Nainen hakusessa

Villevilli

Mistä löytyy fiksua ja kaunista naisseuraa ( 20v)?

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaikeaYhtälö

      Aika pahan heitit. Fiksuus ja kauneus ei ole kovin yleistä samassa paketissa.

    • Rmpe

      Lucky Pub on kuulemani mukaan hyvä paikka tavata fiksua ja viehättävää naisseuraa.

    • OnnenPubi

      Tasokas paikka kieltämättä. Kannattaa kokeilla laatu naista etsivien Luckyn neitoja. Fitness kropat näillä tytöillä ja kuvankauniit kasvot useimmilla.

    • viltsusta

      koita Viljamista

    • Herra47_

      Mistä löytyy fiksua ja kaunista naisseuraa 40?

    • HelpostiLöytyy

      Jonkun keski-ikäisen äijän tontilta. Joudut tyytymään jo varattuun naiseen, mutta se ei ole sinänsä mikään este, vaan mahdollisuus vaikka mihin. Kaupunki täynnä tätä meininkiä.

    • hulluna.sinuun.jo

      Täällä Amanda 95 , olisin kovasti kiinnostunut sinusta. Jätä yhteystietosi palstalle, puhelinnumero mieluiten, niin soitan lankapuhelimellani. tekniikka voi olla vanhentunutta minulla, mutta kaikki naisten värkit toimivat kuin rasvattuina ihan kirjaimellisesti.

      • Oijoioi

        No kuule tavataanko Amanda sitten Torikadulla tuolijumpassa ja ota se sun kuuma fitnesmutsi mukaan niin annan teille tytöt oikein kunnolla kyytiä jumppapalloa päällä.


      • hulluna.sinuun.jo

        Ei Torikadulla, siellähän on vain kaupungin vuokrataloja ja muistan kun siellä kerran paloiteltiin ihminen. No en nähnyt ihan vierestä, valitettavasti, kuulin vasta jälkeenpäin, olisin muutoin voinut mennä mukaan lihakirvesgeimeihin. Kirvestä tosin ei enää ole, heitin mukaan hautaan kun kolmas aviomies kuoli, jotenkin se tylsä kirves toi niin mieleen sen iän myötä tylsistyneen käppänän, vaikka se olikin minua 22 vuotta nuorempi. Mutta minulla on toimiva lihanuija, pihvi kuin pihvi pehmenee. No on sitä joskus käytetty muuhunkin kuin sisäfileeseen.

        Niin että jokin muu tapaamispaikka tarvitaan.


    • PiparkakunAika

      Älä usko tuota vanhaa harakkaa. Mulla olis tarjolla paljon parempaa ja ajassa patinoitunutta, mutta hyvinsäilynyttä antiikki-piparia. Jo nuorena tyttönä kylänpojat ja parin naapuripitäjän pojat ja miehet pidin hyvänä, joten kokemusta on. T: Hulda-Hilda 86v.

      • Saa.mitä.tilaa

        Upeita viestejä tollolle aloittajalle. Näitä lisää.


      • hulluna.sinuun.jo

        Älä sie huoli, Pipari-Pirita, hyvästä riittää meille kumpaisellekin.

        Tehdään sille hampurilaiset. Oikein tiivis burgeri, haluatko olla sämpylän ylä- vai alapuoli?


    • oikeaakaunotarta

      Kyllä niitä löytyy vain harrastusten parista. Golf ja pesäpallo ovat lajit joiden parista löytyy upeita amatsooneja, fiksujakin ovat ainakin ne golfin parissa puttailevat pirjot.

    • etsivä_löytää

      Se on jo vissiin löytänyt kaikki Hyvinkään 20 naiset ja on tainnoksissa onnesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1935
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1868
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1413
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe