Onko joku ihminen sanonut sulle

KiinnostaisiTietää

koskaan mitään positiivista minusta? ;)

18

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytkunmainitsit

      Voi ei!! ;) Kyllähän ne on vaihdelleet neutraalista aika ikäviin :(. Olen vain kuunnellut. Tiedän toki paremmin. Asiat asioina.

      • melkeinarvasin

        Hyvä jos tiedät :)


    • heihaloooooo

      No enpä tiiä...kun en edes tiedä kuka siellä ruudun takana on.

    • yiyityuiti

      Kaikki kaverini ovat sanoneet, että olet hyvä sängyssä. Myös todella monet puolituntemattomat.

      • Justjoooojaajaaaaaa

        Nää on sit näitä huumorilla heitettyjä juttuja tai kiusallaan ;D


    • aikapaljonjuttuja

      on ne jotain sanoneet.

      • Mitäsihmisissä

        Mitä ovat sanoneet?? Hyvää vai huonoa??


      • kerrojotain

        Niiku mitä esimerkiksi?


    • näinsanoivat

      Sanoivat, että saatat olla HIV-positiivinen, kun ottaa huomioon ns. "kevytkenkäisen"naisen elämäntapasi ja maineesi sekä elämisesi riskialueella.

      • Idiootti-inkulle

        Vinkuintiaani akka se siinä taas provoilee.


    • hyviä_asioita

      On sanonut.

    • kylläonmoni

      kertonut että olet hiv-postiivinen

      • eioletosiaankaantotta

        mahdotonta siis valetta.


    • sivukorvalla

      vegetaristi

    • P.os.itiivinen

      En tiedä.
      Hänestä olen kuullut moneltakin positiivisia asioita. Itseasiassa yhden kommentin joskus kuulin, joka pisti suupielet itselläkin korviin. Toisaalta olen itse höpötellyt hänestä pelkkää positiivista, joten en ole ehtinyt keskittyä muiden puheisiin. ;)

      • kerroheti

        Mikä se kommetti oli? ;)


    • kaikkirakastaasua

      On. Isäni (JUMALA) ja äitini on kaaaaaikkki nämä vuodet kantanut kaikki lehtijutut yms soittanut katso nyt kanava se ja se. Miksiköhän?

    • sullonhyviäystäviä

      Sun ystävät puhuu susta selän takana hyvää. (No joskus muutakin mutta se kuuluu ihmisluontoon.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe