ohuet sukat ja muodokkaat sääret

nautikunehdit

Löytyisikö naista joka nauttii jalkojensa palvomisesta ja/tai klassisen tyylikkäästä pukeutumisesta, ohuet sukat, korsetti ymv. ja haluaisi jakaa mieltymyksensä tyylikkään ja urheilullisen 40 miehen kanssa (fiksunkin vaikka näillä sivuilla kirjoittelenkin). Alkuun voitaisiin vaihtaa ajatuksia vaikka sähköpostilla ja jos kiinnostutaan toisistamme mietitään jatkoa yhdessä?!

23

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muistot

      Mie kerran seurustelin n-5 kymppisen naisen kaa, ja siinä sohvalla tv katteltii
      ja hää heitti sukkahousujen verhoomat säärensä mun syliin ja ja nätit sääret
      hällä oli no minä siin hieroskeli hänen sääriään tv tuijotellen,ja mitään ajattelematta,
      kun hää pyys kohta hieromaan sääriään kovemmin ,no hieroinhan minä, jälkeen päin
      hän tunnusti saaneensa orkun, olin ihan yllättyny että oho,ja mie vaan uutisii
      seurailin.

    • kertakokelilu

      En oikein pääse arkielossa pukeutumaan tyylikkäästi, puhumattakaan seksikkäistä alusasuista. Jokin aika sitten menin juhliin, joihin pukeuduttiin klassisen tyylikkäästi. Hommasin oikein sukkanauhavyön ja juhlasukat.
      (2 paria, oli melko kalliit!) Kun mallailin peilin edessä, niin pidin kyllä näkemästäni. Juhlissa sain kiinnostuneita katseita miehiltä, jotka eivät yleensä ole minua noteeranneet. Se oli jännittävää, ehkä jopa vähän kiihottavaa. Samaan aikaan kun tuli hiukan syntinen olo alusasuista, vaikkei kukaan tiennyt mitä minulla oli alla. Ehkä jopa hutsumainen. Illan aikana nautiskelin pari lasillista. Luulen että pienen huppelin ja minulle vieraiden aluasujen (stringit, vyö, sukat) myötä kiihotuin ja vähän kostuinkin saamastani huomiosta, miesten himokkaista katseista ja vihjailevista puheista. Ilta loppui minulta kuitenkin aikaisin, mutta oikean hetken tullen saatan kokeilla uudestaan, josko uskaltaisin ottaa syvempiä kokemuksia tällaisilla lisäkiihokeilla

      • nautikunehdit

        Milloin se oikea hetki mahtaisi olla? Voisin tulla paikalle!


      • kertakokelilu
        nautikunehdit kirjoitti:

        Milloin se oikea hetki mahtaisi olla? Voisin tulla paikalle!

        Harkitsen ja puntaroin...


      • nautikunehdit
        kertakokelilu kirjoitti:

        Harkitsen ja puntaroin...

        Dont miss it!


    • Marinka34

      Missäpäin tällainen asustaa joka arvostaa ja haluaa nauttia kauniista sääristä? Kiinnostaa...

      • nautikunehdit

        Vantaalla mutta kova matkaaja...


      • Teemu35v

        Hei Marinka muka hiero Sääri Stay up sukat oli kiinnostaa
        Mukava Nähdä sinua Missäpäin tälläanen asustaa joka arvostaa ja haluaa nauttia kauniista sääristä? kiinnostaa


      • 34etrg

        Mitäpä seuran hakemisessa on vialla? Se ei riko palstan sääntöjä. Myynti ja puhelinnumerot on toinen asia.


    • kokemuskorvaanuoruuden

      Mitenkäs tällainen 50 kohtuullisen hyvässä kuosissa oleva aikuinennainen, onko sinulla ikärasismia?

      • nautikunehdit

        Saattaa olla että ikä vaan parantaa... Ehdottomasti ainakin jutustelun paikka?!


    • Kauniitsääretjakorot

      Ei tarvitse ikää hävetä varsinkaan jos on kauniit sääret. Toivottavasti säärenne saavat arvoisaa kohtelua osakseen ;)

      • nautikunehdit

        K0mmentoija, oletko mies vai nainen?


    • Kyllä sitä aina sen verran löytyy jalkafettissiä, että osaa ja haluaa nauttia kauniista naisten sääristä :)

      • nautikunehdit

        No oletkos sinä mies vai nainen?


      • nautikunehdit kirjoitti:

        No oletkos sinä mies vai nainen?

        Olen kuvasta huolimatta mies jalat vain ovat niin ihania :)


    • ihanuteliaisuudesta

      Mitä sinulla olisi käytännössä tarjolla?

    • nautikunehdit

      Taatusti hyvää, sensuellia ja intohimoista seksiä, kenties jännitystä arkisen aherruksen iloksi... ja kaikki fiksussa ja filmaattisessa paketissa...

    • Heelsandstayups

      Sääret (kuulemma vielä hyvännäköisetkin) löytyy ja korkkarit on vakiovaruste. Pieni miehinen ihailu tekisi kyllä terää. Olen pääkaupunkiseudulta. Nautikunehdit - sinuun on hieman hankala ottaa yhteyttä!

      • Mikeyhki

        mmm... mikeyhki()gmail.com


      • SimojaVesku

        Spede


      • Minäkin pks:lta,treenattu,tummahiuksinen jalka-fetisisti.Postini on sama kuin merkkini ja loppu-osa suomi24.fi...Keskustellaankos?:)


    • Vanhaliitto

      Se on maailman kaunein näky, kun nainen on pukeutunut hameeseen, kiiltäviin sukkiksiin, avokkaisiin ja jos ja kun on vielä muutenkin "naisen" näköinen.
      Sanottakoon Päivi Räsäsestä mitä hyvänsä, mutta siinä on kaunis nainen ja osaa pukeutua. Olen aina ihaillut häntä. Toinen on Arja Saijonmaa. Niissä naisissa on tyyliä.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1160
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      266
      948
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      106
      877
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      818
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe