Heitin vahingossa naapurin päähän suuren kiven

Apuakaivataanpikaisesti

Olin koirani kanssa meidän kerrostalon sivupihalla ja näin maassa ison kiven, ajattelin, että nostan kiven ja heitän sen pusikkoon, että koirani pelästyisi ja lopettaisi maassa kierimisen (se kierii aina madon tai linnunpaskan päällä jostakin kumman syystä).

Nostin 2 appelsiinin kokoisen kiven maasta ja heitin sen pusikkoon niin lujaa kun kädestä lähti. Kuinka ollakkaan pusikosta kuului huutoa ja pusikosta nousi naapurin verinen päälaki.

Lähdin koirani kanssa paniikinomaisesti karkuun. Kun pääsin kotiin niin katsoin ikkunasta ja huomasin naapurini kävelevän rappuun. Vaikka oletin, että hän ei välttämättä kerinnyt nähdä minua niin hän tuli ovei taakse möykkäämään ja hän potki oveani varmaan 5 minuutin verran.

Mitä mä teen nyt? En uskalla mennä naapuriltani pyytämään anteeksi koska pelkään häntä jo ennestään. Mitä mulle tulee jos hän soittaa poliisille?

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivi34232

      menet nyt kiltisti ottamaan samasta kivesta päähäsi niin olette sujut :)

    • 15plus8

      Jätä hänelle postiluukusta kirje jossa selität tilanteen. Toivot asiallista keskustelua. Esität että olet valmis kustantamaan lääkärikulut ja pahoittelet. Turha tehdä asiasta poliisiasiaa.

    • 5r4fd

      Ovatko nämä vastaukset enemmän mieleen sinulle kuin ne, joita olet saanut hieman myöhemmin tekemääsi aloitukseen?

      • KukaHeittiEkanKiven

        Uskotaan juu. Sun piti todella heittää kivi sen rakin päähän - niinkö? Mutta se naapurin pässi oli sopivasti ja musa lipsahti. Voi hattu näitä sepustuksia. Selvä pahoinpitely nyt ainakin rikosnimikkeenä, jos ei myös vammantuottamus. Valitse kiveksesi paremmin. Lapsellisia provoja.


      • kzkekdjsiw
        KukaHeittiEkanKiven kirjoitti:

        Uskotaan juu. Sun piti todella heittää kivi sen rakin päähän - niinkö? Mutta se naapurin pässi oli sopivasti ja musa lipsahti. Voi hattu näitä sepustuksia. Selvä pahoinpitely nyt ainakin rikosnimikkeenä, jos ei myös vammantuottamus. Valitse kiveksesi paremmin. Lapsellisia provoja.

        Huokaus. Ikinä kuullut konkurrenssista? Ei yhdellä teolla samaa uhria kohtaan voi syyllistyä sekä pahoinpitelyyn että vammantuottamukseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe