uskonko valhetta vaan uskonko totta

mrrrrr

Mitä pitää tehdä kun puoliselle tulee vanha miespuolinen ystävä vuosien takaa kuvioihin. Viestitellään kertomatta minulle mitään ja viestit poistetaan kun pyydän saada lukea ne. On käyty kahvilla ja minulta on pyydetty lupa siihen. Mutta kahvit hupsista maksettu käteisellä. Myöhemmin selviää että ovat ystävystyneet. Ja siksi viestit poistettu etten suutu siitä heidän välisestä ystävyydestä. Minulle on perusteltu perusteltu ja perusteltu. Aikoinaan puoliso jätti ystävän vain minun takia että halusi minun kanssa elää elämän. Ja se merkkasi minulle paljon. Niiden välillä on tapahtunut suudelmaa ennen kun rupesimme seurustelemaan. Tämänkään takia en halunnut niiden pitävän yhteyttä. Olenko minä hullu! Teenkö väärin etten anna jatkaa ystävyyttä. Ja tämä moespuolinen ystävä antoi hyvin ymmärtää ettei aio olla missään tekemisissä puolisoni kanssa. Sen takiakko et niillä on jtn salattavaa vai sen takia että minä olen tässä hankala osapuoli. Miten jaksan jatkaa tästä eteenpäin kun tunnen huonoa omaatuntoa siitä etten anna heidän olla ystäviä. Ja toisaalta jos annan jatkaa niin epäröin onko jotain salattavaa.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaahassoo

      "minulta on pyydetty lupa", "etten anna heidän olla ystäviä" - siis häh?
      Et sinä voi aikuista ihmistä kieltää. Voit vain esittää toiveita ja kertoa, miltä sinusta tuntuu. Voit tehdä puolisosi käytöksestä omat johtopäätöksesi ja päättää, mitä kohdallesi siedät. Mutta toista et voi sitoa. Epäluottamus ja salailu sattuvat, sitä en yhtään epäile.

    • TotuusSattuu

      Haiskahtaa vahvasti siltä, että siinä nyt vanha suola janottaa. Viestien poisto kertoo kyllä ihan suoraan sen, että niissä on jotain salattavaa. Ei ole puhtaat jauhot pussissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe