Jasmin Mäntylä selvisi katutappelusta voittajana!

hyytäväilme

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mihinkatosikuva

      Kuva poistettu. Mitä siinä oli? :o

    • fds32

      Ny rupes kiinnostamaan....

    • enoleuhri

      Kuvassa oli Jassun ylimielinen selfie ja hastagit #enoleuhri #voitanaina. Kännipostaus Jassulta :)

    • enoleuhri

      Joku kommentoi kuvaan, että kannattaisko sun ihan kaikkea julkaista, johon Jasmin vastasi tyyliin "voitan aina" ja muuta sekopäistä. Olivat olleet papan kanssa taas "ulkona". Kuvassa Jasminilla oli ihan järkyttävän sairas katse. Oikeasti Jassu ei taida olla terve...

      • äläunhoita

        Kiitos infosta! Saiskohan ton kuvan palautettua jotenkin webcachen tai muun avulla... Ihan vaan koska #neverforget #woopwoop


      • ddddddddd

        Tuon päättelit yhdestä kuvasta ja tekstistä :D Voi voi :D Onneksi itse olen ennakkoluuloton ja avarakatseinen ihminen


      • tuksuykkönenaina
        äläunhoita kirjoitti:

        Kiitos infosta! Saiskohan ton kuvan palautettua jotenkin webcachen tai muun avulla... Ihan vaan koska #neverforget #woopwoop

        Ei saa :D Se katoaa bittiavaruuteen ,soita Jasulle ja kysy jos noin vitusti kiinnostaa :D Mua ei kiinnosta pätkääkään jonkun nobodyn kuva. Mutta jos sulla kuvia Tuksusta niin kiinnostaa, Tuksu on supertähti kuningatar, Jasminin viidearvo ei yllä koskaan Tuksun tasolle , turha edes sun yrittää tehdä siitä viihdekuningatarta.


    • YellowFellow

      Buahahaa! Mites Jazka sen raittiuslupauksen laita oli? #healthy#life#ja muuta pazkaa.. Mutta Oulun riskiharteinen rva B-M onkin oiva "katutaistelija" Borootin slummikujille! Pönäkästä hubbysta ei hirveesti apua..

      • tuksulomallataas

        Ihan sama mutta tiesitkö että Tuksu oli oikeesti siellä lomalla :D vitun noloa näädille kun olivat väärässä :D näädät aina niin kaikkitietävinä Tuksusta ja ei osuneet oikeean :D mites nyt suu pannaan


      • mrbondix

        Jos ois mun nainen niin syöttäsin sen pulleammaksi .Puhuisin nättejä ja pitäisin hyvänä ja mun käsittelyn jälkeen Jasmin ei koskaan kaipais vierasta, se tyttö ei ole saanut vielä kunnon miestä .


      • tuksukoainoanarsisti

        Jep . Tuksu ei huijannut. Ja eihän näädät voi myöntää olevansa väärässä . Narsistista kun ei voida myöntää olevansa väärässä.


      • näädätkertokaa

        Mutta onko tuo Tuksun saari suljettu ?


      • jakosekomieli

        Paljastui tavalliseksi turistisaareksi


    • kysykääJassulta

      Mielestäni siinä kuvassa Jasmin antoi ymmärtää, että jotakin riitaa oli ollut papan kanssa. Kuvassa Jasmin oli uhoava ja ylimielinen ja sitten ne hastagit #enoleuhri ja #voitanaina

      • tuksurulaaaaaaaaaainaa

        Joo joo mutta mites se Tuksun matka ja näätien väärässäolo ? Ketä kiinnostaa nobodyjen riidat, me halutaan tietoa Tuksusta , sen uudesta miehestä ja niiden riidoista !! Menikö perille ?


      • liisukkalapista

        Kaikkihan riitelee joskus, jopa minä ja mieheni ja me ollaan luodut toisillemme ja ihannepari kaikkien silmissä :)


    • eererewrw

      Uhri? Miksikä uhriksi joku on nyt Jassua väittänyt? Jassu tartti elättäjän ja pokas vanhan sairaseläkeläisen jolla just silloin sattui olemaan riitaa silloisen vaimonsa kanssa. Jos joku on uhri, niin Dennis Bramley. Tais olla ukon kanssa riitaa siitä saako Jassu lähtee kartsalle dokaan vai ei. Tottakai Jassu lähti. Ja voitti. Ainakin oman mielipiteensä mukaan.

      Mutta se Rodoksen matka. Sinnehän piti lähtee syyskuun alussa, miksi kummassa se ei woohota matkalaukun pakkaamisistaan yhtään mitään.

    • hipheijhurraa

      Mä oon samaa mieltä, jos uhria haetaan niin kyllä se on se muru. Eihän se saa edes kunnon ruokaa, aamupuurotkin taitaa emännältä jäädä nykyään keittämättä, smoothieista vaan woohotetaan. Papsu-parka.

      • vaihtaismuhun

        En sääli aikuista miestä . Kahehdin , tuskin mulla on tuonikäisenä kaunista ja nuorta vaimoa. Ja mies on tyytyväinen kun saa pildeä, eikö aikuinen ukko osaa tehdä omat ruokansa ? Elekeläisellä muuta kun aikaa. Ja ei vanhuksia saa opettaa passiivisuuteen ja paapoa. Mun ukki tekee vielä puut itse, lämmittää puusaunan, kävelee pitkiä lenkkejä. tekee omat ruokansa ja muutenkin sissi äijä. Ja ei tuo plösö Dennis kuole heti nälkään, löytyy varaläskiä. Vaimonsa voisi syödä enemmän , ei noilla hiirenannoksilla voi elää.


    • ldöflkfsdöfksöldkfö

      Pappa ei oikein käy täysillä kun retkahti Jassuun, siksi säälipisteet. JASSU käyttää köyhää eläkeläistä vaan hyväkseen. "Nuori" vaimo ei välttämättä ole mikään ihanne, varsinkin kun se "nuoruus" on vain keskenkasvuisuutta, naamaltaanhan Jassu on jo reippaasti keski-ikäinen. Englantilaisukot ei ihan oo kuin suomalaisukot, ei ne siivoa eikä tee ruokia ja aikaahan tällä "nuorella" kotivaimolla on itselläänkin, on vaan niin patalaiska. Jassun petipuuhat ja -taidot taitaa olla aika plösöjä koska on kelvannut suomalaismiehille vain yhden yön kotkotukseksi....

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe