Levyjarrut

Nicokarvonen

Kummissa on enemmän jarrutus tehoa hydraali levy jarruissa vai mekaanisissa levyjarruissa

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissansilmä

      Oman kokemukseni mukaan nestejarruissa.

    • nosiisettäjuu

      Millä perusteella hydraulisuus/mekaanisuus vaikuttaisi tehoon? Ihan yhtälailla ne palat sitä levyä hankaa oli sitten kumpi tahansa.

    • nilsmasterrrr

      itsellä löytyy toisesesta pyörästä mekaaniset jarrut ja toisesta hydrauliset...ja voin sanoa että pisteet 100-0 hydraulisten puolesta.ne ottaa paljon paremmin ja vaikka mekaaniset ovat kuinka keskitetty niin sateen tullessa korisee kuin aasi ...ei sen takia kehtaa oikein sateella ajaa kun jarrutus ääni on hirvittävä

      • Juu_ei

        Ääni ei tule kahvasta eikä vaijerista/hydrauliputkesta. Se tulee levyn ja jarrupalan kosketuksesta. Jarrupala on se, joka ratkaisee jarrun paremmuuden tai huonommuuden. Sekä hydraulisiin että mekaanisiin jarruihin saa hyviä ja huonoja paloja. Oma valinta.


    • Kissansilmä

      Se on jarruneste, joka tekee hydraulijarrun mekaanista jarrua paremman.

      • 4860jäljellä

        Höpö, höpö muuten, mutta jos vaijerit on ruosteessa, niin jäykemmäthän ne on. Toisaalta taas kyllä nestejarruissakin voi huollossa mokata vaikkapa ilmauksen kanssa.
        Vaijerissa on helpompi säätää kahvan kohta, jossa jarrutus alkaa.


    • jarrutvinkuu66

      Minä ajoin aikani hydraulisilla avid juicy3,lla ja jarruttaminen varsinki alamäkeen oli tuskaa,koskaan ei tiennyt milloin nappaa kiinni. Nyt alla mekaaniset avid bb7 pysäyttimet ja sisäänajon jälkeen voi jo sanoa,että eroja on. näillä pysähtyy ja hallitusti sekä tarvittaessa myös lukkojarrutus onnistuu.. Kyllä hyvät mekaaniset voittaa huonot hydrauliset aina tehossa ja tunnossa.. Nyt puhutaan siis perushydrauli jarruista. väittäisin ettei ns huippumalleja esim hayesin tai simpan parhaimpia nestejarruja hakkaa mikään mekaaninen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe