MAMU häiriöt Keuruulla

piismeiker

Tähän ketjuun turvapaikanhakijoiden aiheuttamat häiriöt Keuruulla. Yleisenä ohjeena kannattaa pitää että kaikenlaisista häiriöistä ilmoitus hätänumeroon 112 jotta kaikki ongelmat taatusti tilastoituvat.

Eli tähän ketjuun voi kirjoittaa omia kokemuksia ja linkittää uutisia muualtakin päin Suomea. Se mitä tapahtuu muualla, todennäköisesti samat ongelmat ilmaantuvat myös Keuruulle ellei ole jo ilmaantunut.

Plussaa siitä kun laittaa jonkinlaista lähdeviitettä mahdollisuuksien mukaan.

187

1483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meikkispeikkis123578

      Aika hiljaiselta näyttää. :)

    • kuuhankavetinen

      Onkohan kirjaaamattomia pakolaisia kadonnut paljon,kun lappilaiset ovat polkeneet niitä jänkhään ja kukaan ei edes osaa kaivata.

    • Ensikohtaaminen

      Eilen kävin Järvituulessa kaupassa niin kaupan edustalla oli näitä turvapaikanhakioita. Ensiksi kysyivät rahaa, sanoin että ei ole. Sitten kysyivät tupakkia, vastasin etten polta. Seuraavaksi tulikin sitten haistattelua ja vihaisia katseita, uhkaavaksi voisi kohtaamista luonnehtia.

      • Soitto112auttaa

        Jos haistattelua tulee, niin soitto heti 112 ja ilmoitus uhkaavasta käytöksestä!


      • Muistakaa-että-tätä

        kulttuurin rikastuttamista on tänne haluttu ja toivottu oikein valtiovallan taholta. Nyt sitä saadaan! Olkaamme onnellisia!


      • TarkennaVäite

        Mistä kävi ilmi, että olivat turvapaikan hakijoita? Onko tieto varma, vai pelkkä arvaus?


      • Apuaapua
        Soitto112auttaa kirjoitti:

        Jos haistattelua tulee, niin soitto heti 112 ja ilmoitus uhkaavasta käytöksestä!

        Soitanko jo 112? Minua nämä kommentit ja kehotukset ovat alkaneet henk.koht. ahdistaa aika lailla.


      • toteanmä
        TarkennaVäite kirjoitti:

        Mistä kävi ilmi, että olivat turvapaikan hakijoita? Onko tieto varma, vai pelkkä arvaus?

        Jos nuita turvaturisteja et osaa suomalaisista erottaa,melkolailla olet jälkeenjäänyt.


      • RaaRasputin

        Minulle tarjos heti pil...a, ja ihan ilmaisexsi


      • se_siitä_paskanpuhuja

        Joo, minäkin olin siellä ja haistattelijat olivat SUOMALAISIA!


      • LOORDI3
        Soitto112auttaa kirjoitti:

        Jos haistattelua tulee, niin soitto heti 112 ja ilmoitus uhkaavasta käytöksestä!

        Nuo kantaväestön pikkunassikat kun haistattelevat ,niin pitäskö soittaa hätäkeskukseen vai miten toimia.


    • maassamaantavalla

      Muistakaa ehdottomasti MATALALLA kynnyksellä ilmoitus 112. Se on ainoa keino millä tilanne voidaan yrittää pitää hallinnassa.

      • PirunSarvet

        Tekisi mieleni tehdä SINUSTA ilmoitus 112:een. Ahdistaa ja pelottaa ajatus, että olet kuka tahansa tuttu, josta olen saattanut luulla hyvää tähän asti. Mistä tiedän, mitä kaikkea oikein vihaat ja miten paljon? Uskallanko mennä nukkumaan ja huomenna kauppaan?


      • haaparantalainen
        PirunSarvet kirjoitti:

        Tekisi mieleni tehdä SINUSTA ilmoitus 112:een. Ahdistaa ja pelottaa ajatus, että olet kuka tahansa tuttu, josta olen saattanut luulla hyvää tähän asti. Mistä tiedän, mitä kaikkea oikein vihaat ja miten paljon? Uskallanko mennä nukkumaan ja huomenna kauppaan?

        Ihan rauhassa kauppaan voit mennä siellä on yleensä vartijoita.

        Haaparannalla kyllä vartija joutui painimaan mamujen kanssa ,jotka kaupan sisällä hätyyttelivät pikkutyttöjä. Ei uskoneet vartijaa, joka käski niiden antaa tytöille rauhan.
        No vartija yritti toimittaa ulos liikkeestä näitä desbootteja,painihan siitä tuli kun käskyä ei totelleet.Mamuja oli useita,onneksi vartijan kaveri tuli jostakin paikalle ja järjestys saatiin aikaan.

        Lopulua sinne tulivat myös poliisit,että kai tämä episoodi jotenkin rekisteröitiin.


      • on_seurannu
        haaparantalainen kirjoitti:

        Ihan rauhassa kauppaan voit mennä siellä on yleensä vartijoita.

        Haaparannalla kyllä vartija joutui painimaan mamujen kanssa ,jotka kaupan sisällä hätyyttelivät pikkutyttöjä. Ei uskoneet vartijaa, joka käski niiden antaa tytöille rauhan.
        No vartija yritti toimittaa ulos liikkeestä näitä desbootteja,painihan siitä tuli kun käskyä ei totelleet.Mamuja oli useita,onneksi vartijan kaveri tuli jostakin paikalle ja järjestys saatiin aikaan.

        Lopulua sinne tulivat myös poliisit,että kai tämä episoodi jotenkin rekisteröitiin.

        Nuo 14-15-vuotiat "pikkutytöt" ovat seksuaalisesti niin agresiivisiä, että vanhempana ihmisinä oikein hävettää. Kulkevat sellaisissa vaateissa että ukoilla rupea seisomaan jos vähänkin on taipumus nurorempiin.


    • näpistelyä

      Sokkarilla olivat näpistelleet tavaraa keskiviikkona. Poliisille oli asiasta informoitu ja myös rikokset näkyvät valvoltanauhalta. Näin kertoi S-marketin tuttu työntekijä. Tiedä sitten olivatko vastaanottokeskuksen väkeä, vai sitten näitä ulkomaalaisia kukkakauppiaita.

      • AsiatAsioina

        Keuruulla on viime viikolla liikkunut kerjäläisiä, joita täällä ennenkin on liikkunut. Euroopasta tulleita, eivät pakolaisia. Kukkakauppaa, kerjäämistä jne. Älkää levittäkö huhuja, please, vaan tarkistakaa tietonne!


    • eioleenkäytä

      Tupakan ja rahan pummaamista on esiintynyt.

      • PummaamistaJne

        On esiintynyt myös suomalaisten toimesta. Ilmoitanko 112:een? Matalalla kynnyksellä, jotta saadaan kuri ja järjestys?


    • kyllähäntietooon

      Kalevi Sorsa ja hänen vanhempansa ei kauan Keuruulla kerennyt vaikuttaa,kun muuttiva Joutsaan tiemestari isän työn vuoksi niinpä Kalevi aloitti koulun käynnin kansakoulussa Joutsassa.Kalevilla on kaksi tytärtä syntyneet -56 ja 59.

    • SrkTekiTörkeästimeille

      SRK tulisi seurata mitä tavaraa miehet tuovat majapaikkaansa,kätkevätkö ulos jotain? Mitä heillä on taskussaan kun liikkuvat keskustan alueella?Ostavatko teräaseita? Kukaan ei voi tietää mitä tulijat ovat tehneet kotimaassaan ja matkalla tänne. Kovin turvatonta on iäkkään naishenkilön liikkuminen kaupoissa päivälläkin jos joutuu miesjoukon ahdistelemaksi ja häneltä varastetaan rahat ym. Väkivallan kynnys on matala jo rikoksia tehneille.

      • MiksiTeetteTätä

        Tämä on nyt ihan pelkkää pelottelua. Olen itse iäkäs naishenkilö, enkä pelkää turvapaikanhakijoita. Korkeintaan pelkään teikäläisiä, jotka kasvottomina keskustelette täällä näin sivistymättömästi.


      • satukirjaluettavaksi
        MiksiTeetteTätä kirjoitti:

        Tämä on nyt ihan pelkkää pelottelua. Olen itse iäkäs naishenkilö, enkä pelkää turvapaikanhakijoita. Korkeintaan pelkään teikäläisiä, jotka kasvottomina keskustelette täällä näin sivistymättömästi.

        No kukaanhan ei pakota näitä juttuja lukemaan jos alkaa ahistaan ja jos kerran on noin sivistynyt ihminen niin näiden juttujen kommentointi osoittaa jotain muuta,tosin en kyllä uskokaan että siellä joku "iäkäs naisihminen"kirjoittelee.Taitaapi olla seurakunnan trolli.


      • Soosoosoo

        Mitäs se juttujen kommentointi sitten osoittaa? Kerro kaikin mokomin omin sanoin. Mikään trulli en ole, ja vaikka olen vanhakin, niin holhoustanne en silti tarvitse, kiitoksia vain. Luen ihan mitä haluan ja kommentoin omin ajatuksin, jos haluan. Monta kertaa en tähän tuuttiin vilkaise, mutta halusin nähdä omin silmin, mitä naapurit kertoivat. Uskomatonta, millaista moskaa täällä näkee.


      • Oletjotäälläkin

        Mummot ja trullit nukkuvat yleensä tuohon aikaan. Vain propagandakoneisto jauhaa yötä päivää.


      • Propagandaahyvinkin

        Niinpä. Siksi kai sinäkin täällä jankutat. Paljonko saat MV:ltä "palkkioita"?


      • mesivistymättömät
        MiksiTeetteTätä kirjoitti:

        Tämä on nyt ihan pelkkää pelottelua. Olen itse iäkäs naishenkilö, enkä pelkää turvapaikanhakijoita. Korkeintaan pelkään teikäläisiä, jotka kasvottomina keskustelette täällä näin sivistymättömästi.

        Kehtaatkin tulla tänne kasvottomana sivistymättömästi keskustelemaan.
        Teetkö päivittäin näin ?????????????????????????????????????


      • hölmöläinen
        MiksiTeetteTätä kirjoitti:

        Tämä on nyt ihan pelkkää pelottelua. Olen itse iäkäs naishenkilö, enkä pelkää turvapaikanhakijoita. Korkeintaan pelkään teikäläisiä, jotka kasvottomina keskustelette täällä näin sivistymättömästi.

        No ei nukaan sentään hautaankaatuviin akkoihin kajoa,olet turvassa jatkossakin.


      • uhkako
        satukirjaluettavaksi kirjoitti:

        No kukaanhan ei pakota näitä juttuja lukemaan jos alkaa ahistaan ja jos kerran on noin sivistynyt ihminen niin näiden juttujen kommentointi osoittaa jotain muuta,tosin en kyllä uskokaan että siellä joku "iäkäs naisihminen"kirjoittelee.Taitaapi olla seurakunnan trolli.

        Olen 65 vuotias eläkkeellä oleva mielenterveyshoitaja (nainen) Olen tällä sivustolla nyt todellakin ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Olen ollut vapaaehtoisena SRK:n turvapaikkakeskuksessa silloin tällöin. Olen ollut siellä esim yksin laittelemassa vaatteita ja apunani on ollut runsaasti nuoria ja vanhoja miehiä. Äidit olivat huolehtimassa lapsistaan.
        Koskaan en ole kokenut pelkoa, ikääni jo pelkästään arvostettiin.
        Lähes 40 vuotta psyk.sairaalassa, enkä sinäkään aikana kuullut näin räävitöntä kielenkäyttöä.
        Mikä meihin on mennyt, miksi moinen viha ?
        ......tulin tänne lukemaan mitä Red Bikessä on eilen tapahtunut ja aion ottaa siitä selvän, vaikka sitten "pitkän kaavan kautta"


      • Hölömöteiseuraaeitiedä
        uhkako kirjoitti:

        Olen 65 vuotias eläkkeellä oleva mielenterveyshoitaja (nainen) Olen tällä sivustolla nyt todellakin ensimmäistä ja viimeistä kertaa. Olen ollut vapaaehtoisena SRK:n turvapaikkakeskuksessa silloin tällöin. Olen ollut siellä esim yksin laittelemassa vaatteita ja apunani on ollut runsaasti nuoria ja vanhoja miehiä. Äidit olivat huolehtimassa lapsistaan.
        Koskaan en ole kokenut pelkoa, ikääni jo pelkästään arvostettiin.
        Lähes 40 vuotta psyk.sairaalassa, enkä sinäkään aikana kuullut näin räävitöntä kielenkäyttöä.
        Mikä meihin on mennyt, miksi moinen viha ?
        ......tulin tänne lukemaan mitä Red Bikessä on eilen tapahtunut ja aion ottaa siitä selvän, vaikka sitten "pitkän kaavan kautta"

        Saattaa mieli ja käsitys muuttua kun kasarmi täyttyy 500 kehitysmaalaisista muslimi miehistä. Media ei kerro mitä kaikkea invaasio joukot Euroopassa tehneet ja tekevät. Mitäpä luulette ankkkuri miesten elintaso ja seikkailu porukan holtittoman maahantulon ja hyyssäyksen maksavan? Heidän elätyksensä rahat ovat kaikki veronmaksajien rahoja,valtio velkaantuu lisää. Jotkut ei vain tajua mitä tapahtumassa.


    • tottuusessiiin

      Paikallislehti ei julkaise kaikkia pakolaisten tekemisiä,jos uutinen on negatiinen pakolaisten kannalta.Nytkään eivät kuulema soita poliisia isoonhiekkaan kovin helposti, vaan koittavat saada itse järjestyksen pysymään,koska poliisien käynti paikalla ei ole hyvää mainosta.

      • MikäOnTotuus

        Jaa mitä? Paikallislehti siis ei julkaise kaikkia pakolaisen tekemisiä? Julkaiseekos se sitten kaikki sinun tekemisesi? Ja lehtikö ei soita Isohiekkaan kovin helposti poliisia vai kuka? Mistähän osoitteesta nuo väittämäsi "tiedot" voi tarkistaa? Itse olen kuullut työntekijöiltä, että hyvin on siellä pärjätty ja monet keuruulaiset ovat tehneet paljon ollakseen avuksi. Sellaista puolueetonta hommaahan se onkin oikea rauhanturvatoiminta.


      • pyhäyksinkertaisuus
        MikäOnTotuus kirjoitti:

        Jaa mitä? Paikallislehti siis ei julkaise kaikkia pakolaisen tekemisiä? Julkaiseekos se sitten kaikki sinun tekemisesi? Ja lehtikö ei soita Isohiekkaan kovin helposti poliisia vai kuka? Mistähän osoitteesta nuo väittämäsi "tiedot" voi tarkistaa? Itse olen kuullut työntekijöiltä, että hyvin on siellä pärjätty ja monet keuruulaiset ovat tehneet paljon ollakseen avuksi. Sellaista puolueetonta hommaahan se onkin oikea rauhanturvatoiminta.

        Saatanan pässi,kai tajuat ettei työntekijät voi levitellä negatiivisiä juttuja pakolaisten tekemisistä.Tietenkin on sanottava että hyvin menee,miltäpä se näyttäisi jos työntekijät kertoisi kaiken menevän päin persettä.Saattaisi hurskas vapaaehtoistyö loppua siihen ja olla muutamille pettymys huomata ettei se nyt niin ihanaa porukkaa olekkaan.Ja sekin nyt vaan on ihan viranomaisten toteama juttu että kaikki ei todellakaan ole oikeita pakolaisia ja avuntarvitsijoita.Mutta katsotaan nyt kun alkaa tuossa kylällä tapahtua niin näkeepähän sitten kaikki omin silmin.


      • Aivanaivan

        Paloipas se pinnasi herkästi. Onhan se tietysti tosi ikävää jos kaikki ei alakaan mennä päin p-ttä. Ymmärrän toki pelkosi, huolesi ja toiveesi, vaikkka olenkin itsensä Saatanan Pässi. Miksiköhän muuten juuri tuo haistattelu hieman nakertaa uskottavuuttasi? Oletko sittenkään ihan oikeasti huolissasi meikäläisen (Saatanan Pässin) turvallisuudesta vai ehkä kuitenkin jostain muusta?


      • Kurijajärjestys

        Haistattelulle matala kynnys! Soita 112 ja heti!


      • Järkipeliinpikkuhiljaa
        Aivanaivan kirjoitti:

        Paloipas se pinnasi herkästi. Onhan se tietysti tosi ikävää jos kaikki ei alakaan mennä päin p-ttä. Ymmärrän toki pelkosi, huolesi ja toiveesi, vaikkka olenkin itsensä Saatanan Pässi. Miksiköhän muuten juuri tuo haistattelu hieman nakertaa uskottavuuttasi? Oletko sittenkään ihan oikeasti huolissasi meikäläisen (Saatanan Pässin) turvallisuudesta vai ehkä kuitenkin jostain muusta?

        Edelleenkään et tunnu tajuavan että työntekijät ei voi kertoa etenkään negatiivisia asioita julkisesti,koskee myös samalla lailla eri yrityksien työntekijöitä.Ja senkin ymmärtää jokainen että jos nuo hottentotit syyllistyy johonkin niin asiasta hän nousee isompi keskustelu kuin siitä että kanta suomalainen tekee jotain.Ei nämä Keuruun murjaanit ole tavoiltaan sen parempia kuin nuo muutkaan murjaanit jotka ovat aiheuttaneet melkoisia häslinkejä niin suomessa kuin ulkomailla.Ihan saa mediasta lukea vaikka se valetta onkin.


      • uhkako
        MikäOnTotuus kirjoitti:

        Jaa mitä? Paikallislehti siis ei julkaise kaikkia pakolaisen tekemisiä? Julkaiseekos se sitten kaikki sinun tekemisesi? Ja lehtikö ei soita Isohiekkaan kovin helposti poliisia vai kuka? Mistähän osoitteesta nuo väittämäsi "tiedot" voi tarkistaa? Itse olen kuullut työntekijöiltä, että hyvin on siellä pärjätty ja monet keuruulaiset ovat tehneet paljon ollakseen avuksi. Sellaista puolueetonta hommaahan se onkin oikea rauhanturvatoiminta.

        kiitoksia.


    • alkusoittoavasta

      www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/turussa-levoton-yo-kolme-joukkotappelua-yhta-aikaa-mies-loi-naista-tanssilattialla/5342302

    • MonetKiitokset

      Kannattaa myös laittaa LUOTETTAVA lähde, mistä tiedon paikkansapitävyyden voi tarkistaa. Kaikkihan täällä verkossa ei suinkaan ole sitä, miltä näyttää.

    • vieläONtoivoA

      valveutuneet veljet ja siskot nyt vain rauhallisesti ja pidetään kamerat ym. vireessä
      hyvästä uutis kuva materiaalista! mikä julkaistaan saa kivan korvauksen isolta
      lehdeltä! odotellaan rauhassa täällä olevien "partanuorukaisten" JOS nyt tänne tuppukylän räntäsateisiin jäävät? tod. näk. ei
      isishiekassa olevat perheet nyt ihan eri asia heillä lienee tarkoitus sopeutua
      suomen yhteiskuntaan rehellisin mielin!?

      • Coppolajaknit

        Taitaapa jäädä himppaverran pieniksi nuokin tienestit. Sääli tietenkin. Tokumentti on aina tokumentti. Meilläkin riistakamera valvoo naapuria yötä päivää.


    • Uskomatonta

      Uskomatonta vihaa ilmenee täällä Keuruupalstalla ?
      Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Mistä tuo viha rakentuu?
      Onko Keuruu Suomen häpeäpilkku?

      • PettynytKansalainen

        Kyllä hävettää !
        Voiko tämä olla nykypäivän suomalaisuutta?


    • Kerjuu

      Tiistaina saapuivat ensimmäiset pakolaiset, 1000€ saivat käteen, sitten jo ärrällä kyseltiin että mistä saa viinaa.. Ensimmäinen hälytys oli vain pari tuntia heidän saapumisen jälkeen kun poijaat oli päättänyt polttaa tupakkaa sisällä ja repineet palovaroittimet irti, ja vain pari päivää niin repivät ne uudestaan irti kun lihat paloi.. Ja me veronmaksajat tämän kaiken kustannamme, kyllä on kiva nousta aamulla töihin kun tietää että raha menee varmasti tarpeeseen!!! &%€## Että tämä aiheuttaa kaiken vihan!

    • asiallisetvastaukset

      Olen ihmetellyt tuota suurta vapaaehtoistyötekijöiden määrää.Ei kai voi olla muuten mahdollista,että nämä pakolaiset tarvitsee apua kaikkeen arkipäivän asioihin.Vastaisiko joku onko kyseessä pakolaisten tyhmyys(alempirotu)vai peräti laiskuus,näille tarvii aikamiehille,pestä pyykit.laittaa ruokaa,siivota yms yms,mitään eivät tee itse vaan teettävät kaiken toisilla,jos vain sunkin voivat.

      • puolukkapaikkaan

        Ne on niin sööttejä. Sellasia kikkarapäitä. Vois lähtee vaikka marjaan niitten kanssa.


      • MeneVaan
        puolukkapaikkaan kirjoitti:

        Ne on niin sööttejä. Sellasia kikkarapäitä. Vois lähtee vaikka marjaan niitten kanssa.

        No mikä estää????


      • sopiikokeilla

        Ei kun menet vaan !
        Taidat kaikesta päätellen olla joukkorikastuksen tarpeessa.


    • vaitiolovelvollisuus

      Isohiekan työntekijöillä on vaitiolovelvollisuus. Eli kaikki mitä sattuu ja tapahtuu jää piiriin pieneen, onneksi on myös muutama laululintu ringissä. Paloauto siellä oli ainakin kuulemma käyny, kun pojat oli tuprutellut sisätiloissa.

      • Sisäpiiristä

        Sinne saa kuka vain vapaaehtoinen tulla mukaan auttamaan ja samalla pääsee mukaan tähän "sisäpiiriin" ja ensimmäisenä kuulee mitä siellä oikeasti tapahtuu! Jämsän Simokin on siellä monena päivänä ollut hommissa, mutta eihän teillä puskajussi-raukoilla ole rohkeutta muuhun kuin netissä huuteluun...


      • Joopajoojoopa

        Mitähän se Jämsän SImon mainitseminen tässä asiayhteydessä auttaa?


    • supersuurisuu

      karstulan lahja keuruulle on löytänyt tämän ketjun myös,,,jatkaa päiväkodin pyörittämistä partalasten kanssa,,,

    • härrekuut

      Se hyvä puoli maahanmuuttajissa ainakin on, että huonoitsetuntoiset keuruulaiset voivat tuntea itsensä NIIN paljon paremmiksi. Kerrankin!

      • kl765

        Huono itsetunto, kateus ja kaiken uuden pelko ovat Keuruulla suorastaan ehtymättömiä luonnonvaroja. Sääli ettei niitä voi myydä, saataisiin työttömyys vähintään puolitettua.


    • Puukkotaskutmaassa

      Irakilaiset ym Matut ostavat puukkoja kuulemma Lahdessa. Ja huutelevat rivouksia naisten perään! Ei yllätä realisteja vaan typerät hyyssärit tuotato haluatte,että suomalaiset naiset ja miehetkin joutuu uhkailuun kohteeksi?Turvallisuus tilanne muuttunut nopeasti. Hyyssärien ja hyväuskoisten olisi paras parantua sairaudestaan.

      • keuruuonrasisminkehto

        Kuulemma ja alempirotuisia ....?
        Haistakaa kateelliset , katkerat, empatiakyvyttömät,pahansuopaiset, vihaiset, rumat rasistit pitkä paska!!!!


      • mätänarsissi
        keuruuonrasisminkehto kirjoitti:

        Kuulemma ja alempirotuisia ....?
        Haistakaa kateelliset , katkerat, empatiakyvyttömät,pahansuopaiset, vihaiset, rumat rasistit pitkä paska!!!!

        Siinäpä tuli asiaa. Harva meistä on noin empaattinen ja suvaitsevainen kuin sinä.


      • Keuruulaistyöläinen
        mätänarsissi kirjoitti:

        Siinäpä tuli asiaa. Harva meistä on noin empaattinen ja suvaitsevainen kuin sinä.

        Tais osua omaan nilkkaan?


    • olisikivatietää

      Mihin koululle lapset sijoitetaan?

      • prtskö

        Ai mitkä lapset?


      • olisiivatietää
        prtskö kirjoitti:

        Ai mitkä lapset?

        No eikös siellä pitänyt olla 12 lasta näitten partalasten lisäksi...


    • milloinsattuu
      • EtUSkoVai

        Täytyyhän niiden nyt päästä kaarnaveneitä vuolemaan...... tiedä vaikka sillä sitten purjehtisivat kotiin....


      • IhmekösTuo

        Vähemmistäkin vihapuheista johtuen tietenkin hankkisit itsekin varustusta pimeällä Keuruulla liikkuessasi.!


    • Eijatkoon

      Ainakin naisena tänään ällötti kaupassa, kun sai maireita hymyjä ja katseita.

      • kauppaseisokki

        Kauppaan mennäänkin temmi navassa kiinni kuolaamaan tissejä ja perseitä. Ei niillä ostoksilla niin väliä ole mitä sinne kärryyn lappaa.


      • huhhuhhhhhhh

        Ihan kuule nämä ihanat kommentoivat "kantasuomalaisetkin" kuolaa kaupassa naisia ja huutelee kadulla! Nyt ihmiset se pää pois sieltä perseestä.


    • maamu

      Kovasti pummaavat nämä mamut kylällä rahaa ja tupakkaa ja haistattelevat, kun ei tarjota.

      • Samila

        Vielä kuukausi sitten vielä keuruulaisena olin sitä mieltä, että monikulttuurisuus on perseestä ja pakolaisten ottaminen ei millään tavalla ratkaise maailman ongelmia.

        Nyt kuitenkin, kun olen seurannut tätä viimeaikojen mieletöntä hulluutta, olen tullut siihen johtopäätökseen mielessäni, että täällä ollaan menossa kohti Neuvostoliittoa, jossa ajatusrikolliset hakataan ja ammutaan, tai viedään leireille ja näännytettään pakkotyöllä.

        Vaikka olenkin pelkkä säälittävä ihmisen irvikuva ja koko elämäni on lähinnä huono vitsi, en minä silti halua kuolla epäinhimillisesti. Kehotan kaikkia muitakin, joiden mielestä tulijoista ei tule ikinä olemaan mitään muuta, kuin pelkkää harmia, luopumaan tuollaisista ajatuksista. Siis: LUOPUKAA HYVÄT IHMISET RASISMISTA!


      • Nazizmirazimiar

        Ovatko maailman ongelmat ratkenneet kulttuurin rikastuttajien avulla nyt? Mistä rasismista pitää luopua? Toi jankutus on kärsinyt pahan inflaation jo.


      • EiVihaRakennaMitään
        Nazizmirazimiar kirjoitti:

        Ovatko maailman ongelmat ratkenneet kulttuurin rikastuttajien avulla nyt? Mistä rasismista pitää luopua? Toi jankutus on kärsinyt pahan inflaation jo.

        Luulenpa että tämäniltaisen ajankohtaisohjelman myötä inflaation kokee tämä ihmisviha ja rasismi joka täällä Keuruullakin on jo pilannut maineemme.


      • YusufBulla
        EiVihaRakennaMitään kirjoitti:

        Luulenpa että tämäniltaisen ajankohtaisohjelman myötä inflaation kokee tämä ihmisviha ja rasismi joka täällä Keuruullakin on jo pilannut maineemme.

        Suomen asukasluku on n. 5 500 000, ja heistä n. 100 000 tietää, että Keuruu on jossain kehä 3:n ulkopuolella. 50 000 tietää, että Keuruu on jossain Savossa, Keski-Suomessa tai Pohjanmaalla. Arvaa miten moni tietää, että Keuruulla on maine? ...tai että millainen se on? Kaikki 62 ihmistä, jotka ovat huolissaan Keuruun maineesta joutavat siitä huolissaan olemaankin. Pitäähän heilläkin olla harrastus.


    • hyvättavatkunniaan

      Joka päivä muuttuu tilanne huonommaksi. Tänäänkin yksi mamu yritti sanoa hei. Jotain katalaa sillä oli varmaan mielessä. Mihin tämä kaikki johtaa? Joku saattaa kohta jo hymyillä, yrittää saada katsekontaktia ja jopa kysyä jotain. Ei täällä sellaisiin tapoihin ole totuttu.

      • suomalaisuuskunniaan

        Olet aivan oikeassa,todellakin huonommaksi menee.Ja noita niitten hyysääjiä tuntuu aina vaan löytyvän,mutta uskon ettei mene kauankaan kun alkaa hyysääjätkin huomaamaan virheensä.


    • Pitkää-Tunkkinne

      Kai sielä on TÖITÄ niille, sit joskus,vai mitä ne meinaa tehdä ? Kelalleko ne kaikki menee hommiin ?

      • Hyyssärithiiteenc

        Turvapaikka hakemukset vain jätetty.Päätökset irakilaisten turismista todennäköisesti kielteiset,toivottavasti. Ei heitä tänne ole otettu. On vain Hätämajoitus,loppuu keväällä 14.4.Eivät ne tänne jää.


    • ahmettit

      Kahta työtä nämä mamut tekee, ainakin palkka tulee kahdesta paikasta. Näin ilmoittivat netissä. Osa palkasta tulee Kelasta ja osa sosiaalitoimistosta.

    • ilmainenvinkki

      Myymälävarkaudet voisi ehkäistä antamalla kunnolla rahaa. Vaikka 2 500 euroa kuussa/nuppi.
      Rahat tähän saadaan korottamalla kantaväestön asunto, auto, ruoka ym. veroja.
      Yksinkertaista ? Milloin päättäjät oikein tajuaa tämän ja herää?
      Haalitaan tänne elämän kolhimia, eikä sitten pidetä kunnolla huolta?

    • Ooentulossa

      Haulikko mies tulossa Keuruulle.

      • Warning

        Varokaa rasistinatsit!


    • olistöitäkun

      SRK:llahan olis hautausmaalla harvointia, Isonhiekan piha siivousta, sekä pappilan ympäristön puhtaana pitoa, ei tarvis olla ainakaan tekemättä mitään. Ruuan eteen voi todella tehdä jotain, vai ovatko herkkähipiäisiä, ettei työt maita

      • TöihinTöihin

        Älä unohda metsänharvennusta! Sitä riittää seurakunnalla ja kun on saha kädessä niin ei painavat metsäkoneet tallo maapohjaa metsissä, pääsee mustikat ja puolukat kuitenkin kasvamaan!
        Ja voishan sitä joitakin metsänpohjia muokata käsipelillä pelloiksikin! Kyllä työtä riittää. Saisivat jotain tehdä sen eteen että saavat ruuan ja majoituksen, ei menisi niillä kaiket päivät kaljan kittaamiseen, sitä kun näkyvät kantavan kaupoista laatikkokaupalla!


      • kaikkitöihin

        Ihan samaa voisi suositella myös suomalaisille työttömille, niin Keuruulla kuin muuallakin.


    • tällaistahantämäon

      tänään kymmenkunta "nuorta miekkosta" päivysti uimahalln edustalla !
      tuskin he siellä uimassa! kun h eivät voi käydä edes isossa hiekassa suihkussa
      kuin yksitellen koska siellä ei ole verhoja mikä suojaisi yksityisyyden (musun sääntöjä)
      ohi kulkevista nuorista naisista näkyivät ottavan kännyköillään kuvia ahkerasti!?
      mitä lie kuvanneet hallin sisällä?
      no lienee tämäkin kuuluu heidän kulttuuriin?

      • Nähnyt

        Nimenomaan olivat tänään uimassa. Kännyköiden kanssa. Eivät millään uskoneet ettei saa kuvata. Ei tunnu olevan tahtoa tai edes yritystä elää sääntöjen mukaan kun voivat omasta mielestä tehdä mitä haluaa. Suututtaa suuresti nämä muka hätää kärsivät AIKUISET miehet, muutama lapsi oli sentään päässyt mukaan, mutta missä olivat lasten äidit?


      • tytti92
        Nähnyt kirjoitti:

        Nimenomaan olivat tänään uimassa. Kännyköiden kanssa. Eivät millään uskoneet ettei saa kuvata. Ei tunnu olevan tahtoa tai edes yritystä elää sääntöjen mukaan kun voivat omasta mielestä tehdä mitä haluaa. Suututtaa suuresti nämä muka hätää kärsivät AIKUISET miehet, muutama lapsi oli sentään päässyt mukaan, mutta missä olivat lasten äidit?

        No hyi helvetti, eipä tarvitse enää uimahallinkaan palveluita käyttää jos siellä on näitä pervo apinoita kuvaamassa.


      • Yritäedes
        Nähnyt kirjoitti:

        Nimenomaan olivat tänään uimassa. Kännyköiden kanssa. Eivät millään uskoneet ettei saa kuvata. Ei tunnu olevan tahtoa tai edes yritystä elää sääntöjen mukaan kun voivat omasta mielestä tehdä mitä haluaa. Suututtaa suuresti nämä muka hätää kärsivät AIKUISET miehet, muutama lapsi oli sentään päässyt mukaan, mutta missä olivat lasten äidit?

        Köyhissä oloissa kasvanut äitini opetti, että ihmistä ei sanota hulluksi eikä apinaksi. Puhu sinäkin ihmisistä kunnolla, vaikka ne sinua ärsyttäisivätkin.


    • tähystäjätä

      Suoritetaanko näille mamuille peräsuolentähystys, jotta kihomadot saadaan inventoitua.?

      • Tasapuolisuutta

      • hauhauhauh

        Ehkä olisi parempi että pitäisit turresi piilossa.


      • Tasapuolisuutta
        hauhauhauh kirjoitti:

        Ehkä olisi parempi että pitäisit turresi piilossa.

        Eikö kaikki pitäisi tutkia samalla tavalla!
        On hyvä että MYÖS koirat tutkitaan, ettei laittomia maahantulijoita tule, mutta samalla tavalla voisi nuo myös tutkia niin kuin edellinen kirjoitti... et vissin ymmärtänyt asian pointtia, mutta se nyt sinulle suotakoot... tarvisiko vääntää rautalangasta?


      • ahmett

        Minun mielestäni pakolaiset ja koirat voisi rinnastaa hyvin toisiinsa ja vaatia, että paperit on kunnossa, kun maahan pyrkii.


      • halooo

        KOIRAT sentään oppivat tavoille ja tottelevat isäntää.


      • halooo

        Paitsi jos tarkoitit tätä uutta lakia että passittomat koirat.. OK


      • Alennatteitsenne

        Hyvin huonoa huumoria.


    • joopasjoopasjoo

      Suvakit ovat itse suvaitsemattomia,kun eivät hyväksy vastakkaisia mielipiteitä vaan vetävät heti rasismikortin esiin vai onko kyseessä suvakkien äärilaita?

      • Vihakitrules

        Tötta töriset. Me vihakit kyllä ollaan niin paljon kaikkia muita ylemmällä tasolla ja me hyväksytään suvakkien vastakkaiset mielipiteet. öh, eikun.


    • EiSiltiNoin

      Vaikka kuinka vi**ttaisi nuo mamut, niin silti suomalaisten ei pidä toimia näin!
      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015101020500527_uu.shtml

      Muta muistakaa se, että jos mamut tekee jokun rikoksen, niin soittakaa silloin aina 112 ja kun poliisi kirjaa niistä tehdyt ilmoitukset niin aina todennäköisempää silloin on että rikoksia tehneet kyllä saa lähtöpassit suomesta!

    • sedrftgkhlujh

      Pelkästään jo siitä voi päätellä,että ainakaan noilla kaikilla isossahiekassa olevilla pakolaisilla ei puhtaat jauhot pussissa,koska näkyvät pyörivän mustalaisten kanssa.

    • kuhansanoin
      • KeuruuSUCKS

        Haistakaapas vaikk Vittuu välillä munattomat junttirasistit siell landella!
        Perkele mitä pelkohysteriaa liikkuu.
        Ootte ihan kusi sukassa vaikka mitään ei tapahdu, te teette koko ajan joutain shouwia ett tapahtuis!
        Imekää vaikka munaa välillä maalaistollot!


      • kokoajantapahtuu

        Seuraisit typerä suvakki uutisia.


      • solmussakk
        KeuruuSUCKS kirjoitti:

        Haistakaapas vaikk Vittuu välillä munattomat junttirasistit siell landella!
        Perkele mitä pelkohysteriaa liikkuu.
        Ootte ihan kusi sukassa vaikka mitään ei tapahdu, te teette koko ajan joutain shouwia ett tapahtuis!
        Imekää vaikka munaa välillä maalaistollot!

        Tuleppa mutu käymään niin katellaan.


      • LopettakaaJoTyperykset

        Keuruulaiset ovat munattomia kusipäitä kaikki!
        Itkevät jostain pikkujutuista alituiseen. Sata ulkomaalaista on tullut hätämajoitukseen johonkin kauas keskustasta järven taa ja johan on maailman kirjat sekasin!
        Vittu mitä kurapöksysakkia !


    • sirote

      Kylläpä on paljon valheita pakolaisista tällä sivulla!Ensinnäkään naiset eivät tarjoa teille taatusti itseään ja kerjääjät ovat Romanialaisia.Hymy voi olla harvinaista herkkua keuruulaisista,mutta minä ainakin hymyilen ystävällisesti takaisin.Eikä ole rikos katsoa kauniin naisen perään,niinhän tekin teette!

      • hymysirote

        Olen kanssasi aivan samaa mieltä, vaikka vähän nolottaakin. Harvemmin naiset ovat itseään minulle tarjonneet, eivätkä Keuruulla kertaakaan.

        Mutta miksi erottelet paremman elintason toivossa Suomeen tulleita ihmisiä toisistaan? Ovatko romanialaiset huonompia ihmisiä kuin muut? Hymyilitkö edes näille romanialaisille?

        Minunkaan mielestä ei ole yhtään rikollista tuijotella "perääsi". Saisinko uimahallissa ottaa siitä kuvia? Laittaisin ne sitten nettiin, että kaveritkin saavat ihailla ja kadehtia.


      • ainoatoikeat

        Ihan sama tuleeko ihmiset Keuruulle Romaniasta, Irakista, tai Norjasta. Keuruulla muulta tulleisiin suhtaudutaan aina negatiivisesti, jopa paluumuuttajat ovat "vääräuskoisia" kun ovat asuneet joskus jossain muualla.


      • VoiKauistuksenKanahäkki
        ainoatoikeat kirjoitti:

        Ihan sama tuleeko ihmiset Keuruulle Romaniasta, Irakista, tai Norjasta. Keuruulla muulta tulleisiin suhtaudutaan aina negatiivisesti, jopa paluumuuttajat ovat "vääräuskoisia" kun ovat asuneet joskus jossain muualla.

        Keuruulaisille riittää sekin!
        Ulkomailla käyneeltähän saattaa saaha vaikk pierutauvin.
        Mitäs sit tehhään ku kura valluu pussihousun lahkeest lantsareihhii?


      • kaikkiniillekelpaa

        Mutta vuohia naivat, pikkupoikien ja naisten raiskauksien välillä,ja tietenkin pimeällä ettei allahi näe raakuuksia.


    • mitänyttaas

      Eilen ajelin nyyssänniemeen niin taas meni poliisiauto isoonhiekan suuntaan, olikohan minkälaista?

    • syntynyt1.9

      Nyyssänniemi on kaukana Hiekasta ,saattaa olla asiaa poliseilla vaikka mihin.

    • 2822

      Tämä ns. suvakkien myötämielisyys kertoo vain tietämättömyydestä. Irakilaisilla ym lähi-idästä tulijoilla on tuhatvuotinen sotahistoria takanaan. Olisi syytä vetää yhtä köyttä tässä asiassa, ja toimia siten,että heidät saataisiin takaisin omaan maahansa. Aivan varmaa on se, että huonoja uutisia alkaa tulla, että sitä saa mitä tilaa -itkua..

    • 2822

      Ja ei se Venäjäkään kauan katsele Suomen touhua, kyllä sieltä "pelastajat" ovat kohta tulossa

    • matu-tulee-ota-koppi

      Tämän palstan suvakit ei ole keuruulla tod. koskaan asuneet tai asu. He pelkäävät että, jos omaan pikkukylään matuja tulee, kuinka meidän käy.SÄÄLITTÄVÄÄ

      • hpka

        Toiveajattelua. Ei Keuruu ole niin realistinen kuin peräkammarin pojat luulee.


    • sertifikaattttttttiit

      Tampereella kuulema ihan ongelmaksi asti noita hiekkaneekereitä,käyvät häirikömässä vanhainkodeissa ja hoitajat pelkäävät mennä yksin omille autoilleen,kun lähtevät töistä.Eikä ole muuten mikään MV-lehden juttu.

    • PARAS PAIKKA MAMULLE ITÄMERENPOHJA BETONIA NILKOISSA

      • LiikaaSaasteita

        Itämeri saastuu..........


      • Menkäähoitoon

        Keuruu on jo saastunut. Tästä vihasta, joka on aivan sairasta.


      • kommenttivain

        Kannattaa näitä kommentteja lukiessa ottaa huomioon, että :

        - ovat harvojen kirjoittelua
        - asuinpaikka voi olla mikä tahansa
        - tarkoitus osalla on nimenomaan provoilla ja trollata..oli aihe mikä tahansa
        - eli kovin kattavaa galluppia ei täältä saa aikaiseksi Keuruulaisten mielipiteestä


    • Mehirviöt

      Me suomalaiset ylempirotuiset henkilöt olemme täydellisesti tiedostaneet ihmisarvomme ja julistamme nyt Sanomaa voimallisesti koko Keuruun somekansalle. Vihatkaamme. Amen.

      • pelkojaviha

        Ja kyllä me vihataankin, ihan kaikkea mikä ei ole Keuruulta lähtöisin. Siksi vihalle ei näy loppua ollenkaan.


    • sprechensiedeutch

      ABC:llä on nähty mamu. Pääseekö mukaan parlamentiin, vai tarvitaanko vaalit? Viime kesänä siellä tankkasi joku joka puhui saksaa. Miten siihen pitäisi suhtautua, vai oliko kyseessä sama henkilö? Nyt huolestuttaa todella paljon.

      • biotunniste2

        On syytäkin olla huolestunut. Nykyään silmien ja hiusten väri ei vättämättä riitä mamun tunnistamiseen.


    • vm-59

      Entisenä Keuruulaisena täytyy ihmetellä tuota rasismia. Ei sitä siellä silloin ollut, kun minä siellä asuin. On tainnut väestö todellakin yksipuolistua niistä ammoisista ajoista. Vai huuteleeko täällä netin syövereissä juuri se äänekäs ja vähän säälittävä parin prosentin sänkipäinen ja punaniskainen kiitospaitavähemmistö, jolla on korvatkin samalla puolella päätä?

      Tuossa ihan naapurissa on Vuorilahden opiston hätämajoitus. Eipä ole ollut pienintäkään häiriötä turvapaikanhakijoista. Ainoa muutos on se, että nykyään kauan autiona olleen opiston pihassa ja sisällä on valot. Perheellisiä ovat pääasiassa. Käyvät pelaamassa futista lähistön kentillä, osa on kokeillut uimistakin tuossa hyytävässä meressä. Edes tämän saaren ostarilla ei ole nähtävissä mitään muutosta, kaaoksesta puhumattakaan. Alueen talojen arvo ei ole pudonnut senttiäkään, eikä kukaan pelkää tuolla ulkona liikkuessaan.

    • paljononneavaan
    • junakulkeesavunousee
      • rahallasaajakamelikusee

        "Yksilöllinen tilanne ratkaisee" voidaan myös tulkita siten, että rahalla saa jos valehtelu ei suju. Ai niin, eihän näin Suomessa, eihän?


      • NäinMeitäKusetetaan
        rahallasaajakamelikusee kirjoitti:

        "Yksilöllinen tilanne ratkaisee" voidaan myös tulkita siten, että rahalla saa jos valehtelu ei suju. Ai niin, eihän näin Suomessa, eihän?

        Eihän täällä muut valehtele kuin SPR ja maahanmuuttovirasto! Ja ne senkin edestä!
        Ja kummatkin sen takia että saavat kupattua valtiolta lisää rahaa, jotta joku voi vetää siitä välistä omaan pussiinsa.........


    • Kukatietäää

      Viranomaisia on ohjeistettu olemaan uutisoimatta turvapaikanhakijoiden tekemistä rikoksista.

      • LuuloEiOleTotuus

        Älä levittele luulemiasi juttuja täällä totena. Se on agitointia josta laitettu valjojalle ilmoitus.


    • koogeebee
    • verysick
      • pitäisottaapilleri

        Naisihminen pahoitteli sitä, että myös valtavirrasta ja yltiöpositiivisesta poikkeava informaatio vaikutti hänen äänestämiskäyttäytymiseensä luottamushenkilönä toimiessaan. Kaikenlaista sitä kuuleekin. Pitäisikö kehitellä katumuspilleri, joka tehoaisi äänestämiseen?


    • Unto-Ossi-Pekka
      • TappakaaKaikkiNatsiSiat

        Hirteen Natsipaskaidiootit !


    • nightmar

      Onko matut natsipaskaidiootteja?

    • Yksinkertainentotuus

      Ammattimaiset vihanlietsojat ovat pahoja ja heihin uskovat tyhmiä. Näin on ollut aina ja näin on aina oleva.

    • Höhööö

      Viime yönä ollut bikessä tilanne päällä. Isishiekan vesselit kai asialla. Oli poliisia ja ambulanssia tarvittu.

    • seitsämänpluyksi

      Ja suur-keuruussahan asiasta ei voi kirjoittaa, ettei vaan totuus partalapsista paljastu!

      • TurpaanKerjäämistä

        Känniörveltäjä-Valkonaamat haastoi riitaa .
        Kuinkas muuten?


      • muistakaatämä

        Aidot pakolaiset ei tule tänne ryyppäämään.


      • MiksPitääAinaDokaa

        Eikös paikallisessa räkälässä saa käydä iltaa istumassa limulinjalla lainkaan?


    • TroijanHevoset
    • vasta330täällä

      nämä tyypit =pakoloisijoita eli turhapaikan paikan hakijoita !!
      katselkaa esim10-5 sitten suomeen tulleiden kommentteja nyky tulijoista
      eikö keuruu sanonut ihan selkeästi kantansa EI TÄNNE
      suvkkakki vähemmistö vinkuu täälläkin! menis mikkosen sivuille
      SPR teki niin ison mokan lupauksistaan huolimatta avasi varuskunnan vok.
      me jos jotain päätämme siitä myös pidämme kiinni
      ei annala ymmärrä vielä

    • aliisanna

      Rasittavaa kuunnella ja nähdä, miten negatiivisesti suhtaudutaan pakolaisasiaan. Eräitten pitäisi huomata, että tässä on mahdollisuus paikkakunnan elinkeinoelämälle, siis kaupat saavat enemmän myyntiä, työllistymismahdollisuuksia lisää. Tämä kaikki on eteenpäin menemistä ja nuo vastaanottokeskukset ovat vain muutaman vuoden. Niistä nyt kannattaisi ottaa nyt hyöty irti, eikä valittaa.
      Katsokaapa uutisia ja miettikää esim, Kreikan Lesbossaaren tilannetta. Nämä ihmiset, jotka ovat päätyneet tänne, voisivat olla siellä tuntemattomina ruumiina....

      • MegastaMekkaan

        Varastettuja tavaroita ei yleensä lasketa myydyiksi.


    • HaiseeKiusaajilta

      Tällä Suomi 24:llä oikein kerjäämällä kerjätään, että tulisi joitain isompia häiriöitä. Kannattaisi toivoa tasan toisin päin.

    • Putler

      Vielä on ihmisiä jotka ei ymmärrä että sosialismi ei toimi -> Meidän veroeuroilla keinotekoisesti luotu kulutus ei ole taloudellinen mahdollisuus. Ehkä olisi aika ottaa käyttöön kansallissosialismin opit.

    • kahdeksanpluskymmenen
    • näinmatuja

      Näin tänään ns matuja kylällä. Olivat kävelyllä ja tutustuivat paikkakuntaan, kuten normaalit turistit. Kohteliaan oloista joukkoa, ei mitenkään hyökkääviä. Ihan normaaleilta ja täysipäisiltä vaikuttivat, toisin kuin täälläkin meuhkaava uusnatsijengi. Luultavasti matuiksi kutsuttujen joukossa on vain muutamia hyökkäykseen valmistautuvia ISIS-terroristeja, valtaosan ollessa aivan normaaleita sotaa paossa olevia ihmisiä. Että taitaa nyt olla vähän hysteriaa rasistien päissä. Nuo perusmatuthan voisivat osallistua jopa kansalaisopiston tai jonkun urheiluseuran tapahtumiin ja olla ihan ok porukkaa siellä!

    • suvakithoitoon

      Jokainen joka vähänkin osallistuu terroristiseen avunantoon, niin kuin seurakunta ja SPR ovat saastaisia suvakkeja. Samoin vapaaehtoiset ym.. Näyttää olevan suuri joukko suvakeista ,jotka hyväksyy nähtävästi terroristit osana suomalaista arkipäivää ja tulevaisuutta.

      • Hullu-Eiska

        Mitä muuten polttopullojen heittely sun mielestä on, jos ei terrorismia?


      • kerropastuokin

        Mitäs se on,kun Green Peace kiipeilee kauppa-aluksiin haitaten laillista merenkulkua?Kaikki laivoihin tunkeilijat kannattaisi hukuttaa,kuka tarvitsee vaikkapa Suvi Saarelaa,olisi Venäläiset vaan antaneet kunnon tuomio.No se on ihan varmaa,että Green Peace ei uskalla kiivetä enää Venäläisille aluksille.


      • ynhtbgrfe

        Kannattaako nyt sotkea Green Peacea tähän pakolaisasiaan?


    • kaivellaankiänellään

      oletteko miettineet asiaa tältä kantilta miksi nämä spr kirkko hyysäri suvakit
      niin kiihkeän epätoivoisesti haluaa "turvapaikka turisteja"
      huutaa isoon ääneen kaiki tänne!!!
      tulijathan tulevat maista missä lapsiin sekaantuminen on laillista
      ja kunnioitettava teko! nyt kun afgaanit tekee "maihin nousua" he tuo
      myös kulttuurissaan "tanssi pojat" eli pieniä poikalapsia käytetään
      hyväksi! eri kirkoistahan on ollut jo ennakkotapauksia
      olisiko tässä monikulttuuristamisen syitä?
      voi tyydyttää omia perv... "laillisesti" monikulttuurisuuden
      nimissä
      rikastastaishan harmaantuneita pikkujouluja muutama bacha bazi poju

    • Ghghghhhgffjk

      Jotain seksualista kiihkoa ehkä tiedostamatonta täytyy olla kiivaudessa miten jotkut haluaa nuoria miehiä maahan. Kun tunnepitoisuus sumentaa järjen ja kyvyn nähdä totuutta ei seuraa mitään hyvää.

      • htrgegfg

        Ei kai nyt joku oikeasti usko että täällä kukaan "haluaa" pakolaisia maahan? Ajatus on absurdi.


      • Hoplaati

        Kiimaista ihmistä on vaikea pysäyttää...


    • Olli-Oliver

      Tällä hetkellä MAMU häiriöitä Keuruulla tapahtuu keskustan ala-asteen läheisyydessä, jossa turvapaikanhakija miehet kuvaavat ala-asteen oppilaita lähes päivittäin.
      Kuvaaminen tapahtuu jalkakäytävältä koulun pihaan, tai iltapäivisin koulun välittömässä läheisyydessä kun oppilaat lähtevät koulusta kotiinsa tai harrastuksiinsa. Erityisesti turvapaikanhakija miehet kuvaavat tyttöjä.
      Oppilaiden kuvaaminen on ala-asteen rehtorin ja opettajien mielestä sitä, että turvapaikanhakija miehet tutustuvat näin uuteen ympäristöönsä ja erinäköisiin tyttö lapsiin kuin kotimaassansa.

      • tehkääjotain

        Ja seuraavaksi odotellaan kuka arvotaan ensimmäiseksi väkisin ahdistelun kohteeksi,on se perkele touhua kun noita pelkuripakolaisia pitäisi pitää ihmisenä ja ne itse on ihmeissään koulutytöistä ja naisista yleensäkin.No toisaalta pitäisi kai vaan yrittää jaksaa ymmärtää heikäläisiä kun ne onnettomat ei ole nähneet kun eläinten peräaukkoja ja toisten miesten sukuelimiä ja peräpäitä.Olisikohan hyysääjille tässä paikka mennä opastamaan kädestä pitäen eikä pelkästään täällä haukkua toisia rasisteiksi ja kehua noita kamelikuskeja kuinka kivoja ne on.
        Tehkää perkeleen hyysääjät asioille jotain konkreettista niin saattaisi rasistiset asenteetkin laantua.


    • MuistikorttiTäynnä

      Vieraiden lasten valokuvaaminen on siis uuteen kulttuuriin tutustumista. Toimisikohan tämä päinvastoin: keuruulaiset uroot menisivät isoin joukoin varuskunnan metsiin tuijottelemaan ja kuvaamaan turvapaikanhakijoiden lapsia ja vaimoja ja levittämään kuvia somessa. Kauankohan saisivat kuvata?

      No, eivät keuruulaiset miehet edes toimisi niin, koska he arvostavat ja kunnioittavat naisia ja lapsia.

    • Mitäperhanaa

      Miksi osa pakolaisista käyttää hengityssuojaimia? Tuberkuloosi vai?

      • 00039393

        Varmaan samasta syystä ku japanilaisturistitkin usein. En tosin tiedä miksi, kai ne kuvittelee sen suojaavan vierailta bakteereilta mihin ei ole vastustuskykyä, tai sitten on jotain pölyallergiaa. Auttoiko?


      • Voipiollasynkkätalvi
        00039393 kirjoitti:

        Varmaan samasta syystä ku japanilaisturistitkin usein. En tosin tiedä miksi, kai ne kuvittelee sen suojaavan vierailta bakteereilta mihin ei ole vastustuskykyä, tai sitten on jotain pölyallergiaa. Auttoiko?

        Höpsöä txtaat. Ei ilma ole täällä saasteinen kuten Kiinassa,Japanissa.Tartuntatauti riski on meillä suomalaisilla kun tuovat kehitysmaatauteja tullessaan. Ihmeen hiljaa on oltu asiasta koko maassa. Pian nähdään mitä epidemioita tulee. Hengityssuojaimia pitävillä matuilla on joku infektio joka tarttuu pisara tartuntana,kosketuksen välityksellä.


      • Lajwehhreu

        SPR on perustanut liikkuvan ryhmän kiertämään Vokkeja koska tulijoita ja paikkoja on niin paljon ettei terveystarkastuksia pystytä tekemään muuten nopeasti.


      • uttttr
        Voipiollasynkkätalvi kirjoitti:

        Höpsöä txtaat. Ei ilma ole täällä saasteinen kuten Kiinassa,Japanissa.Tartuntatauti riski on meillä suomalaisilla kun tuovat kehitysmaatauteja tullessaan. Ihmeen hiljaa on oltu asiasta koko maassa. Pian nähdään mitä epidemioita tulee. Hengityssuojaimia pitävillä matuilla on joku infektio joka tarttuu pisara tartuntana,kosketuksen välityksellä.

        Mutta miks japanilaisturistit sitten usein pitävät Suomessa ollessaan niitä maskeja?


    • Eihyssytellähölmönä

      Ei pidä suvaita sellaista käytöstä keneltäkään turvapaikan hakijoilta mikä on Suomessa kiellettyä,rikollista tai muuten sopimatonta käytöstä toista ihmistä kohtaan. Suomalaista, joka vahtaisi koulun pihassa lapsia kuvia ottaen ei hyväksyttäisi suomalaiselta vaan poikkeavaan ja outoon käytökseen puututtaisiin. Jo syyskuussa kerrottiin matuista,jotka seuraavat alaikäisiä kaduilla päivällä ja lähettävät kuvia toisilleen.

    • tautileviää

      tuperkuloosi leviää pisara tartuntana näillä maskia käyttävillä luultavammin todettu se
      ja silti saavat liikkua
      jos suomalainen sairastuu hänet eristetään välittömästi karanteeni huoneeeen ja siellä
      2-4vko kunnes 100% terve!
      eikä näitä kaikkia loisijoita ole keritty tukia millään
      polio on toinen tauti olisiko 1985? jälkeen syntyneet vaarassa koska heitä
      ei ole rokotettu
      nämä jo voitetut taudit palaa suomeen kiitos siitä suvakeille ja hallitukselle

    • Säälionsairautta

      Eipä hyysääjät saa sanottua mitä aikovat tehdä sen eteen että apinat saadaan ruotuun,sitten kyllä itketään kun joku pistää apinoita turpaan kun ei neuvot ja opastukset auta.Edelleenkin ihmetyttää se että noita pitäisi kunnioittaa ihmisenä kun ne käyvät ihmettelemässä koulun portilla koululaisia.

    • karmanlaki

      taitaa pussaaja halailija hyysääjillä olla jo omia/ perheeseen tarttuneita sirkkalauman
      "tulijaisia" kun nämä pasiliskot kulkeutuu myös kotiin
      tarttuu lapsiin lastenlapsiin mutta koraania selaamalla kaikki vaivat paranee

    • mediasensuuri

      Mites Kulta korusen tapauksesta ei ole uutisoitu missään, ei edes paikallislehdessä?

    • EttäJaksatteVihata

      Miten yhteen pikku-kylä pahaseen nimeltä Keuruu on sikissyt niin paljon rasistishenkistä väestöä?

      • Lantsarijuntit

        Kun ne pelkää että niitten muijat viijään!
        Ja kun ne luulee että keuruu on ainoo paikka missä asuu nyt ulkomaalaisia.


    • Kyselijävaan

      Mitäs Kulta Korusella tapahtunut?

      • käykysymässä

        Ei saa kertoa, se on vihapuhetta.


      • Läpinäkyvä
        käykysymässä kirjoitti:

        Ei saa kertoa, se on vihapuhetta.

        No sitähän se on mutta jos nyt kuitenkin jotain, vaikka sillai ympäri pyöreästi, jotta itse saisi arvuutella loput.


    • Euroopanitsemurha

      Verkkouutisten sivulla tänään juuri uutinen ja linkki Uutiskoostemisesti tehty Euroopan nykytodellisuuteen. Hyyssärit tutustukaa.

    • näinettäjuu

      Tänään lauantaina iltapäivällä oli järvituulen aulassa joukko "hätääkärsiviä miehiä" piirittänyt vanhan miehen. Jonkunsortin kerjäystalkoot oli paikalla tapahtumassa. Sivullinen mieshenkilö oli mennyt tilanteeseen väliin ja kohta paikalle oli pyörähtänyt valkoinen siviilimallin skoda oktavia poliisiauto. Poliisit olivat ohjanneet hätää kärsivät muualle kerjäämään. Ja tuo valkoinen skoda muuten pyörii kylällä nykyään jatkuvasti.

      • HyväEttäOnpoliisi

        Hyvä vaan jos joku on soittanut 112!!!! Sinne kannattaa AINA soittaa jos näyttää vähänkin että matut ei osaa käytäytyä........


    • Kalimeros

      Älkääs nyr innostuko liikaa.
      Mamut ovat kaukana kotoa ja peloissaan. Vieras kieli ja sen vihaiset asukkaat.
      Kokeilkaas ystävistyä niiden kanssa laittakaa vaikka tyttäret ensiaallossa sinne ja vot kyllä asiat ovatkin äkkiä toisin ..
      Piakkoin sitten Keuruun seurojentalolla on uusia kursseja esimerkiksi pomminsidontaa, raiskausoppia sekä muuta mukavaa ja keskustelua aiheuttavaa kurssia.
      Lisäksi heille pitäisi sitten vielä toimittaa arabiankielinen paikallislehti ja uutisina voisi olle esimerkiksi.
      Parhaat munnonkyttäyspaikat tai näin saat paremmin sossusta rahaa.
      Lisäksi sosiaalioppia lähinnä sossun tädeille ,, näin kohtelet mamua.
      Kun nämä uudistukset on saatu käuyntiin niin elämä ei enää olekkaan sitä vanhaa eimitän tapahdu elämää.

    • meidäntätyyauttaa

      HIENOA Keuruulla vielä toimii KUNTALAISTEN osalta kanssa ihmisistä VÄLITTÄMINEN
      menkäämme AINA vanhusten ym tueksi suurin joukoin jos jotain vastaavaa tapahtuu
      etelä suomesa ei kukaan välitä enää naapuristaan! vaikka mitä nämä kamelikuskit touhuaa
      se on niin kuin meidän seurakunnan johtajat! mamut 1siä vanhukset on kuluerää
      mikkonenkin piti puheen kaatuneittein päivänä tässä taannoin jossa arvosteli
      sota veteraaneja sekä lottia aika rumasti! muistelkaa ketkä läsnä oli ja nettiin jos videoo
      mutta MEIDÄN KANSALAISEN on itse pidettävä silmät AUKI ja TOIMITTAVA
      ja 112 AINA =asia kirjautuu varmasti ja rekisteröityy! elkää uskoko spr lässytyksiä
      että hoidamme asian = asiakas vähemmän miinusta tilille
      ei näitä virallisia tahoja kiinnosta kuin eurot vitut ne piittaa vaikka joku raiskattu

    • isispimeys

      Sähköt meni illalla poikki.

    • dirlanda

      Ovat kyselleet maksullista seuraa.. sellasta kun he eivät saa niin ottavat väkisin -.-

      • LöytyyKunEtsii

        Eikös sitä Reeberbahnilla ole... opastakaa ne sinne tai Thaimaaseen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe