Minulle nallekarhu

temperamenttitytto

En voisi kuvitella seurustelevani lihaksikkaan kansikuvamiehen kanssa, koska en ole itsekään mikään malli. Yhteisiä mielenkiinnon kohteita on vaikea löytää ihmisen kanssa, joka keskittyy elämässään 'hyvältä näyttämiseen'.
Olen aina ollut heikkona kiltin näköisiin nallekarhumiehiin. Pieni pömppömaha ja raavas ulkokuori on vain plussaa. Mies ei saa olla liian huolitellun näköinen, koska silloin ajattelen että minunkin pitäisi olla täydessä meikissä päivät pitkät.
Luonteessa ainoa kriteeri on periksiantamattomuus. Olen määrätietoinen ihminen ja kanssani ei pärjäisi mies, joka ei osaa pysyä päätöksissään ja laittaa minulle kampoihin.
Harmi vain, että etsimäni nallekarhut omaavat yleensä heikon itsetunnon ja ovat ujoja, tai sitten olen suorapuheisuudellani karkottanut heidät pois :D

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nallukkapallukka

      Olen ns. kansikuvamies, mutta en keskity hyvältä näyttämiseen. Ei siitä haittaakaan ole, mutta elämä on opettanut arvostamaan muita asioita.

      Liikun ammatikseni, joten pysyn sinun harmiksesi kunnossa. Ehkä voisin ajaa työmatkat autolla pyöräillyn sijaan, jotta voisin kaltaisiasi miellyttää enemmän? Myös terveelliset ruoat kannattaisi vaihtaa lounasmäkkäriin ja saunalenkkiin ilman juoksua. En polta, enkä juo, mutta näyttääkseni "sinulle hyvältä" tämänkin aloittaminen auttaisi asiaa, vai mitä? Ai niin, en saanut antaa periksi... kuinka tämä yhtälö voisi toimia??

      • tempperamenttitytto

        Kyseessä on oma miesihaanteeni, enkä oleta kenenkään muuttavan elintapojaan miellyttääkseen minua. Joten jatka vain pyöräilyä :'D


    • Flkefkkjkjfwefefe

      Miksi sinun kanssasi pitää "taistella"? Etkö osaa ottaa toista huomioon tai teetkö sellaisia typeryyksiä että sinua pitää väkisin ohjata?

      Toi olis varmaan juttu jolle sinun itse pitäisi tehdä jotain että olisit edes teoreettisesti luonteeltasi siedettävä kumppani. En halua "vääntää" parisuhteessa ellei ole aivan pakko. sinun kanssasi ilmeisesti olisi pakko joten moro vaan.

    • Eräkettu

      Itellä ei tule laitettua ollenkaan..

      Nostelen painoja mutta en pyri mihinkään Jersey Shore homopoika lookkiin..

      Ei mun oikeastaan hirveästi tartte laittautua.. Iho on erinomaisessa kunnossa ilman huolehtimistaki.

    • yksinallekarhumies

      Kyllä meitä määrätietoisiakin nallekarhuja löytyy. Mutta mistä löytyisi vakivallaton nainen? siinä taas on minun oma kompastuskivi, ja olenkin päättänyt vetää loppuun singlenä.

    • chrisse27

      Pieni pömppömaha?... hyi helkatti, ehdoton stoppi. Miehen pitää olla hoikka, kapeakasvoinen ja hyvässä asemassa. Muita en huoli koskaan.

      • homepimppi

        SixSÄOTsinkku


      • chrisse27

        Kato sitä laskimahaas ja läskiposkias itte. Joko inhottaa?


    • hyvältänäyttää

      Hyvältä voi näyttää ihan pukeutumalla nätisti ja kampaamalla hiukset. :) Vai eikö nallekarhut tee niin?

    • Wiikingki

      182cm & 110kg ihan harrastukseksi painonnostoa harrastava "karhu". Maha löytyy, mutta niin löytyy myös lihakset. Monesti minua luullaan yleisissä baareissa harvoin käydessäni järjestyksenvalvojaksi ja joudun erillaisiin viihdyttäviin tilanteisiin. Silti taidat olla oikeassa "tämän tyyppisten miesten" kanssa. Olen ujo monesti naisten kanssa jutellessani/asioidessani, Niitä harvoja kertoja kun olen naisen kanssa uskaltautunut/päässyt juttelemaan tai muuta tekemään olen ehkä hätiköinyt vain ja onnistunut antamaan huonon vaikutelman itsestäni. Siksi toivon myös sinun antavan mahdollisuuden tämän tyyppisille miehille, koska ainakin itsestäni löytyy rakkautta ja tahtoa minua ymmärtävälle naiselle pohjattomasti, jos vain saan sille vstakaikua. Ja naiselta en toivo elämääni oikeastaan kun järkeä päähän ja musiikkimakuun (jotka ominaisuudet kulkevat käsikädessä).
      Tälläistä avautumista tähän iltaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe