Kuinka paljon laihtuu 200kcal/pv kahdes viikos

Fatmeomg

jos syö 200kcal per päivä niin kuinka paljon laihtuu sitten vaikka kahdessa tai kolmessa viikossa? Huomaako jo muutosta ja kuinka paljon piää syödä ja kuinka pitkään että on just se 41kg ku oon nyt 47kg :((( oon nii vihane sille et oon vaan niin FAT >:( niin kertokaampas paljonko syötte että paino putoo vaik viikos kilon XDD jne.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaazxaas

      sairas olet!!en muuta sano

      • gfvygt

        sinä voit mennä jonnekkin muualle jakelemaan viisauksias !


      • jsisnsins

        Samaa mieltä ! Eipä kannata viisastella


    • 6767

      Ainakin pari ja puoli kiloa kehon nesteet parissa viikossa. Meet kyllä aika nopeesti säästöliekille et hidastuu painonlasku :/ Yritä huijata joku päivä sun kehoas ja syö yks päivä vähän enemmän vaik 500 kcal, et paino laskee nopeemmin. Huomasin just et olin laihtunu 50 kiloon, vaik olin toissapäivänä viel 52! Noin viikko sitten painoin viel 54 hyi >:( Pelkällä 200 kalorilla eläminen on vaikeeta, kannattaa syödä ainakin 300 niin et vahingossakaan sorru ahmimiseen. Mut tsemppiä

    • RogueWantsToBeSkinny

      Kannattaa vaihtaa välillä sitä kalorimärää ettei sun aineenvaihdunta hidastu. Juo 250 ml kymmenen kertaa jääkylmää vettä, se polttaa noin 300 kaloria. Juo siis paljon vettä muuteskii mutta älä syö tai juo mitään 12 tuntiin ennen punnitusta. Älä syä aamulla, ei lounasta, syö päivällinen ja sitte säästä suurimmat kalorit ilallle koska illalla tulee aina se himo syödä. Syö vähäkalorisia ruokia, esim. tuore ananasta, hunajamelonia, vesimelonia, kurkkua ja rae juustoa. Älä syö leipää, tai maitotuotteita paitsi tuo raejuusto. Ja siis kolmen päivän ajan syö 200 kaloria, sitte vaiha 400 kaloria, ja sitte 300 kaloria ja taas 200. 2468 dieetti ois kyllä paras vaihtoehto, sillo laihduin -2.1 kg kolmessa päivässä, eikä sillo aineenvaihdunta hidastu koska vaihtelet sun kalorimäärää. Onnea sun dieettiin!

      • Hidbjdn

        Kiitti iha sikana aijon vaihdella sit aina niin ei aineenvaihdunta hidastu. Yritän tehä tollee!


    • Koivu111

      Suosittelen kysymään ohjeita lääkäriltä. Kuulostaa siltä, että voisit olla sen tarpeessa.

    • taljajousi28

      200 Kaloria CAL = 837,36 JOULE

      Massan pudotus on valitettavasti saavutettavissa vain itsekurin ja itsehillinnän suhteessa kulutettuihin jouleihin.

      Itse olin kovissa ongelmissa 131 kg painavana (191 cm), mutta siitä lähti ponnistus laihduttaa ja nykypaino on pysynyt noin 3 vuotta 94 kg.

    • 12vlihis

      Oon tänää juonu vaa 2 kuppii kaakaoo ja eilenkää en paljoo mitää? Eilen olin 53 tänään 51,6

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      133
      5320
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3307
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1425
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1316
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1307
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1287
    Aihe