Misk sä oot yhtäkkiä

jälleenkerran

noin ilkee mulle? :(

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietisitä

      Kato peiliin ja mieti.

      • jossitäluulet

        En kyllä tehnyt yhtään mitään mistä kannattaisi olla mustasukkainen.


      • tälläyhellä

        se on aina vastaus valmiina ku kaupan hyllyllä ja aina se luulee et kaikki on sille :))


      • ihansamavastaus
        tälläyhellä kirjoitti:

        se on aina vastaus valmiina ku kaupan hyllyllä ja aina se luulee et kaikki on sille :))

        toiseen alotukseen. outo tyyppi tosiaan.


    • pxp

      Koska sinä vittuilet samaan aikaan kun elämä vittuilee vakavissa asioissa myös. En jaksa enää. Liikaa paskaa niskassa - pakko karsia jostain. Aloitan sinusta, sinä olet se tunteettomin ja idiootein.

      • jaksakattoonoita

        Mikset vittu jo unohda sitä tyyppiä kun iniset täällä jatkuvasti miten se on paska ja miten se sitä ja tätä ja haukut, uhkailet ym. Vitun idiootti olet.
        Mee puhumaan asiat selviksi face to face äläkä inise ja jos ei toimi niin jatka elämää. Vittuako tuhlaat aikaasi ininään ja ihmiseen jota et kiinnosta.


    • Haluatkominua

      Koska en saa sua mielestäni :(
      Etkä sä haluu mua ? Vituttaa !!!!

      • pontematontutilas

        mäkin haluun sua beibi... tosin en tiedä kuka olet mut onks sil nii välii daa <3


      • Haluatkominua
        pontematontutilas kirjoitti:

        mäkin haluun sua beibi... tosin en tiedä kuka olet mut onks sil nii välii daa <3

        No Rakastatko mua ja haluisitko mua ???
        Please pelasta mut !!! Mä kidun


      • palanhalusta
        Haluatkominua kirjoitti:

        No Rakastatko mua ja haluisitko mua ???
        Please pelasta mut !!! Mä kidun

        haluun sua niin ettet edes haluu tietää miten paljon haluttaa tehä sun kaa haluttavia juttuja ja se saa mut aina vaan haluamaan lisää


      • Haluatkominua
        palanhalusta kirjoitti:

        haluun sua niin ettet edes haluu tietää miten paljon haluttaa tehä sun kaa haluttavia juttuja ja se saa mut aina vaan haluamaan lisää

        Mä tuun hulluks , kohta pimahdan aaahh.
        Mä en kestä tätä !!!!
        Haluan viimeiseen tappiin saakka ;D


      • HarjaTalonen
        Haluatkominua kirjoitti:

        Mä tuun hulluks , kohta pimahdan aaahh.
        Mä en kestä tätä !!!!
        Haluan viimeiseen tappiin saakka ;D

        mä tulin jo ;D siinä ei kauaa kestänä :D sain jo mitä halusin, työn se pihkatappi pyllyysi ja räplää ittes onnellisex.. lähettävä paskalle moido, lentosuukot <3


      • Hävytönpaska
        HarjaTalonen kirjoitti:

        mä tulin jo ;D siinä ei kauaa kestänä :D sain jo mitä halusin, työn se pihkatappi pyllyysi ja räplää ittes onnellisex.. lähettävä paskalle moido, lentosuukot <3

        Fack you !!!


      • fukedifuk
        Hävytönpaska kirjoitti:

        Fack you !!!

        ai fak juu


    • ässäarpa

      Ehkä käyttäydyit lapsellisesti, ajattelemattomasti.

    • fderetetete

      Mitä hän teki sinulle?

      • mitätarkoitat

        Niin kuka?


      • efdedfedefede
        mitätarkoitat kirjoitti:

        Niin kuka?

        Niin siis jos joku on sua kohtaan ilkeä, niin mitä se teki sulle?


    • Joskusmietinpaljonkin

      Samaa, enää ei jaksa koska ilkeys on jatkuvaa ja tauoatonta.

    • jiimies

      Menkää teki vittuun ja tappakaa toisenne!

      • mänehoitoon

        rauhotu paviaani, ota bansku kyl se siitä


    • olen_loppu

      Mua ei ainakaan kiinnosta olla ilkee kellekkään, mukaan lukien itseni. Raa'asti hukkasin hänet jonnekkin ja nyt kaipaan kovasti. Kas kun on minullakin ihmisiä joihin se vaikuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      292
      3361
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3314
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      26
      2140
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      133
      1972
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1964
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1711
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1450
    8. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      44
      1408
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1293
    10. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1193
    Aihe