Hiustensiirto kokemuksia, erityisesti naiset

ms_jennen

Kokemuksia kaipailisin hiustensiirrosta. Itsellä on hiukset ohentuneet päälaelta aika selvästi, mutta ei ole varsinaisesti kaljuja kohtia. Tympii kuitenkin kun monet ihmiset puhuessaan minulle tuijottaa ohentuvia hiuksiani.

- pitääkö alue, jolle hiuksia istutetaan, ajaa täysin kaljuksi vai voiko hiuksia istuttaa hiusten sekaan?
- kuinka monta siirrettä/hinta/paikka?
- kestikö rupivaihe kauan tai kuinka kauan meni ennen kuin päälaki näytti suht normaalilta?
- lopputulos - olitko/oletko tyytyväinen?
- entä muutaman vuoden kuluttua?

Myös vapaamuotoiset kokemukset kiinnostaa. Ja ajatustenvaihto kanssaihmisten kanssa. Itsellä on tosiaan 15 v. sitten diagnosoitu hormonaalinen, naistyyppinen hiustenlähtö (on poissuljettu eri sairaudet).

Olen 10-15 vuoden aikana kokeillut lähes kaikki naisille tarjottavat lääkehoidot ja muut "humpuukit". Ainoa keino taitaa olla hiussiirto. Vaikka olisi kiva päästä eroon ongelmasta, niin hiussiirto arveluttaa tai jopa pelottaa - entä jos se menee pieleen tai tuhoaa olemassa olevat hiukset.

8

1188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ms_jennen

      yleisempi kysymys vielä tuli mieleen. Kauanko siirretyt hiukset pysyy ylipäätään päässä? Jos hiuksia siirretään alueelle, mistä hiukset lähtee, niin eikö nämä siirretyt koe saman kohtalon....

      • 4000FUE

        Moi. Olen siis mies, naisethan käy noissa tietääkseni aivan murto-osana. Itse käyny 2 reissua Belgiassa, molemmil kerroil 2000 fue siirrettä. Ne pysyy päässä aivan yhtälailla siirtää sen aivan mihin kohtaan hyvänsä, kasvaa vaikka keskellä otsaa lopun ikää jos sen siihen asentaa. Mitä paksumpia on siirrettävät hiukset, sen paremmat juuret on ja näin päästään fue metodilla yleensä yli 90% pysyvyyteen ja tämä tulos siis säilyykin sitten juuri niin pitkään kuin sen juuren ominaisuudet olisi muutenkin kestänyt. Hiukset yleensä ajetaan lyhyemmäksi sängeksi siirtokohdasta ja ottokohdasta. Kyl varmasti joku kirurgi suostuu tökkimään pidemmänkin hiuksien sekaan, mutta näkyvyyttä ja toimenpidettä se nyt terveellä maalaisjärjellä ajateltunakin hidastaa ja vaikeuttaa. Myöskin hiusten kääntely siirtokohdilla aiheuttas ihoon turhia venymisiä yms. Eli paras tulos tulee kun antaa vetää siiliks. Vois sitä sitten arpeutumisajan olla kotona ja vetää sitten vaikka peruukin päähän, tai pitää päässä vaikka heinähattua, naisille se on sallittua :) Mitäs klinikkaa olet katsellut? Olisi mielenkiintosta nähdä kuvia hiuksistasi. Mul on kokemusta asiasta ja Fue toimenpidettä voin lämpimästi suositella :) -Simo


    • RubenHair

      Suosittelen Rubenhairia Riikassa, josta itse tulin juuri. 1 siirre (jossa 1-4 hiusta per siirre) maksaa vain yhden euron, kun se Suomessa maksaa noin 4-5 euroa per siirre. Säästät selvästi rahaa sekä sinulle annetaan vuoden takuu, että ellei hiukset kasva niin korjaava operaatio tehdän ilmaiseksi.

      Ja kyllä. Hiukset olisi hyvä ajaa lyhyeksi operaatiossa, että tohtori pystyy ottamaan parhaat siirteet. Tämä lyhythiuksisuus olisi vain väliaikaista, koska hiukset kasvaisivat kuitenkin jälleen pitkiksi ennen myöhää.

      • hairhair

        eikö siirteet yleensä oteta niskan alueelta? Mietin vain että miksi koko pää pitää ajaa lyhyeksi parhaiden siirteiden noukkimiseksi.


      • RubenHair

        Olet oikeassa. Olen mies ja ajattelin nyt vähän liian miesnäkökulmasta tätä juttua. Joo, ei tarvi leikata kaikkia hiuksia, mutta siis ainakin takaraivon alue.


    • ninnuli16

      ms_jennen
      Mielenkiinnolla seuraan tätä ketjua, että oletko päätynyt hiusten siirtoon (kotimaa/ulkomaat). Jos olet, miten toimenpide onnistui ja mitä se maksoi? Mielellään kuulisin muiltakin tähän liittyen kommentteja ja kokemuksia. Oletteko käyneet hiustensiirroissa (varsinkin naiset) ja missä, ja miten ne ovat onnistuneet, mitä ovat maksaneet ja mitä kautta olette niihin hakeutuneet?

    • xzzx

      Olen nainen ja kävin kuukausi sitten hiustensiirrossa Turkissa. Minulla oli hiustenlähtöä hiusrajassa, joka oli muutenkin aika korkealla. Eli minulle istutettiin vain hiusrajaan, ei ollenkaan olemassaolevien hiusten sekaan. 1700 siirrettä maksoi 2800 e. Ruvet lähti enimmäkseen kahdessa viikossa, ei tosin itsestään vaan jouduin varovasti irrottelemaan. Punoitusta on vieläkin, eli kyllä siinä aikansa menee ennen kuin jäljet häviää. Lopputuloksestahan en vielä osaa sanoa. Naisille tekevät siirtoja siten, että hiukset ajellaan lyhyeksi vain luovuttaja-alueelta niskasta. Istutusaluetta ei ole pakko ajaa siiliksi, mutta varmastikin se on hitaampaa ja voi olla kalliimpaakin.

    • Anonyymi

      Kellään uusia kokemuksia rubenhair Latviasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe