Teinien työllistäminen on perseestä!

teinitena

Nykyteinit, ei ne ansaitse työpaikkoja, kun niitä ei ole kasvatettu oikein.
Suurin osa on laiskoja.
Aloitekyvyttömiä.
Kunnianhimottomia.
Epäkunnioittavia.
Ärsyttäviä.

Lähes kaikki Iisalmen ravintolat ovat teinejä täynnä.
Ja tässä kiitos: palvelu on paskaa, ruokien tuleminen kestää luvattoman pitkään, pöydät ovat sotkuiset, ja paikkoja laitetaan kiinni jo aivan liian aikaisin, että päästään äkimmin töistä pois...

... Asiakas on asiakas, ja asiakasta pitää palvella kunnioittavasti.
Asiat pitää tehdä mahdolliseksi, eikä ulista että "menee vähän hankalaksi".
Kun minä olin asiakaspalvelussa, niin kyllä yritin parhaani mukaan toteuttaa asiakkaan pyynnöt.

IISALMELAINEN YRITTÄJÄ tajuatteko te, että menetätte asiakkaita kun pidätte niitä kermaperseteinejä töissä itsellänne? KUKAAN ei halua tulla enää teidän asiakkaiksenne, koska TEINIT EI TEE TÖITÄÄN KUNNOLLA, paitsi osa... Harva osa.. Ne ketkä tekevät, heille kaikkea hyvää, ja olette kiitokseni saaneet.

VANHEMMAT... KASVATTAKAA LAPSISTANNE KUNNOLLISIA IHMISIÄ, jotka kunnioittavat toisiaan.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harkintaan

      Työmoraali? Vastuu työstä?

    • vätyksiä

      Laita firman nimet tänne ettei tarvitse arvailla missä ne kermaperse luuserit notkuu.

    • ReitsiKoitsi

      ESIM:
      Abc, Prisma Hesburger, baarit, kahvilat, HM ja joku muukin vaatekauppa.
      Räkäisiä teinejä täynnä ja paskaa palvelua, ja melko paskassa kunnossa kaupatkin, ei ihme jos ei yritykset pysy pystyssä... paitsi ne, joilla on ison ketjun tuki.
      Ihan näitä ketjuja lukemalla voi päätellä -ne paikat joista valitetaan, niissä puolet/enemmistö työntekijöistä teiniperseitä.

      • uin

        Haluaisin nähdä sinut tekemässä töitä. Onko työmoraalisi kohdillaan. Tuleeko valmista ajallaan. Valitatko koskaan. Näyttää olevan varaa arvostella muita,vasta työuraansa alottelevia, ehkä ensimmäisessä kesätyössä olevia. Sinä et koskaan virheitä tee vai mitä?
        Niin ja eipä ne teinit niitä paikkoja yksin pyöritä.


      • hukut

        On ja on ja en. Ja aloitin työt 10-vuotiaana, ja suorittanut ne mallikkaasti.
        Vaan minä kuulunkin ikäryhmään, jolle työpaikka ei ollut mikään hengailupaikka, vaan siellä tosissaan tehtiin töitä.
        Virheitä saa tehdä, mutta se asenne, että vaatteet, astiat, kaikki jätetään lojumaan, ja ylipäätään kuljetaan laahustamalla, hädin tuskin jalkoja maasta nostetaan, se ei käy laatuun.
        Liian monessa paikassa on teinit yksin. Se ei ole teinejen vika, vaan työnantajien. Käytetään edullinen työvoima hyväksi, mutta unohdetaan että he vaativat paljon apua kokeneemmalta taholta. Nuori ei välttämättä itse älyä tehdä jotain, tai älyä pyytää apua, tai välttämättä uskallakaan.. Siksi olisi hyvä olla kokeneempi rinnalla, mutta harvassa paikassa heitä näkyy...


      • Iiden2015

        Ei varmasti Stellassa tai Seurahuoneella ole notkuilevia teinejä, baareissa tietenkin Cave,Bepop ja Janoinen Puuma vetää nuoria aikuisia puoleensa. Jos Mc Donald'sissa tai Hesburgerissa notkuilee teinejä niin ainahan voi mennä grillille esim Ellin Grilli tai Savipellon Grilli? Citymarketin Subwaysta en tiedä ja Nesteen Scanburgerissa taitaa olla sekalainen ikäluokka. Ja ainaki kaupoissa on hyviä nuoria työntekijöitä esim Prismassa ja Tokmannissa oon aina saanu hyvää palvelua kassalla. Hyvä asia on että on nuoria Iisalmessa ettei kuihdu tää kaupunki silleen että nuoret muuttaa pois vaikka silti puolet opiskelijoista muuttaa Kuopioon.


    • absde23

      pitäs vanhempien katsella vähän kullanmurujen perään.kesätöihin haetaan varsinkin kaupungille ,kaikille ei valitettavasti näitä paikkoja riitä,vaikka monella tulis rahat tositarpeeseen,melkonen osa porukasta käy muutaman päivän töissä ja sitten into loppuu,töihin tullaan puolilta päivin syleksimään,isä tai äiti tuo eväsrahat mäkkärin eteen,sitten hävitään syömään 1,5h.sittenhän se päivä jo loppuukin.sitten ei jakseta tullakkaan muutamaan päivään millon milläkin verukkeella,sairauden kyllä ymmärtää,mutta harvompa kysymyksessä tällänen.siellä olis varmaan tulemassa töihin sellasia jotka hoitas homman kunnialla loppuun asti.kyllä työ pitää opetella tekemään nuoresta asti kunnolla,eikä mennä lorvimaan työ porukoihin ja teettämään muilla omat työnsä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2072
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      167
      1599
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1547
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1290
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      286
      1158
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      133
      1044
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      872
    Aihe