amfetamiinia.

      • Asiantuntija_

        Kannattaa. Varmasti tulevaisuutesi kannalta parhaita päätöksiä.Miksi tyytyä kahviin, kun pikkuinvestoinnilla saa kunnolla virtaa päivään. Hihaan tottakai. Ehdottomasti kaikki elämässä pärjäävät tykittävät piriä pitkin päivää.


      • Munalisa

        Pommittamalla kestää vaikutus pisimpään ja on jopa euforisempi kuin nokkaan. Se on myös turvallista ja kenties vähiten riippuvuutta aiheuttavaa. Pitkittämällä jäät koukkuun ja elämä menee paskaks ennätysvauhtia.


      • idiootit
        Munalisa kirjoitti:

        Pommittamalla kestää vaikutus pisimpään ja on jopa euforisempi kuin nokkaan. Se on myös turvallista ja kenties vähiten riippuvuutta aiheuttavaa. Pitkittämällä jäät koukkuun ja elämä menee paskaks ennätysvauhtia.

        turvallista piriä, hah hah, LOL


      • e54rth
        idiootit kirjoitti:

        turvallista piriä, hah hah, LOL

        EIkös tässä puhuta amfetamiinista eikä piristä? Amfetamiinia myydään myös apteekissa. Piri on aina peräisin jostain moottoripyöräjengiltä joka on tuonut sitä Suomeen ja jatkanut sitten jollain maltodekstiinillä ja kofeiinilla ja millä sattuu.


      • e54rth

        Amfetamiinia käytetään ADHD-lääkkeenä ja USA:ssa jopa metamfetamiinia määrätään ADHD:seen lääkkeenä nimeltä Desoxyn. Eikai näitä määrättäisi jos se olisi niin ylitsepääsemättömän vaarallista? Tässä Desoxynin tuoteselosteessa sanotaan vain että ei suositalle alle 6 vuotiaille.

        http://www.fda.gov/downloads/Drugs/DrugSafety/ucm088582.pdf


    • awe4rt

      USA:ssa alkoholin ikäraja on 21 vuotta ja metamfetamiinin ikäraja on 6 vuotta..

    • bladidadi789

      Täällä entinen tai toipuva (miten sen ottaa) subunisti.. 1 vuoden olen ollut vasta tai jo ihan täysin ilman kamaa ja lääkkeitä. Käsivarret edelleen hirveen näköiset jotka muistuttavat joka päivä minua ajasta jolloin vedin päivittäin.

      ...mut on tää hienoo olla selvinpäin kun on työpaikka ja ostan rahalla itselleni kaikkee kivaa ym.. ennen jokaikinen penni meni kamaan ja velkoihin. :S

      Tosi usein haikee olo kun miettii mitkä olot sais subu tai piri vedoista :P
      Mutta olen onneks jokaiseen käyttäjään katkaissut välit ja hommasin välit takasin vanhoihin ystäviini jotka ei ole ikinä käyttänyt mitään niin niiden kanssa on ihan kiva olla, mutta kyllä mä kaipaan kaman käyttäjä kavereitani. Nää jotka ei o ikinä käyttänyt niin välillä tuntuu ettei meillä ole mitään puhuttavaa :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe