Rakas nainen,

ihanalle_

Miten on päivä vierähtänyt?

91

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotonaelämäänipohtien

      Siinähän se pää kivussa ja pelkoa ja ahdistusta tuntien.

      • Mikä sen aiheuttaa? Itse aiheutettua vai ulkoisista tekijöistä johtuvaa?


      • yhdyssanatkuule

        Pää kivussa vaiko pääkivussa?


      • moniasia
        ihanalle_ kirjoitti:

        Mikä sen aiheuttaa? Itse aiheutettua vai ulkoisista tekijöistä johtuvaa?

        Ei itseaiheutetettua. Stessi ja paha olo henkisesti


      • Pääkivussa
        yhdyssanatkuule kirjoitti:

        Pää kivussa vaiko pääkivussa?

        vahingossa joskus tulee virheitä niinkuin itse kullakin,


    • koska.on.ilta

      Tosi hienosti entä sulla? :)

      • ihanalle_

        Ok. Ahdistaa.


      • H-nainen
        ihanalle_ kirjoitti:

        Ok. Ahdistaa.

        Mikä sinua ahdistaa? Onko jotain sattunut?


    • nähtäisiin

      no päivä töissä ,kiireettä piti ,tietyt asiat piti tehä .aika riensi ,mut ikävä erästä ihanaa.toivoen että

      • Ok. Sun ihana varmaan odottaa kotosalla?


      • jotaonikävä

        Ei ole ,on jossain muualla kumpa olisikin kotona hän ihana..


      • jotaonikävä kirjoitti:

        Ei ole ,on jossain muualla kumpa olisikin kotona hän ihana..

        Missä hän sitten on? Käymässä kaupassa?


      • minunkanssani

        asuu toisessa osoitteessa...ei minun kanssa..kumpa asusikin ...........................en olisi täällä kirjoittelemassa..olisin hänen kainalossa tällähetkellä


      • minunkanssani kirjoitti:

        asuu toisessa osoitteessa...ei minun kanssa..kumpa asusikin ...........................en olisi täällä kirjoittelemassa..olisin hänen kainalossa tällähetkellä

        Voitko vaikuttaa, että hän olisi siinä?


      • vieressäni

        en välttämättä voi..mut toivoisin että hän olisi


      • vieressäni kirjoitti:

        en välttämättä voi..mut toivoisin että hän olisi

        Ok.


      • vainutelias

        miksi kysyit ???oletko hän jota ikävöin ?vai olitko


      • vainutelias kirjoitti:

        miksi kysyit ???oletko hän jota ikävöin ?vai olitko

        En minä tiedä, kato vaikka googlesta.


    • Nyt kun kysyit vaikka minua et halunnut nähdä.mutta kysyn mikä on hyvä poikani kannalta sillä on tuki toimi joka ei tue poikaani muutakun liikunnallisesti vaikka tarkoitus estää syrjäytymistä mutta nyt kuitenkin tuki toimi on mennyt minun näkökulmasta haitalliseksi kuin hyödyksi.

      Pitäisikö tämä tukitoimi lopettaa?

      • Tukitoimessa on muitakin syrjässä vaarassa olevia lapsia mutta heilläkin on käytöshäiriöitä taustalla. En oikein koe hyväksi koska osa pojista on alkanut kiusaamaan ärsyttää ja nauramaan poikani takia.
        Nykyään koulu menee hyvin että ovat halunneet siirtää normaali luokkaa mutta kiellisesti ei vieläkään sovellu koska ei pärjää puheen voimin.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Tukitoimessa on muitakin syrjässä vaarassa olevia lapsia mutta heilläkin on käytöshäiriöitä taustalla. En oikein koe hyväksi koska osa pojista on alkanut kiusaamaan ärsyttää ja nauramaan poikani takia.
        Nykyään koulu menee hyvin että ovat halunneet siirtää normaali luokkaa mutta kiellisesti ei vieläkään sovellu koska ei pärjää puheen voimin.

        Siis poikaani, ei poikani takia. Kirjoitin väärin


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Tukitoimessa on muitakin syrjässä vaarassa olevia lapsia mutta heilläkin on käytöshäiriöitä taustalla. En oikein koe hyväksi koska osa pojista on alkanut kiusaamaan ärsyttää ja nauramaan poikani takia.
        Nykyään koulu menee hyvin että ovat halunneet siirtää normaali luokkaa mutta kiellisesti ei vieläkään sovellu koska ei pärjää puheen voimin.

        Vaikeita tilanteita. Tuskin poika tuolle yksin mahtaa mitään, jos häntä jo kiusataan niin siitähän jutut yleensä vain "levenee". Kiusaaminen tietysti vaikuttaa pojan käyttäytymiseen entistäkin enemmän ja kiusaaminen yleensä vain yltyy. Jos kiusaaminen on vasta alkutaipaleella, pitäisi tuo saada katkaistua jollain tapaa mahdollisimman pian. Eihän se sen pojan syy ole, että kiusataan. Mutta pojan voi olla vaikea käsittää, miksi hän ei kelpaa? Kun joku jatkuvasti sanoo jotain negatiivista itsestään.


      • ihanalle_ kirjoitti:

        Vaikeita tilanteita. Tuskin poika tuolle yksin mahtaa mitään, jos häntä jo kiusataan niin siitähän jutut yleensä vain "levenee". Kiusaaminen tietysti vaikuttaa pojan käyttäytymiseen entistäkin enemmän ja kiusaaminen yleensä vain yltyy. Jos kiusaaminen on vasta alkutaipaleella, pitäisi tuo saada katkaistua jollain tapaa mahdollisimman pian. Eihän se sen pojan syy ole, että kiusataan. Mutta pojan voi olla vaikea käsittää, miksi hän ei kelpaa? Kun joku jatkuvasti sanoo jotain negatiivista itsestään.

        Minusta tuntuu ne jotka puhuu paremmin taas höynäyttää herkemmin ohjaajaa. Joten poikani istuu loppu päivän pyytämässä anteeksi kun on lyönyt.

        2 poikaa nauroivat hänelle kun suojeli keppiään ettei sitä varasteta(eli on aikaisemminkin varastettu ) toinen poika veti kepin jalkojen alta ja sattu ja alkoi poikani tönäsemään toista ja tönäsi takaisin.
        takana oleva löi takaraivoo ja poikani otti toisen kepin kun varastivat ensimmäisen ja löi toista poikaa päähän ja peppuun ja heitti kepin menee.

        Ainut mitä tästä tuli toinen poika pääsi kotio lähteen, joka veti jalkojen alta kepin ja löi päähän.(joka väitti että vain töni )Toinen poika pyysi anteeksi tuuppimista. Ja poikani oli vihainen koska sille naurettiin, varastettiin keppi ja satutettiin. Poikani pelkäsi että ne piilottaa kepin jos menee kertoo.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Minusta tuntuu ne jotka puhuu paremmin taas höynäyttää herkemmin ohjaajaa. Joten poikani istuu loppu päivän pyytämässä anteeksi kun on lyönyt.

        2 poikaa nauroivat hänelle kun suojeli keppiään ettei sitä varasteta(eli on aikaisemminkin varastettu ) toinen poika veti kepin jalkojen alta ja sattu ja alkoi poikani tönäsemään toista ja tönäsi takaisin.
        takana oleva löi takaraivoo ja poikani otti toisen kepin kun varastivat ensimmäisen ja löi toista poikaa päähän ja peppuun ja heitti kepin menee.

        Ainut mitä tästä tuli toinen poika pääsi kotio lähteen, joka veti jalkojen alta kepin ja löi päähän.(joka väitti että vain töni )Toinen poika pyysi anteeksi tuuppimista. Ja poikani oli vihainen koska sille naurettiin, varastettiin keppi ja satutettiin. Poikani pelkäsi että ne piilottaa kepin jos menee kertoo.

        Poikani ei pyytelee anteeksi jos kokee sen vääräksi eikä toinen ole ansainnut ja iltasella kun ajatukset pystyy keskittymään pystyy vasta kertomaan.
        Minussa on samaa vikaa hermostuessa minusta ei ole selvää,mitä tarkoitan teksteissä.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Minusta tuntuu ne jotka puhuu paremmin taas höynäyttää herkemmin ohjaajaa. Joten poikani istuu loppu päivän pyytämässä anteeksi kun on lyönyt.

        2 poikaa nauroivat hänelle kun suojeli keppiään ettei sitä varasteta(eli on aikaisemminkin varastettu ) toinen poika veti kepin jalkojen alta ja sattu ja alkoi poikani tönäsemään toista ja tönäsi takaisin.
        takana oleva löi takaraivoo ja poikani otti toisen kepin kun varastivat ensimmäisen ja löi toista poikaa päähän ja peppuun ja heitti kepin menee.

        Ainut mitä tästä tuli toinen poika pääsi kotio lähteen, joka veti jalkojen alta kepin ja löi päähän.(joka väitti että vain töni )Toinen poika pyysi anteeksi tuuppimista. Ja poikani oli vihainen koska sille naurettiin, varastettiin keppi ja satutettiin. Poikani pelkäsi että ne piilottaa kepin jos menee kertoo.

        Tietyn tyyppiset persoonat pystyy varmasti vaikuttamaan ohjaajiin eri tavalla. Ne, ketkä puhuu paljon, saa yleensä helpoiten huomiota itselleen. Ohjaajan olisi hyvä kiinnittää huomiota ryhmän ryhmädynamiikkaan, jotta kaikkia kohdeltaisiin oman tilanteensa mukaisesti ja tasapuolisesti. Mitkä sitten ovat ohjaajan käytössä olevat resurssit? Pitäisikö olla useampi ohjaaja, jotta tilanteet huomattaisiin ja tilanteisiin voisi puuttua paremmin, ettei muuraan ryhmä jää huomiotta? Mut noista saattais voida tulla kavereita, siis tuo kuka oli tuuppinut ja poikasi. Tuuppija osasi pyytää anteeksi ja poikasi puolusti häntä, kun muut negaili. Mielestäni kokonaistilanne ratkaisee, mikä olisi poikasi kannalta paras ratkaisu.


      • ihanalle_ kirjoitti:

        Tietyn tyyppiset persoonat pystyy varmasti vaikuttamaan ohjaajiin eri tavalla. Ne, ketkä puhuu paljon, saa yleensä helpoiten huomiota itselleen. Ohjaajan olisi hyvä kiinnittää huomiota ryhmän ryhmädynamiikkaan, jotta kaikkia kohdeltaisiin oman tilanteensa mukaisesti ja tasapuolisesti. Mitkä sitten ovat ohjaajan käytössä olevat resurssit? Pitäisikö olla useampi ohjaaja, jotta tilanteet huomattaisiin ja tilanteisiin voisi puuttua paremmin, ettei muuraan ryhmä jää huomiotta? Mut noista saattais voida tulla kavereita, siis tuo kuka oli tuuppinut ja poikasi. Tuuppija osasi pyytää anteeksi ja poikasi puolusti häntä, kun muut negaili. Mielestäni kokonaistilanne ratkaisee, mikä olisi poikasi kannalta paras ratkaisu.

        No poikani ei pyytänyt anteeksi kummaltakaa päin vastoin -et saa anteeksi sano. Eikä se kuullostanut että puolusti kumpaakaa vaan kertoi miten kävi ilalla ja hänen on vaikea olla vihaisena ja tiuskii uhmaa.

        Poikani istui sivussa loppu ajan kun muut leikki iloisesti

        Noh olen ohjaajalle sanonut ja säälinyt koska tuo ryhmäkoko ohjaajaa nähden on liian iso. Koulussakin erityisryhmässä on pienessä luokkakoossa avustaja.
        Olen yrittänyt puuttua poikani käytökseen erittäin vahvasti mutta koen ettei se riitä. Ongelma on etten pysty vaikuttamaan pojaltani olen vienyt pelipäivät ja tietokone ajat. Ja keskustelen pojan kanssa paljon laajamuotoisesti kuinka kilttinä olo on voittamista. Tuhmana häviämistä.

        Mutta kun ole pojan aseet riisunut tunnen kuin olisin laittanut hänet syötiksi. Olen sen verran antanut luvan että puolustaa itseään saa jos ei ole muuta mahdollisuutta.

        Häntä kerran joukolla satutettiin luokassa.
        Kun pukemistilanteessa siirtyi luokkaan mutta tällä kertaa teki poikkeuksen laittoin pois lukosta oven ja oli laittamassa kiinni kun toinen poika tuli hädissään oveen kiinni poikani yritti laittaa ovea kiinni ja huusi -ettei se ole lukossa.
        Tästä seuraksena yksi poika tuli luokasta tönäsi poikani maahan, yksi otti jalasta veti pulpetilleen päin poiani kääntyi mahalleen ja kaksi poikaa alkoi potkii ja lyömään selkään.

        Poikani oli kiukuinen viimeisellä tunnilla ja oli lyönyt takaisin ei meinannut uskaltaa kertoa minulle. Koska löi takaisin ja toinen oli hänen paraskaverinsa.


        Poikani on nyt kakkosella ja tuo potkiminen tapahtu ykkösellä


      • moraalinvartija kirjoitti:

        No poikani ei pyytänyt anteeksi kummaltakaa päin vastoin -et saa anteeksi sano. Eikä se kuullostanut että puolusti kumpaakaa vaan kertoi miten kävi ilalla ja hänen on vaikea olla vihaisena ja tiuskii uhmaa.

        Poikani istui sivussa loppu ajan kun muut leikki iloisesti

        Noh olen ohjaajalle sanonut ja säälinyt koska tuo ryhmäkoko ohjaajaa nähden on liian iso. Koulussakin erityisryhmässä on pienessä luokkakoossa avustaja.
        Olen yrittänyt puuttua poikani käytökseen erittäin vahvasti mutta koen ettei se riitä. Ongelma on etten pysty vaikuttamaan pojaltani olen vienyt pelipäivät ja tietokone ajat. Ja keskustelen pojan kanssa paljon laajamuotoisesti kuinka kilttinä olo on voittamista. Tuhmana häviämistä.

        Mutta kun ole pojan aseet riisunut tunnen kuin olisin laittanut hänet syötiksi. Olen sen verran antanut luvan että puolustaa itseään saa jos ei ole muuta mahdollisuutta.

        Häntä kerran joukolla satutettiin luokassa.
        Kun pukemistilanteessa siirtyi luokkaan mutta tällä kertaa teki poikkeuksen laittoin pois lukosta oven ja oli laittamassa kiinni kun toinen poika tuli hädissään oveen kiinni poikani yritti laittaa ovea kiinni ja huusi -ettei se ole lukossa.
        Tästä seuraksena yksi poika tuli luokasta tönäsi poikani maahan, yksi otti jalasta veti pulpetilleen päin poiani kääntyi mahalleen ja kaksi poikaa alkoi potkii ja lyömään selkään.

        Poikani oli kiukuinen viimeisellä tunnilla ja oli lyönyt takaisin ei meinannut uskaltaa kertoa minulle. Koska löi takaisin ja toinen oli hänen paraskaverinsa.


        Poikani on nyt kakkosella ja tuo potkiminen tapahtu ykkösellä

        hmm.. onpas väkivaltaista. :/ Lyöminen on hyvinhyvin harvoin oikea/kannattava ratkaisu. Suomen laki taitaa sanoa jotain, et jos joku käy vaikka sun kimppuun niin lain mukaan saisi ainoastaan päästä pois hyökkääjän käsistä ja lähteä karkuun. Eli, ei sais mennä enää lyömään tai olet itse hyökännyt ja vastuussa toisen mahdollisista vammoista. Koulukiusaaminen on sitten hiukan erilainen asia, kun pitäis olla melkein päivittäin tekemisissä. Toivottavasti kenenkään ei tarvitsis kokea jatkuvaa uhkaa kenestäkään, mut jos sellasta on kokenu niin siitä ei välttämättä ole helppo puhua. Onneksi poika rohkeni kertoa asiasta ja nyt kiusaajan toimintaan voisi yrittää puuttua. Poikasi tarvitsee nyt varmaan eniten hyväksyntää ja ymmärrystä. Rohkaisua kertoa kiusaamisesta. Jos omat taitosi/voimavarasi ei ns. riitä, kannattaa hakea tukea muualta. Tulipahan selitettyä, mut kannattaa varmaan kysyä joltain muulta (fiksummalta), mitä kannattais tehdä.


      • ihanalle_ kirjoitti:

        hmm.. onpas väkivaltaista. :/ Lyöminen on hyvinhyvin harvoin oikea/kannattava ratkaisu. Suomen laki taitaa sanoa jotain, et jos joku käy vaikka sun kimppuun niin lain mukaan saisi ainoastaan päästä pois hyökkääjän käsistä ja lähteä karkuun. Eli, ei sais mennä enää lyömään tai olet itse hyökännyt ja vastuussa toisen mahdollisista vammoista. Koulukiusaaminen on sitten hiukan erilainen asia, kun pitäis olla melkein päivittäin tekemisissä. Toivottavasti kenenkään ei tarvitsis kokea jatkuvaa uhkaa kenestäkään, mut jos sellasta on kokenu niin siitä ei välttämättä ole helppo puhua. Onneksi poika rohkeni kertoa asiasta ja nyt kiusaajan toimintaan voisi yrittää puuttua. Poikasi tarvitsee nyt varmaan eniten hyväksyntää ja ymmärrystä. Rohkaisua kertoa kiusaamisesta. Jos omat taitosi/voimavarasi ei ns. riitä, kannattaa hakea tukea muualta. Tulipahan selitettyä, mut kannattaa varmaan kysyä joltain muulta (fiksummalta), mitä kannattais tehdä.

        Olen selvittänyt  Lainpykälästä kohtuuttomasta voiman käytöstä pojalleni. Hänen kielelliseti yltää 6,5 ikävuoden tasolle puheessa ja käyttäyminen myös samaa tasoa joskus yltään kuin puhuisi vanhemmalle mutta hänellä seura tekee kaltaiseksi.
         Hän on jonossa foniatrialle koska hänellä on kiellellistä erityisvaikeutta epäillään jota niin kuin minulla on.
        Tämä pätkii joten kerroin nyt tämän lyhyesti. Eikä tuollainen kiusanteko mitä tehdään pojalleni ihmetytä että lapsilla pää hajoo.Luulen että kukaan ek tiedä oikeaa vastausta paitsi ne vanhemmat jotka ovat kokoneet ne. Ja lapseni kuuntelee eniten minua ja luottaa minuun


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Olen selvittänyt  Lainpykälästä kohtuuttomasta voiman käytöstä pojalleni. Hänen kielelliseti yltää 6,5 ikävuoden tasolle puheessa ja käyttäyminen myös samaa tasoa joskus yltään kuin puhuisi vanhemmalle mutta hänellä seura tekee kaltaiseksi.
         Hän on jonossa foniatrialle koska hänellä on kiellellistä erityisvaikeutta epäillään jota niin kuin minulla on.
        Tämä pätkii joten kerroin nyt tämän lyhyesti. Eikä tuollainen kiusanteko mitä tehdään pojalleni ihmetytä että lapsilla pää hajoo.Luulen että kukaan ek tiedä oikeaa vastausta paitsi ne vanhemmat jotka ovat kokoneet ne. Ja lapseni kuuntelee eniten minua ja luottaa minuun

        Tsemppiä, etä-auttaminen on hiukan vaikeaa.


      • ihanalle_ kirjoitti:

        Tsemppiä, etä-auttaminen on hiukan vaikeaa.

        Täytyy lopettaa täällä oleminen kokonaan.ukolla tulee mustasukkaisuu ja kärsin siitä koska kohdistaa kaikkiin ympärillä oleviin ihan vain lopettamalla kaiken vastuun. ja vaikka ei ole syytäkäön olla mustis. Koska en ole hakemut muutakuin ystäviä jotka tukisi ja tietäisi paremmin minua. En koe saavani vastauksia joten käytän liikaa aikaa täällä josta seuraa ongelmia joten kiitos tästä. Yritän tehdä töitä enemmän etten saan vastauksia. Niin kui lukemalla aiheesta.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Täytyy lopettaa täällä oleminen kokonaan.ukolla tulee mustasukkaisuu ja kärsin siitä koska kohdistaa kaikkiin ympärillä oleviin ihan vain lopettamalla kaiken vastuun. ja vaikka ei ole syytäkäön olla mustis. Koska en ole hakemut muutakuin ystäviä jotka tukisi ja tietäisi paremmin minua. En koe saavani vastauksia joten käytän liikaa aikaa täällä josta seuraa ongelmia joten kiitos tästä. Yritän tehdä töitä enemmän etten saan vastauksia. Niin kui lukemalla aiheesta.

        Kiitos vielä


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Täytyy lopettaa täällä oleminen kokonaan.ukolla tulee mustasukkaisuu ja kärsin siitä koska kohdistaa kaikkiin ympärillä oleviin ihan vain lopettamalla kaiken vastuun. ja vaikka ei ole syytäkäön olla mustis. Koska en ole hakemut muutakuin ystäviä jotka tukisi ja tietäisi paremmin minua. En koe saavani vastauksia joten käytän liikaa aikaa täällä josta seuraa ongelmia joten kiitos tästä. Yritän tehdä töitä enemmän etten saan vastauksia. Niin kui lukemalla aiheesta.

        Taas väärin kirjas että sanan"Etten saa vastauksia" on että saan vastauksia


    • Koppelo12

      Siinähän se vieriskelly. Rentoutuessa ja miettiessä.

    • vedin käteen, kävin lenkillä, leikin tietokoneella, kävin lenkillä, saunassa ja nyt juon.

      • olen oikeasti alkoholisoitunut neitsytmies.


      • samivini

        saamattomuus vei päihteisiin, mikä pisti pojat leikkimään.


      • oikeudenkäyntiä odotellessa viimeisimmästä vinoiluleikistä asiaan liittyen.


      • ei vaikuta halua olevan sovinnon tekemiseen.


      • samivini kirjoitti:

        ei vaikuta halua olevan sovinnon tekemiseen.

        Ok. Sitä vartenhan se suomen laki on, että kaikkia kohdeltaisiin edes suurin piirtein saman arvoisesti.


      • joo, se on sama vaikka helsinginrautatieasemalla viinaa vedän työksi.


      • on niin perkeleen hauskaa sortaa yksinäistä.


      • samivini kirjoitti:

        on niin perkeleen hauskaa sortaa yksinäistä.

        Onko siis sua sorrettu?



    • Haasteellistaonollu

      jäitä poltellessa

      • Ok.


    • Auervaarallinen

      Sori, en lähdekään keskusteluun sen kummemmin mukaan. Luin otsikon väärin. Luulin että kyseessä oli "Rikas nainen". Pahoittelen erehdystä.

    • elluhallo

      Hyvin keräsin pyykit
      Silittää pitäis
      Kävin lenkillä
      Reidet sattuivat
      Väsytti
      Muuten päivä suurenmoinen
      Yks jännä juttu.....
      Nyt hakkaan puhelinta....
      Katon lempparit...
      Hyvä päivä
      Mulla muutenkin nykyään hyviä päiviä

    • Päiväkulkenut

      kuin kaarnalaivan kyydissä merellä missä tuuli käy.
      Ei tule yksitoikkoisia päiviä, sillä jokainen päivä ja sen päivän hetki on ainutkertainen ;).
      Entä sinulla? Tyynesti, vai kuin tyyntä myrskyn edellä ;)?

      • Ok. Myrskyn voimakkuus riippuu yleensä kohtaavien matala- ja korkeapaineiden laajuudesta.


    • kukamuukaan

      Tähän vaan mietteeni laitan, niin kuin moni muukin. Tiesin että kiire päivä tulee ja se olikin, kun ripeästi tekee, niin paljon ehtii, vaan ei juuri ehdi mitään miettiä. Tekemiset menee halki poikki pinoon metodilla. Kotimatkalla ajattelin. Sinuakin. Tiesin että saan soittaa sulle tänään :) aina se vähän jännittää, taian olla pöhkö. Nyt on aika huilin, onneksi. Lämpöinen halaus kylmällä säällä iltaasi. Sellainen päivä, häntä ajatellen kirjoitin.

      • Ok. Minkä takia jaat tämän ikävä palstalla aloittamaani ketjuuni, jos sinulla kerran on puhelinyhteys häneen?


      • ed--
        ihanalle_ kirjoitti:

        Ok. Minkä takia jaat tämän ikävä palstalla aloittamaani ketjuuni, jos sinulla kerran on puhelinyhteys häneen?

        En voi ilmaista ikävääni. Kerron sen täällä, aika surkeeta. Kas kun asiat ei ole aina niin yksinkertaisia, vaikka joku yhteys löytyy. En jaksanut laittaa omaakaan ketjua, sori nyt vaan.


      • ed-- kirjoitti:

        En voi ilmaista ikävääni. Kerron sen täällä, aika surkeeta. Kas kun asiat ei ole aina niin yksinkertaisia, vaikka joku yhteys löytyy. En jaksanut laittaa omaakaan ketjua, sori nyt vaan.

        Ok eli soitit hänelle muuten vaan.


      • EtvoiVaiethalua
        ed-- kirjoitti:

        En voi ilmaista ikävääni. Kerron sen täällä, aika surkeeta. Kas kun asiat ei ole aina niin yksinkertaisia, vaikka joku yhteys löytyy. En jaksanut laittaa omaakaan ketjua, sori nyt vaan.

        Mikä sinua estää mitään tekemästä? Kai nyt aikuiset ihmiset osaa asiansa hoitaa oltiin sitä vapaita tai varattuja..... ;)


      • EtvoiVaiethalua kirjoitti:

        Mikä sinua estää mitään tekemästä? Kai nyt aikuiset ihmiset osaa asiansa hoitaa oltiin sitä vapaita tai varattuja..... ;)

        En voi, ei ole yhteystietoja.


      • kukamuukaaned--
        EtvoiVaiethalua kirjoitti:

        Mikä sinua estää mitään tekemästä? Kai nyt aikuiset ihmiset osaa asiansa hoitaa oltiin sitä vapaita tai varattuja..... ;)

        Varmaan suurin on se pelko ja kynnys, että se tekeminen on just sitä, mitä toinen ei halua. Se on henkisesti melko raskasta ottaa pakit tai kiukku niskoille, hän ymmärtäisi, jos lukisi tän. Tai hiljaisuus. Enkä sitä paitsi enää tiedä kaiken tämän kuluneen ajan jälkeen mitä voisi tehdä, luotan myös siihen että toinen tietää paremmin. Mennään nyt sillä.


      • kukamuukaaned-- kirjoitti:

        Varmaan suurin on se pelko ja kynnys, että se tekeminen on just sitä, mitä toinen ei halua. Se on henkisesti melko raskasta ottaa pakit tai kiukku niskoille, hän ymmärtäisi, jos lukisi tän. Tai hiljaisuus. Enkä sitä paitsi enää tiedä kaiken tämän kuluneen ajan jälkeen mitä voisi tehdä, luotan myös siihen että toinen tietää paremmin. Mennään nyt sillä.

        Mitä yhteistä on riidalla ja sovulla?


      • ed--
        ihanalle_ kirjoitti:

        Mitä yhteistä on riidalla ja sovulla?

        En nyt osaa vastata, heittäydyn tyhmäksi, kerrohan sinä?


      • ihanalle_ kirjoitti:

        Mitä yhteistä on riidalla ja sovulla?

        En kerro ennen ku yrität.


      • ihanalle_ kirjoitti:

        En kerro ennen ku yrität.

        Lähditköhän ajattelemaan minun aivoihini nähden hienommin.. Vastaukseksi ajattelin vain: molempiin tarvitaan kaksi.


      • oletväärässäjakuvittelet
        ihanalle_ kirjoitti:

        Lähditköhän ajattelemaan minun aivoihini nähden hienommin.. Vastaukseksi ajattelin vain: molempiin tarvitaan kaksi.

        Ei pidä paikkaansa. Riidellä pystyy yksinkin ja yksi voi sopia, vaikka toinen ei sopisi.


      • oletväärässäjakuvittelet
        oletväärässäjakuvittelet kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Riidellä pystyy yksinkin ja yksi voi sopia, vaikka toinen ei sopisi.

        en ole toi jolta tivasit, mutta kommentoin koska olet väärässä.


      • oletväärässäjakuvittelet kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Riidellä pystyy yksinkin ja yksi voi sopia, vaikka toinen ei sopisi.

        Ok. Jätitkö tarkoituksella ännät pois?


      • ihanalle_ kirjoitti:

        Ok. Jätitkö tarkoituksella ännät pois?

        Siis ännän


    • Mukavaa_iltaa

      Perusarkea... Mukavaa vaihtelua olisi nähdä eräs tyyppi livenä pitkästä aikaa, vieläkö yhtä vetoava.

      • Ok.


      • Sinäseolet
        ihanalle_ kirjoitti:

        Ok.

        kummallinen tapaus! =) Mitäs jos minä sanon sulle: HAISTA PASKA! Onko sekin ok?=D =D


      • Sinäseolet kirjoitti:

        kummallinen tapaus! =) Mitäs jos minä sanon sulle: HAISTA PASKA! Onko sekin ok?=D =D

        No, jos mä sun mielestäs oon ansainnut lukea sen niin en kai mä sun mielipiteelle mitään mahda. Ei sellaista kovin monen lausumana ole kiva kuulla, mutta kai mä sit vaan oon ansainnut sen.


    • vainiiiiin

      No paha sanoa kun en tiedä kuka olet =)

    • seleikkiitaasnaisilla

      Ap on pohtia.

      • Ok.


    • Ihanahuomaavainenkultain

      Mä tiedä kuka on. Rakas Mies On :) Todella suloinen mies. Kiinnostunut toisesta, kuulumisistaan...niin sellainen hän on.

    • muitakeinojaeiole

      Muhun saa yhteyden puhelimella, tai sähköpostilla, tai jos näet jossain, voit tulla juttelemaan, itse en tule tai soita tai lähetä. Kaikki on enää sun käsissä jos jotain haluat jutella. Jos ei ole numeroa, sitten on yksi vähemmän.

      • Ok.


    • Itsekaipaanhäntäpaljon

      Ikävöitkö häntä paljon?

      • Vaikea määrittää, paljon ikävöin. Epäselvyydet siinä vierellä rassaamassa. Tahtoisin kuulla irl hänen tilanteestaan, jotta ymmärtäisin paremmin.


    • Eih

      Ok päivä.

      • Okhei.


      • No_

        Heh


    • hyvääjahuonoa

      Erittäin kiireinen päivä töiden osalta, kotihommien osalta, mutta onneksi ehdin treenaamaan ja iloista kehitystä siinäkin. Mutta muuten kaipa sitä kaipaa rakkautta elämään.

      • Ok. Vaihtelu virkistää.


    • 6791

      Jos multa kysyt niin väsyttäny, väsyttäny ja väsyttäny. Olisinpa karhu, vois mönkiä talveks kuorsaamaan.

      • Ok. Mistä tiedät, että karhut kuorsaa?


      • 6791
        ihanalle_ kirjoitti:

        Ok. Mistä tiedät, että karhut kuorsaa?

        No karhuista en tiedäkään mutta mä kuorsaisin. :)


      • Rehellisesti_nainen

        Osallistumpa minäkin tähän keskusteluun, kun en ole aiemmin tähän keskusteluun osallistunut:

        Jotenkinhan päivä on mennyt fyysisesti sairaan (ei alkoholisti) ihmisen rinnalla.

        Hyvää yötä kaikille jotka eivät kiusaa, ja tsemppiä "Moraalinvartijan" pojalle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe