Poistin kaikki profiilit!!

turhaakokohomma

Turhaa hommaa. Olin monella eri sivustolla koska aloin turhautumaan suomi treffeihin. Samat miehet joka terffipalstalla, samalla vanhalla kuvalla, otettu v. 1998. Huijareita joka toinen, lopetin kaikki profiilit, sain tarpeekseni. Ei näistä miehistä ole yhtään mihinkään,pikku poikia,samat konstit jokaisella. Jos mies on jo 5 vuotta treffipalstalla niin on joko psykopaatti joka ei halua sitoutua tai homo. Näin se on vaan vaikka olisi lääkäri (näitäkin tuli koettua, ne ne vasta psykopaatteja onkin). Miehet ei osaa tehdä aloitteita, ja jos nainen tekee aloitteen, saa jatkaa sitä lypsämistä koko loppu elämän. Aloitekyvytön mies ei opi ikinä. Odottaa vaan ja odottaa.
Eli naist, jos mies on päätynyt treffipalstalle, VARO! Kyllä se syy löytyy jossain vaiheessa. Munaton pikkupoika jonka oikeat suhteet ei toimi.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myösturhautunut

      Hyvä että nainen ja naisetkin huomaa että treffipalstat on turhia kun siinä naiset luulee että on mahdollisuuksia itseään korkeanpaan tasoon kun oikein lääkäreitäkin on tavattu kun itse on joku kelan toimisto rotta.
      Se on vaan kun keille sinäkin niitä aloitteita olet tehnyt että näillä miehillä on vaan varaa valita ja sinä et vastaa sitä mitä tämä mies vaan hakee ja nyt tuolla vain yleistät että kaikki miehet tekee niin.
      Nyt tämä luulo kun saa itseään ns. parempaa korostuu vaikka siellä kuuluisassa mummotunnelissa livenä niskojaannakellen kun samanarvoinen mies tulee juttelemaan kun tämä nainen luulee saavansa parempaa niinkuin nettisaiteilla.
      Hyvä yksi nainen vähemmän treffipalstoilla joka luulee itsestään liikoja ja tipu sieltä pilvilinnoistasi siihen todelliselle tasollesi live-maailmaan.
      Sen ns. tavallisen 7miehen on ihan turha olla noilla samoilla sivuilla kun 7naiset hakee sitä 10miestä ja jotkut miehet kun luulee ja ovat tässä harhassa että josko löytyis niin siksi ovatkin vuostolkulla mutta kyllä se opettaa ja poistuvat itsetuntonsa menettäneinä ja lyötyinä.
      Kyllä se naisillakin on vanhoja kuvia...

      • Muistetaan nyt kuitenkin, että 2/3 miehistä lähestyy netissä 1/3 naisista eli toisin kuin jankutat niin miehet nimenomaan arvioivat mahdollisuutensa ihan pieleen. Ja sitten kamala itku ja kitinä ja päivittäiset avaukset naisten nirsoudesta, kun taas naiset tekevät kuten aloittaja: toteavat, ettei ole kysyntää ja poistavat profiilin.


      • Mies30v

        Niin, nettideitti on todellisuudessa markkinamiesten höpö-höpö juttu johon me rakkauden ja läheisyyden kaipuiset ihmiset lankeamme.Sitten kun sieltä ei löydykkään ketään niin ollaan pettyneitä.

        Jokainen voi kuitenkin tehdä seuraavantestin; Rajatkaa kaikkia kriteereitä käyttäen, unelma kumpaninne ja miettikää sen jälkeen mitenkä todennäköistä että siitä otanta ryhmästä todella löytyisi "Se Oikea!".

        Itse tehnyt ja määrä oli joitakin kymmeniä pitkin Suomen maata.Hyvin pystyi toteamaan että ihan sama vaikka 100k deittaajaa sivustolla, jolleii kuitenkaan täydellisiä matcheja ole tuon enempää.


      • poistinkaikki

        olen ap,miksi sinä luulet että lääkäri olisi jotenkin minua "tasokkaampi"? Katsos kun se nainen yleensä suomessa on se korkeammin koulutettu tai fiksumpi, ihan tutkimusten mukaan kuule.


    • KylläToimii

      nettideitti joillakin. Itse olen ollut 4 kertaa sokkotreffeillä nettideitin kautta ja 2 näistä on johtanut yhteensä yli 10 vuoden suhteisiin. Ja kaikki nämä sokkotreffit tuli naisen aloitteen kautta, sillä itse en ole kertaakaan vastannut naisten ilmoituksiin.

      Tehkää siis naiset aloitteita ja olkaa liikkeellä avoimin mielin, niin kyllä voi onnistua.

    • Nettitoimivamies

      Kyllä nettideitit toimivat ainakin näin 50-vuotiaan miehen silmin. Vaikka kontakteja naisiin ei ole kovin paljon syntynyt, niin potentiaalisia kumppaniehdokkaita on kyllä ollut useita lyhyelläkin aikavälillä. Voisi sanoa, että kun nettideiteille laittaa ilmoituksen, niin viikossa parissa saisi aikaan suhteen, jos kelpuuttaisi kumppaniksi kenet tahansa.

      Sen kyllä myönnän, etten ole itse ollut kovin aktiivinen, vaan naiset ovat ottaneet itse yhteyttä. Hyvä profiili, joka puhuttelee juuri sitä omaa kohderyhmää, niin kiinnostuneet naiset ottavat kontaktia itse. Nykyinenkin seurustelusuhde otti itse yhteyttä.

      Omaa profiilia ei ole tarvinnut koskaan kovin pitkään pitää, vaan aika nopeasti on päässyt seurusteluasteelle.

      • Eitoimivanetti

        No huhhuh! Herää sieltä päiväuniltasi. Itse olen 34 v mies ja oleillut treffipalvelussa noin 7 vuotta ja ei todellakaan viikossa saa ketään vaikka haluaisi kun ei saa seitsemässä vuodessakaan. Profiilinikin on kattava ja kuvat tuoreita. Pituus 180 ja paino 83 et olen jopa sopusuhtainen hieman lihaksikas. Kysyntä on pyöreä nolla.


      • m48

        Se on ikäkysymys kun 50miehellä on enemmän kysyntää kuin 30. kun silloin ikäjakaumakin naisten ja miesten kesken alkaa olla samaa ja naisetkin ottaa ja joutuukin tekemään aloitteita että odotappas muutama vuos....


      • elämämenee

        No kyllä se tuossa 43 vuoden kohdalla valtasuhteet vaihtuu. Silloin alkaa ollakin miesten markkinat. Kivoja naisia on vapaana jo. Näin mietti noin 50v tyytyväinen mies sekä ravintolatarjontaan että nettideitteihin.

        ps. ja Helka ole hiljaa ja tunnista reaaliteetit.


      • aikunenmies2

        Totta puhut toimivamies.

        Nuorena joutui niin usein pettymään tyttöihin. No niin nykyäänkin. Mutta nyt sentään noissa 50 yli naisissa on ihan uudenlaista aktiviteettia. Saman ikäisiä ollaan mutta voidaan opetella ihan uusia kivoja juttuja, ja niitä on maailma täynnä. Niihin pitää vaan tarttua, ja nykyään naiset kyselee mökeille ja lisäksi kaikkiin turhiin rientoihin, mutta sehän on vaan kivaa. Elämä on.


      • miesvm_1967x
        Eitoimivanetti kirjoitti:

        No huhhuh! Herää sieltä päiväuniltasi. Itse olen 34 v mies ja oleillut treffipalvelussa noin 7 vuotta ja ei todellakaan viikossa saa ketään vaikka haluaisi kun ei saa seitsemässä vuodessakaan. Profiilinikin on kattava ja kuvat tuoreita. Pituus 180 ja paino 83 et olen jopa sopusuhtainen hieman lihaksikas. Kysyntä on pyöreä nolla.

        No huhhuh sentään :/ Kun nettideittailin niin minulla oli reilun puolen vuoden aikana viidet treffit (ikäluokissa 40-46) joista kaksi päättyi kaveriasteelle (edelleen), kahdesta tuli lyhyt suhde n. 2kk ja viimeisestä pysyvä suhde, kolmatta vuotta mennään.

        Joko asut hankalassa paikassa, liian pienet markkinat siis, tai teet jotain oleellista väärin. Minä olen sentään lyhyt mutta sekään ei ole oleellisesti haitannut tai ainakaan estänyt löytämästä naisseuraa vaikka täällä muut tumpit sitä jatkuvasti itkevät "julmana totuutena".


      • miesvm_1967x
        miesvm_1967x kirjoitti:

        No huhhuh sentään :/ Kun nettideittailin niin minulla oli reilun puolen vuoden aikana viidet treffit (ikäluokissa 40-46) joista kaksi päättyi kaveriasteelle (edelleen), kahdesta tuli lyhyt suhde n. 2kk ja viimeisestä pysyvä suhde, kolmatta vuotta mennään.

        Joko asut hankalassa paikassa, liian pienet markkinat siis, tai teet jotain oleellista väärin. Minä olen sentään lyhyt mutta sekään ei ole oleellisesti haitannut tai ainakaan estänyt löytämästä naisseuraa vaikka täällä muut tumpit sitä jatkuvasti itkevät "julmana totuutena".

        Ehkä se sitten tosiaan on niin kuin nää herrat sanoo että markkinat aukeaa paremmin vanhempana, munkin tapauksessa näköjään 40 löytyi seuraa.

        Tosin en ollut ensimmäistä kertaa nettideitissä, vuosituhannen alussa kun olin noin 35v ja eka kertaa niin silloinkin pääsin useille treffeille, oli lyhyempää suhdetta joiden päätteeksi avoliitossa n. 10v. Että sikäli sekin teoria on kumottu :P


      • elämämenee kirjoitti:

        No kyllä se tuossa 43 vuoden kohdalla valtasuhteet vaihtuu. Silloin alkaa ollakin miesten markkinat. Kivoja naisia on vapaana jo. Näin mietti noin 50v tyytyväinen mies sekä ravintolatarjontaan että nettideitteihin.

        ps. ja Helka ole hiljaa ja tunnista reaaliteetit.

        Enkös minä juuri maininnut ne realiteetit: 2/3 miehistä lähestyy yhtä kolmannesta naisista, joten tavisnaisen ei kannata edes mennä nettideitteihin.


      • etsillviissiin

        helkan kanssa samaa mieltä.. näitä palstoja lukeneena "keskinkertaisena naisena" (älyllisesti ja ulkonäöllisesti) voi kuin ihmetellä näitä kommentteja joissa oman ikäiseni naiset mainostavat saavansa viestejä niin paljon että ei vastaamaan kerkeä tai / ja saman ikäisten miesten "kiehuvan" kun ei vastata..

        oma profiilini ollessa auki, yhteyksiä tuli varatuilta "pelimiehiltä" (joina pidän sinne tänne suhaavia, omaa arvoaan markkinoilla testaavia, aina vaan parempaa etsiviä) ei niin tosissaan olevat (joina pidän miehiä jotka haluaa "kartuttaa kokemuksia" ) itselleni "alaikäisiä" jotka olivat etsimässä "omaa puumaansa" eli kymmenen ja päällekkin vuotta nuoremmilta.

        omalta kohdalta ne "tavalliset" suhdetta etsivät miehet olivat piilossa tai jos otin itse heihin yhteyttä (siis esittelyn mukaan tavallinen mies) ei vastausta kuulunut.
        pari tosin vastasi, toinen tapaili samaan aikaan toista naista ja totesi hänet paremmaksi vaihtoehdoksi ja toinen löytyi puolen vuoden tapailun jälkeen deittisivustolta eli kohdallani tuli "huti / väärä arvio".


      • joopajoooos
        etsillviissiin kirjoitti:

        helkan kanssa samaa mieltä.. näitä palstoja lukeneena "keskinkertaisena naisena" (älyllisesti ja ulkonäöllisesti) voi kuin ihmetellä näitä kommentteja joissa oman ikäiseni naiset mainostavat saavansa viestejä niin paljon että ei vastaamaan kerkeä tai / ja saman ikäisten miesten "kiehuvan" kun ei vastata..

        oma profiilini ollessa auki, yhteyksiä tuli varatuilta "pelimiehiltä" (joina pidän sinne tänne suhaavia, omaa arvoaan markkinoilla testaavia, aina vaan parempaa etsiviä) ei niin tosissaan olevat (joina pidän miehiä jotka haluaa "kartuttaa kokemuksia" ) itselleni "alaikäisiä" jotka olivat etsimässä "omaa puumaansa" eli kymmenen ja päällekkin vuotta nuoremmilta.

        omalta kohdalta ne "tavalliset" suhdetta etsivät miehet olivat piilossa tai jos otin itse heihin yhteyttä (siis esittelyn mukaan tavallinen mies) ei vastausta kuulunut.
        pari tosin vastasi, toinen tapaili samaan aikaan toista naista ja totesi hänet paremmaksi vaihtoehdoksi ja toinen löytyi puolen vuoden tapailun jälkeen deittisivustolta eli kohdallani tuli "huti / väärä arvio".

        Niin tai sitten teillä on vähän vääristynyt käsitys tasostanne? Voin vääntää miehenä viidessä minuutissa naisprofiilin ilman kuvaa joka saa 10-20 avausta vuorokaudessa. Myönnettäköön että suurin osa paskaa, mutta on siellä seassa niitä "kunnon miehiäkin".

        Että vähän tältä kannalta vaikea uskoa, näitä keskinkertaisten naisten ongelmia että miehet eivät vastaisi.


      • etsillviissiin

        ehkä ongelma on kuten yllä mainittiin keski-ikäiset naiset ei ole enään kysyttyjä...
        ehkä ongelma on että luulee kelpaavansa "tavis miehelle" mutta ei kelpaakkaan...
        mene ja tiedä, viimeisin "huti" karkoitti ajatuksetkin nettideittailusta jatkossa..


      • joopajoooos kirjoitti:

        Niin tai sitten teillä on vähän vääristynyt käsitys tasostanne? Voin vääntää miehenä viidessä minuutissa naisprofiilin ilman kuvaa joka saa 10-20 avausta vuorokaudessa. Myönnettäköön että suurin osa paskaa, mutta on siellä seassa niitä "kunnon miehiäkin".

        Että vähän tältä kannalta vaikea uskoa, näitä keskinkertaisten naisten ongelmia että miehet eivät vastaisi.

        "Niin tai sitten teillä on vähän vääristynyt käsitys tasostanne?"

        Tähän on taas pakko liittää tämän viikon löytö: 2/3 miehistä lähestyy samoja yhtä kolmasosaa naisista, eli vain "parhaat" naiset saavat viestejä.

        Anyway, millä muulla tavalla netissä voi oman tason arvioida kuin käyttämällä niitä kriteerejä ja profiilitekstejä, joita sinne on täytetty. Itse otin yhteyttä vain ja ainoastaan miehiin, joiden kriteereihin ihan varmasti sovin; jotka eivät hakeneet selkeästi nuorempaa eli iän alaraja oli lähellä omaa ikääni ja joilla ei profiilitekstissä ollut vaatimuksena, että nainen on kaunis, viehättävä, seksikäs, nuorekas tms. mistä en voisi tietää täytänkö heidän silmissään ko. vaatimuksen. Itsestäänselvää oli, että täytin myös koulutukseen, työsuhteeseen, lasten olemassaoloon tai lapsitoiveisiin liittyvät kriteerit, enkä lähestynyt miehiä joilla oli toiveena tanssipartneri, golf-seuraa tai muuten ihan eri tyyppinen ihminen.


    • sinkku40-

      Oletko pettynyt koska et löytänyt omaa pelimiestä? Mun profiili kuva on otettu tänä kesänä eikä 1998 vuonna. En ole homo enkä huijari mutta naisille ei vaan kelpaa mukavat miehet. Taidat olla tosi nirso kun et löydä ketään. Naiset ei edes vastaa muille kuin pelimiehille.

    • jokumies83

      Liekköhän tinderin ennätys, koska näin miehenä olen ruvennut summassa laittamaan kaikille sydämen ja siitä huolimatta ei yhtään matchia. Ilmeisesti olen sit harvinaisen ruma mies, johon ei kukaan halua edes tutustua.

    • sinkkumies.40
    • mielipiteeni

      Samaa mieltä ap kanssa, ihan täyttä sontaa koko deittisivusto (kokemusta vain suomi24), kannattaa pitää silmät auki/livenä tapaa paremmin hyviäkin miehiä :) joten nokka kohti elämää.

    • Yksinainakaunihimpi

      Joo, vaikeaa on sekä miehellä että naisella. Itse olen 50 nainen, uudella kuvalla ja ihan asiallisella profiilitekstillä, mutta vastaukset on tosiaan joko ihan nuorilta seksiseuraa, vanhemmilta seksiseuraa ja muutamia asiallisia, mutta tavattaessa ei vain yhteisiä jutunaiheita ole oikein löytynyt. Olen ollut eräällä treffipalstalla melkein kaksi vuotta ja sinä aikana yhteydenottoja on tullut varmaan noin 100 (flirttejä, treffipyyntöjä, seksiseuraa ja muutama asiallinen), joten saldo sinänsä ei ole huono, mutta se miesten taso on aika surkea. Olen laskenut kriteereitä tosi paljon - olen siis tavannut sellaisia, jotka eivät osaa kirjoittaa virheettömästi edes yhtä lausetta, joka useimmiten onkin misä nähään ja miloin tai muuta vastaavaa. En ole myöskään kiinnittänyt huomiota ulkonäköön - kunhan ei ihan hirviöltä näytä. Ensi viikollakin olen menossa treffeille täysin kirjoitustaidottoman, mutta ainakin kuvan perusteella perusmiehen näköisen tyypin kanssa, toivoen, että se vaikka osaisi puhua jotakin.
      Ja voin senkin kertoa, että ravintolassa käydessäni aina olisi joku pyrkimässä mukaan, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kyllä se kemia pitää löytyä jo ensi tapaamisella, oli sitten kyseessä baari- tai nettituttavuus. Mieluummin olen yksin loppuelämäni ja näillä näkymin olenkin:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1940
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      136
      1343
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      935
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      112
      902
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe