?? Myyjäksi

JHr

Olen ollut hoitoalan työssäni 15 vuotta. Olisi mahtavuutta kokeilla jotain eri ammattia, mutta ikää on jo päälle 40 niin en enää koulunpenkkiä ala kuluttamaan.
onko siis sula mahdottomuus päästä esim. kauppaan tai kahvilaan tms. töihin? Ilman koulun käyntiä. (Paitsi suhteilla pääsyä eri töihin ei lasketa, eikä ns. oman suvun firmoihin)
kiitoksia järkevistä ja asiallisista vastauksistanne!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jari-pekka-65

      Miksei olisi mahdollista? Hoitoalalla olleena et ainakaan arkaile ihmisiä. 15 vuoden kokemus palveluammatissa on vaan plussaa.

    • MyyjäksiTahtova

      Sitähän minäkin, olen todella sosiaalinen ja pärjään tilanteessa kuin tilanteessa ihmisten kanssa. Mutta, avoimia myyjän paikkoja ei vain tunnu olevan, uskaltaakohan tehdä avointa hakemusta esimerkiksi huoltoasemille, kauppoihin ja kahviloihin, ja ottaa yhteyttä? ai, ja löytyypä minulta muuten hygieniapassikin!

    • kaikkivarattu

      Alpille haetaan nyt urheiluvälinemyyjää MOL:n sivuilla... Ja kyllä varmasti saat myyjän töitä ilman alan kokemusta. Aina aikuinen ihminen lusmuilevan pissiksen voittaa=)

    • miljoonatyötontä2025

      itsepalvelu kassat jyrää jo etelä suomessa,joten onnee vaan.

      • jari-pekka-65

        Niimpä. Kannattaa käyttää kassoja, joissa on ihminen ja muutenkin tukea kaikin tavoin työllisyyttä. Mikä onkaan parempi, kuin ystävällinen kassa, joka toivottaa hyvää päivänjatkoa (Hamsteri) ja työntekijät tervehtii asiakkaita, muutkin kuin kassat ja palvelu pelaa (Halpahalli). K.pään kaupoissa on reippaita ja ystävällisiä työntekijöitä. Pidetään kiinni siitä, että jatkossakin heitä siellä on.


    • IloinenReipasRohkea

      Ihanaa! Kiitokset rohkaisevista viesteistä, kyllä taitaa tämä nainen ottaa riskin ja lähteä kokeileen. Alpista en tiedä kunurheilu on heman vieraampi juttu.. mutta muuten kyllä.

    • uskalla

      Etkä sinä ikäloppu ole kyllä opiskelemaankaan ,kankaanpäässä on useita eri ikäisiä myyjiä jotka töissä kaupassa ja käyvät koulua yhden päivän viikossa sataedulla myynnin ammattitutkintoa.

    • AloittaJAksi

      Niin, varmasti on tälläisiä. Hienoa ja hatunnostot :) mutta jos vkossa on 1 koulupäivä ja se pienestä myyjän palkasta pois (siis kuukaudessa -4:n päivän palkka) niin ei ole varaa lähteä sellaiseen :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2200
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1721
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      156
      1579
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1217
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1089
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe