Huuhkajanvaaran vit*n korkeat nyppylät

tylsistynytautoilija

Ottaa kyl vihaksi nuo nyppylät! Edelliset hyppyritkin oli jo nii perseestä ja luuli kun uusi asfaltti tehtiin et olisivat tajunneet matalammat laittaa mutta jumalauta ei! Vähänkään matalampi maavara autossa nii johan raapii pohjaa ja puskureita... Mitä mieltä ihmiset tästä?

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisää_korokkeita

      Saisi olla korkeammatkin ja tiheämmässä. Ne ei haittaa yhtään jos ajaa niihin sallittua 30km/h.

      • OnTheOtherHand

        Kierrä "töyssyt" tavalla tai toisella.


    • Kajaani_Africa

      Ota huomioon että suurin osa Huuhkajavaaran moniosaajista liikkuu kameleilla ja aaseilla, joissa on melko korkea maavara

    • mamumaasturi

      aasit liikkuu kameleilla, meinasit varmaan.

    • NikolaiPiva

      Suurin osa huuhkiksen asukkaista kulkee kävelemällä. Eivät edes polkupyörää omista.
      Heille ei ole töyssyistä minkäänlaista haittaa. Matka sossuun ja kelaan ei pitene.

    • Mistäsikiää

      Vähänkään matalammalla autolla....
      Kaikki vakio autot selvittää korokkeet ongelmitta, ihan pienen marginaaliryhmän tietty tekee OIKEAT urheiluautot joita tuskin huuhkajanvaarassa edes on.
      Se että jollain laittomalla tunnikin räpöstyksellä ei niihin voi viittäkymppiä ajaa ei haittaa ainakaan minua ollenkaan.
      Jättää sen auton parkkiin vaikka abc asemalle niin ei tarvii omaa typeryyttään ja liian matalan auton omistamista täällä itkeä.

    • qweqwee

      Työnne se madallettu lasikuitupulkkasi vimpelinlampeen jos sillä ei pääse yli hidastetöyssyistä.

    • Sopivankokoinen

      Korokkeet ovat tarpeeseen estäen varomattoman ajon johon syyllistyvät niin nuoret kun kokeneemmatkin kuskit automallista riipumatta.

    • Sopyva

      Kyllä ne yököttävät tuninki muovit karise , kun ajelee muutaman kerran kovempaa tyohon korotukseen. Ei ole autokaan enää niin typerän näköinen.

    • osuuskaupanjone

      ottaako pattiin patit

    • Pelletulisee

      Kuuttakymppiä kestää helposti ajaa huuhkiksen töyssyihin kun on kunnollinen auto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      1835
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1479
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1180
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      969
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      942
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      895
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe