Raskaanako?

Violettipallokala

Moi! Oon 16 v tyttö ja epäilen että oon raskaana. Mulla tuli tänään violettia valkovuotoa.
Kaikista oudointa tässä on se että en oo ikinä ollu kenenkään kanssa sukupuoliyhdynnässä.
Voiko olla mahdollista että tulee raskaaks vaikkei ois ees ikinä kokeillu mitään kenenkään kanssa?
Pikaisia vastauksia kiitos

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-voi-tulla

      Joo, ikäneiti kävi lääkärillä, joka totesi, että selvä raskaushan se on. Tähän neiti, ettei ikinä ole ollut metriä lähempänä miestä.

      Lekuri: "Sen miehen todellakin haluaisin nähdä."

    • Raskaana11

      Vaimollani alkoi raskaus ihansamallalailla.. Vaikea selitellä kellekkään ettei kenenkään kanssa ole ollut.. Mutta olet aika varmasti raskaana, mutta testeillä se varmuus tulee

      • Violettipallokala

        Mahtaakohan vasemman lonkan kipu jotenkin liittyä tapaukseen


    • kätilö

      Oot raskaana, pelkkä yhdynnän ajattelu tekee raskaaksi.

    • mölkkymulkku

      Jos joku on pannut sua kun olet nukkunut.

    • analmalia

      Se voi olla sun koirakin. sulla kohta pentue. voit perustaa kennelin.

      • hoitsu30

        koirat on ihania, ne ossaa hoitaa naisia joilla on kiima aika :)


    • valeraskaus

      Jos olet raskaana niin se on sellaista jota nimitetään valeraskaudeksi,

    • zzxxcgghh

      Voi v...u sentään mistä näitä vajakkeja sikiää vai raskaana ja vuoto violettistä no hohooo käypä lääkärissä tarkistaan lääkitys pöljä

      • Violettipallokala

        Itseasiassa se oli sellasta vaaleen violettia että sulla varaa sanoo ku tuut ihmisii haukkuun yhen kysymyksen perusteella ei hele mihin tää maailma on menossa xD facepalm


      • Oletpässi
        Violettipallokala kirjoitti:

        Itseasiassa se oli sellasta vaaleen violettia että sulla varaa sanoo ku tuut ihmisii haukkuun yhen kysymyksen perusteella ei hele mihin tää maailma on menossa xD facepalm

        Ni jos kysymys on tota luokkaa niin saa kai siihen vähän jo vittuillakkin. Toivottavasti noin iso tyttö heitti tämän vitsillä.
        Uuno.


    • ruskearaita

      Jos siinä siteessä olis punainen viiva, niin olisit raskaana.... violetti on, olet tyhmä

      • Violettipallokala

        Jos siteessä ois punanen viiva en olis raskaana vaan mull ois alkanu menkat tää on tällasta yleistietoo


    • Violettipallokala

      Kiitos näistä rohkaisevista lausahduksista piristitte mun päivääni xD kuolin

      • Mies999

        Et ole raskaana..
        Siinä se..mutt tee testi..tai käy neuvolassa..saat muutakin fiksua tietoa sieltä..kaikkea hyvää!


    • Dr.Ötger

      hmmm, ikös tuo vuodon violetti väri viittaa selkeästi kaksosiin?

      • tussusussu

        Se viittaa siihen että sä sait ufolta kankee ku se sieppas sut. Ufon mällii sun tussustas vuotaa.


    • melkokevyt

      Epäilen että olet dildo.Iha sama vaikka tulisi päärynän makuista fosforismoothieta hanurista joka loistaa tuulisella säällä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4298
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3574
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2530
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2459
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      141
      2102
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1946
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1821
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1535
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1423
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1338
    Aihe