Jasmin Mäntylän lomamatka Kreikkaan

lomalomalomaloma

Jasmin hehkuttaa tulevaa lomaansa instassa. Hän on menossa Theologosiin ja hän julkaisi kuvan hotellista.

https://instagram.com/p/51C6OvFY8c/?taken-by=jasminmantylaofficial


No kuvan perusteella hotelli on Doreta Beach Resort & Spa, joka sijaitsee kaukana rannasta ja on tasoltaan keskinkertainen.

http://www.hotel.info/fi/doreta-beach-resort---spa/hotel-289659/

https://www.google.fi/maps/place/Doreta Beach Resort & Spa/@36.374059,28.036497,3a,75y,90t/data=!3m8!1e2!3m6!1shttp://www.hotel.de/media/hotel/pictures/289/289659/Surounding_635331748435635596.jpg!2e7!3e27!6shttp://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSaLORROe4SfUCZC6FRYZ-Sc-ksqeUvsaQPALh-KP_-j16dINeZxmPrT_JD6A!7i545!8i306!4m6!1m3!3m2!1s0x0000000000000000:0x9c383380fc758bf5!2sSummer Dream Hotel Hotell!3m1!1s0x0000000000000000:0x7b4b9147af298ae9!6m1!1e1

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pa-jasso

      Hyvähän se on matkustaa, rahakkaan naisen.

      • 5000eVuosibudjetti

        Pappa maksaa, jassun rahat ei riitä tähänkään.


    • PettäjätAlintaKastia

      Pappa valinnut maksajana. Jassu lokkeilee lomallakin.
      Saapas nähdä mikä nolo skandaali tällä kertaa syntyy.
      Löytääkö hotellipojat "viattoman" väärän oven&loven.

    • minäsuosittelen

      Ihana paikka. Olin siellä itsekin pari kesää sitten.

      • dddddddddddddd

        Joo ja muutenkin Kreikka on ihana. lämpöä. hyvää ruokaa ja hienoja antiikinajan nähtävyyksiä. Ja se tanssi on hauska.


      • SylttyTehdas

        ketä oikein luulet hämääväsi "kirjoitusvirheillä"?


    • ksdoapue

      Lapsellisesti hehkuttaa monta viikkoo ennen matkaa, no mut kun muutakaan tekemistä ei hänellä taida olla. Ja papsun siivellä taas mennään. Papsu vois viedä lomalle lastenlapsiaan, mut täytyy vähät rahansa tuoreeseenrouvaan laittaa, kun rouva ei haluu töitä tehdä ja itse rahojaan ansaita. Aikuinen ihminen elää muiden siivellä.

      • niioikkeooo

        Seiska maksa viivästyneen häämatkan jotain skandaalia vastaan, uskokaa pois.


      • jokainentavallaan

        Niin itsekin odotan monta kuukautta etukäteen Kreikan lomaani. On se niin ihana paikka lomailla. Menköön kukakin millä rahoilla hyvänsä. En ole kateellinen Jassulle, kuten useat täällä näyttää olevan.


      • woopsiss
        jokainentavallaan kirjoitti:

        Niin itsekin odotan monta kuukautta etukäteen Kreikan lomaani. On se niin ihana paikka lomailla. Menköön kukakin millä rahoilla hyvänsä. En ole kateellinen Jassulle, kuten useat täällä näyttää olevan.

        Niinpä, haluisin olla Jassin kaltainen isokokoinen nainen, jolla ei ole koulutusta eikä työtä, ja myydä yksityisyyteni juorulehdille. Lisäksi olisi niin ihanaa olla naimisissa sairaseläkeläisen kanssa ja matkustaa turistirysiin.


      • KadehdiEn

        Ja eri kivaa olisi myös ollut olla homon kanssa naimisissa, rattijuoppo, kulutusvelallinen, itkeä Iken ikkunan alla, kunnes sinivuokot soitettiin hakemaan. Ja upeinta tietysti: näyttää roikkorinnat Hymyn lukijoille.


      • KadehdiEn kirjoitti:

        Ja eri kivaa olisi myös ollut olla homon kanssa naimisissa, rattijuoppo, kulutusvelallinen, itkeä Iken ikkunan alla, kunnes sinivuokot soitettiin hakemaan. Ja upeinta tietysti: näyttää roikkorinnat Hymyn lukijoille.

        Mikä on kulutusvelallinen?


    • Kuvianähdäänvarmana

      Hotellilla tripadvisorin mukaan on oma ranta. Sinne jotkut matkaajat on sitä kehuneet. vaikuttaa kivalta paikalta ja kreikassa monesti käyneenä voin sanoa että on hyvä lomakohde.
      Lomakuvia ootellaan!

      • KuinBulgariassa

        Lomahelvetti - kuten kaikki 70-luvun hotellit tuolla päin. Kaikkea sai jonottaa, ruoka abc-tasoa, jos ehti kiilaaviilta russakoilta edes saada. Kiljukaulat huusi päivät ja kaljavanhemmat illat. ;) Tervemenoa vaan!


      • alakarteekaatikseen

        Apua, abc asemilla ruoka on kyllä aivan kauheeta!!!!!!!!!!!!


    • 5s68d75f8g9huoi

      Täh? Kun klikkaa tuon ekan linkin auki niin tuo hotelli on rannalla. Ootko ap sokea?

      • hienopaikka

        Sinä se sokea taidat olla. Katsopa matkaesitteestä, ennen kuin alat taas vähätteleen.


      • 5r6t7fy8gu9hij
        hienopaikka kirjoitti:

        Sinä se sokea taidat olla. Katsopa matkaesitteestä, ennen kuin alat taas vähätteleen.

        on the beach - private beach, awarded with Blue Εuropean Flag
        Tuo teksti on hotellin sivuilla, pitääkö se suomentaa sulle?


      • kuvienkertomaa
        5r6t7fy8gu9hij kirjoitti:

        on the beach - private beach, awarded with Blue Εuropean Flag
        Tuo teksti on hotellin sivuilla, pitääkö se suomentaa sulle?

        Katso kuvat, niin näet.


      • r68ct7vbyipuonk
        kuvienkertomaa kirjoitti:

        Katso kuvat, niin näet.

        http://www.doreta-beach.com/location.php
        Tuossa vielä toinen linkki, alhaalta löydät kuvat. Tuossa näyttää olevan hotelli, allasalue sekä ranta. Se ranta on se mihin laineet lyövät, se missä näkyy vesi alalaidassa.


      • IdylliKaukana

        Järkyttävän ruma ja meluisa 70-luvun hotelli. En suosittele. Täynnä meluisia itäeurooppalaisia, venäläisiä ja brittejä, kiljuvia kakaroita. Seisova pöytä oli tosiaankin nimensä veroinen: seisoneet sapuskat. Mikäs siinä jos tykkää junttilomasta. Reilun 700 huoneen hotlassa.


      • valehtelija
        IdylliKaukana kirjoitti:

        Järkyttävän ruma ja meluisa 70-luvun hotelli. En suosittele. Täynnä meluisia itäeurooppalaisia, venäläisiä ja brittejä, kiljuvia kakaroita. Seisova pöytä oli tosiaankin nimensä veroinen: seisoneet sapuskat. Mikäs siinä jos tykkää junttilomasta. Reilun 700 huoneen hotlassa.

        Älä valehtele, kun et ole edes käynyt. Itse olin siellä pari kesää sitten, ja tunnen paikan.


      • EiMikäänIdylli

        Taisi olla muutama tuhat muutakin samaan aikaan. Makuasia: toiset tykkää "ammattiyhdistyshotlista", toiset tasokkaammista hotelleista. ;) Eläkeläisen rahoilla siipeilevän on tyydyttävä siihen mitä annetaan.


      • vähänviilenet
        EiMikäänIdylli kirjoitti:

        Taisi olla muutama tuhat muutakin samaan aikaan. Makuasia: toiset tykkää "ammattiyhdistyshotlista", toiset tasokkaammista hotelleista. ;) Eläkeläisen rahoilla siipeilevän on tyydyttävä siihen mitä annetaan.

        Siellä on tuhansittain väkeä kaiken aikaa. Mene sinä Lappiin rauhoittuun.


      • HotelFromHell
        vähänviilenet kirjoitti:

        Siellä on tuhansittain väkeä kaiken aikaa. Mene sinä Lappiin rauhoittuun.

        Niinpä, sellainen "rauhallinen ja idyllinen" hotelli ;-)


    • Pieru-Joe

      Joko vappunenä on alkanut pakkaamaan ja tekemään listoja? Matkahan on sentään jo kuukauden päästä.

      • MustatVaiValkoiset

        Viikkailee parhaillaan kaksia urheiluliivejään?!?


      • listatrulettaa

        Ei hitto, tuo harraste aivan unohtui! Jasminillahan oli erityisosaamista LISTOJEN tekemiseen. Wohoo ihanaa, nyt listoja kehiin. Minä haluan lista-aiheisia postauksia ja useita kertoja päivässä, ainakin kuukauden verran ennen ja jälkeen matkan. Upeaa, juurikin näin. Kunhan sanon.


      • omaisuusMatkalaukussa

        Jassun listat on ihan "legendaarisia". Kaivanee se senkin taidon naftaliinista, ja varmasti "kuullaan pian lisää". Reissuunhan täytyy juurikin ostaa uudet halpareleet ja -kosmetiikka primarkista. Niin tapana tehdä näillä kädestä suuhun elävillä seiskatorveloilla. Yay!


    • omparantakaukana

      http://www.doreta-beach.com/location.php
      lainattu sivulta on the beach - private beach, awarded with Blue Εuropean Flag)
      suomeksi että rannalla - yksityisranta joka on palkittu sinisellä eurooppalaisella lipulla

      • harmaat_ja_ruskeat_vedet

        Onko se vähemmän p*skainen ranta kuin muualla Välimerellä?


      • ihanaKreikka
        harmaat_ja_ruskeat_vedet kirjoitti:

        Onko se vähemmän p*skainen ranta kuin muualla Välimerellä?

        Etkö ole käynyt? Kyllä siellä kelpaa polskutella.


      • KreikanPiccolo

        Yksityinen ranta ei tarkoita että on rannalla.
        Yleensä sinne joutuu hiukan kävelemään l.
        rannalla on vain kullakin hotlalla omat osiot.
        Kukin varojensa mukaan: 70-luvun hotelliin.
        Mukava idyllinen hotelli, vain 720 huonetta.
        Meluisaksi arvioitu, ruma betonikompleksi.


      • HalvallaEiSaaHyvää

        Rannalla tarkoittaa että on myös rannalla. Oma tai yksityinen ranta tarkoittaa taas kaistaletta, jossa towelboy rahastaa aurinkotuoleista. Rodoksen remurannoilla ei hotla voi rajoittaa kenekään rannalla oloa. Vain siitä aurinkotuolista pitää maksaa. Pyyhkeen päällä voi olla missä vaan. Boutique-hotellit asia erikseen mutta ne onkin omassa rauhassa.


    • RahallaPääsee

      JassuHeklat ne on täällä taas aina töissä.
      Woop, kämänen loma näinkin kultaantuu.
      Me lomaillaan itse hiukan tasokkaammin.
      JassuHeklat kateudesta maksaläiskiintyy.
      Toiset tienaa töissä, toiset elää siipeillen.

      • KateellistaKansaa

        Mä kommentoin nyt koska rodos on erittäin kiva lomakohde. Hotelli ja koko alue vaikuttaa viityisältä, miksi sitä pitäisi haukkua vain siksi kun Jasmin menee sinne. Onhan se ollut rodoksella vuosien mittaan paljonkin joten eiköhän se siellä hyvät paikat tiedä. Mitä tai ketä se haittaa. Ei mua ainakaan kiinnosta tai haittaa missä muut lomailee. Ja mitä muuten tulee tuon naisen haukkumiseen niin aivan järjetöntä hommaa. Näyttää kauneus häirittevän monia.


      • katkeraakalkkia
        KateellistaKansaa kirjoitti:

        Mä kommentoin nyt koska rodos on erittäin kiva lomakohde. Hotelli ja koko alue vaikuttaa viityisältä, miksi sitä pitäisi haukkua vain siksi kun Jasmin menee sinne. Onhan se ollut rodoksella vuosien mittaan paljonkin joten eiköhän se siellä hyvät paikat tiedä. Mitä tai ketä se haittaa. Ei mua ainakaan kiinnosta tai haittaa missä muut lomailee. Ja mitä muuten tulee tuon naisen haukkumiseen niin aivan järjetöntä hommaa. Näyttää kauneus häirittevän monia.

        Olen aivan samaa mieltä kanssasi. Viihtyisä, kaunis paikka. Olen itsekin ollut vuosien mittaan eri puolilla Rhodoksen saarta ja joka paikka on ollut ihana. Kateellisten katkeruutta ja älytöntä saaren haukkumista, sen takia, kun Jassu nyt sinne menee lomalle.


      • JassunLuonne

        Tyhmyys, laiskuus, siipeileminen, papan hyväksikäyttö.


      • vääräketju
        JassunLuonne kirjoitti:

        Tyhmyys, laiskuus, siipeileminen, papan hyväksikäyttö.

        Pokkesit aiheesta.


      • ItkuPitkästäIlosta

        Samaa mieltä Rhodoksesta. Olen vuosien mittaan käynyt aikas monella Kreikan saarella, Rhodosta aina kartoin koska sillä oli turistirysän ja massapaikan maine. Pari kertaa on nyt siellä käyty ja todettu ennakkoluulot vääriksi. Kiva paikka, varsinkin ns. sesonkiajan ulkopuolella. Mutta en nyt NIIN innostunut Kreikasta ole, että sinne menoa alkaisin hehkuttaa kuukausia ennen reissua.


      • RodosVaiBenidorm

        Rodoksella on satoja kivempia rantoja ja hotelleja. Miksi pitäisi uskoa jassun ja nickiensä hehkutukset hotellista, joka ei ole unelmakohde?!? Rahalla saa ja hevosella pääsee.... Kun käy töissä, josta voi lomailla, on varaa parempaan. Tuhansien petipaikkojen 70-luvun hotellirumilus, ei kiitos. Sopii tietty hyvin entisille brittinuorille, ja heti sesongin jälkeen.


      • UskokoonKenHaluaa
        KateellistaKansaa kirjoitti:

        Mä kommentoin nyt koska rodos on erittäin kiva lomakohde. Hotelli ja koko alue vaikuttaa viityisältä, miksi sitä pitäisi haukkua vain siksi kun Jasmin menee sinne. Onhan se ollut rodoksella vuosien mittaan paljonkin joten eiköhän se siellä hyvät paikat tiedä. Mitä tai ketä se haittaa. Ei mua ainakaan kiinnosta tai haittaa missä muut lomailee. Ja mitä muuten tulee tuon naisen haukkumiseen niin aivan järjetöntä hommaa. Näyttää kauneus häirittevän monia.

        Ainahan sinä täällä kommentoit. Eri nickeillä, "ohimennen".


      • voiraukkoja

        Voi vittu täällä kipeää porukkaa !!! Jos esim minä kehuisin Rodosta niin olisin Jasmin Mäntylä Oikeasti jos ei muuta keksitä niin ei taida kirjoittajat pärjätä henkisessä sodassa


      • ddddddddddddd
        vääräketju kirjoitti:

        Pokkesit aiheesta.

        Ainahan se poikkeaa :D Kun keinot loppuu niin vaihdetaan puheenaihetta


      • JassunKaravaaninVosut
        voiraukkoja kirjoitti:

        Voi vittu täällä kipeää porukkaa !!! Jos esim minä kehuisin Rodosta niin olisin Jasmin Mäntylä Oikeasti jos ei muuta keksitä niin ei taida kirjoittajat pärjätä henkisessä sodassa

        Jopas on dramaattista kun takavuosien kohukaunotar ja Suomen turhimmaksi julkkikseksikin ansaitusti valittu Jasmin Mäntylä saa jollekin aikaan muka "henkisen sodan". Ylläpidon mukaan Mäntylä pyörii täällä jatkuvasti itse vaatien ketjujensa poistamista. Itse en ainakaan osaa erottaa mitkä ovat hänen omia kommenttejaan ja mitkä "fanien". Naurettavin "fani" ei ainakaan osaa muuta kuin haukkua muita kirjoittajia ja heilutella kateuskorttia - ja tunkee tänne jatkuvasti äärimmäisen typerine nälvimisineen.


      • pillimehua

        Palstan luotsitkin saa lomaa kun pappa vie jassuhassun hermolomalle eiku myöhästyneelle häämatkalle jättihotlaan ja bamseklubin altaille. Ei voisi enempää olla onnellinen, osaahan hän entisen kotimaan kieltä.


      • Voi miten upeeta sulla. Kertakaikkiaan kukaan ei voi edes unelmoida sellaisesta mikä sulle on päivän selvää.


      • niinmakaakuinpetaa

        jassulin osa on tehdä välttämättömyydestä hyve. muu vaatisi työntekoa (ei pysty), kouluttautumista (ei pysty) ja muidenkin huomioonottamista (ei pysty). papat&rodokset on osansa :-D


    • likujyhsrd7f68g79

      Ihana Jasmin!

    • pappapökissä

      harvinaisen simppeli seiskatorvelo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe