Kaipaisin neuvoa rustolävistyksen kanssa

mmmmerkkari

Olen siis ottanut melko nopeaan tahtiin vasempaan korvaan yhteensä neljä (perus)rustolävistystä, kolme elokuun lopussa samalla kertaa ja viime torstaina neljännen aivan korvan yläosaan. Aikasempien kanssa ei ilmennyt verenvuotoa, mutta tämä uusin tahtoo alkaa vuotaa aina uudelleen lämpimällä vedellä huuhtelun yhteydessä. Ilmeisesti juuri siinä kohdassa kulkee jokin hieman isompi verisuoni, sillä korvan taakse on ilmestynyt melko iso mustelma. Korva on myös todella arka, punertava ja lämmin, mikä tietysti johtuu lävistyksen tuoreudestakin. Tarvitseeko mustelmasta yms. olla huolissaan?

Korvan takana on ollut nyt pari päivää hyytynyttä verta, jota en ole viitsinyt kokonaan puhdistaa pois, sillä vuoto alkaisi todennäköisesti uudestaan. Onko tästä merkittävää haittaa hygienian kannalta?

2

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pierced94

      Mustelmista ei tarvitse olla huolissaan, eikä verenvuodosta. Itse yrittäisin kyllä huuhdella varovasti hyytyneenkin veren pois, mutta jos se ei lähde helposti irtoamaan ja joudut repimään tai muuta vastaavaa saadaksesi sen pois, niin kannattaa antaa sen olla. Mikäli komplikaatiot jatkuvat, voit aina ottaa yhteyttä lävistäjääsi :)

    • Xperins

      Anna tehdä ruven se suojaa tippuu itsekseen.. Muista suolahuhtelu. ihan paras olis H2Ocean suihke pariin kertaa päivässä, kunnes parantunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe