Koira vai nainen?

Koiramees

Jos koira haukkuu takaovella ja nainen etuovella kumman päästät sisään? Koiran tietysti koska se lopettaa haukkumisen sisälle päästyään.
Koira on aina uskollisempi ystävä kun nainen. Koira ei jätä paremman ihmisen löytäessään vaan isäntä on aina se oikea. Nainen jättää heti kun komeampi mies tulee kohdalle. Koira on aina iloinen kun tulet kotiin. Nainen harvemmin. Koira tulee aamulla kuonolla nostamaan kättäsi että silittäisit. Nainen kääntää vaan selkänsä ja murahtaa että lopeta jo. Kun koira näkee remmin alkaa senpäiväinen riemu että jee lenkille mutta nainen kun näkee remmin niin sanotaan "lopeta noi fantasias" Koira on aina kiitollinen laittamastasi ruoasta. Nainen vaan nirsoilee "et oo taas suolaa laittanu tarpeeks. Tuota en syö" Koira ajaa sulle jänikset, haukkuu, hirvet ja noutaa linnut naista ei vois vähempää mikään noista kiinnostaa. Koiralta et halua seksiä mutta naiselta haluat. Et silti saa. Mutta kaikista näistä yhteenvetona. Koiraa uskollisempaa ja luotettavampaa kumppania et löydä!!!

19

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväystäväsesiltion

      Koira ei korvaa toista ihmistä. Koira ei puhu ihmistä. Koira ei laita päälle pihavaloja, kun tulet yöllä kotiin eikä se lämmitä taloa. Se ei laita tien varteen lyhtyjä iloksesi, kun ajat kotiin eikä olet laittanut saunaa päälle eikä hakenut kaljaa jääkaappiin kylmään. Se ei rakasta sinua kun vain 10-15v jonka elää. Se ei ole se sama jonka nuorena hankit joka on vieressäsi vielä viimeisenä hengenvetonasi.

      • Koiramees

        Koira ymmärtää hyvin paljon sanoja vaikka ei osaa puhua ihmistä. Pihalle voi laittaa liiketunnistin valot. Termostaatti hoitaa lämmityksen. Jokainen ennakoiva vapaan viettäjä hakee kaljat hyvissäajoin kellariin viilenemään tai niitä on haettu tallinnasta useammaksikin kuukaudeksi. Sauna on ajastettu kytkimellä lämpiämään. Koiran lyhyen elämän rakkaus on vilpitöntä eikä ole koskaan huolen häivää että se loppuisi. Koira tai juuri tämä yksilö ei ole viimeisenä hengenvetonani seurassani mutta lämpimissä muistoissa on ja paikassa johon itse olen menossa häntä tapaamaan viimeisen hengenvetoni jälkeen uudestaan ja kokemaan ne vuosien takaiset yhteiset reissumme jälleen kerran häntää heiluttaen.


      • Eläinten lyhyt elinikä onkin surullista. Eläin voi olla tärkeämpi kuin ehkä yksikään ihminen. Tämän vuoksi on surullista että lemmikkieläimet elävät niin lyhyen aikaa ja vain ihminen on täällä kymmeniä vuosia elämässä elämää, joka niin usein on paskaa.


    • Kissat puolestaan ovat ainoita naaraita, jotka tulevat minunkin sänkyyni.

    • kaverikoira

      Riippuu ihan naisesta. Jos nainen on kaunis ja haluan panna sitä niin silloin koira jää pakkaseen vinkumaan. Jos taas nainen on ruma, päästän koiran sisään ja heittelen sille palloa.

    • Kurppa42v

      Kiitos, alkoi naurattamaan :-) Pakko on minunkin myöntää etten osaa haukkua hirviä enkä jaksa ajaa jänistä, remminkin kanssa on vähän niin ja näin :-D...

    • mutta.puree

      koiran tietysti ja nainen ulos puuhun kiinni kunnon kaula pannalla ja teräs vaijerilla ettei nakerra poikki ja tule sisälle ja jos liikaa ulkona haukkuu niin naapureitten takia sitten pitemmälle tai metsän siimekseen kiinni ja täytyy varoa ettei pure naapureita tai aamulla päästät koiran vapaana ulos juoksentelemaan niin nainen voi purra koiraa täytyy naiselle hommata kuono koppa ja ottaa eläin lääkäriltä vesikauhu piikki ja rotta piikki ketä pureekin niin voi saada minkä taudin tahansa esim kurkkumätää ruttoa paise tautia kamala kohtalo ketä pääsisi puremaan naiset on arvaamattomia

      • sateella.sisälle

        se on ikävää kun naisen ottaa lemmikiksi kun heräät ja nouset sängystä niin täytyy varoa ettei astu päälle nukkuisi koiran puolella ja yrittää varastaa peittoja täytyy yölläkin komentaa jättämään peitot rauhaan nainen on rauhaton lemmikki ja välillä riehakas mutta se hyvä puoli kun istuu koiran kanssa sohvalla ja murusia tippuu lattialle leivästä tai koiran keksistä niin nainen syö muruset mutta nainen on ulko otus ja siksi onkin usein puussa kiinni


    • kokiku

      Koiran ja kissan omistajana olen joidenkin miesten fantasian täytettä. Eläinseksi vihjailuja on tullut.
      Onko syy että olen nainen ja eläimelle antamani huomio/ hellyys koetaan uhkaksi?

    • aikuisten.oikeesti

      Hauskasti olet mielipiteesi muotoillut. Mua nauratti pikku tarinointisi.
      Osa ehkä pitää paikkaansa, osa on palstatotuuksia, arvelen, tai sitt sullakin on ikäviä
      kokemuksia muistoissasi. Niistä vaan on kömmittävä yli!
      '
      "Nainen jättää heti kun komeampi mies tulee kohdalle."
      Ei se nyt ihan noinkaan mene, täytyy siinä olla takana paljon jotain muuta,
      ristiriitaisuuksia,välinpitämättömyyttä kenties; rakkaus näivettyy silloin pois.
      "Koira on aina iloinen kun tulet kotiin. Nainen harvemmin."
      Tossa vaiheessa on jo paljon hukattu yhteenkuuluvuudesta...

      " Koira ajaa sulle jänikset, haukkuu, hirvet ja noutaa linnut naista ei vois vähempää mikään noista kiinnostaa."
      Ajokoiraksi minust ei olis, vaikka juoksenkin maastojuoksua, mutt en jäniksille pärjää.
      Toisaalta mä lähtisin kyllä mielelläni linnustamaan tai peura jahtiin...hirveä en ole koskaan ampunut ja tuskin ammunkaan.
      Peuran taas vois saada kannettua kaksin metsästä pois.
      Ironista huumoria sulla.
      Viikon päästä alkaa kyyhkysjahti, sitä odotellessa.
      Onnea metsästykseen!

      • Koiramees

        Naiselle riittää yksi väärä sana nettitreffeillä niin saa senpäiväiset haukut joten mielummin sitä koiran haukkua kuuntelen. Kiitos niin alkaa sepeli jahti ja samalla myös kesäloma joten hernepellon laita odottaa satojen kyyhkyjen siellä jo kierrellessä. Ps: Peuran vasan ja mullikan kyllä kantaa vaikka yksinkin mutta iso pukki on jo hankala kaksinkin vetää. Siinä missä kauris tulee reppuselässä. Eikä ajokoirakaan jänikselle pärjää juoksussa mutta nenä se koiran ajossa pitää:)


      • aikuisen.oikeesti
        Koiramees kirjoitti:

        Naiselle riittää yksi väärä sana nettitreffeillä niin saa senpäiväiset haukut joten mielummin sitä koiran haukkua kuuntelen. Kiitos niin alkaa sepeli jahti ja samalla myös kesäloma joten hernepellon laita odottaa satojen kyyhkyjen siellä jo kierrellessä. Ps: Peuran vasan ja mullikan kyllä kantaa vaikka yksinkin mutta iso pukki on jo hankala kaksinkin vetää. Siinä missä kauris tulee reppuselässä. Eikä ajokoirakaan jänikselle pärjää juoksussa mutta nenä se koiran ajossa pitää:)

        Moikka, koiramees!
        "Naiselle riittää yksi väärä sana nettitreffeillä niin saa senpäiväiset haukut joten mielummin sitä koiran haukkua kuuntelen. "
        - Veikkaan ett olet ollut hävytön silloin jos haukut saat eka treffeillä.
        Melko varmaan, melkeinpä fakta.
        Tosin nainen voi ilmaista asian veilä ikävämminkin, riippuen paikasta missä tapaatte.
        *
        Eikös sellainen peura paina jo n.100kg kun sonnin mullikka saattaa hyvinkin painaa sen. Sen koko luokan lihakimpaleen ehkä raavas mies kantaa niskassaan.
        Mun jalat ei kyllä jaksa kantaa montaa metriä 100kg,
        putoaisin kyllä siinä leikissä muutaman metrin jälkeen.
        Metsään en kyllä peuraa yksinäni tule kaatamaan...siinä ei olis mitään järkeä.
        En saisi peuraa yksinäni pois metsästä kuin paloittelemalla sen,
        eikä sitä suolisto määrää voi sinne metsäänkään jättää heitteille.
        *
        Saattaa hyvä ajokoira pärjätä jänikselle, valitettavasti!
        Naapurin pöljä ukko ampui oman koiransa, kun koira oli niin lähellä jänistä!
        Siis oikea älypää, olis antanut niiden mennä menojaan.
        Mikään pakko ei ollut ampua kun olosuhteet ei olleet kerta suopeat.=((
        Ei pidä olla ahne, kun ei ole pakko olla.
        Mukavaa kesälomaa sulle ja muutamia sepelkyyhkyjä per metästys kerta!


      • Koiramees
        aikuisen.oikeesti kirjoitti:

        Moikka, koiramees!
        "Naiselle riittää yksi väärä sana nettitreffeillä niin saa senpäiväiset haukut joten mielummin sitä koiran haukkua kuuntelen. "
        - Veikkaan ett olet ollut hävytön silloin jos haukut saat eka treffeillä.
        Melko varmaan, melkeinpä fakta.
        Tosin nainen voi ilmaista asian veilä ikävämminkin, riippuen paikasta missä tapaatte.
        *
        Eikös sellainen peura paina jo n.100kg kun sonnin mullikka saattaa hyvinkin painaa sen. Sen koko luokan lihakimpaleen ehkä raavas mies kantaa niskassaan.
        Mun jalat ei kyllä jaksa kantaa montaa metriä 100kg,
        putoaisin kyllä siinä leikissä muutaman metrin jälkeen.
        Metsään en kyllä peuraa yksinäni tule kaatamaan...siinä ei olis mitään järkeä.
        En saisi peuraa yksinäni pois metsästä kuin paloittelemalla sen,
        eikä sitä suolisto määrää voi sinne metsäänkään jättää heitteille.
        *
        Saattaa hyvä ajokoira pärjätä jänikselle, valitettavasti!
        Naapurin pöljä ukko ampui oman koiransa, kun koira oli niin lähellä jänistä!
        Siis oikea älypää, olis antanut niiden mennä menojaan.
        Mikään pakko ei ollut ampua kun olosuhteet ei olleet kerta suopeat.=((
        Ei pidä olla ahne, kun ei ole pakko olla.
        Mukavaa kesälomaa sulle ja muutamia sepelkyyhkyjä per metästys kerta!

        Pientä faktaa. En sanonut olevani treffeillä vaan nettikeskustelussa eli nettitreffeillä. Toisekseen en koskaan ole hävytön tuntemattomia naisia kohtaan. Eriasia jos ollaan suhteessa ja tuntee kumppanin hyvin menee pieni hävyttömyyskin toiselle jopa läpi suuttumatta. Ja se mistä sain haukut oli kun väitin että yhden illan vaatteiden kastuminen metsässä ei tuo kenellekään flunssaa. Muuta asiaan johtavaa keskustelua en kerro. Mutta yhteenvetona olkoonkin että yksi lause saattaa kasvottomassa keskustelussa pilata muuten hyvin alkaneen jutun jos vastapuolella istuu joku takakiree ihminen muutenkin. Tuskin tuo lause livenä kerrottaessa olisi kummempaa metakkaa nostanut.

        Nyt sekoitat ilmeisesti peurat ja lihakarjat keskenään. Sanaa mulli käytetään etelässä yleisesti ylivuotisesta hirvestä tai peurasta. Lapissa samaista elukkaa kutsutaan urakaksi. Että peura mulli ei sentään sataa kiloa paina. Jos iso peurapukki painaa lihapainoltaan keskimäärin 80kg ja kun siihen lisätään suolet, nahka, pää yms ylimääräiset tulee kokonaispainoksi jo toistasataa kiloa. Ja kyllä se suolisto jätetään aina metsään. Talteen otetaan sydän, maksa, munuaiset ja toiset keittää keuhkotkin koiralle. Muut roippeet jää kaatamis paikalle. Eikä syytä huoleen. Korpit, varikset, ketut, supit yms puhtaanapitolaitoksen elukat syövät nuo yleensä yössä tai kahdessa pois ja yleensä viikonpäästä ei suolenpätkääkään enää löydä alueelta missä kaato tapahtui.

        Ei ole kyse koiran hyvyydestä se saako hän jänistä kiinni. Tutulla oli todella iso suomenajokoira uros jonka vauhti oli uskomaton ja se kyllä sai toisinaan aikuisenkin jäniksen kiinni. Perus ajurit eivät niitä kiinni saa vaikka yrittävät. Mulla on 9v normi kokoa isompi myös suomenajokoira mutta narttu. Valio ajaja. Eikä saa kuin haavoittuneen kiinni vaikka gbs näyttää välillä huimia nopeuksia koiralle ajon alkuvaiheeseen. Et tällaista. Juu huominen vielä ja kesäloman viettoon kyyhkyjahdin merkeissä.


      • aikuisten.oikeesti

        Moikka, Koiramees..
        Nyt mä ammun sunt alas oksaltas..."Ja se mistä sain haukut oli kun väitin että yhden illan vaatteiden kastuminen metsässä ei tuo kenellekään flunssaa. "...
        valitettavasti voi sairastua, esim. leukemia potilas.
        On niitä muitakin joilla on alhainen vastustuskyky, silloin kun ihmisen immuunijärjestelmässä on puutos on riski aina olemassa.
        En ala pitään ilmaista luentoa aiheesta, edes sulle. =))
        *
        "Eriasia jos ollaan suhteessa ja tuntee kumppanin hyvin menee pieni hävyttömyyskin toiselle jopa läpi suuttumatta."
        Ne kuuluvatkin suhde puolelle, eikä niistä julkisesti huudella kylillä.
        Asia mitä minä arvostan...kahden kauppa, muiden korvapuusti.
        *
        "Nyt sekoitat ilmeisesti peurat ja lihakarjat keskenään. Sanaa mulli käytetään etelässä yleisesti ylivuotisesta hirvestä tai peurasta. Lapissa samaista elukkaa kutsutaan urakaksi."
        Olet oikeassa, luulin sinun juttelevan lehmän sonnimullikasta.
        Sinä juttelit eraus vasikasta, meillä ei taida olla samat nimitykset käytössä.
        *
        Faija kun ampuu peuran niin laskee vain veret ulos
        ja tuo mönkkärillä tai kantaen peuran mökille.
        Kiskoo taljalla ruhon vajan harjakattoon ylös, levittää pressun alle,
        ja suolestaa sen vasta sitten.
        Kaadosta on kulunut ½tunnist- tuntiin, kun hän on nylkemässä jo.
        Suolet hän vie mäyränummelle, sellainen rinne missä on mäyrä pesiä aina ollut.
        Hirvaspeura; iso sellainen oli painanut kerran 128kg, kun olivat sen punninneet.
        *
        Mä tunnen kyllä koirat..tarkoittaen et osaan hoitaa niitä
        ja tulen toimeen niiden kanssa.
        Samankaltaisia vaistollaan ja tunteillaan eläjiä kuin mäkin olen.
        Tosin mua on ilmeisesti helpompi huijata kuin viisasta koiraa,
        mutt ajokoira ei niitä kaiken välkympiä koiria ole.
        Tyhmin ja itsepäisin minkä olen tavannut on ystävieni Dalmatiankoira.
        Hoitoon otan muutamiks tunneiksi korkeintaan
        ja olen ulkona sen kanssa jos mahdollista.
        Hakkaa hännällään kaikki tavarat alas mihin yltää,
        ja myös kintut saa sen piiskahännästä kipeitä sivalluksia
        ellen ole varuillani.
        *
        Jaaha.."..se saako hän jänistä kiinni..."
        Sun narttus on siis "kromosomi yksilö" ja hyvin rakas sulle, kuten koirat yleensäkin. Sen voi lukea tosta lainauksestakin,jonka otin textistäsi. (HÄN)

        Sulla neljä yötä vielä...mulla tosin on ainakin 8 ennenkuin voin lähteä metsälle!
        Olen sidoksissa töihin...mutt hyvä niin et on töitä.
        Mut mä jaksan kyllä odottaa syksy on pitkä.


        Leppoisaa iltaa sulle & piskille, teeppä pitkä iltalenkki!


      • Koiramees
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

        Moikka, Koiramees..
        Nyt mä ammun sunt alas oksaltas..."Ja se mistä sain haukut oli kun väitin että yhden illan vaatteiden kastuminen metsässä ei tuo kenellekään flunssaa. "...
        valitettavasti voi sairastua, esim. leukemia potilas.
        On niitä muitakin joilla on alhainen vastustuskyky, silloin kun ihmisen immuunijärjestelmässä on puutos on riski aina olemassa.
        En ala pitään ilmaista luentoa aiheesta, edes sulle. =))
        *
        "Eriasia jos ollaan suhteessa ja tuntee kumppanin hyvin menee pieni hävyttömyyskin toiselle jopa läpi suuttumatta."
        Ne kuuluvatkin suhde puolelle, eikä niistä julkisesti huudella kylillä.
        Asia mitä minä arvostan...kahden kauppa, muiden korvapuusti.
        *
        "Nyt sekoitat ilmeisesti peurat ja lihakarjat keskenään. Sanaa mulli käytetään etelässä yleisesti ylivuotisesta hirvestä tai peurasta. Lapissa samaista elukkaa kutsutaan urakaksi."
        Olet oikeassa, luulin sinun juttelevan lehmän sonnimullikasta.
        Sinä juttelit eraus vasikasta, meillä ei taida olla samat nimitykset käytössä.
        *
        Faija kun ampuu peuran niin laskee vain veret ulos
        ja tuo mönkkärillä tai kantaen peuran mökille.
        Kiskoo taljalla ruhon vajan harjakattoon ylös, levittää pressun alle,
        ja suolestaa sen vasta sitten.
        Kaadosta on kulunut ½tunnist- tuntiin, kun hän on nylkemässä jo.
        Suolet hän vie mäyränummelle, sellainen rinne missä on mäyrä pesiä aina ollut.
        Hirvaspeura; iso sellainen oli painanut kerran 128kg, kun olivat sen punninneet.
        *
        Mä tunnen kyllä koirat..tarkoittaen et osaan hoitaa niitä
        ja tulen toimeen niiden kanssa.
        Samankaltaisia vaistollaan ja tunteillaan eläjiä kuin mäkin olen.
        Tosin mua on ilmeisesti helpompi huijata kuin viisasta koiraa,
        mutt ajokoira ei niitä kaiken välkympiä koiria ole.
        Tyhmin ja itsepäisin minkä olen tavannut on ystävieni Dalmatiankoira.
        Hoitoon otan muutamiks tunneiksi korkeintaan
        ja olen ulkona sen kanssa jos mahdollista.
        Hakkaa hännällään kaikki tavarat alas mihin yltää,
        ja myös kintut saa sen piiskahännästä kipeitä sivalluksia
        ellen ole varuillani.
        *
        Jaaha.."..se saako hän jänistä kiinni..."
        Sun narttus on siis "kromosomi yksilö" ja hyvin rakas sulle, kuten koirat yleensäkin. Sen voi lukea tosta lainauksestakin,jonka otin textistäsi. (HÄN)

        Sulla neljä yötä vielä...mulla tosin on ainakin 8 ennenkuin voin lähteä metsälle!
        Olen sidoksissa töihin...mutt hyvä niin et on töitä.
        Mut mä jaksan kyllä odottaa syksy on pitkä.


        Leppoisaa iltaa sulle & piskille, teeppä pitkä iltalenkki!

        Aistittavissa pientä kettuilua. Kyllä ajurit on lempeämpiä koiria mitä tiedän jahti koirista. Mut makunsa kullakin. Joo tää lähtee lomille lomps ja 20.8 karhuja pyytämään kun lupa tuli taas. Ehkä jopa Erauspentu;) osuu eteen:)


      • aikuisten.oikeesti
        Koiramees kirjoitti:

        Aistittavissa pientä kettuilua. Kyllä ajurit on lempeämpiä koiria mitä tiedän jahti koirista. Mut makunsa kullakin. Joo tää lähtee lomille lomps ja 20.8 karhuja pyytämään kun lupa tuli taas. Ehkä jopa Erauspentu;) osuu eteen:)

        Ei kai, mistä sellaista olis tarttunut mun matkaan...tämä palstakin on yks lempeyden tyys´sija! =)
        Kyllä toi kettuilu on niin "ohutta yläpilveä" ett pikkuiseksi hyväntahtoiseksi naljailuksi sen lasken, vastauksena alkuperäiseen textiin.
        *
        Pitäis tässä koota kamppeita kasaan..olen lähdössä faijan mökille.
        Purjelautaa aion taatusti kokeilla, vaikka siitä tuli kyllä varoitus olla kokeilematta.
        Eipä ole ensimmäinen kerta kun olen jääräpäinen,
        mun jalka on terve ja mä tulen käytämään sitä kuten ennenkin.


        Pari tuntia pienessä aallokossa purjelaudan kanssa väsyttää munt taatusti,
        enkä enempää kaipaa.
        Mä en osaa vielä hallita sitä surffausta, mutt ainoastaan harjoittelemalla oppii.
        Otan läppärin mukaan jos saan kannettua kaikki tavarat kerralla alas autolle.

        Hauskaa viikonloppua odotellen ja sitä samaa myös muille palstalaisille!


    • menkääitseenne

      No ei naurata nuo jutut,olisitte onnellisia ihmiset,jos saatte oikean ihmissuhteen.Ilmeisesti liikatarjontaa,kun voi vaan ottaa ja jättää.Inhoan tätä kertakäyttö kulttuuria,jossa otetaan ja jätetään.Nainen tai koira ei yleensä hauku syyttä,jos on tervepäinen.

    • Dogi...
      http://naurunappula.com/1141077/doge-tykkaa-paijauksest-3.gif

    • helmiä.sioille

      En kumpaakaan. Mut jos oven takana on kissa, on stoori ihan jotain muuta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe