lehmän opettaminen 1 lypylle

korvuanpoeka

sain opetettua omat lehmäni lyspämäämääm vain kerran päivässä nimittäin aamulla 9-12 välillä. jippii työt väheni melkin puoleen. :)vain vähän vähemmä maitua tuliim

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevadg

      Montako kahvikupillista maitoa tulee kerralla?

    • roistotlinnaan

      Rikot lakia.lypsykaudella lehmät on lypsettävä vähintään 2 kertaa /vrk. Linna odottaa sua.

      • eläinrunkku

        Kiihko hullu


      • 24vuodentuomio
        eläinrunkku kirjoitti:

        Kiihko hullu

        sioista kiinnostunu eläimiinsekoaja tiesitkö toinen puoli linnaa tulee siveellisyyslain rikkomisesta


    • karjamees

      Miksi edes pidät lehmiä? Maitomäärä vähenee niin huomattavasti että etpä sas paljoa tuottoa. Meijeri muuten laittaa eläinlääkärit sun perään jos sun karjan keskituotos alittaa 6000 tai oliko peräti 6500. Ja sulla ei varmaan kyllä montaa lehmää olekkaan jos on oikeasti ollenkaan. Mutta miten säästät työtä tai saat tuloa navettaan aamulla myöhempään kun ainakin fabalaisten on mentävä ennen klo 8.00 että saa semmarin tilattua. Ja kyllä sunkik lehmät syö jotain ainakin kaks kertaa päivässä ja paskoo kumminkin, ja varmasti osan parteen.
      Luulen että tää on vain vitsi mutta jos on tosi niin mä sanon vaan, vaikken mä tietysti ole toisten tekemisiä arvostelemaan että jos elukoita pitää niin pitää pitää hyvin. Jos ei saa lehmiä aikoinaan lypsettyä saati viitsiydy kahta kertaa päivässä navettaan raahautua lypsylle niin elukat korkealaitaiseen vaan. Ei tommonen karjahuusholli ole mistään kotoisin, tollasesta paikasta tulee vain mieleen että joku muukin asia on hyvin todennäköisesti pielessä... Mähän vai tuumailen, en arvostele...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe