Palstan taso laskenut..

ja keskustelu tyssännyt..? Ainakin minun mielestä.. Teeppä tänne avaus, niin ketään ei kiinnosta tai tulee lokaa/typeriä kommentteja..

Olisi mukavaa saada tänne uutta porukkaa ja keskustelua.. Mitä mieltä te muut olette? Onko palsta kuollut?

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuolaanKieliPitkällä

      Ariel kun lähtee meitä häipyy viisi vakinimmari jätkää sen perässä ;-) Sitten on hiljaista.. Tr ei meikää kiinnosta elikkä niihin ei tuu vaan vastattua. Mitenkäs puudeli jakselee ;-)

      • Tuskin hän lähtee, kun tulisitte surulliseksi. :) Ei minuakaan tr:ä kiinnosta yhtään, tympii vaan hänen käyttäymisensä palstalla.. Vinkkinä teille, ottakaa osaa enemn keskusteluihin? :) Kyllä tuo miedän chihu jaksaa ihan hyvin, polvista huolimatta. Kahdesti haluaa ulkoilla päivisin kanssani. <3


      • Enpä tiedä luitko mut tuohon viiden joukkoon...?

        Mun 'silmissä' täällä on kolme mukavaa vakionimmarinaista joiden KAIKKIEN läsnäoloa kaipaan. Nyt esimerkiksi on tinttua ikävä kun on häipynyt johonki huitsin nevadaan:(


      • toljanter kirjoitti:

        Enpä tiedä luitko mut tuohon viiden joukkoon...?

        Mun 'silmissä' täällä on kolme mukavaa vakionimmarinaista joiden KAIKKIEN läsnäoloa kaipaan. Nyt esimerkiksi on tinttua ikävä kun on häipynyt johonki huitsin nevadaan:(

        Tinttu pitää taukoa, ei myöskään jaksa tätä samaa tylsää meininkiä täällä.. En tiedä onko tulossa ollenkaan takaisin..?

        Itseä tympii tämä meno täällä, kun jutut ei kiinnosta, ja toiset on kokonaan huomioimatta.. Ja tuo tr:ä vaan saa täällä jatkaa ilkeilyä minulle..


      • KuolaanKieliPitkällä

        No jos toi Tinttu-Liinan ja Kittien mielenosoitus vaan Arielista johtuu niin meikä kyllä saa pikku pimatsun puhuttua pois. No problem :-) Toljanteria en laskenu viiden sakkiin.. Et tulkaa leidit vaan takasin jatkamaan juttua ;-)


      • Hävetkää_jos_osaatte

        Voi hemmetti tuota aikuisten akkojen kateutta.


      • Nyt riittää tämä paskanjauhaminen!!Minä en ole täällä kirjoitellut koska ei ole vain huvittanut!Mun poissa olemisella ei ole mitään tekemistä teidän naisenne kanssa!Luuletteko te todellakin että kaikkien elämä ja palstalla olo/poisoleminen johtuu jostai yökkiksestä.Sillon ku mua huvittaa kirjottaa,nii minähä kirjotan vaikka täällä pyöris sata nuorta kaunista naista!!Hitto..että pitiki tulla ees lukemaan...:/


      • Sen vaan haluaisin tietää että mitä ihmeen kateutta??Siis MISTÄ sitä olisi kateellinen??Sallikaa mun nauraa!!


      • NaistenOutoLogiikka
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt riittää tämä paskanjauhaminen!!Minä en ole täällä kirjoitellut koska ei ole vain huvittanut!Mun poissa olemisella ei ole mitään tekemistä teidän naisenne kanssa!Luuletteko te todellakin että kaikkien elämä ja palstalla olo/poisoleminen johtuu jostai yökkiksestä.Sillon ku mua huvittaa kirjottaa,nii minähä kirjotan vaikka täällä pyöris sata nuorta kaunista naista!!Hitto..että pitiki tulla ees lukemaan...:/

        Poissa mutta läsnä? Teissä naisissa on sellainen jännä piirre, että nautitte miesten pompottelusta. Yksi kyselee perään, että mihinkähän se toinen on joutunut. Toinen lukee jutut, muttei välitä vastata.

        Laskepa montako kertaa Kittiechin viesteissä mainitaan nm. Yökkis?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sen vaan haluaisin tietää että mitä ihmeen kateutta??Siis MISTÄ sitä olisi kateellinen??Sallikaa mun nauraa!!

        Samat sanat Tinttu, en ole tippaakaan katellinen teini tytölle tai pojille. Vaan rehellisesti sanoin että palstalla on tylsää juttujen suhteen, ja se ettei nimimerkit tai muut palstalaiset keskustele muiden kanssa. Sen kummemasta ei ole kysymys!


      • Hävetkää_jos_osaatte kirjoitti:

        Voi hemmetti tuota aikuisten akkojen kateutta.

        Häpeä itse kun keksit satuja.


      • nolojuttu
        Kittiechi kirjoitti:

        Samat sanat Tinttu, en ole tippaakaan katellinen teini tytölle tai pojille. Vaan rehellisesti sanoin että palstalla on tylsää juttujen suhteen, ja se ettei nimimerkit tai muut palstalaiset keskustele muiden kanssa. Sen kummemasta ei ole kysymys!

        'se ettei nimimerkit tai muut palstalaiset keskustele muiden kanssa' Paljastit ittes ja kaveris kateellisuuden samalla ku ton sanoit. Akat on aina kateellisia nuoremmille, kauniimmiille, suositummille jne. noloa näyttää se.


      • nolojuttu kirjoitti:

        'se ettei nimimerkit tai muut palstalaiset keskustele muiden kanssa' Paljastit ittes ja kaveris kateellisuuden samalla ku ton sanoit. Akat on aina kateellisia nuoremmille, kauniimmiille, suositummille jne. noloa näyttää se.

        Voi herranjestas miten naiivia porukkaa! Se että toivoo enemän yhteishenkeä on kuule hyvä juttu. Tämähän on keskustelupalsta, täällä on aika kuollutta.. Ja asiaa auttaisi se että porukka juttelisi enemän.

        Joo, olen ruma, ikäloppu ja en ole suosittu, se on kuvasi minusta. Sain hyvät naurut.. :D


      • klikkaa-ittes
        Kittiechi kirjoitti:

        Voi herranjestas miten naiivia porukkaa! Se että toivoo enemän yhteishenkeä on kuule hyvä juttu. Tämähän on keskustelupalsta, täällä on aika kuollutta.. Ja asiaa auttaisi se että porukka juttelisi enemän.

        Joo, olen ruma, ikäloppu ja en ole suosittu, se on kuvasi minusta. Sain hyvät naurut.. :D

        Veteli palstalle niin näät kuollutta.


      • Muuan-Mies
        KuolaanKieliPitkällä kirjoitti:

        No jos toi Tinttu-Liinan ja Kittien mielenosoitus vaan Arielista johtuu niin meikä kyllä saa pikku pimatsun puhuttua pois. No problem :-) Toljanteria en laskenu viiden sakkiin.. Et tulkaa leidit vaan takasin jatkamaan juttua ;-)

        Olisinko minä viides, vaikken porukkaan kuulukaan?


      • klikkaa-ittes kirjoitti:

        Veteli palstalle niin näät kuollutta.

        No kyllä täälläkin on aika kuollutta. Huoh teidän kanssa..


      • klikkaa-ittes
        Kittiechi kirjoitti:

        No kyllä täälläkin on aika kuollutta. Huoh teidän kanssa..

        Se on kuule kuollutta kun etusivun tuoreimmat kommentit on vuodelta 2014.


      • klikkaa-ittes kirjoitti:

        Se on kuule kuollutta kun etusivun tuoreimmat kommentit on vuodelta 2014.

        Ok, uskotaan. Ehkä minun sitten pitää sanoa että Kla-palstalla on kuollutta, keskustelu muiden kesken? ;)


      • klikkaa-ittes
        Kittiechi kirjoitti:

        Ok, uskotaan. Ehkä minun sitten pitää sanoa että Kla-palstalla on kuollutta, keskustelu muiden kesken? ;)

        Melko elävältä näyttää nyt ;)


      • hirveähuutotyhjästä
        Kittiechi kirjoitti:

        Tinttu pitää taukoa, ei myöskään jaksa tätä samaa tylsää meininkiä täällä.. En tiedä onko tulossa ollenkaan takaisin..?

        Itseä tympii tämä meno täällä, kun jutut ei kiinnosta, ja toiset on kokonaan huomioimatta.. Ja tuo tr:ä vaan saa täällä jatkaa ilkeilyä minulle..

        No toivottavasti meininki paranee tämän meuhkaamisen jälkeen:(


      • hirveähuutotyhjästä kirjoitti:

        No toivottavasti meininki paranee tämän meuhkaamisen jälkeen:(

        Hirveä huuto tyhjästä? Eikö saa loukkantua? Ihme sakkia olette.. Sallitte kiusan noin vaan.. Mutta, kuten sanoin, täällä ei taida olla fiksua porukkaa enää ollenkaan..


      • Nettiritarit
        Muuan-Mies kirjoitti:

        Olisinko minä viides, vaikken porukkaan kuulukaan?

        Et ole.


    • Mitä mieltä ovat Tinttu ja tonttu? Sekä te muut palstalaiset?? Ja Yökkis ja pojat voisivat ihailun lomassa myös ottaa osaa keskusteluihin?

      Palsta on täynnä tr:ää, kimeeriä ym soopaa.. Täällä kaivataan ihan oikeasti uuisa aiheita ja ihmisiä, sekä yhteishenkeä...

      • Kolmikymppinen_vaan

        Mä esim. oon töis päivät pitkät ja muuki jengi on suht kiireist... Mut yritetään :)


      • TörppöReijo

        Eihän täällä käy enää muita kuin näitä turvanpieksijöitä ja samoja vanhoja paskoja, jotka ovat täällä mekastaneet jo vuosikausia.


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Mä esim. oon töis päivät pitkät ja muuki jengi on suht kiireist... Mut yritetään :)

        No olette täällä kuitenkin melkein joka päivä. Olisi mukavaa kun täällä olisi enemän keskustelua eri nimimerkkinen kesken. :)


      • TörppöReijo kirjoitti:

        Eihän täällä käy enää muita kuin näitä turvanpieksijöitä ja samoja vanhoja paskoja, jotka ovat täällä mekastaneet jo vuosikausia.

        Mitä tarkalleen tarkoitat turvanpieksijöillä? Minun mielestä palstaa ei kannata antaa mm. tr:än jutuille pelkästään.. Rohkeasti vaan avaamaan omia juttuja ja keskusteluja muiden kanssa? :)


      • Turvenuijavaan

        Tarkoitan turvanpieksijöillä niitä, jotka ottavat joka ikiseen juttuun negatiivisen asenteen.


      • Turvenuijavaan kirjoitti:

        Tarkoitan turvanpieksijöillä niitä, jotka ottavat joka ikiseen juttuun negatiivisen asenteen.

        Tuo on kyllä niin totta..


      • No tuo loan heittely on ainakin nykyään arkea täällä.

        Vakionimmarn ottamisesta/käyttämisestä seuraa se että susta tulee 'henkilö' jonka kirjoituksia ja ajatuksia voi seurata. Ja kun kaikki ei tykkää kaikista seuraa tästä sitten joidenkin eitykkääjien taholta lokaa niskaan, ihan sama mitä sitten kirjoitatkin.


      • toljanter kirjoitti:

        No tuo loan heittely on ainakin nykyään arkea täällä.

        Vakionimmarn ottamisesta/käyttämisestä seuraa se että susta tulee 'henkilö' jonka kirjoituksia ja ajatuksia voi seurata. Ja kun kaikki ei tykkää kaikista seuraa tästä sitten joidenkin eitykkääjien taholta lokaa niskaan, ihan sama mitä sitten kirjoitatkin.

        Tympii kyllä tämä palstan fiilis.. :( Ja esim. pojat ja yökkis voisivat ihalukerhon lomassa ottaa osaa keskusteluihin muiden kanssa? Eikö tämä kuitenkin ole Kokkola / Keskustelupalsta..?


      • Missä_on_kerho
        Kittiechi kirjoitti:

        Tympii kyllä tämä palstan fiilis.. :( Ja esim. pojat ja yökkis voisivat ihalukerhon lomassa ottaa osaa keskusteluihin muiden kanssa? Eikö tämä kuitenkin ole Kokkola / Keskustelupalsta..?

        Missä ihailu nyt näkyy?


      • Missä_on_kerho kirjoitti:

        Missä ihailu nyt näkyy?

        Mitä tuolla tarkoitit, tarkenna vähän?


    • TOSIrealistiKokkola

      Palstan tasohan on laskenut siitä syystä, että tänne avataan täysin yhdentekevää jaaritusta ja jos joku avaa oikein asiaa, niin typeräthän eivät osaa sanoa mitään.

      Palstalla on enää harvoin tr juttuja, esim. minä laitan nyt tr piikkiin tämänkin kommentin.

      • No miksei fiksummat tule palstalle tyhmien vastapainoksi?? Miksi palsta annnetaan typerien juttujen valtaan.. Ja kyllä täällä piisaa ihan liikaa tr:än juttuja..


      • TOSItahvo

        Onko Tahvolta kysytty mielipidettä?? Ei ole, joten turpa tukkoon kiitos!


    • olis_asiaa

      kait se vähä avauksen aiheestaki on kiinni et mikä kiinnostaa. itteäni kiinnostaa vaan semmoset kevyet jutut ku työssä kokee stressiä aivan tarpeeksi päivän mittaan.

      • No kyllä täällä piisaa kevyttäkin juttua, muuta kuin yökkis. Meinaan että on aika yksipuolinen palsta, jos kaikki vakinimmarit pyörii vain yhden aiheen perässä..


      • totuusseerumi
        Kittiechi kirjoitti:

        No kyllä täällä piisaa kevyttäkin juttua, muuta kuin yökkis. Meinaan että on aika yksipuolinen palsta, jos kaikki vakinimmarit pyörii vain yhden aiheen perässä..

        Kyllä sää oot aika yksipuolinen juttuinesi, eihän kukaan fiksu viitsi "kuunella" sinun yhtämitaista kitinää.
        No son iellä se joku tollander ja tinttu, mutta eipä taidan muita lötyä.


      • Kolmikymppinen_vaan
        Kittiechi kirjoitti:

        No kyllä täällä piisaa kevyttäkin juttua, muuta kuin yökkis. Meinaan että on aika yksipuolinen palsta, jos kaikki vakinimmarit pyörii vain yhden aiheen perässä..

        No sit sä vaan väännät niit kevyit avauksii :)


      • totuusseerumi kirjoitti:

        Kyllä sää oot aika yksipuolinen juttuinesi, eihän kukaan fiksu viitsi "kuunella" sinun yhtämitaista kitinää.
        No son iellä se joku tollander ja tinttu, mutta eipä taidan muita lötyä.

        Ja taas on näitä jotka tulevat loukkaamaan.. Tämä avaus ei kyllä minun mielestä ole yksipuolinen, vaan ihan aiheellinen. Ja oletko huomannut että olen kyllä vähentänyt tänne kirjoittelua? Mutta joitakin ei voi koskaan miellyttää...

        Ja jos itse olet kuulemma fiksu, voit ottaa osaa keskusteluihin fiksuilla kommenteilla?


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        No sit sä vaan väännät niit kevyit avauksii :)

        No mikä teille kelpaa? Näköjään on ihan sama mitä minä kirjoitan, niin ei ketään kiinnosta..


      • Kolmikymppinen_vaan
        Kittiechi kirjoitti:

        No mikä teille kelpaa? Näköjään on ihan sama mitä minä kirjoitan, niin ei ketään kiinnosta..

        No mä muistan tsempanneeni sua uinnis :) Äläkä sä oo noin negatiivinen. Sul on kuules aivan sama oikeus heittää tääl kommenttii ku muillaki et leuka pystyyn ja hymyy huuleen. Jos joku huutaa nii anna sit huutaa. Samal taval oot ku ennenki et Tr ei aivan yliotetta palstast saa :)


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        No mä muistan tsempanneeni sua uinnis :) Äläkä sä oo noin negatiivinen. Sul on kuules aivan sama oikeus heittää tääl kommenttii ku muillaki et leuka pystyyn ja hymyy huuleen. Jos joku huutaa nii anna sit huutaa. Samal taval oot ku ennenki et Tr ei aivan yliotetta palstast saa :)

        Juu muistan kyllä tsemppaukset, kiitos vaan. :) Sori, välillä tuo negatiivisuus nostaa pätään täällä, kun ei saa kuin ilkeilyä osakseen..

        Jep, ei tämä tr:ä oma palsta todellakaan ole.

        Mites teillä vakinimmareilla päivä on mennyt?


    • Taidan ottaa muista mallia, ei tänne kannata tulla keskustelemaan, kun näköjään ylläpito antaa tr:än riehua palstalla.. Ja miksei poisteta noita kimeeri ym.. roskaa? Ja näköjään tästä on tullut myös ihailupalsta.. Tylsää..

      • Kolmikymppinen_vaan

        Mä vinkkaan meidän murul et jäädään tauol. Kyl tää meno sit ainaski meidän osalt rauhottuu :)


      • Kolmikymppinen_vaan kirjoitti:

        Mä vinkkaan meidän murul et jäädään tauol. Kyl tää meno sit ainaski meidän osalt rauhottuu :)

        En ole ketään ajamassa pois. Tarkoitin että täällä on aika yksipuoleiset jutut täällä palstalla.


      • Kenestä_muista

        Otat mallia?


      • Kenestä_muista kirjoitti:

        Otat mallia?

        No eihän täällä palstalla juuri ole väkeä, kun väittävät myös että täällä on tylsiä aiheita.. Ja kuulemma ovat minunkin aiheeni, joten en viitsi juttuja kai enää avata. En halua olla osa palstan väkikatoon..


    • TOSIrealistiKokkola

      Taso nousee heti kun lopetat tuon paskan jauhamisen, typerine juttuinesi, ja häivyt sivustolta heti. Onko selvä? Onhan!. Kiiiitooooos!!!...

      • Sano nyt suoraan miksi olet kokoajan niin ilkeä muita palstalaisia kohtaan? Tympii ja loukkaa tuollainen jatkuva haukkuminen..


      • Ylläpidolle on lähtenyt viestiä tr:än törkeästä käyttäytmisestä.


      • TOSItahvo

        Kohta taas poliisit kyydittää Tahvoa!


      • TOSItahvo kirjoitti:

        Kohta taas poliisit kyydittää Tahvoa!

        Ylläpito on kyllä todella huonoa, kun sallii tr:än jatkuvan ilkeilyn muita kohtaan..


      • TOSIrealistiKokkola

        Siinäpä kitiset, nalkutat ja nykerrät pyörätuolissasi paskavaipoissa...


      • TOSIrealistiKokkola kirjoitti:

        Siinäpä kitiset, nalkutat ja nykerrät pyörätuolissasi paskavaipoissa...

        Sinähän sen tiedät, kun itselläsi on siitä kokemusta.


    • TOSIrealistiKokkola

      Ei ole ihmekään, että palstan "taso on laskenut", kun sivustolla ei ole muuta kuin turkoosimerkkisen ylläpitämiä typeryyksiä: Uutiskopiointeja, homosteluja, tappeluja, uteluja - mitä missä milloin, kuoliko kukaan, kuka oli, mikä paras, oliko, oliko, oliko, kuka oli, missä paloi ja kaikkea muuta paskanjauhantaa. Voi saa.....mitä hulluutta...

    • Näin_on

      Tänne ei jäisi ketään jos jokainen saisi poistaa kirjoittajat ja aiheet jotka ärsyttää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe