henkivartijaa yksityityiselle?

pelkuri-80

Saako suomesta palkattua vartijaa kotiin? Muutamaksi päiväksi ja mitähän se kustantaa?

8

984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mixeisaisi

      Miksi ei saisi??? Kannattaa ottaa yhteyttä vartiointiliikkeisiin ja pyytää tarjousta...

    • pelkuri-80

      tai sellaista palvelua, että edes uskaltaisi mennä käymään paikassa, jota kodiksi kutsutaan.. Kun ei yksin uskalla sinne mennä

      • fds

        Pitää päättää haluatko vartijan kohteeseen (kotiin) vai henkivartijan, joka kävelee perässässi joka paikkaan. Pelkkä vartija jonkin verran halvempi, mutta ei tuo henkivartijankaan kustannukset päätä huimaa, jos puhutaan vain lyhyestä sopimuksesta. Helppo myös kilpailuttaa.


    • Henkinen

      Mitähän tuollainen henkivartija tosiaan maksaisi?

      Tiedän kyllä ihan vartiointiliikkeellä työskenteleviä, jotka tekevät satunnaisesti näitä henkilösuojauskeikkoja, mutten tiedä yhtään että mitä itse firma niistä velottaa sitten tältä asiakkaalta. Yleensähän tällaisessa perinteisessä vartioinnissa vaikkapa nyt paikallisvartioinnin ja respavartioinnin suhteen firma laskuttaa asiakasta varmasti moninkertaisesti verrattuna vaikkapa sen vartijaraasun palkkaan.

      Tuskinpa nyt kuitenkaan aivan halvalla päästään, mutta kannattaa toki olla yhteydessä eri firmoihin ja kysellä tarjouksia.

    • santtu_1975

      Kyllähän sitä saa palkattua. Kauhean yleistä se ei vieläkään Suomessa ole, mutta yleistymään päin kokoajan. Yritys missä itse työskentelen, tekee sen keskimäärin 10-15 henkilösuojaus toimeksiantoa vuodessa, itsekkin muutamassa ollut osallisena. Onhan joukossa näitä "maailman tähtien" suojauksiakin ja joitakin liike-elämänkin vaikuttajia, mutta tulee varmasti monelle yllätyksenä, niin kyllä nuo ihmissuhteisiin (erot, huoltajuuskiistat yms.) liittyvät asiat ovat erittäin iso työllistäjä.
      Henkilösuojauksen hinnoittelu riippuu monesta asiasta (kesto, uhkakuvat, suojauksen laajuus, taustatyöt yms.), mutta lähtökohtana voisi pitää sitä, että AMMATTITAITOISEN henkilösuojauksen hinta Suomessa on samoilla tasoilla kuin on hieman kalliimpien autojen merkkihuollon tuntiveloitus, eli 1xx€/h.
      Pitkäkestoinen 24/7 suojaus on sitten luonnollisesti huomattavasti edullisempaa ja toisaalta taasen kukaan ei tee "tunnin keikkaa", eli lyhyenkin henkilösuojaus toimeksiannon minimi laskutus on yleensä luokassa 300€.

      Virallisestihan henkilösuojausta voi Suomessa harjoittaa vain vartiointiliikkeen palveluksessa oleva vartija, toimeksiannon perusteella.
      Mutta mikäli uhkakuvat ovat todellisia, niin neuvon ottamaan yhteyttä sellaiseen tahoon, jolla on kokemusta henkilösuojaamisesta jo ennestään. Kyllä käytännössä mikä tahansa vartiointiliike sinulle varmasti henkilösuojaajan saa hoidettua kun tarpeeksi maksat, mutta onko siitä sitten hyötyä jos suojaajalla ei ole kyseisestä toimenkuvasta mitään kokemusta.
      Senverran vielä lopuksi totean, että henkilösuojaamis tehtävä on niitä harvoja ykstyisen turvallisuusalan osa-alueita, missä henkilösuojaaja voi varustautuneena ampuma-aseella , mikäli vartioimisliikkeen vastaava hoitaja katsoo tämän uhkakuvien takia perustelluksi.

      • eiasettavartijalle

        Elikkäs asiakas voi saada vahingonlaukauksen selkäänsä....


    • piilossa

      Minulla oli vartiointiliikkeestä palkattu henkivartia, kun ex uhkaili ja oikeus ei tuominnut hänelle lähestymiskieltoa. Ex vuokrasi asunnon 200metrin päästä minun omaistusasunnosta ja seuraili minua jatkuvasti. Minä pyysin vartijaa myös todistamaan oikeudessa. Vartijan todistus mitätöitiin sillä, että hän oli minun "ystävä". Siis maksulliseen mieheenkin voi ystävystyä, kun hän ja hänen tiiminsä suojaa 24h. Kallista lystiä turhan takia. Muuta pois ja ilmoittaudu sitä ennen asunnottomaksi edelliseen kotipaikkaasi. Vaihda työpaikka ja kiellä työnajtajaa ilmoittamasta mihinkään, että olet heillä töissä. Työnanatajakaan ei tarvitse osoitetta, vaikka olen hieman joutunut taistelemaan verkkopalkkaotteiden kanssa ja pankki yritti vaatia osoitetta. Siitä selvisin ostamalla isomalla summalla pankin osakkeita - sain pankkiin osoitteekseni pankin yhden konttorin. käytän yksityistä lääkäriä ja olen kirjautunut sinne väärällä nimellä. Siis kaiken kaikkiaan katosin viranomaisiltakin. Tuon työn kautta he saattavat saada minut kiinni, mutta sitten jonkun työpaikalla pitäöä kavaltaa missä työpisteessä olen. Kaikki yhteiset ystävät ja kaemmat sukulaiset pitää hylätä ja lähimpiä kannattaa tavata salaisissa paikoissa.

    • hullumuuujn

      240e päivä 8h alv24

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2733
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2320
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2080
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1827
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1705
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1686
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe