Miksi tyttöystävä ei tule yöksi?

Kaikkionmuutenhyvin

Haluaisin tyttöystäväni joskus luokseni yöksi(tai minä hänen luokseen) mutta hän sanoo aina että ei uskalla kysyä tätä vanhemmiltaan...Sen asian kysyminen on hänestä joku tabu. Ollaan kummatkin 17 joten en näe tässä itse mitään ongelmaa...

12

70

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alottaja72

      Haluaisin myös ratkaisua tälle, jos joku keksisi... Koska tää häiritsee mua todella paljo

    • Maybee

      Ehkä se ei halua tulla yöksi tai halua sinua sinne?

    • ProjectHelsinki

      - Oletko käynyt näytillä?
      - Jos olet, katsovatko hänen vanhempansa sinua kuin kulkukoiraa ja puhetyyli ei välttämättä ole ihan kunnioittavimmasta päästä?
      - Oletteko jo harrastaneet seksiä?
      - Jos olette, Tietävätkö hänen vanhemmat että olette harrastaneet seksiä?

      • Alottaja.ksols

        Olen käynyt monta kertaa heidän luonansa. Tyttöystäväni sanoi että he pitävät minua mukavana ja me puhutaan mielestäni aika normaalisti. Ei olla menty yhdyntään, mutta ollaan silti "hyväilleet" toisiamme ihan ilman vaatteitakin. En usko että he tietävät siitä.


    • Vieläkin5566

      Apuja kaipaan

    • olipavaikeeta

      Kysyn sun tyttöystävältä asiasta....

    • mabymabynot

      Se luulleet että vaan pukille koetat päästä. Sitten vanhemmatkin epäilisi heti että mitä te siellä tekisitte. Tytöllesi on tärkeää, etteivät vanhemmat mieti hänen seksielämää.
      Sinun pitää kysyä hänen vanhemmilta ja häneltä samaan aikaan. Muista ryhti ja pestä tukka!
      Tyttö olen.

    • Todennäköisesti tyttöystäväsi vain ujostelee pyytää lupaa päästä yöksi, liittyen juuri siihen mitä johtopäätöksiä hänen vanhempansa asiasta vetäisivät. Toinen vaihtoehto on että pelkää miten sinun vanhempasi reagoivat häneen. Onko hän tavannut myös sinun vanhempasi? Aika varmasti vain ujoudesta syystä tai toisesta kiinni, en ukso että liittyisi mitenkään siihen ettei halua, ei hän muuten olisi suhteessa kanssasi. Kysy häneltä suoraan että "jännittääkö sua kysyä sun vanhemmilta vai mistä johtuu" Tee selväksi että voi ihan reippaasti kertoa sulle kaiken :) onnea !!

      • ...Niin ja kyllä voi olla myäs että luulee että vain seksiä havittelet! siksi kysytkin häneltä suoraan (ei silti tarvitse möläyttää ilkeästi miksei suostu tulemaan)


      • Maybemqqqa

        Tai sitten kysytte yhdessä tyttöystäväsi vanhemmilta


    • Vast13vpoju

      Mul oli exänkaa aluks sama tilanne, ja päädyttii et kysytää porukoilt ja uskoteltii vaa ettei miyää petihommii ideaan! No saatii lupa ja eihä me tietenkää sänkyy menty vaa katottiin leffaa ja tietyst vähä suuteluu:) molemmat 13v siis. Mut juttele tyttiksenkaa ja yrittäkää olla nahd avoimii! Sil pääsee pitkälle!:) zemppii tähä!:)

    • ja_heti

      Pistä muija kiertoon

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8185
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4716
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3512
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1767
    6. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      361
      1577
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1243
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1148
    Aihe