Kansainvälinen valuuttarahasto IMF julkisti myöhään eilisiltana Suomen aikaa lausuntonsa Euroryhmälle. IMF pitää Kreikalle asetettuja ehtoja täysin epäonnistuneina.
Kreikalle tulee myöntää noin 30 vuoden tai sitä pidempi vapautus takaisinmaksusta. Muussa tapauksessa IMF arvioi lainaohjelman olevan tehoton kreikkalaisten kannalta ja muiden euromaiden kansalaiset vain rahoittaisivat vuosikymmeniä liikepankkeja.
IMF on Kreikan suurin velkoja ja ilman sen tukea euroryhmä ei saa pelastuspakettia kasaan. Kreikan pääministeri Tsipras on käyntyt kahdenvälisiä neuvotteluja IMF:n pääjotajan Christine Lagarden kanssa.
Lue lisää: http://www.bbc.com/news/business-33531845
"The IMF study said European Union countries would have to give Greece 30-years to repay all its European debt, including new loans, and a dramatic extension on the maturity of its debts."
IMF tyrmää Euroryhmän lainaehdot järjettöminä
tuntemattomatsotilaat
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m804424Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222332- 232036
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715