Mistä sitä seuraa saa?

Samppa91M

Olen käynyt töissä täällä jo muutaman vuoden ja silloin tällöin yöelämässäkin, mutta seuraa ei vain tunnu löytyvän..
Kotikaupungissani seuraa löytyy lähes aina kun menen yöelämään, joten tuskin on asenteesta tai ulkonäöstä kiinni.
Missä te olette? :/

12

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ldldl

      Mene ulkouimalaan hakemaan sitä seuraa!

      • taattuatavaraa

        Netistä sihteeriopisto ja eikun panemaan.


    • ensuosittele

      Tämä Riihimäki on surkea paikka muutenkin joka asiassa.
      Onneksi muutan täältä kohta pois.

    • nastyfucker

      Käy Helsingissä hoitamassa yö-elämä. Se nyt vaan on niin että nämä seutukunnat hämeessä on vähän mitä on.

    • Otajaomista42

      Täällä ollaan
      Graniitilla tänäänkin klo 2200
      Ota ja omista

      • Yököttää

        No voi voi.Että tällein.Tuttu sanonta vai kuinka?Tunnistaa varmaan.


    • Etsioikeaatyötä

      "Olen käynyt töissä täällä jo muutaman vuoden" ?

      Oletko siis "täällä" foorumilla töissä?

    • danceeee

      Suosittelen tanssikursseja. Törmänen on insinööri elikkä ihmistä viisaampi. Saa tumpelommankin jalat toimimaan.

      http://anttitormanen.com/riihimaki

      Aloita jo keskiviikkona hitaalla valssilla, siis alkeet. Tavallista valssia ei lavoilla enään juuri edes tanssita.
      Sitten seuraava hyvä ja helppo tanssi on fuskun alkeet. Vahinko ettei tuossa ole foxia. Se on helpoin ja sitä tarvitaan myös paljon kuten fuskuakin.
      Tanssikursseilla saattaa olla pikkusen vanhempaakin porukkaa kuin sinä mutta älä lannistu. Kun osaat jo pikkusen niin kiihdytä autollasi Hattulaan Satulinnaan joku perjantai. Lava on pullollaan kauniita nuoria naisia jotka haluavat tanssia ..ensiksi <;).

      Toinen talvipaikka Korsossa on Lumo (päsee junallakin) myös nuorien suosima.

      Älä mene näihin tanssimestoihin silloin kun PekkaNiskanpojat tai Souvarit soittaa. Nuoria on silloin vähemmän.

      Kesällä on useita nuorten suosimia tanssi-iltoja Riihimäen Riutalla.

      Kun osaat tanssia niin naiset juoksevat perässäsi lopun ikääsi tahdoit tai et. Helppoa.

      https://www.youtube.com/watch?v=l67d9Chqm_s

      Noi kilpailuista mutta eipä tuo hirveästi lavatanssista poikkea.

      Tervetuloa ! Tai siis menoa.

    • Lissu_DD

      Siellä Riihimäellä naiset on kaikki varattu. Tule tänne Hyninkäälle, täällä meitä on.

    • TimoKjuu

      Maalaispitäjissä on lähinnä siideri- tai muita kuivanmaanvalaita. Alle 50t asukkaan kaupungeissa taso on monesti heikko ja kaikki vähänkään keskivertoa nätimmät on jo varattu moneen kertaan.

      Siis ei muuta kuin ihmisten ilmoille jos seuraa kaipaa.

      • Stadistarixuun

        Voi timo timo taidat olla syntynyt jossain TOSI isossa paikassa. Että ihan maalaispitäjä...ja naiset valaita. Säälin sun naista mikäli olet jonkun kiinni saannut.


    • Kodinkv

      Seuraa saa hyvin varustetuista lehtipisteistä ympäri Suomen.On myös muita lehtiä mm Apu,Et,Vauva lehtee,valinnan varaa on siis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1812
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1459
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1245
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1150
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      261
      935
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      922
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      805
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe