Granderin vesienergisoija

Kunnonvettä

Olen aikeissa tilata tuollaisen mökilleni. Onko kenelläkään käyttökokemuksia?
Onko isompi parempi kuin pienempi?

http://www.vesiriikonen.fi/

15

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24.pitääBänntäNetistä

      töki toi ja saat jonkuun 24.NSA -viirruksen sun läppäriis. Ei ja Eih - mee tohonkaan.

      Noi varmaa kohta kyselee sun pankkitunnuksia tai jotain... man o.o. Tä?

    • mh777

      Kokemuksia ei monellakaan taida olla, joltain toiselta palstalta ehkä voi koittaa kysellä. Varmaan olet ne hinnat selvittänyt, alkaa 600 eurosta ylöspäin.. Kannattaa huomioida että laite ei puhdista vettä mitenkään, sitä ennen tarvitaan tavanomaiset suodattimet.

      Grander vedenenergisoija avattuna:
      Wie funktioniert Grander / Grander How-To
      https://www.youtube.com/watch?v=UWSUczX67Js

      Videolla laite sahataan halki, sisällä todella on nestettä, sekä kuparilevyjä. Videolla sanotaan että neste on elektrolyyttiä. Laite olisi siis ikäänkuin paristo, akku, tai kondersaattori. Jonkinlainen sähkövirta varmaankin siitä löytyy (virtaava vesi voi tuottaa suurenkin jännitevarauksen). Epäselvää on että onko neste todella elektrolyyttiä mitä paristoissa käytetään, vaiko jonkinlaista vettä kuten Grander väittää. Elektrolyysin avulla nesteestä saattaisi todella siirtyä "jotain" virtaavaan veteenkin, tai ainakin jonkinlainen vaikutus on mahdollinen.

    • uhvouskovaykkönen

      Hanki isompi.
      Laitteesta on maininta ufopalstalla, ja kaikki mistä täällä puhutaan on totta.
      Ei anneta joidenkin pseudoskepohomohörhöjen johtaa meitä uskovia harhaan !

      • ufotjeejeejee

        Juuri näin ! Varsinkin James Grandia ja liukuvoiteita on varottava !


    • tosikuinvesis

      Oikein! Kaikki paperille painettu samoin kuin internetissä kirjoitettu on totta.
      Minäkin aion tilata isointa kokoa vähintään kolme kappaletta. Yksi tulee tietysti keittiöön ja toinen ulkohuussiin ja täytyyhän saunassakin olla omansa.

      • energisoija

        Oikean ratkaisun teit !
        Meillä on ollut vesienergisoija kerrostalohuoneistossamme siitä
        asti, kun sitä Oulun parapäivillä mainostettiin.
        Vaikutukset ovat olleet mahtavat: ennakkoluulot ufojen olemassaolon suhteen
        ovat hälvenneet, lisääntymisvietti vahvistunut merkittävästi ja muutamat tuttavatkin se on homouden kirouksesta vapauttanut.
        Väittäisin, että litrakin energiavettä vapauttaisi vaikka itse James Randinkin
        homoudesta , ufoennakkoluuloista ja liiallisesta tieteeseen sitoutumisesta !


    • Estate.Dealer

      pidä kuule mökkis vaan... taikka koitapa vaikka myyä mulle se.. max. kybäDona.. .varmaan jossain keskellä kuivaa mäkee ja...

    • energiavesinisti

      Kokemusta on:
      Minä kun join muutaman desilitran energiavettä, niin johan rupesi ufoja näkymään !

    • tarvisolis

      Löytyykö tuolla kaivon paikka ilman varpua? Vai tarvitaanko koko kaivoa tuolla vehkeellä?

      • kaivonkatsoja

        Paikka löytyy, jos maasäteilykenttä alueella on vahva.


    • Skulaakyl

      Luotettavalta taholta olen kuullut että gay-velho Randi on ratkaissut vitjapallien mysteerin ja sanoi salakadulla siihen päälle. Sitten hän totesi rintaäänellä että ufoja ei ole mutta tarkkaa tietoa ei ole koska Randilla oli samaan aikaan palli suussa.

      • energisoijavelho

        Juotetaanpa Randille ihmevettä niin hänkin alkaa nähdä ufoja.


    • ufouskis

      jotkut ovat kertoneet että vaikuttaa makuun

      • kesänteki

        Siis maku paranee entisestäänkin.
        Laitoin 3 kpl mökille ja nyt siellä ei ole lunta ollenkaan.


      • kirkastaamyös

        Mulla on liiterissä käytössä yksi ja sillä olen pessyt traktorin pakoputket tosi kirkkaiksi ruosteelta. Suosittelen myös muillekin liiterissä työskenteleville.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2599
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      207
      2353
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      63
      2272
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      179
      1771
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1288
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1287
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      20
      1233
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1118
    Aihe