Auttakaa vanhaa ja jälkeeenjäänyttä.
Miten saan helpoiten siirrettyä kuvat IPhone 5. stä Asus läppäriin, jossa on (kai) uusin Microsoftin Windows 8 käyttöjärjestelmä?
I phonesta pc.hen siirto
4
141
Vastaukset
- Olympisti
Itse otan kuvat micro-sd kortille ja sen mukana tulleella sd-sovittimella liitän muistikortin läppärin kortinlukijaan ja sieltä kuvia voi käyttää niin kuin haluaa.
- Helppiä
Ok. Kiitos. Taidampa kokeilla.
- ldkhsayf
Varma konsti, mutta vaatii kortin unmounttaamisen, tai puhelimen sammuttamisen kortin irrottamiseksi.
Toinen konsti on laitta välijohto puhelimen ja tietokoneen väliin ja selata tiedostot esiin ja sitten kopioida ne haluttuun kansiooan.
Teen niin itse Androidin kanssa. - Helppiä
Kokeiltu on. Toi oliskin ollu helppoa, jos se vaan onnistuis.
Pistin piuhan siis I Phonen 5:n Lightning pistokkeeseen ja piuhan toisen pään Windowsläppärin USB portiin.
Ei ikävä kyllä onnistunut. Herjas jotain. En enää muista mitä, kun siitä on jo aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181